Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 355 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Vyděl jsem fotky té nehody na vyřazení to nevypadá.


Offline
45
05 pro 2005 18:56
Brno-Bosonohy
Na idnes psali, že tam bylo jen lehké zranění. Tak snad ano. Pochybuji, že by kvůli tomu tramvaj vyřazovali. Postojí si pár měsícu v Pisárkách a pak se uvidí :-)

_________________________________
jbb


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
K te nehode dodam akorat jen to ze se to stalo pri jizde smerem do mesta kde jela kotasovina K2 na zelenou a v plne rychlosti to do ni napalil ridic ktery projel na cervenou...dodam jen to ze ridic auta je mrtev (tak mi to bylo receno)...


A s tramvají to vypadá jak? VP? oprava? vřazení?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
K te nehode dodam akorat jen to ze se to stalo pri jizde smerem do mesta kde jela kotasovina K2 na zelenou a v plne rychlosti to do ni napalil ridic ktery projel na cervenou...dodam jen to ze ridic auta je mrtev (tak mi to bylo receno)...


Offline
45
05 pro 2005 18:56
Brno-Bosonohy
Na té Celní to byla nehoda s osobním autem, to skončilo zle,tramvaj tlačila medlánecká K2P,předník kuplák u pisárecké provizorně přidělaný.Byly tam po 2 vozech RLP, dispečink i PČR.(obyč a pak nehodovka)

_________________________________
jbb


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jbb píše:
Ta šílenost M+V+M z neděle stála ještě dnes ráno okolo 6:30 na 11.k ve VM.Okolo 9 hod.odjela 1560+1302 služební jízdou,teď na lince 10.Byly viděny i zkušební jízdy 1120 a 1708.12:55 vážná nehoda linky 2 vůz tuším 1029, Celní oba směry neprůjezdné cca.50 minut.

1029 s autem nebo čím? Prospěje jí to...šrot...aspoň pude na VP.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
x96 píše:
dnes na zast. Branka v 9:35 jela souprava 1571 + 4123 - byl to docela dorbej pohled

1573...


Offline
45
05 pro 2005 18:56
Brno-Bosonohy
Ta šílenost M+V+M z neděle stála ještě dnes ráno okolo 6:30 na 11.k ve VM.Okolo 9 hod.odjela 1560+1302 služební jízdou,teď na lince 10.Byly viděny i zkušební jízdy 1120 a 1708.12:55 vážná nehoda linky 2 vůz tuším 1029, Celní oba směry neprůjezdné cca.50 minut.

_________________________________
jbb


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ano , ale K2 jaxi nejni pro tento ucel vhodna ... Musi byt vhodne oba vozy ...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
adam_r píše:
Prichazi zde v uvahu nekolik variant:
- konstrukce vozu je takova, ze snese castecne tazeni/tlaceni (neni pripad T3 / K2)

k tomu je uzpůsobena T3 PV
adam_r píše:
- vozy jsou osazeny nejakou vyzbroji, ktera si s rozdilnosti vozu dokaze poradit. (s digitalnim progressem by to melo jit i T3+K2)

u T3PV splněno, stačí upravit K2P
adam_r píše:
- dynamicke parametry solo x kloub jsou velmi podobne - podobne rozlozeni hmotnosti na hnanych napravach, podobne rozlozeni hmotnosti na nehnanych napravach (coz neni pripad T3 / K2)

Podobné rozložení hmotnosti na nápravy by nastalo jen v případě, že by oba vozy byly 100% adhezní (nejsem si jist jestli toto u 3nápravových vozů bývá běžné). Pořád jsem přesvědčen o tom že by toto spojení bylo řešitelné a pro Brno, které je zaplaveno vozy K2, i výhodné.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
dnes na zast. Branka v 9:35 jela souprava 1571 + 4123 - byl to docela dorbej pohled


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
M píše:
mate pravdu ve Vidni jsou za kloubakem bezmotorove vleky ale co treba ve Svycarsku v Zurichu kde kloubaky se solem bezne jezdi a to jak ve spojeni solo solo,tak ve spojeni kloub klouba dokonce i solo kloub ci kloub solo, tam to maji jak udelany? koloubak je jak nase K2

Prichazi zde v uvahu nekolik variant:
- konstrukce vozu je takova, ze snese castecne tazeni/tlaceni (neni pripad T3 / K2)
- vozy jsou osazeny nejakou vyzbroji, ktera si s rozdilnosti vozu dokaze poradit. (s digitalnim progressem by to melo jit i T3+K2)
- dynamicke parametry solo x kloub jsou velmi podobne - podobne rozlozeni hmotnosti na hnanych napravach, podobne rozlozeni hmotnosti na nehnanych napravach (coz neni pripad T3 / K2)
- kombinace predchozich moznosti


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Máte někdo fotky??


