Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 240 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
810
25 led 2006 09:46
V době, kdy DPMB buzeruje řidiče (a případně posílá na psychotesty) i za větší počet nezaviněných nehod, bych chtěl někoho takového vidět. Ono je to hlavně jejich zaměstnání, takže pokud se chce jako řidič takto dále živit, tak si rozhodně nebude schválně přidělávat problémy. Samozřejmě, že úroveň řidičů je různá - někdo dokáže předvídat více, jiný méně. Ale ty řeči, že do nečeho vrazil schválně, fakt miluju.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
janeckar píše:
..Ale to přece neznamená, že když už někdo na koleje najede, tak nezabrzdím a jediné co udělám je, že budu zvonit a pak se s ním srazím...


Bohužel, některé "ovladače" to zřejmě i baví, jinak si to vysvětlit nedokážu..


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Duš píše:
jen a jen dobrý skutek!!


:lol: :lol: :lol:


Offline
810
25 led 2006 09:46
Tady ale nejde o auto stojící na kolejích, ale o auto jedoucí a odbočující těsně před tramvají. A to, zda řidička tramvaje mohla nebo nemohla v tomto konkrétním případě včas reagovat, od klávesnice neposoudíme. On by takový řidič auta taky mohl dostat na triko obecné ohrožení, možnost zranění cestujících při prudkém brzdění je velká.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
:mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
agent_s_teplou_vodou píše:
A co se stane v případě, že místo dodávky bude na kolejích odbočující cyklista, který nevlastní řidičský průkaz?


jen a jen dobrý skutek!!


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
A co se stane v případě, že místo dodávky bude na kolejích odbočující cyklista, který nevlastní řidičský průkaz?


Offline
42
02 čer 2012 19:24
Citace:
Na tramvajový pás v úrovni vozovky se smí v podélném směru vjet jen při objíždění, předjíždění, odbočování, otáčení, vjíždění na pozemní komunikaci nebo vyžadují-li to zvláštní okolnosti, například není-li mezi tramvajovým pásem a okrajem vozovky dostatek místa. Tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět pouze příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném. Při vjíždění na tramvajový pás nesmí řidič ohrozit ani omezit v jízdě tramvaj.


Citace:
Ale to vetsina nezna a neznaj trebas ani pravidlo, ze do krizovatky se nevjizdi, pokud ji nelze projet . Ty papiry daj dneska kazdymu ..


Souhlasím, nesmí omezit ani ohrozit. Ale to přece neznamená, že když už někdo na koleje najede, tak nezabrzdím a jediné co udělám je, že budu zvonit a pak se s ním srazím... Stejně tak se asi shodneme, že když bude auto v křižovatce, tak i když porušilo předpisy, tak jej taky nenarazím. Je jasné, že za nehodu může řidič, o tom žádná. Ale když vidím, co se děje na Kounicové (mezi Nerudovou a Klusáčkovou), tak mám pocit, že někteří (zdůrazňuji někteří) ovladači tramvají si myslí, že jsou jen oni a ostatní mají z té silnice naprosto zmizet, protože jede tramvaj.

Pozn. pro úplnost: Zákon říká, že při vjíždění, nikoliv tím, že už jsem na tramvajovém pásu, nesmím omezit tramvaj. Pokud tedy budu na tramvajovém pásu z legitimního důvodu (viz věta první z citace, např. tedy pokud není dost místa pro jízdu souběžně), tak i když tramvaj musí čekat, tak já jsem v právu a za případnou srážku může ona.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Naxashi píše:
Osobně jsem pro, aby auta jezdily na kolejích pro šaliny jen, když je potřebují přejet. Na tomhle místě jsem podobnou situaci párkrát viděl. Mistr světa si se svou károu najede na koleje, a že tam je nějaká šalina, to ho vůbec nějak nes*re.

To by ovladaci volantu (nepisu ridici) museli znat predpisy.
Citace:
Podle zákona č. 361 z roku 2001 platí, že podél nástupního nebo ochranného ostrůvku se jezdí vpravo; vlevo se smí jet jen tehdy, brání-li jízdě vpravo překážka nebo jestliže je to bezpečnější s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu. Při jízdě podél nástupního nebo ochranného ostrůvku je nutno dbát zvýšené opatrnosti. Podél tramvaje se jezdí vpravo, pokud není dopravní značkou Objíždění tramvaje povolena jízda vlevo.

