Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 75 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Kam se nalepí nálepka |B|R|N|O|? surprised

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Původní řešení mi přijde čitelnější, ale uvidíme na živo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Pěkné, pěkné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nové čelo LF2

Omlouvám se za detail, ale foťák zablbnul a zepředu se mi nic jiného nepovedlo... nicméně i tohle je celkem zajímavá fotka. Ta evidenčka na čele je jediná, kterou jsem na voze viděl.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Hhoonnzzaa je na káčku taky Hhoonnzzaa.


Offline
2808
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omlouvám se tedy, jenom jsem se zeptal, jestli tenhle Honza a ten 3xHonzík na Káčku není tatáž osoba, pokud není, tak fajn a věc může být zase vesele zapomenutá. -

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Nevím, kdo je "rudofašista", ale Honza určitě troll není. Každej má hold jiný priority a pocity...


Offline
2808
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak si tak říkám, jestli tady Doublehonza není 3xrudofašista z Káčka, určitě všichni znáte. Takže don´t feed the troll! Jinak diskuse je furt zajímavá, i když kapku ostřejší.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Vážení, mladší i starší, prosím, utněte diskusi tímto směrem, nelíbí se mi, jak se vyvíjí a pokud bude pokračovat tak, jak začala, tak k ničemu dobrému nepovede :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kanibalizace a dodávky ND před 'rokem 1989 záležely na tom, jak který soudruh na plánovacím úřadě naplánoval výrobu náhradních dílů.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Se všemi ještě chc*l tata na plot a vykládá nám to moudra, omlouvám se za OT, před rokem 1989 všechno šlo opravit bac-hamrem, nebylo potřeba nic kanibalizovat, na těch pár "tranzistorů (posměšný název pro tyristory)" se vždy něco našlo ve skladě, jestli něco stálo u plotu, tak to byla lenost si se šunkou pohrát.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
MartinV má pravdu -před rokem '89 byla kanibalizace na mnohem vyšší úrovni, než teď! A to u všech trakcí/vozidel.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Hhoonnzzaa píše:
A pokud někdo považuje vzhled vozu za nepodstatnou věc, tak jsme zase zpátky před 89. Podnik se nějak reprezentuje a z takovýchto maličkostí se skládá velký obraz celého podniku.

1) Být zpět před 89. znamená mít dostatek vozů, jízdné, které si může dovolit každý, nízkou poruchovost, levné a dostupné náhradní díly
2) Vzhled vozu by měl být vždy na druhém místě za použitelností. K čemu je mi vůz, který vypadá naprosto úžasně, ale nedá se v něm jezdit, stojí hodně peněz a stále se rozbijí? Lidi spíš ocení, že se dostanou pohodlně z místa A do B, než to, že jeli tramvají od Pininfariny. Ano, v novinách to zní lépe, ale tím to končí.
3) Pokud ti tak vadí, že by na podlaze byly dva barevné druhy jedné podlahy, jaktože vůbec schvaluješ "záplatování"!? Pokud je vzhled opravdu tak důležitý, tak při díře na podlaze by se měla celá část zcela vyměnit. Nikoli opravovat!

Nezlob se, ale mám pocit, že tu řešíš akorát Obrázek[/quote]

****

Podstatné jsou oba aspekty, jak funkčnost vozu, tak i to, jak vypadá. Není úplně iedální, když jedu s ošoupanou K2, která sice jede jako drak, ale s se stopami po odlepeném mobilboardu, zasranou střechou od uhlíku, případně letitým unifikem. Jo, na to to nejezdí, ale to není argument. Bylo by fajn řešit jaksi i tu estetickou stránku věci, a nejenom to že to jezdí - to je snad samozřejmé. Mám mnohem raději poršáky, které ač mají nedostatky, pořád je to posun vpřed ve vozovém parku a kvalitě cestování.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
...nízkou poruchovost...
Na tom jsi byl kde?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Hhoonnzzaa píše:
Pro ty, co nebyli schopni si přečíst můj příspěvek pořádně: jasně jsem uvedl, že Altro je možné vyrobit jakékoli si podnik vymyslí.


