Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 199 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 209  Další
Autor Zpráva
1801 a 1803 jsou v provozuschopném stavu,1802 a 1804 jsou na náhradní díly.RT6 mají do září 2006 povolený výjezd,ale aby mohli jezdit s lidmi,musela by každá najet minimálně 3000 kilometrů bez poruch (což je nepředstavitelné pro tyto vozy,které kolikrát ráno vyjely a okolo 15.hod. již stály na svým místě v Medlánkách.A navíc v Medlánkách mají starosti i o jiné vozy ,než o RT6- (a udržet je v provozu je vemi těžké), naposled jezdila 1801 a to od 15.1.2004-29.4.2004,pak měla (a šla na SO),jenže mezitím vypršela doba ZP a tak od září 2004 se v ulicích objevovala každý den až do 5.10.2004,kdy vypršel ten ZP (1801 najla z předepsaných 3000 km 2500 km bez poruch,jenže pak DÚ zakázal výjezdy (možná by ty 3000 km udělala, konec konců najela 2500 a těch 500 by měla za dva dny) a bylo po všem.V květnu 2005 (od 10-.15.) byla pak opět na zkušebkách jak 1801 tak i 1803 z vozovny do Řečkovic (po zkušební trati Medlánky-Bystrc byl zákaz výhrdně pro RT6,kdyby se v Pisárkách po..... , tak by zablokovala jedinou linku obsluhující Pisárky (d-1) a náhr. doprava by byla komplikovaná).Toť vše z mého zdroje(informace od technika v Medlánkách).Omlouvám se za dlouhý,ale zajímavý příspěvěk.Zdraví Richard


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
manil: 1801 prece JE provozni

DU uz dosla trpelivost a zrusil to povoleni pro zkusebni provoz...nebo ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mno to uz by bylo divny ne ?
8*15tr
8*22tr
8*rt6

nekomu se to cislo asi libi ....


To nebylo žádné odškodnění za neschopnost provozu, už jenom proto že T6 byly dodávány v letech 1995-1997 a tehdy se o neprovozuschopnosti RT6 ještě nevědělo (možná se to už dalo tušit, ale to by ještě nebyl důvod pro finanční odškodnění). DPP akorát dostal při nákupu posledních T6A5 slevu, aby si mohl koupit i RT6N1 (zjednodušeně řečeno).

Ale mě by se v Brně 8 RT6 taky líbilo...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To by mohlo být zajímavé, kdyby Brno odkoupilo pražské RT6. 2 naše brněnské mají do konce září povolení ke zkušebnímu provozu, ale v DP není vůle je uvést do provozuschopného stavu.

btw: V tom článku se také píše, že v tomto roce mají do Prahy přijít 2 wany...


Nedostali jsme žádné odškodnění,protože jsme tady takové černé ovce... a vždy je nejdřív Praha a pak na posledním místě Brno,Plzeň..


Jak ses dočetl, "dostane " Brno nejspíš odškodnění v podobě těch pražských vozů :mrgreen: Jenom nevím, zda by nevyšlo levněji koupit jeden autogen nebo zaplatit odvoz do Metalšrotu Tlumačov 8-)


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
http://lidovky.zpravy.cz/ln_praha.asp?r ... _praha_fho
Píše se zde, že dp Praha dostala finanční odškodnění za neschopnost provozu těchto tram při nákupu T6. To by mě zajímalo, jestli podobné odškodné dostalo i Brno..


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Nová tramvaj RT6-N2 pro dopravní podnik Praha

Od roku 1990 vznikal v ČKD projekt nového nízkopodlažního tramvajového vozidla odpovídajícího tehdejším světovým trendům. Vozidlo bylo poprvé představeno veřejnosti v roce 1993 pod označením RT6N1. V následujících letech bylo dodáno po čtyřech kusech sériových tramvají do dopravních podniků v Brně a Praze.V obou městech byly tramvaje provozovány v rámci zkušebního provozu, ale vlivem provozní nespolehlivosti nezískala vozidla schválení typu.

Dopravní podnik města Brna si v roce 2002 objednal v Pars nova a.s. částečné úpravy tramvaje č.1803 vedoucí ke zvýšení provozní spolehlivosti, ale ani toto dílčí řešení vzhledem k poruchovosti původní elektrické výzbroje nevedlo k podstatnému zlepšení. Koncem roku 2003 uzavřel Dopravní podnik hlavního města Prahy, a.s. s Pars nova a.s. smlouvu o technickém zhodnocení tramvaje RT6N1 ev.č.101 a počátkem roku 2004 bylo vozidlo po silnici přepraveno do Šumperka.

