Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 27    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Další
Autor Zpráva
Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Úmyslně umísťuji do tohoto tématu, abyste mohli porovnat, jak moc se "zhorší" doprava od 15.12.2013:

* zrušeny rozjezdy NPD 6:20, 6:40, 7:00
* NPD provoz denních linek zahájen už v 6 hodin, do 8:30 v intervalu 15/30 minut
* navýšení počtu zastávek na znamení

po trakcích:
* šaliny bez jediné změny
* trolejbusy
* 25 prodloužen provoz do 23:00 a při intervalu 30 na Čtvrtích zavedeny nové garant-návaznosti
* 37 navýšení počtu spojů ve špičce v celé trase MN - Osová
* autobusy
* prodloužení 46 na Zemědělskou s využitím midibusů mimo nejsilnější období a zrušení expresů vynechávajících ŠČ
* zrušení 51 z důvodu nazaplacení MČ Brno střed (až od 31.12.)
* napřímení trasy 52 ve Starých Kohoutovicích se zrušením neefektivních závleků na Myslivnu
* 54 celodenně celotýdenně a z Přístaviště až na ZOO
* midibus 68 (výjimka ráno - přejezdy z 52) Pisárky - Myslivna (- express Hájenka s jízdou do 6 minut zpět po 52 na MN)
* 73 z Tuřan na Černovickou terasu
* midibus 80 Náměstí Míru - Kounicovy koleje - Tábor - Klusáčkova hrazen MČ Žabiny
* spoj N96 z Bedřichovic prodloužen až do Podolí
* všechny spoje N99 zakončeny v KrPoli směrem z TMuzea na TPark závlekem přes Kolejní (to by mě zajímalo, kdy na to naši investigatovci přijdou; když se Kolejní pro N99 rušila, to bylo řevu...)

Tak co, opravdu došlo ke zhoršení dopravy pro rok 2014?


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Jezour píše:
Od noci 14./15.12. 2013.
M3: 09010 = přidělený vůz, stabilní řidiči, oba příplatky noc plus kasa, začátek i konec v garáži a maximální délka směny (= maximální možná odměna pro řidiče, jaká může být za jednu směnu).


A k tomu hodinová pauza v ranní špičce. :)


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
ReZ píše:
Kolikrát, prakticky každý víkend, si říkám, jestli je nutné aby trajf o víkendu na t-34 měl každé kolo u nás v Žabinách 20 min. pauzu.
Na konečnou Vychodilova přijede xx:x3 a xx:x5 má odjezd zpět Česká. Ale ten dělá VŽDY předcházející kurz. A dojevší kurz má 20 minut pauzu.
To oběhově nevychází se hned otočit zpět město? Ano vím, jsou tam přejezdy mezi t-34 a t-36 a na České je vyrovnávačka minimální. V Komíně to (podle garantů) vypadá taky na dlouhou pauzu při každým kole.
Neznám služebáky ani oběhy, jen pozoruju a selským rozumem uvažuju...


Základní vyrovnávací časy jsou Vychodilova 22 minut a Komín 24 minut. Jednou během služby je dlouhá přestávka prodloužená o 20 minut a jedna zkrácená o 20 minut. 5/36 má ovšem pauzu přes hodinu a díky tomu má 1/36 dvě pauzy zkrácený.


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
Díky za odpověď.

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Nove do Bitysky ranni i odpoledni trhacky 30302 i 30304, DP zadny spoj nepousti. Medlaneckou dekadu na listopad jsem jeste nevidel, takze vic nevim. Zanikne 4/90, dva kurzy ranni cast dojezdi na lince 70 a odpoledne jako protinocni 4/70 a 8/70, treti kurz dojezdi ranni cast na lince 52 a odpoledne jako protinocni 18/52.


Offline
888
21 led 2006 12:26
Jezour:
7485 je tedy od 1. převeden na normální trhačky proti noci? Chápu to správně? A ranní Veverskou Bítýšku bude jezdit Tišnov? Nebo je zrušena?


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Od noci 14./15.12. 2013.
Ušetří se, neboť od 6 do 8:30 se nově aplikuje základní interval 30 minut a v intervalu 20 se bude jezdit jen "od půl deváté do půl deváté".
M3: 09010 = přidělený vůz, stabilní řidiči, oba příplatky noc plus kasa, začátek i konec v garáži a maximální délka směny (= maximální možná odměna pro řidiče, jaká může být za jednu směnu).


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
Tímto příspěvkem se chci zeptat, kdy se zkrátí provoz nočních linek do 6 hodin ráno v neprac. dny. Neušetřilo by se, spíš naopak, ale dlouho se o tom diskutuje.

