Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 418 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
A kdo jiný, než nějaký pracovník DP, umístění vymyslel? Rozhodnutí je už na jiných, ale umístění je práce DP


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Robert píše:
Nevím o tom, že by DPMB rozhodoval o umístění zastávky.

Ja taky ne.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Nevím o tom, že by DPMB rozhodoval o umístění zastávky.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ona to ale vina DPMB je, to ať se na mě nikdo nezlobí. Ta zastávka tak jak je teď, je v denním provozu prostě nebezpečná, to je fakt. Dlaší fakt je, že byla zřízena narychlo, protože DPMB dostal od Kotziana zadání šetřit a proto musela být zrušena t-29 a narychlo zřízena tato zastávka i pro denní linky, místo aby se se zrušením t-29 a zřízením této zastávky prostě počkalo, až bude vše stavebně vyřešeno a zabezpečeno. Jinými slovy, vše je to vina DPMB a Kotzianova odboru na magistrátu a jejich překotných úsporných opatřeních, o kterých se odmítali jakkoliv s kýmkoliv bavit, v tomto případě i s policií, což je opravdu na pováženou. Tečka. A zkuste říct, že nemám pravdu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Ač nemám semafory příliš v lásce, na křižovatce Veslařské s Pisáreckou to je bez nich děs.

Co se týče chodců, oni tam podle mého ani nic neporušují, nejbližší přecho by měl být dál jak 50 metrů. Což pro přestupní uzel nesmysl, to snad každý pochopí.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Z Francouzské, ne z Francie ...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Kdo je Seitlé, nějaká posila DPmB z Francie?
Semafory jsou úplně nejhorším řešením, nebudou-li nějak spřaženy se světly na MÚK Hlinky a nebudou-li se na večer/noc a víkend vypínat.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
mceza píše:
No jo, chodci přebíhají silnici tam, kde nemají a tak je z toho hned chyba dopravního podniku...

Saitlé to řekl dobře - zastávka je ve stávající úpravě nevyhovující, ale je to důležitý přestupní uzel a tak než ji rušit, tak radši předělat. A na to nikdo nechce dát peníze...

Nebo snad zrušíme Hlavní nádraží, protože tam vznikají díky velkému pohybu aut, neukázněných chodců a vozidel MHD nebezpečné situace?


Souhlas. Vždycky je všechno vina DP. Normální.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
No jo, chodci přebíhají silnici tam, kde nemají a tak je z toho hned chyba dopravního podniku...

Saitlé to řekl dobře - zastávka je ve stávající úpravě nevyhovující, ale je to důležitý přestupní uzel a tak než ji rušit, tak radši předělat. A na to nikdo nechce dát peníze...

Nebo snad zrušíme Hlavní nádraží, protože tam vznikají díky velkému pohybu aut, neukázněných chodců a vozidel MHD nebezpečné situace?


Offline
2824
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pisárky důvěrně znám a upřímně ta zastávka na mostě mi přijde jako totální paskvil, proč se teda dělala zastávka před křižovatkou z Hroznovou (Pisárky)? Tam je k krásnej světelnej přechod i se signálníma čarama a možností jít jak za roh na okružky, tak dolů pod most na jedničku. Že někdo přelízá ve dne na mostě mi připadá fakt nedomyšlený a potom ta zastávka okružek u vodárny postrádá smysl, když i vedne se teda staví na mostě, aby kaštani nemuseli nedej bože udělat ani krok. V noci to ještě chápu, když se tam křižujou dvě linky a ta zastávka u vodárny není úplně nejblíž. Osobně jsem teda proti tomu, aby se na Veslařskou osadila další světla a aby se zakotvila napevno zastávka přímo na mostě nad vodou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Nebezpečná zastávka u Anthroposu ohrožuje řidiče i chodce
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30806.html


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
http://brnensky.denik.cz/zlociny-a-soud ... 30802.html


