Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 124 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
IvanM: Jo, takové kačeny mají stoupátko, případně dřevěnou bednu, ale ne každýmu řidiči je 25 let a nemá problem tam vylézt nebo slézt...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Fafner píše:
Asi jsem slepej, ale nějak nevidím výhodu v tom mít odpojovač, který má odpojit vůz od elektřiny, řešen elektronicky.

Já bych viděl, i přes to, že to bude muset být DÚ schváleno a přesto, že to bude relativně dražší řešení, tak v případě, že nebudou KT8 odstavené tak často díky odpojovači a řidiči nebudou zdržováni na úvraťové konečné odpojováním, tak by to mohlo být výhodné a dokonce absolutně cenově levnější řešení


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
mceza píše:
Ale prosimtě. Zase ty tvý řeči.
A co třeba taková RT6? Ta je tak moc moderní a digitální, až to u ní dělá dost problémy… A co RIS?
Zas akorát ty tvoje „obecný pravdy“, který vlastně nejsou ani pravdy…
A co má rok 2013 společného s digitální dobou? Předtím jsme digitální nebyli?

Ale prosím Tě. Zase ta Tvoje kritika.
RT6 je rarita, fenomén, unikát. RIS je naopak pěkným případem technologie doby digitální.
Fascinující je, že Ty moje názory dáváš na obecný pravda. Asi bych to měl brát jako lichotku, ale jak tak koukám, tak to přináší jen zbytečná nedorozumění.
Rok 2013 je prostě světový průměr začátku doby digitální. I když předpokládám, že Afrika se tam nebere. Před tím to byla pozdní doba atomu, kdyby náhodou.
Jde o takový celkový obraz společnosti, o to, jakou technologii mají obyčejný lidi k dispozici. Někdo může tvrdit, že doba digitální začala v roce 1980, ale to není pravda, ještě těžká doba atomu. Ano, byly tu už digitální stroje. Jenže někde v laboratořích, nebo si je mohli dovolit jen extrémně zazobaní, a navíc jako rozmar, než jako něco funkčního. Takže ve zkratce, doba digitální je zkrátka o technologické vyspělosti. A celou planetu docela solidně táhne kupředu Japonsko, zejména díky jejich robotice.
Ale zpátky k šalinám. Přijde mi asi nejlepší (i pro řidiče, když se tu řeší míra jejich namáhání), když by řidič v KT8 v kabině A prostě zmáčknul tlačítko, pantec nad B by vyjel nahoru, pak by se odpojil Ačkový a pak by se B připojil na výzbroj.
S krabicemi za kabinami řidičů jako část substrátu taky nesouhlasím. Bere to tolika místa, a zrovna tam. A výklopné/výsuvné dveře hodnotím stále jako nejlepší. U Varií ty zatahovací ještě skousnu, ale u armády našich historických jízd to podtrhává celkovou…zaostalost. Kamenujte si mě, jak chcete, to je prostě můj názor.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mceza píše:
A co Praha? Tam to musí být taky řešeno nějakým neběžným způsobem. Přecijen jsou to dva progresy v jednom...

Pražské KT8 mají 2 normální odpojovače.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Asi jsem slepej, ale nějak nevidím výhodu v tom mít odpojovač, který má odpojit vůz od elektřiny, řešen elektronicky.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A co Praha? Tam to musí být taky řešeno nějakým neběžným způsobem. Přecijen jsou to dva progresy v jednom...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli se nepletu tak jediné KT8 s elektronickým odpojovačem mají v Plzni.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Naxashi píše:
Njn, ale jsme v ČR. A i když doba digitální nastala začátkem roku 2013, stále to je jen světový průměr. My jsme pod.


Ale prosimtě. Zase ty tvý řeči.

A co třeba taková RT6? Ta je tak moc moderní a digitální, až to u ní dělá dost problémy... A co RIS?

Zas akorát ty tvoje "obecný pravdy", který vlastně nejsou ani pravdy...

A co má rok 2013 společného s digitální dobou? Předtím jsme digitální nebyli?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Rem: na to by měli dosáhnout pomocí nějakého stupadla, ne? Něco takového měla minimálně 1728. Osobně jsem to neviděl, ale mám dojem, že jsem to tady četl v nějaké aktualitě či příspěvku...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Taky jsem si myslel, že se tohle odpojuje elektronicky. Zmáčkne se tlačítko, a je to. Njn, ale jsme v ČR. A i když doba digitální nastala začátkem roku 2013, stále to je jen světový průměr. My jsme pod.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nejlepší řešení by byl elektronický odpojovač, jako mají například Varia. Jenže...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
IvanM píše:
....Nejlépe to mají vyřešeny vozy 1711,1726 a 1728, dle vozů T6A5. Takové řešení je přece i snazší, ne? Ony ty T6ky jsou až na ty výklopky z mého pohledu dost dobré vozy....