Na tramvajový pás v úrovni vozovky se smí v podélném směru vjet jen při objíždění, předjíždění, odbočování, otáčení, vjíždění na pozemní komunikaci nebo vyžadují-li to zvláštní okolnosti, například není-li mezi tramvajovým pásem a okrajem vozovky dostatek místa. Tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět pouze příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném. Při vjíždění na tramvajový pás nesmí řidič ohrozit ani omezit v jízdě tramvaj.


Ale to vetsina nezna a neznaj trebas ani pravidlo, ze do krizovatky se nevjizdi, pokud ji nelze projet . Ty papiry daj dneska kazdymu ..


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
K předcházející diskuzi - už jsme zase tam, kde vždy, přestali být aktuální picyklisti (jak říkala babička), teď jsou na řadě prasata s IGK. Myslím, že prasata jsou všady, jak u IGK, tak u DP, to je neoddiskutovatelné

Aktualita - muzejní RO + B40 projelo cca 10,45 po Gajdošové směr Slatina


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Osobně jsem pro, aby auta jezdily na kolejích pro šaliny jen, když je potřebují přejet. Na tomhle místě jsem podobnou situaci párkrát viděl. Mistr světa si se svou károu najede na koleje, a že tam je nějaká šalina, to ho vůbec nějak nes*re.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
TMB píše:
Ona 13T (a tramvaj obecně) má nějaký "plyn"? Samozřejmě, že i řidič tramvaje by měl předvídat, ale pokud auto jelo vedle kolejí 15-20m před tramvají, tak tramvaj na takovou vzdálenost rozhodně nezastaví. A jestli zvonila, tak buď, aby na sebe řidiče upozornila (právě proto, že viděla blinkr), případně tramvaj zvoní sama při použití kolejnicových brzd - až v době nouzového brzdění. Nebyl jsem tam, nemohu objektivně posoudit situaci, ale to nemůže ani kolemjdoucí, ani cestující. Od toho je záznam tachografu a vyšetření nehody policii.

Tak když budeme takhle slovíčkařit, tak můžu namítnou že v Brně hlavně nemáme tramvaje, ale šaliny 8-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
To je klasický problém. Před časem jsem zažil prakticky stejný příběh, na tomtéž místě. Jel jsem přímo ve šalině. Auto pravděpodobně najelo na koleje (to jsem neviděl), ale řidič/ka dlouho zvonil, ale ani nezvolnil, vůz pokračoval nezměněnou rychlostí. A až po poměrně dlouhém zvonění "zadupl" brzdu seč to šlo. Tehdy se to obešlo bez zničených kovů a plastů, ale obsah tramvaje se při nouzové brzdě velmi slušně promíchal, rozsypalo se pár nákupních tašek, pár lidí si důkladně prohlédlo kvalitu podlahy...

Vina za případnou kolizi by přirozeně byla na bedrech odbočujícícho vozu, nicméně naprosto necitlivý přístup řidiče/řidičky, který předpokládal, že zvonek to auto asi odtlačí, mne velmi zarazil. Jde tedy o skoro stejný příběh. Přitom jde o místo, o kterém každý tramvaják musí velmi dobře vědět.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ad troll o nehodě: Jsou snad nějaké dopravní předpisy dle kterých se má jezdit ne? Řidička třeba předpokládala, že řidič dodávky ví, že nesmí tramvaj ohrozit a před odočením se podívá do zrcátka, zda-li může najet na koleje a odbočit! Navíc jak je psáno, řidička zvonila, čimž mu dávala jasně najevo bacha jsem vedle tebe nenajížděj mi do cesty, že je dodávkář hluchej, slepej a blbej no a je smutný, že v dnešní době držetelů řidičského oprávnění to není až tak vyjímečný případ, bohužel.