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Dnes poprvé vyjela v Brně reklamní tramvaj mobilního operátora Oskar. Je to souprava 1626+1631. Kurz: 40001. Na A voze má zepředu a z boku celuli linky P1 na B voze, který je plný plastových čísel, jsou cedule linky 77.


mate pravdu ve Vidni jsou za kloubakem bezmotorove vleky ale co treba ve Svycarsku v Zurichu kde kloubaky se solem bezne jezdi a to jak ve spojeni solo solo,tak ve spojeni kloub klouba dokonce i solo kloub ci kloub solo, tam to maji jak udelany? koloubak je jak nase K2


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Hmm sem zvedavej co tam bude za vozy

Oživeno: Získali jsme fotografie Oskarovy tramvaje. Celý druhý vůz je naplněn velkými reklamními číslicemi. Další novinkou je, že tramvaj se 5. prosince přejmenuje na šalinu a zamíří do Brna. Zde bude jezdit až 11. prosince na trase Zvonařka, Hlavní nádraží, Mendlovo náměstí, Vozovna Pisárky.

doslo mi mejlem

Které vozy to jsou?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm sem zvedavej co tam bude za vozy

Oživeno: Získali jsme fotografie Oskarovy tramvaje. Celý druhý vůz je naplněn velkými reklamními číslicemi. Další novinkou je, že tramvaj se 5. prosince přejmenuje na šalinu a zamíří do Brna. Zde bude jezdit až 11. prosince na trase Zvonařka, Hlavní nádraží, Mendlovo náměstí, Vozovna Pisárky.

doslo mi mejlem


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ives píše:
A na jakém principu to teda funguje v té Vídni?


Ve vidni maji bezmotorovy vleky. A jaxi postradaji vetsi kopce


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
A na jakém principu to teda funguje v té Vídni?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
adam_r píše:
Anonymní píše:
Proč nemůže v Brně jezdit spojení K2+T3. Třeba ve Vídni takhle jezdí spousta tramvají (kloubák+ krátká). Kapacitně by to nebylo špatný. A délkou by to taky nemuselo být tak hrozný.

Uz asi pred rokem jsem se na to ptal na K-repu, jestli by to neslo. Takze zkusim pretlumocit odpoved od Jenkiho (DPO): (snad to moc nedomotam).

Hlavnim problemem je, ze tyto vozy maji naprosto rozdilne dynamicke vlastnosti pri rozjezdu a brzdeni. K tomu nejsou skrine urceny k tahani vleku (pripad, ze by predni T3 castecne tahla zadni K2 neprichazi v uvahu).

- V pripade pouziti zrychlovace je spojeni vpodsate nemozne: K2 neni uspusobena k mnohaclenemu rizeni. Synchronizace zrychlovacu je u dvou natolik rozdilnych vozech vpodstate nemozna.
- Reseni by mohlo byt pouziti moderni vyzbroje. Napr. progress s digitalnim regulatorem by bylo mozne nastavit tak, aby se vozy vzajemne nepretahovali/nepretlacovali. Jak jednoduche by toto preprogramovani bylo nemuzu posoudit.

Z meho pohledu me prijde jako zajimavejsi reseni dvojice K2P+K2P. Na linku 12 by to asi nebylo spatne.


k2p+k2p je moc dlouhé


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Anonymní píše:
Proč nemůže v Brně jezdit spojení K2+T3. Třeba ve Vídni takhle jezdí spousta tramvají (kloubák+ krátká). Kapacitně by to nebylo špatný. A délkou by to taky nemuselo být tak hrozný.

Uz asi pred rokem jsem se na to ptal na K-repu, jestli by to neslo. Takze zkusim pretlumocit odpoved od Jenkiho (DPO): (snad to moc nedomotam).

Hlavnim problemem je, ze tyto vozy maji naprosto rozdilne dynamicke vlastnosti pri rozjezdu a brzdeni. K tomu nejsou skrine urceny k tahani vleku (pripad, ze by predni T3 castecne tahla zadni K2 neprichazi v uvahu).

- V pripade pouziti zrychlovace je spojeni vpodsate nemozne: K2 neni uspusobena k mnohaclenemu rizeni. Synchronizace zrychlovacu je u dvou natolik rozdilnych vozech vpodstate nemozna.
- Reseni by mohlo byt pouziti moderni vyzbroje. Napr. progress s digitalnim regulatorem by bylo mozne nastavit tak, aby se vozy vzajemne nepretahovali/nepretlacovali. Jak jednoduche by toto preprogramovani bylo nemuzu posoudit.

Z meho pohledu me prijde jako zajimavejsi reseni dvojice K2P+K2P. Na linku 12 by to asi nebylo spatne.


Hm, tak to je potom jasný. Ale je to škoda. Pořád se vymýšlí kdo ví, co a tohle nikdo nezkusí (když už se dělá nějaká rekonstrukce,....)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bylo by to super... ale už tady PvvS psal, že mají jiný převodovky... A těch úprav nutných k synchronizaci by bylo určitě víc... Na druhou stranu: souprava o délce 37 metrů a kapacitě 73 míst k sezení + 194 k stání, to by nebylo špatný....


Proč nemůže v Brně jezdit spojení K2+T3. Třeba ve Vídni takhle jezdí spousta tramvají (kloubák+ krátká). Kapacitně by to nebylo špatný. A délkou by to taky nemuselo být tak hrozný.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
jj ds beru...spis bych poprosil fixiho aby ten muj predchozi prispevek nejak zapasoval do evidence...jinak ds 1531 zrejme nikdy predni zasuvku pro vlek nedostane...pokud se nezavedou trojcata je to na 100% nebot k cemu by tam ta zasuvka byla...


Fixi poprošení bere a nějak to zařídí :-D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 09:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]