Podstata technického zhodnocení spočívá v komplexnějším řešení včetně výměny původní trakční výzbroje ČKD za novou od firmy Cegelec a.s, typu CDC 1200NF včetně řídícího systému Cecomm. Firma Cegelec zároveň dodala regulátory hydraulických brzd typu EHB-CAN. Rovněž brzdy středního podvozku od firmy H & K byly nahrazeny novými brzdovými jednotkami od fi rmy DAKO - CZ, a.s. Třemošnice, a.s., kde byla provedena i repase původních brzd krajních podvozků. Při realizaci technického zhodnocení byly rovněž prováděny různé úpravy skříně, podvozků a komponentů, které vyplynuly z provozu a byly již provedeny i na brněnské tramvaji.

V průběhu prací vznesl zákazník DP Praha další požadavky, z nichž nejnáročnějším bylo umístění sběrače nad první nápravu. Vzhledem k tomu došlo ke kompletnímu přemístění všech přístrojů na střeše včetně zcela nově řešených nerezových van pro kontejnery výzbroje. Dalšími požadavky bylo doplnění okruhu hydraulických brzd elektrickým čerpadlem pro možnost vícenásobného odbrzdění, výměna elektricky výsuvné plošiny pro nástup a výstup vozíčkářů za mechanicky ovládanou, výměna pískovačů za pískovače Di-Elcom, výměna optického informačního systému, úprava ovládacího pultu řidiče (podle tramvaje typu KT8.N2), doplnění cyklovače stěračů, zásuvek 230 V pro úklid a servis, radiostanice atd.

Protože vozidlo nebylo několik let v provozu, musely se řešit při kompletaci tramvaje i další problémy – oprava nefunkčního kompresoru, výměna tlumičů podvozků, výměna kabeláže podvozků, renovace akubaterie, dílčí oprava laku atd. Z vozidla tak po ukončení celé akce zůstaly původní sedačky cestujících a krajní podvozky, u všech ostatních dílů došlo alespoň k minimální úpravě. Během měsíce srpna bylo vozidlo zkompletováno a v září 2005 po oživení byla provedena první jízda na zkušební trati v areálu Pars nova a.s.

Přeprava speciálním transportem do tramvajové provozovny Opravna tramvají Hostivař proběhla ve dnech 26. – 27. 9. 2005. Vozidlo o délce 27,6 m a hmotnosti 32,5 t bylo dopraveno vcelku na speciální silniční soupravě. Nadrozměrný náklad o celkové délce 37 m a hmotnosti 75 t přesáhl dosud zatím nejdelší transport tramvaje RT6N1 v lednu 2004 z Prahy do Šumperka.

V provozovně Opravna tramvají Hostivař je prováděno kompletní seřízení a následně bude vozidlo podrobeno všem zkouškám, které předepsal Drážní úřad. Po ukončení zkušebního provozu přejde tramvaj RT6-N2 do běžného provozu s cestujícími. Pokud účel celé akce, tj. zvýšení provozní spolehlivosti vozidla, bude splněn, dají se očekávat modernizace dalších vyrobených tramvají typu RT6N1.

Ing. Vladimír Beránek
obchodní manažer PARS NOVA, Šumperk

zdroj: Pars magazín 12/2005
http://www.parsnova.cz


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Stejne je tu tim padem 7 vozu z overovaci serie, jedna prototypova progresska, jedna siemensovka a 10 seriovych vozu v Poznani...vzhledem k poctu 19ti vozu RT6 a stari je az udivujici ze je celkem ve ctyrech modifikacich...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Citace:
Vůz RT6S ev.č. 85 byl naposledy v provozu v prosinci 2003, podvozky byly převezeny v lednu 2004 na rekonstrukci do PARS Šumperk, ta však nebyla
započata a v červenci 2005 byly převezeny zpět do Liberce, kde byly opět zavázány pod vůz, vůz byl následně odstaven do jedné z hal ve vozovně. (dle Petra Dvorského)


