Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 74 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Vláda: Přestavba uzlu v Brně je klíčová i pro Evropu:
http://brnensky.denik.cz/presun_nadrazi ... 30630.html


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak já netvrdím, že herny vymizí, jenom jich výrazně ubude...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No, zní to hezky. Třeba jako starci se toho dočkáme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Odstranění heren bude časem taky, protože Ministerstvo financí už nově nemůže povolovat automaty vzdor městské vyhlášce, pokud se Magistrát města Brna rozhodne takovou vyhlášku vydat. (aktuálně taková vyhl. existuje). Dostavba druhé věže výpravní budovy by byla fajn a třeba by mohli časem i tu zabezpečovačku předělat tak, aby zapadla do věže a pohoda, nač to stěhovat, že. A pak snad přijde na řadu i přednádražní prostor, kééééž by!

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Odstranění přístavku s obnovou původního litinového podloubí by znamenalo přestěhování zabezpečovačky někam jinam. Bylo by to fajn, ale mejsem si jist, zda na to SŽDC kývne.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Heren by mohli odstranit klidně víc…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: díky subjektivním názorům existují (naštěstí) oba druhy přepravy mezi těmito městy. Zkrátka někdo preferuje místo tisku, nápoje (nevalné kvality), internetu,... víc místa (tzn. člověk nemusí pouze sedět na sedačce), lepší záchody (ano, oproti busům považuji záchody ve vlacích za lepší) a občas i čalounění místo koženky.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Měli by odstranit hlavně ten ohyzdný přístavek s hernou :!:


Offline
24
22 dub 2010 00:09
Tak to je skvělá zpráva, doufám, že taky odstraní tu trosku bývalého stánku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Dostal jsem odpověď ohledně rekonstrukce budovy hl. nádraží v Brně a rád se s Vámi o ni podělím:

Dobrý den, pane Makowski,
děkujeme za Váš dotaz. Oprava další části fasády budovy hlavního nádraží v Brně po průtazích opravdu započala. Oprava části fasády mezi hlavním vestibulem a viaduktem směrem do ulice Nádražní je naplánována na letošní rok. Termín dokončení opravy této části není možno přesně stanovit. Celkový rozsah poškození fasády a kovových prvků na fasádě bude totiž možné určit až po postavení lešení a samotném započetí prací. Opravy výpravní budovy by pak měly pokračovat rekonstrukcí fasády směrem do kolejiště. Co se týče dostavby druhé věže, toto je předmětem jednání o celkové architektonické koncepci budovy a tato jednání zatím nebyla uzavřena. Tento termín tedy ještě není znám.
Ještě jednou Vám, pane Makowski, děkujeme za Váš zájem o dění na brněnském hlavním nádraží a budeme vděční za další podnětné dotazy a připomínky.
S pozdravem,

za Brno new station development, a.s.
Michal Jízdný

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
no ono hlavně ke zpožděním na d1 nedochází, jak by si novináři přáli..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Až rozkopou úsek kolem Úval, tak to bude více, než srovnatelné s opravou D1.
Kreditová jízdenka nestojí nic na rozdíl od in karty a s ní stojí cesta cajzlárna -šalingrad 165 Kč.
Otázka pohodlí je subjektivní. Mně se teda rozhodně sedí líp na křeslech v busech FR.Nehledě na servis (noviny, kafe, internet, televize).


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Já jel teď vlakem do Phy a nemůžu si stěžovat. Rozhodně pohodlnější a příjemnější cesta vlakem než busem. Vlak stál 200Kč, SA 210Kč (nemám žádné slevové karty). Jízdní doba vlaku byla jen o 10 minut delší. To se asi brzo díky opravám D1 taky obrátí ve prospěch vlaku.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
to je zajímavé, že se tohle vždycky stává šotoušům...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jel jsem s SA o prázdninách do Anglie. V materiálech slibovali Fun&Relax bus. Byl to ten klasickej, i přes 40°C venku nefungovala klima (teda fungovala - půlka busu se klepala zimou, ta druhá tam měla 35°C). Dvěma horkejma čokoládama mě fakt neuplatěj. Příště si radši těch pár korun za letadlo připlatím...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Taky mi SA nepřijdou zrovna pohodlný. Jezdím s nimi už 6 let, ale jen kvůli ceně (a kvůli tomu, že do KV kraje se vlakem v reálném čase dojet nedá). Ale o pohodlí doopravdy nemůže být řeč. Jejich filmy mě nezajímají. mají si pohnout, mají nabídnout rychlejší bus, ne „zábavu“. Nechci iluzi, že cesta netrvala dlouho, chci, aby doopravdy netrvala dlouho. Vlak má v tomhle aspoň potenciál, ale to by se u nás taky muselo jezdit po přímých tratích 200, ne to, co máme dneska, že i v noci (!!!) to má zpoždění (zrovna tak pěkné, že noční linky z hlavňáku vám ujedou asi o 6 minut. Pak máte volbu, jít 45 minut velmi rychle, nebo hodinu jak ko*ot čekat).
Ale mačkat se s někým, nemít si kam dát nohy, nemoct si odložit hlavu…lahoda.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Pohodlným sedadle? To mi bylo pohodlný, když mi bylo tak šestnáct a měl jsem poloviční ramena. Já nevím jak tobě, ale mě dotyky se spolucestujícími absolutně nevyhovují... když je to hezká baba, dá se to snést, ale sedět takhle vedle chlapa, mačkat se, nechat si topit zespodu na nohy a zvrchu na sebe foukat klimu, a u filmů se rozčilovat, protože to každý tři minuty na tři minuty vypadne... to mi teda přijde hodně nekomfortní.