To nikdo nepopírá. Kolik to ale bude stát?

Hhoonnzzaa píše:
Přesně kvůli takovým lidem jako je mceza to vypadá v dpmb jak to vypadá. Každý vůz originál, žádná jednotnost, údržba aby se z toho zbláznila a nebo na všechno kašlala. Ono to není jen o linu, ale například o různých druzích topnic, o různých umístěních odpojovačů, o různých druzích všeho možného.

Ne, zde se bavíme jen a pouze o altru. O ničem jiném. Jde o to, aby tam byla podlaha stejného výrobce a aby záplaty byly "kompatibilní" se stávající podlahou. Není to o jiných topnicích, ale vlastně o tom, že jedny topnice mají takovou barvu a druhé, úplně stejné, mají barvu makovou. Takže sám tady mícháš něco, co nemáš.

Hhoonnzzaa píše:
A pokud někdo považuje vzhled vozu za nepodstatnou věc, tak jsme zase zpátky před 89. Podnik se nějak reprezentuje a z takovýchto maličkostí se skládá velký obraz celého podniku.

1) Být zpět před 89. znamená mít dostatek vozů, jízdné, které si může dovolit každý, nízkou poruchovost, levné a dostupné náhradní díly
2) Vzhled vozu by měl být vždy na druhém místě za použitelností. K čemu je mi vůz, který vypadá naprosto úžasně, ale nedá se v něm jezdit, stojí hodně peněz a stále se rozbijí? Lidi spíš ocení, že se dostanou pohodlně z místa A do B, než to, že jeli tramvají od Pininfariny. Ano, v novinách to zní lépe, ale tím to končí.
3) Pokud ti tak vadí, že by na podlaze byly dva barevné druhy jedné podlahy, jaktože vůbec schvaluješ "záplatování"!? Pokud je vzhled opravdu tak důležitý, tak při díře na podlaze by se měla celá část zcela vyměnit. Nikoli opravovat!

Nezlob se, ale mám pocit, že tu řešíš akorát Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
double honza:
Nechápu, co řešíš. Základ barvy je stejně tmavě šedý, akorát je bez puntíkového vzoru. Většína lidí si něčeho takovýho stejně nevšímne. Funkce podlahy: stejná jako u dříve používaného grafickéhpo vzoru...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Altro se stejně provozem zašpiní a zašedne, takže se jednotlivý odstíny stejně časem sjednotí.

Ještě k těm váriím. Taky je třeba si uvědomit, že ty dodávky jsou dlouhodobé. LF2 se montují už šestý rok, a vývoj prostě pokračuje. Proč by LF2 z roku 2013 mělo být na 100% stejné jako to z roku 2008, když se třeba mezi tím objeví nějaké novější/lepší komponenty? To by byl krok zpět. Navíc se nebavíme o žádných zásadních součástech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
01 úno 2009 22:40
k.ondra89 píše:
S tím Altrem je to fakt nesmysl. údržbu to neovlivní, nejednotnost taky nezpůsobí, a kaštan jiný odstín stejně nepozná. Co se týče ostatního. Holt pokrok nezastavíš, tak se v průběhu času některé komponenty mění. Doby kdy se jedna součástka vyráběla ve stejné podobě X let jsou naštěstí nenávratně pryč. A pokud máš ve vozovém parku rozdílné vozy, tak to unifikaci celkem omezuje. Navíc v době, kdy je třeba šetřit, nelze čekat, že se bude něco předělávat, jen aby se to sjednotilo.


Údržbu to ovlivní, protože bude muset sledovat, jaký typ Altra tam je a nebo se na to vykašle a všímavý kaštan si udělá obrázek o podniku. Ono 1 typ Altra je výhodný v tom, že ho můžu mít na skladě a když ho potřebuju, tak tam je. U 5 typech lina už jaksi narůstá riziko, že zrovna to potřebné na skladě nebude.