Nezapomeň v rámci trollení této informace (zde i na K-rep) ji zatrollit i na DPMB ať se tam můžou pobavit tvým přístupem. Prakticky to možná i vysvětluje výše psané, protože si takovej nějakej řidič IGK může říct "šalina mě vidí že se chystám odbočovat, tak přece to jeji řidič předpokládá a zastaví" a jeb s autem na koleje... Kdybych já měl jezdit tak, že před každym autem co mi pár metrů před šalinou začne dávat znamení že bude odbočovat zvolním, nedejbože ho pustím, tak jsem na trati ještě teď!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
810
25 led 2006 09:46
Ona 13T (a tramvaj obecně) má nějaký "plyn"? Samozřejmě, že i řidič tramvaje by měl předvídat, ale pokud auto jelo vedle kolejí 15-20m před tramvají, tak tramvaj na takovou vzdálenost rozhodně nezastaví. A jestli zvonila, tak buď, aby na sebe řidiče upozornila (právě proto, že viděla blinkr), případně tramvaj zvoní sama při použití kolejnicových brzd - až v době nouzového brzdění. Nebyl jsem tam, nemohu objektivně posoudit situaci, ale to nemůže ani kolemjdoucí, ani cestující. Od toho je záznam tachografu a vyšetření nehody policii.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Z tvého popisu: To, že auto bliká, ještě neznamená, že tam vjede - snad má špígly, aby se podíval, jestli mu tam nejede šalina. Nechal bych posouzení viny či neviny na Policii ČR, pokud řidička tu nehodu zavinila, tak si to za rámeček zřejmě nedá...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Výluka Hradecká začne až v pondělí 16., v sekci výluky máte už od zítřka 14., prosím o opravu. Děkuji.


Offline
42
02 čer 2012 19:24
V cca 7:55 nehoda 1917 na křižovatce Kounicova x Hrnčířská. Klasická situace, auto (dodávka) odbočovala doleva na Hrnčířskou dolů a přehlídla šalinu. Jsem si vědom toho, že nyní se do mě pustíte, ale napsat to musím, protože jsem to viděl. To paní řidička nemůže začít brzdit, když jí je jasné, že takhle to musí dopadnout? To auto jelo před ní a šalina měla odstup (odhadem 15, 20 metrů). Auto po celou dobu, co jelo podél MZK blikalo, že bude odbočovat doleva; za ním nic nejelo, takže to musela řidička vidět. Šalinářka pořád měla nohu na plynu a jela co to jde (a ta rychlost zde opravdu není 20 km v hodině) a začala zvonit (napřed) a se zpožděním brzdit - to ale až v okamžiku, kdy jí muselo být jasné, že jinak to skončit nemůže, protože to auto bylo na kolejích. O tom, že auto tam bylo dřív svědčí i to, že má nabořený zadek a šalina levou přední část... Upřímně, stačilo by sundat nohu z plynu a případně trošku přibrzdit; v protisměru jely dvě auta, takže by se tam rozhodně nezdržela dlouho. Ano, jsem zastáncem MHD, ano, MHD má mít přednost, a ano, jeden člověk v autě nemá zdržovat desítky v šalině. Ale tato situace mi přijde opravdu na hlavu postavená. Pán má rozbité auto (sice si za to může zejména sám, ale má), šalina musí do dílen, lidi v téhle i dalších šalinách v pořadí budou dost zdržení... Přitom stačilo trochu ohleduplnosti a přijet na ten semafor o 5 sekund později.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle iRISu je aktuálně zavedena NAD na linkách 3, 5 a 6. A některé šestky jedou odklonem přes Rennenskou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ale dá se s nimi topit, i když jsou plné olova ...


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Přežily, ve sběrně je nechcou....


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jé, ony tam nějaké stromy na Svatoplukové přežily :?: sarcastic

PS ono to bude asi na Rokytové, tam jich ještě zopár ostalo


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Logitech píše:
Momentálně výluka trolejbusů kolem židenických kasáren. MP nařídila ořez větví stromů nad trolejovým vedením.


To je škoda, že to nenařídí i v Nezamyslove, mezi Novolíšeňskou a Líšeňskou a na mnoha dalších místech ... třeba Švermova - Osová, kde leží strom takřka na vedení


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Karlos píše:
Trochu jsem nepochopil, proč se ta T6 neodtlačila někam do města, takhle se to tam zasekalo na všechny směry :roll:

Taky jsem si říkal, že odsunutí před poštu, musí být jednodušší, a možná i rychlejší řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
888
21 led 2006 12:26
Momentálně výluka trolejbusů kolem židenických kasáren. MP nařídila ořez větví stromů nad trolejovým vedením.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 23:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]