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Jenže to znamená, že už jeden přestup s těmahle hvězdnýma intervalama (znáte z Brna po 18. hodině a o víkendech) a potřeba fixního času příjezdu posouvá jízdní doby někam do pekla. Ono je to třeba 20 minut reálný jízdy, ale přijíždí to blbě, takže nestíhate vlak, takže o tramvaj dřív, to máte těch 15 minut navíc, na ten se netrefíte busem, takže bác, o 15 minut dřív, a naprosto reálně na to nádraží jedete hodinu a čtvrt, co je čas za kterej z Kohoutovic autem ujedete víceméně půlku cesty do Prahy. To se pak můžou ČD třeba pos..., ale s takovou parodií MHD se můžou jít střelit do hlavy, i kdyby byly ve vlaku na záchodě zlatý kliky. A nebo vysolíte k dvěma stovkám za jízdenku do Prahy další dvě za taxíka...

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Já to chápu, spíše jsem tím chtěl říct, že nechávat si na přestup méně než 5 minut, je o hubu kdykoli. Je fakt, že čekání u Anthroposu by asi nikoho nezabilo, když je tam stený čas odjezdu i příjezdu.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A teď si představ, že je brzo ráno nebo víkend, 1 jezdí po 15 nebo 10 minutách a 52 jezdí po 30 nebo 20 minutách. Dobrý, že?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Miky: Nezlob se na mě, ale ujetá jednička, pětka nebo šestka, vše jezdící v pětiminutovém intervalu, asi nebude vhodným argumentem pro zrušení závleku.


Offline
811
25 led 2006 09:46
Jasně, k sedačkám Ster, co mají třeba Crosswaye, výhrady nemám. Ty jsou dobré. Myslím, že se ale dočkáme toho, co má třeba Hradec Králové na trolejbusech 30 a 31Tr.


Offline
27
04 bře 2012 11:27
Peno: Pokud mě paměť neklame, tak ty Vogely se už nevyrábějí


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ano, tak jsem to s těmi trolejbusy myslel.
A k sedačkám, no každému co jeho jest, ale mé páteři sedačky s opěradlem s takovým úhlem, jaký je u kloubových Citelisů, moc dobře nedělají. Navíc sedačky STER jsou i tenčí a tedy je více prostoru mezi sedačkami.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
811
25 led 2006 09:46
Já ano. Jde o to, co Škodovka ze svého výrobního programu nabídne. A 25Tr to (snad) nejspíš nebude. A pokud jsem dobře pochopil zadávací podmínky, tak sedadla budou nejspíš poslední výkřik módy - ten plastový nesmysl s kouskem hadry uprostřed, taky tuším Ster. No, je to o něco málo pohodlnější, než ta hrůza v Citelisech a 25Tr.


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
peno píše:
Zajímavější podle mě budou ty trolejbusy, protože u nich je důležitější logo Škoda než Irisbus a tam bychom se překvapení dočkat mohli.
Tenhle myšlenkový pochod nechápu, Škoda a Irisbus se přece nevylučují, už tady takových vozů máme 9.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já tedy v případě autobusů nic jiného než Citelisy nečekám a jediné v co doufám, je, že DPMB alespoň dostane rozum a místo těch stupidních Vogelů, které jsou v kloubových Citelisech, díky svému rovnému opěradlu, tak akorát na cestu k chiropraktikovi, objednají STERy. Zajímavější podle mě budou ty trolejbusy, protože u nich je důležitější logo Škoda než Irisbus a tam bychom se překvapení dočkat mohli. Ale uvidíme jak to všechno dopadne.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
811
25 led 2006 09:46
Taky jsem zvědav. Asi by bylo vhodné, pokud by z obou výběrek na klouby i z případného výběrka na plyňáky vylezl jeden typ vozu. Logicky bych očekával volbu mezi Citelis / Solaris / SOR. Zhlediska provozních nákladů na tom asi budou nejlépe Sorky, otázka je taky jejich životnost. Hlavně by to chtělo vůz, který se dá generálkovat za rozumnou cenu. Jen aby DPMB při výběru opět nešlápl někam...


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
No, upřímně, čekal snad někdo něco jiného?
Naštěstí Citelisy jsou "nadstandardně" poruchové a nemají požadovanou "trvanlivost", takže jediné zajímavé výsledky výběrka budou teď kloubostroje obou trakcí.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
iveco jak jinak....


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 08:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]