Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 72 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Mouka píše:
...Jinak posilový vůz by samozřejmě šel přidat, ale je zcela naivní očekávat, že vám někdo poskytne nadstandartní službu zcela zdarma. ...

Nadstandart by byl, kdyby půl vagonu bylo polepeno rezervací, ale ne, aby nestandartní počet cestujících se do spoje vešel


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Problém je tak trochu v tom, že já sice nahlásím větší skupinu, ale dopravce/kdo objednává přepravu nemá jistotu, že tím spojem opravdu pojedou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Hmm... Ono je nadstandardem očekávat, že když si koupím jízdenku pro padesát lidí a dám přepravci vědět, kterým spojem tahle skupinka pojede, že očekávám, že ve spoji budu mít padesát míst? Já nevím, považovat tohle za nadstandard mi přijde na hlavu postavený.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
A jak to funguje v IDS. Na stránkách Kordisu radí větší skupiny cestujících nahlašovat. Ale pošlou pak skutečně na daný spoj místo jednoho budu busy 2? A je to zdarma? Nemáte s tím někdo zkušenosti?


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Mauricio: Pokud jsme jeli se školou hromadně, tak se jelo někdy osobákem, někdy rychlíkem, někdy i pendolinem. Záleželo na tom, jestli se jelo do Kralic (kde rychlíky nestaví), nebo Prahy (tam asi nepojedem osobákem, že?).

Jinak posilový vůz by samozřejmě šel přidat, ale je zcela naivní očekávat, že vám někdo poskytne nadstandartní službu zcela zdarma.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: mám podobnou zkušenost, jako Mr.Black. Pokus posílit vlak (osobní a následně rychlík), protože nás jelo kolem 70, nevyšel díky vstřícnosti ČD.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Když jsem chtěl pro školu posledně přiobjednat vagón, tak mi bylo řečeno, že není potřeba a naopak byl ještě jeden ubrán. Jak nebyl potřeba pocítili všichni cestující :roll:

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To je dobře, když už si školy neumí objednat posilovej vagón, tak ať nesmrděj v dálkových vlacích, kde se pak kvůli nim nedá ani sednout.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Robert píše:
Ti ale nepojedou regionálními vlaky, ne?


Na gymplu jsme běžně jezdili na výlety na skupinovou jízdenku osobákem. Běžná věc.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: to je snad zřejmé, aby obě nádraží byly propojené. Právě kvůli tomu, aby se z nového hlavasu dalo dostat celkem rychle do centra. Tzn. to spojení hlavas - centrum zajistit normální železnicí, nikoliv šalinou ani rychlodráhou.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
O propojení obou nádraží jsi ovšem předtím nepsal.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud pojedu do Brna vlakem, budu chtít do centra a nebudu z JMK, radši si koupím lístek ČD až do centra, než abych vystoupil na role a ještě si sháněl lístek, kterým pojedu pár zastávek v přecpané šalině. Samozřejmě to předpokládá přestup z vlaku na vlak, ale to je podle mě pohodlnější.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Ti ale nepojedou regionálními vlaky, ne?


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: např. pokud cestuje skupina lidí, od určitého počtu se vyplatí tarif ČD, poněvadž IDS termín skupinová sleva nezná. To k využívání ČD vs. IDS tarifu.
Měl jsem spíš na mysli cestující z jiných krajů nebo ještě dál. Ti si pochopitelně nebudou na vlak kupovat IDS lístek.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Kolik lidí si dnes v regionálním vlaku kupuju klasický ČD lupeň místo IDSkového? Nevím, vlakem nejezdím, proto se ptám?


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kdyby přes Brno-střed jezdily pouze regionální linky a nic jiného, žádný zmatek by být nemusel. Rychlíky a výš by jezdily přes Hbf, střed by fungoval pouze jako rychlá doprava do centra bez nutnosti kupovat si lístek na MHD.

Rychlík by tudíž nikdy nejel z centra.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Zmatek v tom, zda nějaký špěšňák či rychlík pojede z centra, nebo od řeky. Nebo z nějakých důvodů (noční doba?) expres naopak zastaví na HBf.

