Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
servac píše:
vůz 1126 dlouho nevyjel, nevyte co snim je ?


psalo se to tu ...
měl najetí - momentálně se opravuje...


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Yakuzza: Podobně úžasnej systém je i ve Vídni, ikdyž samozřejmě je to nesrovnatelně menší síť, ale funguje to stejně perfektně. Ale v Londýně je to taky mazec, to bezpochyby.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
276
21 bře 2013 23:13
vůz 1126 dlouho nevyjel, nevyte co snim je ?


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Co se směru od Moraváku na Řečkovice týče, mám na to svoji teorii, ale svým způsobem je podobně v oblacích, jako teoreie Naxashiho. Ten směr je podle mě tramvajovou dopravou nezvládnutelný. Když k tomu přidám časté dopravní nehody v tom úseku (osobně tam i autem jezdím strašně nerad), vychází mi z toho, že by tím směrem bylo ideální vybudovat nějakou rychlodráhu/metro/optimalizovat vlak. Především by to bylo dlouhodobé řešení.

Ale zpátky do reality - podzemka reálná prostě není, ne v tomhle státě, nicméně i technicky by to byl asi docela problém, muselo by se překopat úplně všechno. Optimalizace vlaku už je ale trochu reálnější. Chtělo by to hlavně, aby byl vlak tak nějak víc 'nízkoprahový'. Krpolské nádraží prostě z ruky je a chybí více zastávek po cestě. Zastávek s rozumnou dostupností. Jezdím teď pracovně do UK a moc se mi líbí model vlaků kolem Londýna. Člověk je z periferie v centru za nějakých 30 minut, vlaky jsou rychlé, tiché, kulturní a navíc i docela levné. Přijde m zdejší systém hodně sympatický.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
MartinV: Osobně bych je radši viděl na d-11, která by mohla být nově garantována Medlánkami místo Pisárek. Za předpokladu, že většina LF2 skončí na d-1, by Pisárky měly 17 Aniter a +- 4 LF2 na garanci tří linek(2,4,5), což už je docela slušný poměr.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Můj soukromý odhad je, že to tak bude. Ovšem uvidíme jaká bude realita.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K.ondra89: a vleky půjdou kam - s patřičnými T3 na d-6?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mého názoru lze považovat za úspěch ukončení provozu LF2+LF2 a trojčat. Souprav LF2+LF může být tolik, že i s adekvátní zálohou pokryjí kompletní garance na d-1, a ještě by mohly zbýt nějaké LF2 jinam. Čímž se ušetří KT8 pro d-6. Navíc při dokoupení pár vozů by mohla být každá druhá jednička LF2+LF. Tady ovšem záleží na tom, jak moc by ty vozy chyběly jinde, a jestli vůbec by se to vlezlo na konečné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Jasně, tohle je dobrá myšlenka. Ono to tam je tak půl na půl. Jezdím tou 6 často na Semilasso, kde si počkám na 1, protože to je lepší, než se v ní celou dobu mačkat. Taky tu platí zákon schválnosti, čekám na 1 a přijede 6.
Jinak, mám zkušenost, že v té K2 na 6 si člověk sedne s větší pravděpodobností, než v 2*T3 na 1.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Možná by 1 pomohlo i dosadit na d-6 jen dvojčata s KT8. Protože kolikrát ve špičce přijede na Moravák přervaná K2 na lince 6,nikdo se do ní nechce z Moraváku samozřejmě mačkat a tak všichni čekají na 1,která přijede plná z hlavasu. Dosažením "jen" dvojčat na 6,by odpadla na lince 1 část kaštanů v relaci Moravák-Semilasso a tím by došlo k její úlevě.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Auto není elektrické kolejové vozidlo.:-D A v rámci ochrany ostatních je lepší, když řídit nebudu.
Super, já zase z Tylové. Víš, ona spousta lidí vysedá na Husitské, někdo na Semilasse. I mimo špičku to tam je narvaný.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Pokud si chceš kdykoli sednout, tak použij auto...

