Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 421 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Ten odznak revizora na fotce v článku nebude tak úplně z Brna....


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Novinka: Brňané si už na podzim koupí lístek na „šalinu“ přes SMS

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
xcav8 píše:
Hlavně borec kterej sedí na Zlatopramenech, trošku skrytá reklama.


Tomu "patoku" ani taková reklama nepomůže sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Dodelat druhej peron a odsun nadrazi je hotovej....
Jako trenazer na odsun by to taky vyhovovalo :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Hlavně borec kterej sedí na Zlatopramenech, trošku skrytá reklama.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Obří výluku v Brně pomáhají zvládnout desítky informátorů.
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30713.html

Je tam i fotogalerie. I když hodně fotek je o ničem. Ale pár je jich z Dolního nádraží.


Offline
888
21 led 2006 12:26
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/mluvci-dopravniho-podniku-vlaky-na-lidi-z-tramvaji-pockaji-20130713.html


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Karlos píše:
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=10555
Co by mělo být za problém s tramvajovým vedením?

Jo tak pokud mu tam postaví speciální trolej tak to pak jo. Ale těžko to půjde na normální TT bez úprav jak to vyznívá z toho článku na aktuálně.cz. Leda že by se fakt něco vysouvalo z podvozku.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Karlos píše:
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=10555
Co by mělo být za problém s tramvajovým vedením?

Potřebuješ kontakt s kolejnicí.

článek píše:
Případným nákupem a nasazením do provozu by dopravní podnik podle Škrancové mohl šetřit také finanční náklady za pohonné hmoty.

Mě to přijde absurdní. Šetřit náklady na naftu tím, že pořídím a budu provozovat mnohem dražší a složitější mašinu, která uveze míň cestujících? Snad někdo bude mít rozum...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... &sid=10555
Co by mělo být za problém s tramvajovým vedením?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Ten třetí se může nabíjet z trolejového vedení trolejbusů nebo tramvají? Takže pod trolejbusovým vedením zvedne dvě faje a pod tramvajovým dá jednu na trolej a na kolej položí nějaký speciální sběrač? Nějak si to moc nedovedu představit...
Edit: jo už to vidím, ono to má speciální pantograf. Ale to pořád neřeší tu tramvaj.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
328
21 dub 2009 20:30
Ehm...

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=785028


Offline
175
23 led 2011 03:17
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30711.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nechci být pesimista, ale myslím, že bude úspěch když se v příštích několika letech vůbec opraví stávající úseky. Podle mě je reálný akorát tunel Žabovřeská.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Domis píše:
Asi máš pravdu. Nicméně kdoví, jestli se toho dočkáme.
Přemýšlel jsem, kolik by bylo na nové trati zastávek. Asi jen dvě. Jedna v ústí Teyschlovy a druhá za Říčanskou za tím tunelem. Měla by smysl ještě jedna až ve smyčce? Co myslíš, mechoši? :wink:


Jako místní a znalejch místních poměrů, bych na trati Ečerova - Kamechy dával šanci 3 zastávkám a to následovně:

Ruda - zastávka v místě dnešní zastávky autobusů
Teyschlova - zastávka na kopci před tunelem
Kamechy - zastávka jako součástí smyčky


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím, jak dnes, ale tehdy ani na výjimku u novostavby


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
J*M* píše:
... nedostatečná šířka mostu pro gumokoly a segregovanou tram. trať, ...


A nešlo by to udělat podobně jako na Maloměřickém mostě? TT a auta jezdí společně "ve stejném pruhu".

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
J*M* píše:
... nedostatečná šířka mostu pro gumokoly a segregovanou tram. trať, ...

Byla možná ještě jedna varianta, že by přes most byly zachovány pruhy pro oba směry pro gumokoly (autobusy by je též využívaly) a tramvaj na mostě by byla na segregovaném pásu "jednokolejná" (nesouosá splítka), to nikoho nenapadlo a i kdyby, tak by to asi nikdo neschválil. Kdyby byly peníze a snaha situaci řešit, tak i přes ten havarijní stav mostu a nedostatečnou šířku by tudy tramvaj mohla jezdit. Jenomže peníze nejsou, a není snaha je získat, tak se už desetiletí vymlouvá na most. Kdyby byl opravdu tehdy most v tak havarijním stavu, tak by s tou údržbou dávno spadl.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Osobně si ale myslím,že by bylo lepší protáhnout současnou 9 a 11, vedle Okružní na straně víc do Lesné. Je tam spousta místa na trať na vlastním tělese. A to po celé délce Okružní, až na Dusíkovu, kde by byla smyčka. 5 může být protažena po Seifertové až po ulici barvy, na jejímž konci může mít smyčku. A jejich spojka tam taky může být.
Takhle to ostatně jednou budu realizovat v BAHNu (což mě napadá, takový OT dotaz, a sice, neví někdo, co bude s verzí 4.00? Byl to rozhodně krok správným směrem, jen to chce přinést trochu jednoduchosti a více možností do stavby tratí zejména. Hledal jsem všude, nikde jsem nic nenašel. Odpověď když tak do SZ, ať to tu nezas*ráme).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
...Pro začátek by stačilo zatáhnout d5 do Čertovy rokle...

První etapa tramvaje počítala se smyčkou za mostem, později někdo přišel s úsporným řešení, že by se nestavěla smyčka a ukončení bylo napojením na trať do Čertovy rokle.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
Prodloužení na Lesnou brání most přes trať 250, který je v dezolátním stavu...

Prodloužení na Lesnou bránila nedostatečná šířka mostu pro gumokoly a segregovanou tram. trať, z toho => požadavek na nový most => zanedbání údržby => dezolátní stav mostu. Kdyby bylo možné, že by to někdo schválil, že by byl most pro gumokoly jednosměrný (např jen pro směr na Lesnou) a autobusy využívaly tram. pás, tak tramvaj už by mohla končit smyčkou za mostem tak dlouho, že by ty koleje ve smyčce byly už zralé na výměnu. Výmluva na most brzdí i další aktivity (např rekonstrukci kruhového objezdu)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Velký úspěch při výstavbě trati na Lesnou už by byl překročit Rubikon-tedy trať 250. Pro začátek by stačilo zatáhnout d5 do Čertovy rokle. Odpadly by věčné experimenty s vedením a 46/66 a vznikly by nové možnosti pro vedení linek při výlukách.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Super. :) Konečně. Teď už to tam mělo být zkapacitněné, ale u nás se vlastně razí heslo lepší pozdě, než nikdy (eventuelně na čas).
Btw, posunutí tratě na TP dál k Medlánkám je asi jen sen, že jo? V územním plánu to je.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tunel Žabovřeská vyjde z prostého důvodu, že je potřeba v této oblasti zkapacitnit VMO. A bude se na to celkem spěchat. Ostatní akce budou hodně záviset na tom, jakou budou mít prioritu = jak moc si to dané mč vyřvou, potažmo, jak s tím budou nebo nebudou potíže, viz například výkupy.

Most na Merhautové se dřív nebo později opraví, protože bude muset, ale jestli to automaticky znamená výstavbu tratě směr Majdalenky... :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Ta Lesná mi přišla jako strašné sci-fi, ale naplnili jste mě nadějí, že bych se toho na stará kolena ještě mohl dožít. Trať na Kampus bych ale viděl docela rád.
A tomu, že se za 3 roky začne stavět tunel v Žabovřeskách a VMO v té lokaci (konečně, taky to už mělo stát), se mi taky nějak moc nechce věřit. Ale jestli jo, tak jim jen držím palce.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 06:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]