Propojení staré a nové roly je známá lidovecká rychlodráha, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, akorát že je na hraně technické proveditelnosti (miminální poloměry oblouků).

Jediným smysluplným řešením je SJKD, který odlehčí stávající role a po něm se ukáže, že výstavba něčeho většího kdekoli jinde je zbytečná. Navíc nákladové je srovnatelné s variatou u řeky, zatímco přínos je daleko někde jinde.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: jakýpak zmatek? Hlavní trať by vedla mimo Brno-střed, přes které by vedla pouze menší trať regionálního významu. Velice by pomohla dopravě od nového (přesunutého) hlavasu do centra. Protože jednak by stačilo k přepravě cstujících méně souprav, za druhé by si tito cestující nemuseli kupovat dvoje lístky (na vlak a MHD) a za třetí - pokud nechámme odvoz z Hbf jen na MHD, velmi nepříjemně v dané oblasti zhoustne již dost hustý provoz.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Co máte proti němčině? Vždyť ji používáte a ani o tom nevíte! Wexl, glajza, šína, šalina, vercajk, jo a mohl bych pokračovat. Fakt bych měl dnes daleko raději za sousedy Němce, než cikány (tak bohužel dopadl Bronx). Oprášit a přeleštit historický viadukt by bylo moc fajn, ale jak to skloubit s modernizací uzlu?

Nápad s Brno-středem vůbec není dobrý. Měl by akorát za následek zmatek, odkud co jede, protože by se okamžitě vyrojila spousta výjimek. A buďme realisté - na výstavbu rosického a modernizaci centrálního HBf. (abych použil oblíbenou germánskou zkratku) ausreichend Geld nikdy nebude. Zůstane to vždy v poloze entweder - oder.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
s-bahn (ojojoj jak škaredé německé slovíčko) bych si představit dokázal. I při zachování UPRAVENÉHO Brno-střed a využití historického viaduktu (ten v prostoru Uhelné změnit zpátky z náspu na most).
Doplnit spojení s letištěm (kolikrát si lámu hlavu nad tím, proč tam musí jezdit a-76), reorganizovat vnitroměstské trati a zastávky (chrlice, krpole, řečkovice), dobudovat odbočku na Černovické terasy (zrušit a-77)... Samozřejmě vnitroměstské vlakové linky nabídnout v rámci IDS a jinému dopravci než ČD.
A teď jinou pohádku...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
To by samozřejmě taky nebylo dobře, spíše jsem chtěl říci, že fráze "nádraží blíže k lidem" se zdaleka nerovná frázi "nádraží v centru".

Mimo to - jo, mne taky centrum odpuzuje naprosto dokonale, vyhýbám se mu obloukem...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Marecek.00: ale pozor, abys z toho neudělal mrtvé centrum. Což se, v určitém směru, našim politikům daří.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Otázkou je, kolika lidem to bude nejblíž. Osobně tipuji, že docela minimu. Nejblíž by to bylo, kdyby se postavily stanice takového "S-bahnu" v Bohunicích, Líšni, Bystrci a naproti tomu někde v technoparku, u AZ-Toweru nebo na černovických terasách. Čímž neříkám, že by to nemělo stavět v centru, to samozřejmě ne, jen jsem stále přesvědčen, že centrum je spíše průchoďák a přestupní uzel, samo o sobě generuje poptávky po dopravě docela málo.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Martin V: Naprostý souhlas. Když by se to nádraží opravilo a tratě taky, tak by to byl slušnej základ i pro městský s-bahn. A odsunuté nádraží pro rychlíky a mezinárodní dopravu. Taky nechápu proč to úplně rušit, když to jinde ve světě pracně budují, aby byli lidem co nejblíž a při tom musí bourat a vykupovat pozemky a tady to máme takto pěkně připravené a nijak extra to nikomu nezavazí, jen bohužel zanedbané. Takže šup k volbám, vyměnit zastupitelstvo a vykašlat se na lobbisty a spekulanty. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mceza: ani jsem nechtěl psát výčet všech typů cestujících. Jenom jsem vypsal důvody, proč možná mít nádraží jinde, ale proč zároveň zachovat to stávající.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 15:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]