Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 422 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Prodloužení na Lesnou brání most přes trať 250, který je v dezolátním stavu. Jinak už by se asi něco dělo. Řekl bych, že další investice do tratí budou záviset i na vztazích místních starostů s magostrátem. Takže bych si spíš vsadil na tu Lesnou při známých pnutích s jihem. A vřelý poměr ráthausu ke studentům je taky notoricky známý, takže kampus asi počká až po Lesné.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pokud vím, akce Plotní uvázla na výkupech pozemků. Spíš věřím, že projdou stavební záměry, které se ukážou jako důležité z hlediska dopravy, jako tunel Žabovřeská no a pak akce, které si lidé vyřvou. Tady bych si celkem vsadil na Kampus a na Kamechy, možná i na Lesnou.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Tunel Žabovřeská snad bude platit stát jako součást výstavby VMO?! Nultá etapa Plotní sice začala zbouráním prázdných baráků, ale tím nejspíš na dlouho i skončila. Ten Kampus se mi zdá naléhavější. A pak je tady ještě obnova trati nach Lösch.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Nechci vám brát iluze, ale v příštích 20 letech šalina do Kamech rozhodně nepřijede.

V tomto časovém období by měly být realizovány pouze tři větší investiční akce:

- Tramvaj Plotní (nultá etapa začala v roce 2011, proinvestováno 120mil.Kč)
- Tunel Žabovřeská (realizace cca 2016 - 2017)
- Prodloužení tramvaje na Lesnou (první etapa realizována v roce 1998 v rámci výstavby husovického tunelu)

K tomu připočtěte rekonstrukce stávajících tratí v havarijním stavu.
Obávám se, že trať ke Kampusu a do Kamech nebude realizována nikdy!


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Znám to tam dobře a tunel je v plánu asi proto, že někde na té trávě nad ním (asi u zastávky Ruda) má být nějakej Lídl nebo tak něco. A zastávky maximálně dvě, podle toho, kde až by měla být smyčka, to nevím, pokud někde dál, tak pak zastávku u Teyschlové a na Kamechách. Tři by určitě neměly smysl.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Asi máš pravdu. Nicméně kdoví, jestli se toho dočkáme.
Přemýšlel jsem, kolik by bylo na nové trati zastávek. Asi jen dvě. Jedna v ústí Teyschlovy a druhá za Říčanskou za tím tunelem. Měla by smysl ještě jedna až ve smyčce? Co myslíš, mechoši? :wink:


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Domis píše:
Moc to tam neznám, ale ten tunel bude jistě hloubený, a ta jáma se bude muset dělat tak jako tak. Určitě by bylo levnější postavit otevřený zářez jako je v Líšni před Jírovou. Jakýkoliv tunel je vždy nejdražší možné řešení, už jen kvůli jeho údržbě. Zářez by měl však o něco větší územní zábor kvůli dorovnání výšky a ubylo by parcel.


Právě že díky tomu jaká je to díra bude stačit zarovnat kraje a navézt hlínu (které je tu sposta) a bude tunel hotovej ;-)

Pokud si vzpomenu udělám zítra pár fotek ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
mechoš píše:
tam to jinak nejde .... buď se udělá tunel a nebo se budou muset hluboko do země vtrat nosné sloupy na most - tunel bude levnější

Moc to tam neznám, ale ten tunel bude jistě hloubený, a ta jáma se bude muset dělat tak jako tak. Určitě by bylo levnější postavit otevřený zářez jako je v Líšni před Jírovou. Jakýkoliv tunel je vždy nejdražší možné řešení, už jen kvůli jeho údržbě. Zářez by měl však o něco větší územní zábor kvůli dorovnání výšky a ubylo by parcel.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Logitech píše:
Plánované prodloužení před stavbou sídliště Kamechy?


ano to jo, ale prostor je furt veden jako doprava ;-) takže smyčka tam furt být může ;-)


Offline
888
21 led 2006 12:26
Plánované prodloužení před stavbou sídliště Kamechy? :-k


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Nepřipomíná vám to něco ;-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Domis píše:
mechoš: Toho, že trať je mezi Teyschlovou a Říčanskou plánována v tunelu? Aby na povrchu byl park? ](*,) Ach, jo .


tam to jinak nejde .... buď se udělá tunel a nebo se budou muset hluboko do země vtrat nosné sloupy na most - tunel bude levnější

je tu celkem prudkej sráz ....

ale to neni ono ;-) je to přibližně na úrovni dnešní zastávky " u borovice"


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Jop, je to tam v tunelu. Je to čárkované, takže tunel. No, považuji to za zbytečné a moc drahé.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
mechoš: Toho, že trať je mezi Teyschlovou a Říčanskou plánována v tunelu? Aby na povrchu byl park? ](*,) Ach, jo .


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Naxashi píše:
Á, územní plán. Ten jsem taky intenzivně studoval, když jsem si dělal návrh kolejové sítě v Brně tak, jak by se rozšířila podle mě. Doporučuji věnovat pozornost oblastím na Starém Lískovci, Řečkovicích, okolo Nových sadů, u Zvonařky atd. Tohle by se mi doopravdy líbilo.