Se součástkami nesouhlasím. Ty se vyrábějí neustále, jinak by nemohl existovat pojem "náhradní díl". Vyrábí se i součástky na T3 a to už je pěkných pár let. Nic neříkám o unifikaci všech vozů. Jen by bylo fajn, kdyby KT bylo KT, Vario Variem a podobně, a ne co kus to originál. Není třeba zpětně sjednocovat. Stačí si na začátku určit, jak budou vozy LF2 vypadat a z čeho se budou skládat. Pak to stačí především během dodávek neměnit. A to právě nefunguje a je tím, co se mi nelíbí. (Altro je opravdu ten nejmenší problém)

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jak můžete tvrdit, že sedačka nevypadá festovně podle grafickýho návrhu? :D
Víc se obávám těchto plastových STER MX, kde bude terčem vandalů určitě i opěrná část a jdou naprosto lehce zlomit, viz např. půjčený elektrobus SOR po pár dnech provozu
http://www.ster.com.pl/index.php/en/pro ... ty/mx.html

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Pavel: Je to smutné, ale musím souhlasit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
pepola píše:
Dřevěné sedačky nejsou špatný vtip, ale jsou antivandalské a hlavně hygieničtější, než stávající hadráky...

Co je na dřevěných sedačkách antivandalské? Čmárat se po nich bude dát, navíc se bude dát i rýt. Navíc ta sedačka na mě nepůsobí festovně, spíš to vypadá, že za chvíli tam zůstane jen ta železná konstrukce...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Hhoonnzzaa píše:
Pro ty, co nebyli schopni si přečíst můj příspěvek pořádně: jasně jsem uvedl, že Altro je možné vyrobit jakékoli si podnik vymyslí. Přesně kvůli takovým lidem jako je mceza to vypadá v dpmb jak to vypadá. Každý vůz originál, žádná jednotnost, údržba aby se z toho zbláznila a nebo na všechno kašlala. Ono to není jen o linu, ale například o různých druzích topnic, o různých umístěních odpojovačů, o různých druzích všeho možného.

A pokud někdo považuje vzhled vozu za nepodstatnou věc, tak jsme zase zpátky před 89. Podnik se nějak reprezentuje a z takovýchto maličkostí se skládá velký obraz celého podniku.


S tím Altrem je to fakt nesmysl. údržbu to neovlivní, nejednotnost taky nezpůsobí, a kaštan jiný odstín stejně nepozná.

Co se týče ostatního. Holt pokrok nezastavíš, tak se v průběhu času některé komponenty mění. Doby kdy se jedna součástka vyráběla ve stejné podobě X let jsou naštěstí nenávratně pryč. A pokud máš ve vozovém parku rozdílné vozy, tak to unifikaci celkem omezuje. Navíc v době, kdy je třeba šetřit, nelze čekat, že se bude něco předělávat, jen aby se to sjednotilo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Domis píše:
...dřevo opravdu nezahřeje.


Když se hodí do krbu, tak zahřeje :lol:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Ještě, že v podniku nejsou lidi jako ty... (jasně, že někteří jsou, ale moc se to neprojevuje).

Domis: Nee, radši ne. Dokud to neuvidím na vlastní kukadla, tak tomu neuvěřím ;-). Stejně tak, dokud nebudou stát nový vozy na place...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Výborně, budeme lákat cestující na dřevo, kvalitu 21. století. hlavoudozdi
Co na tom, že už teď v MHD v zimě mrzneme, teď si nikdo nebude chtít ani sednout, dřevo opravdu nezahřeje.
Snad je to fakt jen vtip, budu v to pevně věřit.

Tak mě napadá, co takto udělat na toto téma anketu, kdo je pro dřevo, když už je tu i anketa o ohňostrojích? e_smile


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 18:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]