Jinak já jezdím jedničkou hlavas-hrnčířská velmi často a ve špičce si sice nesednu, ale mimo pokaždé. Tak nevím, co tu zas přeháníš...


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Je mi jedno, co si o tom myslíte. Obě linky používám, jsou velmi vytížené, a je fakt, že 30 m kategorie nestačí. I na tý blbý 4. zastávce od Řečkovic směrem do města si člověk nesedne ani o víkendu. Směrem na Řečkovice je snad lepší použít vlak. A 12? Na TP tam vleze hromada studentů zejména, na TM se přidají lidi z věžáků, na Červinkové máme další koleje. V obou případech natřískaný od začátku. Potřebujeme DELŠÍ šaliny, když nejde krátit interval. Nebo něco jako metro.
Moje názory na tohle zůstávají stejné, LF7 jsem nikdy nepropagoval. LF4 a LF5 jsou nutností.
Držet se zuby nehty reality je v jistých situacích fajn, někdy ale potřebujeme opustit staré známé, abychom se hnuli z neutěšeného stavu. Jaký je např. na linkách 1, 12, 25, 26, atd. Všichni víme. Nedostatek peněz chápu, problém je ale i v nedostatku vůle na správných místech. A kvůli společenskému nátlaku se názorů nevzdám.
Btw, můj BAHN návrh pro Brno počítá se 2 linkama, 0 a 1, co jezdí kus za Řečkovice, kategorie 45 m, obě interval 5 minut. Bacha, aby tu z toho někdo nedostal záchvat. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ale pozor, už se ty teorie stávají střízlivějšími, ještě nedávno by padaly návrhy na něco na způsob LF7 nebo tak :)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: :pray:


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
LF2+LF1 by se hodilo na 12 o PD, na 1 o víkendech. O PD na 1 je to na 2×LF2.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Aktuálně je počítáno i s provozem LF1 jako sóla, zejména o víkendech.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by nové LF měly být stabilněji spojené s patřičnými LF2, pak nepotřebují klimu (v PD na d-1, v neděli teoreticky na d-12). Mch. by nepotřebovaly ani kabinu, ale kabina zachovává alespoň nějaké sólo použití.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Konvekta je tam místo Thermo Kinga, který je asi nejlepší. Kluci z ÚD říkaly, že Konvekta snad chladí stejně jak Thermo King s tím rozdílem, že je hlučnější. Nadruhou stranu je na 24V a né 600V a asi o půlku levnější. Sám sem zvědav. Jinak Konvektu má mít 1108 a 1127, LF mají být opravdu bez klimy. Ovšem v DP se mění věci každým dnem tak třeba tam nakonec něco bude. sarcastic

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jsem docela zvědav jestli Konvekta, kterou teď dostala 1108/II, bude lepší. Taky mě napadá, co dostanou nové LF. Slyšel jsem, že prý asi nic.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Myslím, že ani nebude. Janoza se dál odebírat nebude. Cena údajně šla o 100% nahoru a o tom, že by to fungovalo se dá polemizovat.

Takže aktualně:
1026 (zaruční oprava) tam by se měla vrátit.
1048 nemá
1736 nemá
1018 po VP mokrá hadra
1523 by měla též zůstat mokrá hadra
1701 a 1712 odpojovač za kabinu, komínky na klimu už, ale nebudou.
A dál to bude jedno velké překvapení.
Spíš mě tak napadlo jestli by nebylo lepší když už nic vybavovat tramvaje aspoň ojetýmy osvěžovači z autobusů, trolejbusů a tramvají, které dostaly nové klimy.

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
1125 včera na ZJ po VP v unifiku, šedá madla, BUSE, klimy jsem si nevšiml

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Asi tam na protest přijedu 1820 :D


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Aspoň, že tu nebudu, ještě by mě tam někdo nutil to pít sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
V sobotu 15. června se bude na nám. Svobody konat křest restaurační pivní tramvaje Starobrno - že by 1018 :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 13:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]