Tyto části brna studovat nebudu ;-). Nim ma tam netáhne tak proč, že ;-)

avšak jsem si u plánu kamech potažmo nově plánované trati všiml jedné maličkosti ;-)

schválně kdo si jí všimne taky ;-) - neni to na první pohled zřejmé ale vypadá to tak jak se to tváří sarcastic


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Á, územní plán. Ten jsem taky intenzivně studoval, když jsem si dělal návrh kolejové sítě v Brně tak, jak by se rozšířila podle mě. Doporučuji věnovat pozornost oblastím na Starém Lískovci, Řečkovicích, okolo Nových sadů, u Zvonařky atd. Tohle by se mi doopravdy líbilo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
mechoš píše:

S tím že na kamechých neni na smyčku místo bych se hádal. Podle posledního uzemního plánu je tu plánovaná přes současný výběh pro pesany a tedy problém s tím že by tu nebylo místo tu opravdu nehrozí.




aktualní uzemní plán Kamech ;-) vč plánované šalinové smyčky ;-)

http://gis.brno.cz/tms/uzemni_plan_a/in ... _tiles&p=&


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Taková Praha postaví stanici metra v poli uprostřed řepy bez ohledu na developery

jestli to nebude tím, že tam lobuje obrovská firma, která bez těchto staveb už by dávno zkrachovala, jinde pro ni není práce (v Brně se metro stavět nebude) a nebo jen takové prkotiny. Na stavby, které zatím budou několik desetiletí zbytečné, Kalousek zatím v rozpočtu i přes šetření zatím našel, oproti jiným stavebním firmám. Uvidíme, co na to nová vláda a nový parlament


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pavel píše:
Ať je to tak či onak, tak Kotzian trochu zaspal, ne? Prakticky je to tam vybudovaný a teď už tam sotva někdo něco postaví. Nicméně tvrdit,že to zaplatí developer je absurdní, prostě to prakticky zaplatí ti lidé v ceně bytu. Jak už jsem tady jednou psal. Město absolutně nezvládá plánovat dopravu a pak platí zbytečné náklady. Město chce, aby developer postavil tramvajovou trať a nedokáže se domluvit, aby tam vůbec nechal pro ni místo? Výsměch. Podle posledních plánů tramvaj na Kamechách bude muset jít asi pod zem, protože se tam trochu nevejde. Nebo Spielberk office, místo aby se vybudovaly zastávky přímo na Heršpické, tak tam musí bus dělat složitý závlek. Prostě momentálně město vůbec nic nedělá, tak ať si Kotzian trhne.


S tím že na kamechých neni na smyčku místo bych se hádal. Podle posledního uzemního plánu je tu plánovaná přes současný výběh pro pesany a tedy problém s tím že by tu nebylo místo tu opravdu nehrozí.


Jinak co se týká toho, že by si to developeři připočetli k ceně bytu. Osobně bych klidně nějakou korunku navíc unesl když bych měl jistotu, že krom jedněch ťamanů a lahůdek tu bude nějaký pořádný obchod.... Albert u smyčky ečerova opravdu nezvládá ....


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Zajímavé, že v jiných městech takové problémy nemají.
Taková Praha postaví stanici metra v poli uprostřed řepy bez ohledu na developery :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Ať je to tak či onak, tak Kotzian trochu zaspal, ne? Prakticky je to tam vybudovaný a teď už tam sotva někdo něco postaví. Nicméně tvrdit,že to zaplatí developer je absurdní, prostě to prakticky zaplatí ti lidé v ceně bytu. Jak už jsem tady jednou psal. Město absolutně nezvládá plánovat dopravu a pak platí zbytečné náklady. Město chce, aby developer postavil tramvajovou trať a nedokáže se domluvit, aby tam vůbec nechal pro ni místo? Výsměch. Podle posledních plánů tramvaj na Kamechách bude muset jít asi pod zem, protože se tam trochu nevejde. Nebo Spielberk office, místo aby se vybudovaly zastávky přímo na Heršpické, tak tam musí bus dělat složitý závlek. Prostě momentálně město vůbec nic nedělá, tak ať si Kotzian trhne.


Offline
140
11 pro 2011 18:53
J*M*: Předpokládám, že i developer zajistí ke své budově příjezd a napojení na sítě (k tomu pravděpodobně přidá i pár parkovacích míst). Nevidím tu tedy žádné zvýhodnění. MHD je opravdu záležitost města nikoli developerů. To pak povedou koleje jen tam, kde se bude něco novýho stavět?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Každý developer v současné době musí samozřejmě zajistit příjezd a "dostatečný" počet parkovacích míst. Osobně v tom příspěvku na zavedení kapacitní dopravy nevidím ani tak problém v tom, že by se nestavělo. Ona to v té investici do monstrbudovy zase taková částka není a pokud investor ví, že kanceláře prodá, tak se jenom kvůli příspěvku na koleje do Ostravy nepřesune.
Problém vidím v tom, že se tím jako obvykle otevírá precedent, který v krajnosti může vést k tomu, že se již bude MHD rozšiřovat jedině na základě příspěvků dotčených osob. Jinak řečeno, lesňácí, líšňácí, obyvatelé Kamech - chcete tramvaj? Tak se na ni složte!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
k.ondra89 - když si budu chtít postavit rodinný domek, tak se mě na stavebním úřadě zeptají, jak bude zajištěn příjezd (ohledně hasičů a sanitky, popř vyvážení septiku) a napojení na sítě, konkrétně hlavně jak bude řešena kanalizace, bude napojena na nějakou kanalizační síť nebo zda bude septik. To si budu muset vyřešit a hlavně zaplatit. Proč by měl mít developer oproti mně nějaké výhody a mělo by ho dotovat město? Něco jiného je, staví-li developer v zastoupení města, tj výstavbu si přeje město, ale město není povinno mu jeho soukromé staveniště zasíťovat, postavit komunikace pro napojení výstavby a zavézt MHD po dokončení stavby.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Třebas v Olomouci se podařilo městu získat dotaci ze Švýcarských fondů na výstavbu tramvajové trati na Nové Sady. Podmínkou však je, aby zde bylo za rok přepraveno milion cestujících, což se jistě nějak (alespoň papírově) zařídí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 06:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]