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Jezour: A v čem je protekční?


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Skrtani bude, nebojte. Od prvniho redukce kurzu na N90 na 3 spojena se zanikem pauz na hajence a hlavne zanikem protekcniho kurzu garaz-garaz s ranni Veverskou Bityskou.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rez: podobně t-35/38/39. Čekal jsem, že se díky přejíždění z linky na linku ušetří nějaké kurzy, ale ono tomu tak není. V sedle jich jezdí 6 (dřív jezdily 4 na t-38/39 a 2 na a-35), tady by snad jeden kurz šel ubrat. Aspoň jsem v to před změnou doufal, když bylo cílem ušetřit.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Spy: Tak ta 65 nemá chybu. biggrin

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Kolikrát, prakticky každý víkend, si říkám, jestli je nutné aby trajf o víkendu na t-34 měl každé kolo u nás v Žabinách 20 min. pauzu.
Na konečnou Vychodilova přijede xx:x3 a xx:x5 má odjezd zpět Česká. Ale ten dělá VŽDY předcházející kurz. A dojevší kurz má 20 minut pauzu.
To oběhově nevychází se hned otočit zpět město? Ano vím, jsou tam přejezdy mezi t-34 a t-36 a na České je vyrovnávačka minimální. V Komíně to (podle garantů) vypadá taky na dlouhou pauzu při každým kole.
Neznám služebáky ani oběhy, jen pozoruju a selským rozumem uvažuju...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Námět na úsporu: trvalé JŘ tisknout na žlutý papír, výlukové na bílý :-) :pivo:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Taky se mi ten pruh vpravo zdá lepší, hlavně při najíždění do zastávky, většina spojů stejně pokračuje rovně na Úvoz a ne nahoru na Žluťák. To sem tam nějak poskládá.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Zaplať Bůh, že ten bus pruh na Úvoze přemalovali vpravo. Sice u stáv Tvrdého můžou vznikat kolizní situace při odbočování vozů vlevo, ale to snad vyřeší elementární ohleduplnost. Takže za tuto akci a za nový povrch jednoznačně palec nahoru.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Prostě se na tu silnici nějak musíme poskládat, ona není vyhrazená jen pro řidiče motorových vozidel. To, že mám kolo rozhodně neznamená, že nemám nárok na používání vozovky - za předpokladu, že budu dodržovat předpisy, což dodržuji (a že nemám problém ty předpisy, je-li to účelné, i porušit - v rámci mezí; například se vzdát přednosti, což dělám poměrně často). Já bych na kole po cyklostezkách jezdil, leč kde nejsou, ani smrt nebere - nehledě na to, že když spěchám, tak to vezmu po silnici (třeba trasa hlavní nádraží - Pisárky, tam to beru kolem Svaté Anny a přes Mendlák, nikoliv zadem kolem řeky a přes kopec za Výstavištěm).

Ono totiž není vše jen černobílé, že cyklisti jsou zlo. Ano, souhlasím, že nejhorší jsou sportovci, kteří své pupkaté tělo narvou do upnutého dresu a vyrazí závodit na silnici - běda, jak musí byť jen na okamžik povolit v tempu, to neexistuje. Nějaké přednosti, STOPky, červené, plynulost provozu jde stranou, teď jedou ONI. Případně nějaký perspektivní mladý muž, řítící se po chodníku a poté, co málem sejme psa a poté i chodce si ještě otvírá na chodce ústa, co tam dělá (stalo se babičce; být tam já, tak ač klidný, tak cyklista asi dostane pár facek, a to myslím vážně).

Ale na druhou stranu tu máme i řidiče osobních aut, kteří s radostí nedávají přednost (to stihnu, to stihnu a pak jim zastavuji centimetr od okýnka), předjíždí tam, kde jim cyklista málem drhne řídítky do laku (a to v takových úzkých místech jedu rychleji, abych z nich zmizel) a další. Bohužel se taková čísla najdou i mezi profesionály - ještě teď si vzpomínám na toho vola, co mne s vozem 14Tr vytlačil u přejezdu na Křenové na obrubník, protože si sice dal při předjíždění odstup, ale k okraji vozovky se začal vracet hned, jak mne minul předními dveřmi, takže 12 metrů délky vozidla udělalo své. Taky jsem ho nečastoval zrovna slušnými výrazy. Případně na Mendlově náměstí při jízdě směr Výstaviště, kde jsem sice trolejbusu jedoucímu zleva nedal přednost (proč taky, když jsem jel ve svém pruhu a trajf má taky vlastní) a on mne za odměnu vytlačil do zaparkovaného vozidla vpravo, protože to vzal pravou stranou vozu přes můj pruh.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Nechci to tu číst celý, třeba to tu už zaznělo. Párkrát jsem dnes přes nový Úvoz projel, a 98% řidičů jelo vzdor dost jasnému značení po staru... ](*,)
Ty zbylá dvě procenta jela pro změnu jako prasata po staru, protože tak taky jezdili sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Rozhodně netvrdím, že jsou takoví všichni. Ale bohužel ty slušné nějak nepotkávám...


