Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 425 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Když to tam tak pozoruju, většina aut přijede od Nových sadů, projede kolem Hbf a pokračuje pod viadukt. Takže to tam zbytečně zalískají.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Co je to ta tranzitní doprava kolem HBf., Kefalín? Žluťáci asi tranzit nebudou, protože ti tvoří cílovou dopravu. Ti, co chtějí u grandu zaparkovat, nejspíš taky. Takže dáme na Benešovu (nebo Nádražní) cedulu průjezd zakázán? Jak budeme prakticky kontrolovat dodržování zákazu?
Joštova je fajn, souhlasím, ale pěší zónu z přednádražního prostoru půjde těžko udělat. Stromy místo zábradlí by se mi líbily moc, o tom žádná.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
goldfinger píše:
Což ale rozhodně nepovažuju za důvod, proč zakázat provoz aut a busů na Nádražní.


Já ten důvod když ne zákazu, ale drastického omezení tranzitní dopravy kolem nádraží, vidím v množství lidí pohybujícího se mezi centrem, mhd uzlem a Hlavním nádražím. Ideálně bych tu viděl stejné dopravní provedení jako na České, samozřejmě se zkulturněním vlastních zastávek uzlu, vlezů do podchodu, stání pro taxikáře a případné parkoviště v rámci příjezdu k vlakům.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Žluťáci kolem ostrůffku u 1. koleje občas jezdí, resp. jezdit musí, zejména když nějaký blb zaparkuje u vchodu na rolu za zákazem zastavení, případně svého milátschka odstaví půl metru od obrubníku. Což ale rozhodně nepovažuju za důvod, proč zakázat provoz aut a busů na Nádražní.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ani bych se nedivil, kdyby zabloudil. Už jsem měl tu čest vidět kamion u nás na ulici (jedna z židenických jednosměrek, moc místa tu není a hodně zaparkovaných aut; jeden tu nahoře na křižovatce pomlátil tři auta a pak za asistence Policie couval znovu na Líšeňskou, další couval jen za asistence a další se nějakým záhadným způsobem dokázal vytočit a vyjel na Bělohorskou), či jsem viděl mohutně se točící kamion před hospůdkou U Malchrů, protože se snažil objet zákazovou značku na Táborskou a zkusil to po Jamborově (kam se po "rekonstrukci" stěží vleze autobus).

Ten na fotce měl aspoň tolik rozumu, že to nebral běžným pruhem... takhle to možná vypadá divně, ale aspoň tam na půl hodiny neblokoval provoz tím, že musel couvat.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Jaký byl důvod jeho cesty, opravdu nevím.


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
A právě proto se ptám, co tam dělal v tomto případě. Samozřejmě chápu, že občas tam takové auto musí


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
I tohle to na výjimku občas musí se dostat do míst, kam je IAD vjezd zakázán, dopravní obslužnost není jen MHD ...
A i na to musí projektant myslet, ne vymýšlet na přání nějakého zvoleného všeho schopného nicneuměla neskutečné hovadiny, zatím ještě neumíme vše na místo dopravit vrtulníkem (a když ano, tak se málem uzavře půl vnitřního Brna)


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
Mouka: A co tam ten tahač dělal? Přesně takové vozidlo by nemělo mít povolen vjezd do Nádražní ulice, dopravní obsluha to snad není.

