Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 408 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 84438.html

...koluje po FB.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brno ani po roce a půl nemá SMS jízdenky, běží už třetí tendr
Xcav8 píše:
Třikrát a dost.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jestli ono to nebude i tím, že se všude dávají místo hlubokých křížení mělké a tudíž kolo nejede po hlave kolejnice, ale po žlábku. S příchodem 13T se tento jev umocnil tím, že 13T má brutální nápravové tlaky.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
186
27 zář 2007 22:44
To je sice pravda, ale bylo to myšleno tak, že v daném místě je jejich koncentrace bezkonkurenčně nejvyšší.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
vojtik píše:
Hlavně na takové devítce v pracovní dny, co? 8-)

Uznávám, na devítku jsem zapomněl. :-) Trochu jsem počítal, vycházím z vypravenosti. Takže je to lehce orientační. Nicméně z toho vyplývá, že pevných podvozků je celkem menšina.

Pevné podvozky/Celkový počet vozů
d-3 5/12
d-5 5/16
d-6 7/20

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
186
27 zář 2007 22:44
No právě, k tomu ještě 3,5, 6 a 11 a je to rozbitý :-k V tomto místě se pořád něco opravuje i když jsou tam koleje nový. Je to prostě důsledek těchto pevných podvozků ať se to někomu líbí nebo ne. Je v tomto místě nevětší podíl těchto vozů v Brně. Kdo tomu nevěří, tak ať se naučí základy mechaniky.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Hlavně na takové devítce v pracovní dny, co? 8-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mě se s některých případech vliv pevných podvozků poněkud přeceňuje. Statisticky tvoří vozy s pevnými podvozky něco přes třetinu vozového parku. A na všech linkách dost převažují vozy s otočnými podvozky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Janatak: :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Spíš velká intenzita provozu, než pevný podvozky.


Velká intenzita pevných podvozků? :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Spíš velká intenzita provozu, než pevný podvozky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Důsledek pevných podvozků. Už se měnily vexle směrem k Tomáškovi. Protože je celá plocha zaasfaltovaná, bude to tam vypadat příšerně.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych řekl, že ty výměny se zdají časté, protože třeba na tom Moraváku je kolejových objektů hodně, a vždycky se vymění jen něco.

Janatak:
Navíc když mluvčí řekne, či novinář napíše "výměna výhybek" není nikde napsaný, že se budou měnit všechny, a celé. Tudíž je klidně možné, že to co se dělalo v poslední době tam zůstane.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
J*M* píše:
Nevím, co je k divení, stačí si spočítat počet výhybek a křížení a k tomu jejich životnost. A vyjde, že se mění málo sarcastic


Divím se tomu, že to nevydrží dýl. To není nic proti údržbě, to je v pořádku, ale jen mi přijde, že konkrétně tady jde o docela krátký interval mezi správkou nebo výměnou kolejiva/výhybek. To se nedělají tram výhybky, který vydrží třeba dvojnásobně tolik?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Yakuzza: Přesně tak, taky jsem to chtěl napsat.
Však buďte rádi, že se o to starají. Nebo to může dopadnout jako 2 nechvalně známé kolejové úseky, kde chodec je rychlejší, než šalina a lidi se vsátí, kdy se to propadne do jámy pekelné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Na druhou stranu, je vidět, že jsme u nás. Neopravuje se, je to špatně. Opravuje se, taky je to špatně.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Janatak píše:
Už zase oprava kolejí a výhybek? To je tady snad každej rok?!

Nevím, co je k divení, stačí si spočítat počet výhybek a křížení a k tomu jejich životnost. A vyjde, že se mění málo sarcastic


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Yakuzza:
Obrázek

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
... což mi připomíná, že už dlouho nebyla komplet rozkopaná Česká, že by plán na příští léto? ;)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ještě koleje v Bástru ;-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Byl bych pro to, aby se vyhlásila anketa: Co se častěji opravuje? Koleje na Roli, koleje u Stopařa nebo zálivy u Vystecu... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Už zase oprava kolejí a výhybek? To je tady snad každej rok?!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30924.html


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kopcovité tratě jsou prakticky stejně náročné, jako rovné. Do kopce sice EB sežere více, ale jízdou dolů se opět částečně rekuperací dobije, zjednodušeně řečeno.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Cracatit píše:
... je to stejně nesmysl kupovat nějaký elektrobus na kopcovitou trať.
A proč?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 16:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]