Izzy píše:
No tak musite uznat ze pri poctu vozidel je RT6 unikat v poctu provozovanych verzi vzhledem k jejich poctu...pokud to budu brat do dusledku je to:
RT6N1: Brno, Praha - provozni 3 vozy (celkem fyzicky existuje 7 vozu)
RT6N2: Praha - provozni 1 vuz (celkem fyzicky existuje 1 vuz)
RT6S: Liberec - skoro provozni 1 vuz (celkem 1 vuz)
RT6N (serie): Poznan - v provozu vetsina z tusim 10 vozu

Abysme byli úplně přesní, tak ta 10 kusová série v Poznani (aby to nekazilo průměr) by se ještě dala rozdělit na 5+5 - prvních pět bylo vyrobeno kompletně v ČKD, zbytek byl do Polska dodán jako polotovar a poláci si to už složili sami. Jaké jsou tam přesně rozdíly nevím, ale nějaké určitě budou...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Papiry sice dostala ale vydrzela jezdit snad ctyri dny...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Dostala, jinak by nebyla v ulicich s lidma.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
To jsem psal já.


Dostala vůbec 803 po té opravě v Parsu papíry od DÚ (zkuš)? já jsem slyšel že ne... mám taky pochyby, jestli je vůbec provozní.. prý tam pár věcí nejede...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Jaktože má tak velké opotřebení? Koncepcí by měla být shodná, akorát má tuším o 20cm vyšší nízkopodlahu (370mm nad TK) oproti standartu (350mm nad TK)

RT6S ma podvozky Duwag (nebo tak nejak se to pise). Prumer kol je mensi, nez u podvozku tatra. Mozne problemy vidim v:
- kombinaci profilu kolejnic pouzivanych v Liberci a techto mensich kol.
- hmotnosti vozu (podvozky mohou byt stavene na lehci vozy)


Offline
71
04 dub 2005 23:21
...akorát má tuším o 20cm vyšší nízkopodlahu (370mm nad TK) oproti standartu (350mm nad TK)...

kurňa, to jsou počty :-D :-D :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
manil: rozdilu je cela rada...od rozdilne kastle (okna v VP casti sou niz, konstrukcne jine kontejnery na strese atd.), pres jinou vyzbroj, jine brzdy na strednim podvozku, jine hnaci podvozky s motory...jak psal PvvS krom vzhledu je to zevnitr zcela jine vozidlo a podlaha je podle info CKD oproti eNku ktere ma 350/700mm ve vysce 370/560mm nad TK...

Díky za upřesnění :-)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil: rozdilu je cela rada...od rozdilne kastle (okna v VP casti sou niz, konstrukcne jine kontejnery na strese atd.), pres jinou vyzbroj, jine brzdy na strednim podvozku, jine hnaci podvozky s motory...jak psal PvvS krom vzhledu je to zevnitr zcela jine vozidlo a podlaha je podle info CKD oproti eNku ktere ma 350/700mm ve vysce 370/560mm nad TK...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M píše:
to je sice pravda ze to lze vymenit ale tusim ze se nekde psalo ze ma RT6S neskutecne velke opotrebeni okolku, jezdi chvili a hned jsou opotrebene a liberec nema penize na to porad je menit, udajne, nechci sirit jpp

Jaktože má tak velké opotřebení? Koncepcí by měla být shodná, akorát má tuším o 20cm vyšší nízkopodlahu (370mm nad TK) oproti standartu (350mm nad TK)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No tak musite uznat ze pri poctu vozidel je RT6 unikat v poctu provozovanych verzi vzhledem k jejich poctu...pokud to budu brat do dusledku je to:
RT6N1: Brno, Praha - provozni 3 vozy (celkem fyzicky existuje 7 vozu)
RT6N2: Praha - provozni 1 vuz (celkem fyzicky existuje 1 vuz)
RT6S: Liberec - skoro provozni 1 vuz (celkem 1 vuz)
RT6N (serie): Poznan - v provozu vetsina z tusim 10 vozu


to je sice pravda ze to lze vymenit ale tusim ze se nekde psalo ze ma RT6S neskutecne velke opotrebeni okolku, jezdi chvili a hned jsou opotrebene a liberec nema penize na to porad je menit, udajne, nechci sirit jpp


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
Depa , RT6S1 dojezdila na zavadu na jakou zadna RT6N1 : A to na sjety obruce na kolech

to by ale mělo jít vyměnit, ne? pak by se to mohlo provozovat na další povolení ke ZJ...pokdu by nějaký bylo


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Depa , RT6S1 dojezdila na zavadu na jakou zadna RT6N1 : A to na sjety obruce na kolech


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 10:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]