Já jsem taky jednou musel projet někde na Veveří s osobním autem po kolejích přes zastávku, protože špatně zaparkované auto mi neumožňovalo objet ostrůvek zprava.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Když už tu mluvíme o přednádražním prostoru, dovolím se zde jednu fotku, kudy musí jet tahač s dlouhým návěsem, jelikož kolem nádražní budovy by to nevytočil.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Já jsem jednou vlakem po odjezdu nočních linek doopravdy přijel. Neskutečně mě fascinvalo, že vlaky mají zpoždění i v noci, což je teda vrchol. O 6 minut mi to ujelo, byla středa, 3 ráno. Následovala 45 minut a 5,5 km dlouhá cesta na Tylovu. A když já zvládnu tohle, tak ostatní mohou udělat pár kroků ke Grandu.
Jinak naprosto souhlasím s tím, že přednádražní prostor je velmi špatně řešený. I Gebrian to říkal.
Nevím teda, jak konkrétně ten návrh má vypadat, ale co takhle dát na jednu stranu koleje a na druhou silnici určenou pro taxi, busy, DPMB, zásobování, atd., jen NE osobní auta? Místo toho mít pruh, koleje a protisměrný pruh… Blíž Grandu by byly koleje, samozřejmě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
No tak zrovna taxi před nádraží podle mého názoru patří. Nebo by se Vám líbilo přijet nočním vlakem pár minut po rozjezdu a táhnout se s kufrem až ke Grandu?
A kudy projedou busy ke grandu? Kromě SA tam jezdí i zájezdové autokary, případně zájezdy s ubytovanými hosty.
Zákaz individuálky na Nádražní by okamžitě ucpal Úzkou a križovatku na Kolišti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak jsem to myslel. Zavřít Nádražní už od Nových sadů po Viadukt. Průjezd busů přes přednádražní prostor komplikovaný je. Logicky se tam motá spousta lidí, ta komunikace není zrovna široká, a ty busy jsou dost velký. Kdyby tama nejezdilo tolik aut jak teď, pak by tam taky nemuselo být to tolik kritizovaný zábradlí. Další věc by byla možnost zrušit parkoviště a stanoviště taxi před nádražní budovou. Místo toho by tam mohlo být stabilní a lepší stanoviště náhradní dopravy. Kdo chce zajet autem k nádraží, může k Tescu. Eventuálně jako kompromis by mohlo zůstat parkoviště naproti Grandu. S tím, že by Benešova zůstala jednosměrná jen pro průjezd od Viaduktu zpět na Koliště.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A čím by auta byla omezena, kromě otáčení se na ulici? Jejich pruhy by tam zůstaly, tzn. parkoviště by byla dostupná vždy z určitého směru, např. AN ve směru k Mal. nám.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No tak omezit Benešovu a tím přístup k nádraží a bus nádraží před Grandem asi nejlepší nápad nebude. Tedy v momentě, kdy nemám alternativu, kde poblíž jinde zaparkovat. Nicméně, razantně omezit by se mohlo celé přednádraží od křižovatky s Husovou po Viadukt. Omezit až na zásobování a obslužné jízdy.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Co to má za logiku udělat z Benešovy pěší zónu kvůli tomu, že někomu připadá komplikovaný průjezd busů Nádražní?!!! Žádnou preferenci IGK v Benešově nevidím. Že je přednádražní prostor řešený hloupě, je věc úplně jiná. Když nebude možné se dostat na parkoviště u grandu a z něho ven, tak byste umrtvili půlku historického jádra.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Přijde mi, že Mencl hledá nějaký zástupný argument, proč neomezovat auta na Benešově. Protože ji srovnává s Masarykovou, což je dosti ubohé srovnání. A to je, bohužel, velký problém na radnicích (nemyslím jenom Mencla, ale obecně preferenci aut namísto MHD).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Asi tak, tohle je nekonečný téma. Už mockrát jsem tu psal, že mi vadí komplikovaný průjezd busů skrz Nádražní. Tohle je věc, která chce komplexní řešení, které přijde až s definitivním osudem nádraží.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A kdo říká, že bychom tam dali jen obrovský zákaz vjezdu a dál to neřešili? Ale o tomhle toho bylo už napsáno... Prosím držet se tématu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
mceza, k.ondra: Komu nebo čemu vadí auta na Benešově? Naproti grandu je jedno z mála použitelných parkovišť v centru. Bylo by k ničemu, protože by se na něho nedalo dostat. Když zavřete Benešovu, tak jste zavřeli taky Novobranskou a spodek Orlí. A nejspíš taky Nádražní ve směru Nové sady - viadukt. Nebo na křižovatce u viaduktu zavedete levé odbočení na Koliště??! Protože nádraží bez možnosti příjezd IGK by byl fakt evropský unikát. K vyhnání bus terminálu na humusáckou smradlavou Zvonařku nemám jediné slušné slovo. K čemu by to bylo dobré, chcete tam něco pěstovat? Jak byste tu plochu chtěli jinak využít, pro stání záloh je to dost nepřiměřený luxus. Nač máte hlavu, aby Vám nepršelo do krku?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mceza píše:
Spíš bych se přikláněl k tomu, aby se odtamtud auta vyhnala úplně (a diskuze na toto téma tu už někde nedávno byla...).

Ale nejdřív by se mělo rozhodnout jak to vlastně s nádražím bude...

S tím souhlasím. Plus bych ještě vypakoval autobusák na Zvonařku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
//sarkasm/ Benešova bude za sto let zakonzervována jako nejstarší ulice v Brně ještě v původním provedení... //

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Spíš bych se přikláněl k tomu, aby se odtamtud auta vyhnala úplně (a diskuze na toto téma tu už někde nedávno byla...).

Ale nejdřív by se mělo rozhodnout jak to vlastně s nádražím bude...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
To máš pravdu, stojím tam se záložkama celej den (když je zrovna vyjímečně klid) a koukám na tu ulic a když už nějaký auto najede na koleje, není tam vůbec hustej provoz a může hned projet a zmiznout z tama. Ovšem logicky a psychologicky a i trošku z uceleného pohledu by tam ta zvedlá trať být mohla. To není nic proti ničemu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Nemám samozrejme nič proti oddelenému tramvajovému telesu, ale cestujem tam denne, a nikdy som nevidel, že na Benešovej by tramvaj musela spomaliť kvôli autu confused

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 04:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]