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mogul - jako zastánce cyklistiky tyhle blbce odsuzuju, i když je otázka, nakolik sebe a ostatní ohrožovali. Já zas včera na cyklostezce mezi Komínem a Bystrcí jel několik set metrů za frajerem, kterej před mladou machroval a nedržel se řídítek. Že proti němu jely i děcka mu vůbec nevadilo a to mi přijde víc nebezpečné.

Sám taky občas jedu na kole v protisměru i proti příkazu směru jízdy, ale v souladu s tím, že používám hlavu a uhnu se, pokud proti mě někdo vyjede.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A kdo je tu omlouvá? Co dělají je neomluvitelné a špatné. Ale jsou takoví všichni? Minimálně já ne.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
No, po přečtení předchozího příspěvku nezbývá než si rýpnout. Dnes jsem potkal jen 4 cyklisty (obvykle jich bývá víc). Jeden jel v jednosměrce v protisměru, druhý přesně opačně než byl přikázaný směr jízdy, třetí jel po chodníku asi 40 km/h a čtvrtý, jedoucí taktéž po chodníku, jel pro změnu po přechodu a ještě navíc na červenou. Bohužel, je to každodenní úkaz, jen jich většinou potkávám víc než dnes. Technický stav a vybavenost jejich kol už raději nehodnotím.
Takže zastánci cyklistů, máte prostor pro omluvy těchto "sportovců" - účastníků silničního provozu.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Nestálo by za to vyčlenit pro cyklisty, bezdomovce, "spoluobčany" a jinou havěť v MHD vyčlenit samostatné téma, ať tu neplevelíme tohle?


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Zolex (příspěvek z 18:01): jednoznačně souhlasím s prakticky každým slovem

Naxahasi: od aktivního diskutéra s tak nesnášenlivými názory bych očekával přinejmenším lepší znalost SPP ("proč nejsou z přepravy vyloučení smradlaví bezďáci?" - to jako fakt?)

M3: použít k přepravě kola přes město auto místo MHD - to jako fakt?
divím se, že za takovýhle názor nebyl M3 od některých radikálů nesnášejících IGK a prosazujících stoprocentní preference na všech křižovatkách "ukamenován"

rád bych v této souvislosti podotknul, že rekreační cyklisté kteří se chtějí projet v lesích u přehrady a nechce se jim kvůli tomu jet přes celé město tam a znovu zpátky, se častěji přepravují v časech mimo špičku, protože pracující cyklisté (jedoucí do práce a z práce) obvykle jedou do práce MHD nebo na kole (nebo autem) - lidé vezoucí si pravidelně cestou do práce na nějakém úseku kolo v MHD budou v menšině --> častější se myslím kolisté snaží nastoupit do poloprázdného vozidla než do přeplněného (a u přeplněného je může řidič v souladu se spp vykázat)
_________

normálně jsem celkem kliďas, ale některé názory směřující k nesnášenlivosti vůči cyklistům mi přijdou trochu postavené na hlavu... skoro mi přijde, že si někteří léčí nějaký mindrák nebo co... někteří cyklisté se samozřejmě chovají jako hovada, nicméně jsem rád že o "pravidlech hry" nerozhodují (aspoň pokud jde o spp) zakomplexovaní jedinci, kterým se tmí rudě před očima sotva jim někdo stoupne na kuří oko...
stejně tak jako by někteří šoutouši mohli být rádi, že praktické fungování šotoušských zálib (zpřístupněný šotoris, fotojízdy,...) aktivněji nepotírají lidé, kteří mají při představě šotouše výraz jako pětileté dítě nad lžící rybího tuku (a že by se jich našlo taky dost)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Naposledy upravil king666 dne 19 srp 2013 22:02, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Tuhle stacilo rict ridici a ten se postaral o vystoupeni dotycnyho prezralyho boveraka i s igelitkama (igelitky prvni)...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 673 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 14:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]