Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
1601 na zkušebce!

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Měsíc zkušebního provozu 1099+1523 je fuč. Jak se to vlastně vyvíjí? Podle vypravenosti se zdá, že problémy s tím nejsou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
1567 stojí odstavená vzadu ve vozovně...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
1567 už nebyla více než 2 měsíce venku na lince, připravuje se pro spojení s nějakou LF2?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
manil píše:
My ale treba mame na LF2 jiny ridici system nez v Olomouci...

To je mi jasné. Jen si myslím, že je otázkou času, než se Škoda naučí i toto.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Navíc řídící systém LF2 se teď dává i do LF1, aby mohly být spolu v soupravě.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
My ale treba mame na LF2 jiny ridici system nez v Olomouci...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Tady jsme v Brně, tady spolu odmítají komunikovat i šaliny se stejnou výzbrojí :mrgreen:

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Aha, tak to sorry. To jsem nevěděl. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak, škoda a europulse jsou normálně kompatibilní. V Olomouci to normálně jezdí v soupravach.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
fysk: Proč? V Olomouci to, pokud vím, spřahujou...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Tak to by byla kapitální békovina. Jak by je s těma pulsama spřahovali, no nijak, tak to snad nikoho nenapadne, jinak ](*,) a pak booze


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vrátím se k Váriím. Jsem docela zvědav jakou výzbroj budou mít Vária pro příští rok. Podle ostravské diskuze na káčku už i DPO přešel na škodu. Tudíž DPMB už je jediný kdo do Várií montuje původní Europulse.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
MtM: Tříčlánkové trolejbusy v úseku Jundrov-Pisárky v desetiminutovém intervalu? :applause:
Možná by to už konečně chtělo rozdělit okružní linky na dvě polookružní s rozdílnou kapacitou/intervaly


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
MartinV píše:
Ano, okružní linky někdy bývají využité 100%. Ale pokud by tu jezdily 3článkové vozy, od pohledu by to byla pěkná záležitost a zřejmě by si i víc cestujících sedlo, ale bylo by to zbytečné.

Proč by to bylo zbytečné? Sice je to zatím(a v nejbližších 50 letech to bude),úplná "science fiction",ale kdyby to jezdilo na 44/84,mohl by se zrušit ten paskvil ,kterým je 53 protažená na SO. A v ranní špičce by to pomohlo...Ale muselo by se to vypravovat maximálně na 44/84 či 50,nikde jinde by opravdu tříčlánkové autobusy neměly využití.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
b1: Však jo, 3článkové by byly nejlepší, ale to je stejně reálné, jako že ...
... linka 1 bude plně obsazena soupravami LF2+LF2
Naxashi píše:
Bylo by to super, ale nebude to. Kloubové trolejbusy, co snad budou, jak jsem se tu dočetl, situaci pomůžou.
A LF2+LF1, co snad budou, situaci na lince 1 nepomůžou?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: co kdybychom se vrátili zpátky na zem? To, že si občas v autobusu člověk nesedne neznamená, že by to hned chtělo o kloub delší vozidlo. Ano, okružní linky někdy bývají využité 100%. Ale pokud by tu jezdily 3článkové vozy, od pohledu by to byla pěkná záležitost a zřejmě by si i víc cestujících sedlo, ale bylo by to zbytečné.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
b1: Však jo, 3článkové by byly nejlepší, ale to je stejně reálné, jako že nám tady budou jezdit šaliny jako NGTD12DD. Bylo by to super, ale nebude to. Kloubové trolejbusy, co snad budou, jak jsem se tu dočetl, situaci pomůžou.
Stejně tak jako na linky 44 a 84 by měly jít 3článkové busy… Ale člověk si tam musí vystačit s kloubákem.
Na druhou stranu, je to dobré znamení. Ty linky mají atraktivní trasy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Naxashi: Podle stejné logiky není potřeba kupovat kloubové trolejbusy, protože na linky 25 a 26 stejně nejsou potřeba, protože tam by byly potřeba tříčlánkové trolejbusy, a tudíž by klasické kloubáky byly nedostatečné...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Osobně bych řekl, že by to tak nějak mělo vycházet. Zkusíme matematiku, jak to může vypadat začátkem příštího roku (v závorkách odhadovaný "reálný" počet provozních vozů, pod který by se nemělo spadnout (vč. VP i dočasných poruch), s tím, že může být vykryt jiným typem, pokud bude u jednoho typu momentálně nižší). Pro jednoznačnost, jako "soupravu" tu uvádím všechno délky K2 a víc, prostě vše, co není sólo T3:

- 17x LF2(13),
- 13x LF(11)
- 17x Anitra (14)
- 29x 13T (25)
- 38x KT8 (33)
- 4x T3+VV (2)
- 3x RT6 (1)
- 4x K3 (2)
- 10x 2xT6 (8, vzhledem ke generálkám)
- 65x K2 (55)
- 5x 2xT3M, 19x 2xT3G, 1x 2xT3T, 7x 2xT3P, 5x 2xT3R, 1x 2xT3RF, 5x2xT3R.PV - celkem 43 (38)
- 4-5x sólo T3 -1525, 1539, 1597, 1541, 1586 - whatever, to se dá vykrýt vždy

To nám dává nějakých +-191 souprav (+4 sóla), reálně to bude spíš o něco víc. Maximální vypravenost počítám na 178 souprav + 3 sóla; beru to podle ranní vypravenosti, která je nejvyšší (tzn. nepočítám do toho tři odpolední kurzy d-12):

31 souprav d-1, z toho 28 celodenních: 11x LF2+LF, 15x 2xT3, 3x KT8, 2xK3
18 souprav d-2: 5x Anitra, 13x K2
12 souprav d-3: 1xRT6, 2x13T, 1xKT8, 8x 2xT3
17 souprav d-4: 4x Anitra, 1x LF2, 12x K2
16 souprav d-5: 4x Anitra, 1x LF2, 11x K2
20 souprav d-6: 2x T3+VV, 2x 13T, 2x 2xT3 6x KT8, 8x K2
20 souprav d-8: 20xKT8
10 souprav d-9: 9x 13T, 1x 2xT3
11 souprav d-11: 4x 13T, 7x K2
23 souprav d-12: 6x 13T, 8x 2xT6, 9x 2xT3

Rezerva v tomto případě činí: 1xAnitra, 4xK2, 3xKT8, 2x13T, 3x 2xT3, a cca 1-2 sóla. Jelikož pravděpodobně zbyde něco navrch i od zbytku vozů, mělo by to vystačit. Ale je tam ten předpoklad poršat na jedenáctce.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
manil píše:
Naxashi:
Máš krátkou paměť.

Ou, ale kdepak! Já nemám ŽÁDNOU paměť. ;) Proto nezapomínám.

Uživateli bylo uděleno varování: Příště prosím piš pouze k tématu. mceza

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zatím to není v plánu.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Budou někdy taky zařazena nějak Vária v budoucnu i do vozovny Medlánky? Protože nedávno jsem četl,že všechny Vária z Medloní půjdou do Pisárek,tak se ptám jen,jestli to v budoucnu nebude i naopak.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
9. září 2013
manil píše:
Naxashi:
Teoreticky by ke konci roku mělo být k dispozici 13 souprav LF2+LF1. Otázkou je, jak rychle se podaří aktuálně zkoušenou soupravu uvést do provozu a jak rychle budou probíhat úpravy stávajících LF2 a LF1. Nicméně jak bude hotovo, bude jich až 13 a ke konci příštího roku dalších 6 navíc.


Naxashi píše:
manil: Ou… Tak…to jo. Pokud to bude takhle, tak už držim hubu. Pořád lepší tohle, než dvojice někdy i historických T3 nebo zoufale nedostačující KT8.


Naxashi:
Máš krátkou paměť.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
honny: Protože poruchy a ostatní linky.
Líbí se mi, jak se tu uvažuje. Ne, fakt,upřímně se mi to líbí. :) Jako doufám, že to alespoň tak bude, ale nějak mi přijde, že se tu zapomíná na ostatní linky. LF2 jdou na dračku, 2, 4, 5, 6, atd. LF1 zase občas jezdí ve dvojicích. Ostatní linky by podle mě teda musely být oholený na kost, aby 1 měla dostatek. Proto mi přijde nepravděpodobný, že třetina kurzů bude kapacitní. Šaliny pro ostatní budou, jasně, ale nebudou NP.
A to je uvažování, co mě naučilo zdejší fórum. Ale jak říkám. Doufám, že jich tam ta třetina bude. Rozumně rozložená, samozřejmě. :)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 26 lis 2024 04:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]