Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Díky za tu dobrou zprávu. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
V klidu hoši, nechybí jim moc km do konce.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Cože? Tyhle ultravraky ještě jezdí? Někde jako historická jízda, ne?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Se vší lítostí musím oznámit, že se tak již stalo...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
6
30 srp 2013 18:41
Ahoj, nevíte někdo, kdy vyjedou 1539 a 1598 (exkiky). Díky. :)


Offline
811
25 led 2006 09:46
Opravdu, asi dva týdny jezdila v provozu souprava 1653 + 1654 jako 1563 + 1550, zatímco původní 1563 + 1550 (modré) byly v Pisárkách odstaveny a měly být jako 1653 + 1654 sešrotovány. Dodnes nevím proč.
Ale po zveřejnění této informace v Informacích MHD č. 292-2983 v DP vznikly obavy z reakce DÚ, a tak se vše vrátilo zpět (Informace MHD č. 294)!


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
manil píše:
Thom: Ano, už jsou obě v Medlánkách a připravují se na šrot. :)

Se divim, že jeden z deltíků nestojí v bástru na parkovišti u jednoho z baráků sarcastic
Takže momentálně stojící skelety ve VM a ÚD ponesou čísla deltíků, pokud dobře chápu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
dík za objasnění. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
k.ondra:
Něco takového tam proběhlo, vybavuji-li si ale správně, nikdy to snad nevyjelo mimo vozovnu.

Thom:
Ano, už jsou obě v Medlánkách a připravují se na šrot. :)


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Před pár dny zmizel od plotu jeden deltík, dnes už tam nebyl ani ten druhý. Z busu jsem si nevšiml, že by byli zaparkovaní někde jinde ve vozovně. Že by se někteří místní konečně dočkali sešrotování? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V evidenci jsem si všiml, že u 1653/I je poznámka, že před zrušením v roce 2003 chvíli jezdil s evidenčním číslem 1563. 1563 byla zrušená až v roce 2008, a v roce 2003 byla ve VP. Chápu to dobře, že během VP 1563 jezdil na jeho papírech jiný vůz?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Janatak píše:
Puntíky nepuntíky, vůbec je zajímavé, že se tyhle staré zgarby pořád renovují. Jediná ještě přijatelná renovace by měla být na typ Vario, nic míň.

Hezké pozvdechy, ale dokud budeme hospodařit s finančními prostředky v hladině jaké doposud a ne o několik řádů výše, budeme muset udržovat v provozu i ty nejstarší tramvaje.

k.ondra89 píše:
S tím bych až tak nesouhlasil. Jezdím teď hodně často přes opravenou Mosteckou, a nejhladší průjezd těmi novými oblouky má jednoznačně Anitra.

Doporučuju se posadit do kabiny Anitry a projet si oblouky kolem Vozovny Husovice a pak totéž s K2. Pak bys mluvil jinak. :)


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Tak jsem dneska měl tu „čest“ jet s 1612. Vevnitř to vonělo novotou, to bylo fajn, ale tím to asi tak končí.
Z všech těch rekonstrukcí jsou stejně nejlepší T3R a K2R. Prostě jen R, žádný ******** za tím. Ty pozdější jen ukazují to, jak se na tom škudlilo. V Rkách pěkně nový, pohodlný sedačky, ne ty…věci, co akorát ***** záda, lepší dveře, tónovaný skla… Prostě paráda.
Abych navázal na to, co se tu řešilo ze začátku stránky, 100 000 000× raději pojedu Anitrou, než K2/T3. V ní mám alespoň pocit, že nejedu historickou jízdou na regulérní lince.
A ohledně úseků v katastrofálním stavu…mám k tomu jediné: ono se tam jednou něco vážného stane. Pak se všichni budou obviňovat, kdo za to může, jaktože se to ještě neopravilo, ale zároveň se to (snad) opraví.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
k.ondra89 píše:
S tím bych až tak nesouhlasil. Jezdím teď hodně často přes opravenou Mosteckou, a nejhladší průjezd těmi novými oblouky má jednoznačně Anitra.

V tom je právě ten vtip, oblouky jsou nové, ještě "nevyžvejkané". Vyžvejkání v oblouku způsobují všechny typy tramvají, hlavně ty, co jsou tužší při natáčení podvozku. Vliv má i technika jízdy (s vozem T se nedá jet jak s Anitrou, a naopak). Počkáme si, co Anitry na oblouky na Mostecké, až si je nažvejkají


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
PvvS píše:
Stacilo by trate smerove a vyskove vyrovnat (podbit), prebrousit, opravit vadny zakrytovy panely a zalivku. Co z toho se na vetsine trati udelalo rekneme za poslednich 30 let ? Az na okoli centra a trate postizeny vystavbou kolektoru nikde nic.