Nejlepší řešení???? Leda kaštana nebo toho, kdo za šichtu nemusí 6x odemykat tu škatuli, natahovat se, a pak zas tu škatuli zamykat. Nehledě že menší řidiči na to nedosáhnou!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
No kéž by jim je domontovali. Jsme přece v 21. století. Ale tomu bych moc nevěřil. To spíš dopadne stejně jako “dočasné“ prodloužení intervalů v roce 2010. Nakonec se na to nějak elegantně pozapomnělo a nakonec teď, v roce 2013, nastalo další prodloužení, a to už je úplně v háji. Vždycky se všechno hezky zamete pod koberec :) No možná je to méně pohodlné, ale aspoň není v prostoru pro cestující zavazející tlustá škatule, která navíc zúžuje prostor dveří........

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mě se to třeba může dělat kvůli sjednocení vozů, a taky kdyby časem někoho napadlo klimu domontovat. Přece jen KT8 tady budou ještě celkem dlouho, a VP je dobrá příležitost k takovému zásahu.

O ideálnosti řešení ala T6A5 docela pochybuju. Ono při každé změně směru nad hlavou něco odemykat asi nebude žádná zábava.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Proč u 1701 přesouvali odpojovač trolej-zem do zástěny kabiny A, když stejně není v plánu jí montovat klimu? Není to zbytečnost? Osobně si myslím, že celkově montáže těch tlustých zavazejících škatulí za kabiny řidiče je nešťastné řešení! Nejlépe to mají vyřešeny vozy 1711,1726 a 1728, dle vozů T6A5. Takové řešení je přece i snazší, ne? Ony ty T6ky jsou až na ty výklopky z mého pohledu dost dobré vozy....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Na výstupu z regionálních linek u hřbitova směrem do Brna by se hodila nějaká veliká tabula (tak jak bývají při velkých výlukách v centru), protože tam informátoři musí křičet přes tu čtyřproudou silnicu na lidi, ať nepřechází a počkaj na x2 tam... Po takovéhle šichtě nebudou moct doma mluvit vůbec :-D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
66
19 úno 2013 13:02
Taky jsem si toho dneska všiml, že celkem dost lidi čekalo normálně na šalinu a co se týče hlášení, tak na d-6 vůbec žádná informace o tom, že se jede přes Nám. Svobody resp. Renneskou, hlavně že nám před každou konečnou děkuje DP za přízeň

byl tam informační leták, tak ho někdo strhnul


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Buďte v klidu, v Praze probíhala jednosměrná výluka trati přes Václavák a na zastávkách o tom nebyla jediná informace a to v hlavní turistické sezoně na turisticky exponovaném místě.
Jak to tam vypadalo a kdo to nejvíc odsíral asi nemusim vysvětlovat.
Takže všude stejný...


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Taky jsem si toho dneska všiml, že celkem dost lidi čekalo normálně na šalinu a co se týče hlášení, tak na d-6 vůbec žádná informace o tom, že se jede přes Nám. Svobody resp. Renneskou, hlavně že nám před každou konečnou děkuje DP za přízeň ](*,)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jestli to tu čte ten, co je zodpovědný za informovanost o výluce Vídeňská, tak mu doporučuju, aby jeden den strávil nä zastávkách Ústřední hřbitov a Hluboká, počkal vždycky, až odjede výlukový autobus, a pak řekl, to su já, ten debil, co nenechal odstranit jízdní řády šalin z označníků, čekáte tady zbytečně, jezdí autobusy. Zajímalo by mě, s kolika zuby přijde domů...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ta prázdninová omezení jsou opravdu výživná. Například mezi 6 a 6:30 jezdí d1 v intervalu 10 minut, tedy více než dvojnásobném oproti zbytku roku. To je na páteřní linku neúměrně hodně. Chápu, že to asi je nachystáno na výluku Vídeňská (a výluku HBf.), která ten interval z křečkovické radiály na rolu zahustí, ale i tak...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
k.ondra89 píše:
Když už se tu probírá funkčnost a účinnost jednotlivých chladících zařízení, jak jsou na tom Bremy a Hagenugy? (nevím jak se to správně píše)


Jsou to plnohodnotné klimy (což je i Janoza, jen nemá dostatečný výkon), chladí dobře. O něco lépe jsou na tom Bremy. I když najdou se řidiči, kteří od toho při 40°C čekají zázraky a pak píší do porucháče, že klima nechladí, což je samozřejmě mimo mísu..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ne, prostě se party, co měli/mají ten vůz přidělený, složili a nechali si to tam namontovat.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
a ta lednička tam jako je nastálo nebo se to vždy zapojí jen danému VIP řidiči, co má zrovna službu? Protože pochybuji, že všichni tito řidiči mají nastálo přidělený konkrétní vůz..........Jinak fakt děkuji za informace. Jsem zase o něco chytřejší :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Když už se tu probírá funkčnost a účinnost jednotlivých chladících zařízení, jak jsou na tom Bremy a Hagenugy? (nevím jak se to správně píše)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 13:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]