Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 274 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
To je taky fakt, pokud by byly peníze, chtělo by to i nějaké lidi na manuální činnost. Já mám všechny 4 končetiny levé, ale jak říkám, být nějaké konto na podporu obnovy historických vozů, rád tam přispívám. Možná by se pak ledy pohnuly, kdo ví.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jako student nemám peněz nazbyt, ale klidně bych v rámci možností své zručnosti pomohl. Mě je sympatické, že v Liberci pochopili, že stát nic neudělá, a pomohli si sami.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Já bych klidně nějakou zlatku měsíčně dával, na podporu a obnovu historických mašin ale v počtech jednotlivce by to asi nemělo moc velký smysl.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Holt v Brně se muzejní vozy spíš odstavují, než aby se zprovozňovaly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
No jo Liberec to pekne rozjizdi a fandim jim, o to vice me mrzi, ze v Brne nic, nula bodu. Ano pracuji na trolejbusu z Prahy, na busu od CSAD ale brnenske vozy nic 0 bodu a chatraji dal. Vic by me potesilo kdyby se zprovoznil vuz 10 ktery si pamatuju v provozuschopnem stavu jako dite, T2 tu uz ma spousta DP a mi stale nic, no snad se to nekdy zmeni.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ještě něco, tentokrát z Liberce. Boveraklub rozjíždí renovaci tramvaje z roku 1897. V budoucnu by to měla být nejstarší provozuschopná tramvaj v ČR.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já jo. Blbě se mi na nich sedí, bo mě tlačí do zad. :-P

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Kéž? Já na nich nevidím nic zas až tak špatného...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Ostravě byl vyřazen poslední vůz s původními laminátovými sedačkami. Kéž by na tom bylo Brno taky tak dobře. :pray:

http://mhd-ostrava.cz/?s=laminat

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
8 minut nehod převážně autobusů, pár trolejbusů aj jedna šalina tam bourala.
http://navratdoreality.cz/?p=view&id=17931

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Miky píše:
Třeba taková linka 7 při výluce na Husově byla na obousměrné LF2 jak dělaná. Při celodenním intervalu 10 minut.

To samé při výluce Komenského náměstí, kdy KT8 jezdily na d-4.

King666: Co se týče Mifkovy, tak by jistě šlo kolejiště upravit, a výhybky posunout tak, aby se kusé koleje prodloužily.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
b1 píše:
Měl jsem za to, že Astry byly kapacitně nedostačující a musely se kvůli nim zkracovat intervaly. Takže mi přijde divné, že si pořizují jejich náhradu, tím spíš, že v Plzni už dokážou vyrobit vozidla délkové kategorie 30 metrů.


Tak znovu, na linku 1 jsou kapacitně ideální (v současnosti sóla T3), u Aster byl problém, že ve své době to byly jediný NP vozy a musely jezdit na všech linkách, což už dávno neplatí. Obousměrný je to proto, že při některých výlukách je KT8 málo a T3 PX jsou k ničemu. Pokud vím, tak by tam měla být opce na další tři kusy a dál s obousměrkama konec, já si myslím, že je to vcelku rozumnej kauf...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Třeba taková linka 7 při výluce na Husově byla na obousměrné LF2 jak dělaná. Při celodenním intervalu 10 minut.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Což o to, jako šotofantazie proč ne, ale z provozního hlediska to v Brně naráží na následující problémy:
- na Mifkovu se momentálně vzhledem k délce obratových kolejí nic delšího než cca KT8 nevleze (zkušebně by se to možná dalo obrátit přes levou kolej s tím, že by se obracel vůz při stání na výhybce vedoucí na odstavnou kolej, pro běžný provoz je to ale nepoužitelné)
- pauzírování v Lískovci by (pokud by se tam měly dělat delší přestávky) vyžadovalo obě koleje (d-6 celodenně jenom na Švermovu? pochybuju)
- pří výlukách s kaliforňanem je obvykle v prostoru konečné místo pouze na 1 vůz, v důsledku čehož je pro zachování snesitelného času na obrat minimální interval obvykle cca 7 minut (interval 5 minut by byl problematický protože 4 minuty přestávka na obrat jsou už trochu za hranou), při delším intervalu se ty KT8 můžou občas i hodit

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já to pořízení vcelku chápu. Je potřeba doplnit Astry, a jak ukázaly dřívější výluky, ani obousměrných tramvají není dost. Navíc ne na každou výluku vyžadující obousměrnost se kapacitně hodí KT8.

Osobně se domnívám, že v Brně by se pár takových vozů taky sneslo. Jednak ve dvojicích na zkapacitnění d-8, a jako záloha na výluky, kde KT8 vozí vzduch.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda píše:
Vypadá to pěkně, ale opravdu nechápu, co je v Plzni k nákupu takového vozu vedlo.

Viděl bych to spíš jako lobby Pragoimexu, který potřebuje někde udat nový model tramvaje, aby mohl prorazit jinde.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Myslíš, jako že měli pořídit 4 kusy?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Astry jsou kapacitně menší, než LF2. Bráno obecně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Si mohli pořídit Evo z Liberce, aspoň by se vidělo, jestli to nezůstane jako RT6N1S jen v jednom kusu, co nikde nejezdí.
(sarkastická poznámka)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Měl jsem za to, že Astry byly kapacitně nedostačující a musely se kvůli nim zkracovat intervaly. Takže mi přijde divné, že si pořizují jejich náhradu, tím spíš, že v Plzni už dokážou vyrobit vozidla délkové kategorie 30 metrů.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Co je k tomu vedlo? Aby nemuseli používat při výlukách soupravy T3 PX jako v minulých letech, kapacita je pro jejich d-1 ideální...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Předpokládám, že do budoucna kapacitně náhrada za Astry.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zde je článek a stručné povídání o té nové plzeňské LF2:
http://plzensketramvaje.cz/?page=varioLF2-2plus.htm

Vypadá to pěkně, ale opravdu nechápu, co je v Plzni k nákupu takového vozu vedlo.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
V Brně byla jen jedna Astra... A to ještě jen pár dní :)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
V Brně bylo někdy 11 Aster? :-P


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 22:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]