A městu to je jedno. Jako vždycky. Jenom si vemte Milady Horákové. Prý se bude opravovat až tam bude město dělat novej asfalt. Ten plán na opravu té silnice existuje už asi 5 let a za tu dobu DP žádal asi 2x o povolení. Ať žije Brno.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Stacilo by trate smerove a vyskove vyrovnat (podbit), prebrousit, opravit vadny zakrytovy panely a zalivku. Co z toho se na vetsine trati udelalo rekneme za poslednich 30 let ? Az na okoli centra a trate postizeny vystavbou kolektoru nikde nic.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nebo propad pravé kolejnice před zastávkou Obilní trh ve směru na Kravák, tam to taky pěkně škube... Ona ta čtyřka je tak nějak výživná celá. Třeba na Cejlu jsou už tak vlnkovatý kolejnice, že zejména v K2 je takovej kravál, že není slyšet vlastního slova.

Karosa: V poslední době jde o hluk v první řadě. Příkladem budiž plánovaná trať v ulici Plotní, kde, aby ta trať vyhověla současným hlukovým limitům, musely by být protihlukové stěny přímo v uličním prostoru.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Karosa B732 píše:
Nevím jak vypadá ta nová mostecká ale na staré to projížděla Anitra krokem a K2 normálně. A nejde o kravál ale jak ta tramvaj zvládá terén technicky.


Ne zcela bych souhlasil, jednoduše řečeno, čím větší kravál, tím horší co technického průjezdu daným místem. Aspoň mi to tak logicky vychází.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
S tím bych až tak nesouhlasil. Jezdím teď hodně často přes opravenou Mosteckou, a nejhladší průjezd těmi novými oblouky má jednoznačně Anitra.


Já měl na mysli spíše hrbolatost koleje, vlnky, zlomený oblouky a tak podobně. Pokud je trať spravená, směrové oblouky jsou vybavené přechodnicí, tak je to na jízdě s pevným podvozkem hodně znát. Oproti tomu je velmi výživná jízda na lince 4 po celé délce Údolní, zvlášť ten oblouk hned za křižovatkou s Úvozem, kterej je nějak zlomenej, to je lahůdka tam jet Anitrou. Ten škubanec pro oba krajní články, zvlášť pro zadní je super! :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
k.ondra89 píše:
S tím bych až tak nesouhlasil. Jezdím teď hodně často přes opravenou Mosteckou, a nejhladší průjezd těmi novými oblouky má jednoznačně Anitra.

Nerad bych tu zas rozjížděl nějaký flame o tom, co je nejlepší, ale obecně pokud srovnám na trase hlavas - Obřany T3/K2/LF2 a Anitru, tak mi nejhůře vychází K2, protože dělá v interiéru největší kravál.


Nevím jak vypadá ta nová mostecká ale na staré to projížděla Anitra krokem a K2 normálně. A nejde o kravál ale jak ta tramvaj zvládá terén technicky.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fafner píše:
Vozy typu Anitra a 13T mi přijdou daleko vhodnější na rychlodrážní provoz. Z Mostu do Litvínova je Anitrou (resp. Astrou) krásné svezení. V Brně je na ně moc zatáček, výhybek apod.

Tak určitě jim přímější úseky svědčí víc. Nicméně na té Mostecké je dobře vidět, že i oblouky o menším poloměru nemusí být nutně problém. Stačí vhodná geometrie oblouku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A navíc, podívej na KT8. Taky na rychlodráhu a zvládá v pohodě zatáčky, výhybky, kopce.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Fafner píše:
Vozy typu Anitra a 13T mi přijdou daleko vhodnější na rychlodrážní provoz. Z Mostu do Litvínova je Anitrou (resp. Astrou) krásné svezení. V Brně je na ně moc zatáček, výhybek apod.


Jo jo v tom máš pravdu. Ale v tom případě to je trochu divný ne ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Vozy typu Anitra a 13T mi přijdou daleko vhodnější na rychlodrážní provoz. Z Mostu do Litvínova je Anitrou (resp. Astrou) krásné svezení. V Brně je na ně moc zatáček, výhybek apod.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
Anitra není špatnej vůz, pokud je ovšem trať rovná jak podle pravítka....

S tím bych až tak nesouhlasil. Jezdím teď hodně často přes opravenou Mosteckou, a nejhladší průjezd těmi novými oblouky má jednoznačně Anitra.

Nerad bych tu zas rozjížděl nějaký flame o tom, co je nejlepší, ale obecně pokud srovnám na trase hlavas - Obřany T3/K2/LF2 a Anitru, tak mi nejhůře vychází K2, protože dělá v interiéru největší kravál.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 17:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]