To já se radši budu bavit v opravdu pohodlným sedadle u filmů, hudby a her rozvalený ve vlaku, za cenu ve výsledku ještě nižší, příp. o něco málo vyšší, ale s komfortem první třídy.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ano, ve vlaku se také bavím filmy, hudbou a hrami. Navíc mám více místa, možnost se projít, protáhnout, záchod (to, co mají v autobusech není záchod, pro to název neznám). Dokonce i jídelní vůz a občerstvení. Sedadlo je pohodlnější, klima funguje lépe. Ne, vlak v komfortu vede :-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
A nebo přesednou na Student Agency... Jedna věc je kysnout 4 hodiny v autě v zácpě a popojíždět a druhá věc je bavit se u filmů a hudby 4 hodiny v pohodlným sedadle, že... to vlak zatím nesplňuje... :) Záleží na tom, ejstli jde člověkovi o čas, nebo ne.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
...hodně lidí preferuje vlak, i když může autem...
S rekonstrukcí D1 bude těchto lidí ještě o něco (málo) víc. :-)


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Se severojižním diametrem souhlas, bohužel se bojím, že to bude trvat hodně dlouho, než se na to najdou peníze.
S P+R bych částečně nesouhlasil. P+R pro Brno už mělo být dávno (na periferiích). Nicméně věřím, že vlaková dálková doprava má budoucnost. U VRT doufám, že konečně někdo, kdo sedí na penězích, dostane rozum. Kdyby se postavila VRT Brno - Praha, tak by přeci nějaké rozšíření dálnice na tři pruhy bylo úplně zbytečné. Když si vzpomenu na Německo na ICE3, kdy lidi v saku stáli v narvaným vlaku...
Ale i bez VRT bych to nepodceňoval. Hodně lidí preferuje vlak, i když může autem. A v případech, kdy do Brna dojíždí a musel by třeba na nádraží čekat hodinu, protože mu prostě autobus do Brna lépe nejede, tak je to ideální volba (v případě rozumné ceny za parkování).


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Pavel píše:
h8crew: Jenže strana 10 se zabývá IAD, tedy dostupností autem. Ale ta dostupnost vypadá pěkně sarcastic P+R pro obsluhu Brno se týká pochopitelně parkovišť na periferiích, ale pokud se podíváš na P+R z hlediska dálkové dopravy, tak přijedu do Brna autem na nádraží, zaparkuji a sednu na dálkový vlak, to asi dává smysl.


Ups, máš pravdu s tou IAD, v naštvání jsem se špatně díval. Zmátlo mě, že srovnání (stávající stav vs. 2020 a 2030+) u veřejné dopravy - o kterou by mělo u nádraží jít především - v dokumentu zcela chybí! Jsou tam jen dva kartogramy pro 2020 a 2030+ (s.21 a s.22) , bez stávajícího stavu. Takže vypovídací hodnota toho dokumentu jako obhájení odsunu je nulová, resp. opět se jen na politickou objednávku vybraly takové indikátory, které alespoň částečně dokáží obhájovat neobhájitelné.

P+R z hlediska "dálkové dopravy" je podle mě fikce - kolik lidí toto udělá v roce 2030, kdy snad už bude hotová základní dálniční síť (opravená, případně místy i rozšířená D1, R43 a R35 směrem na sever, R49 na Slovensko, R52 do Vídně, D8 z Prahy na Německo). V jaké relaci pak bude vlak jedoucí 80 - 160 km/h konkurenceschopný? (nepočítejme s tím, že bude nějaká VRT, max. jako reálný vidím upgrade na 200 km/h do Břeclavi). Největší síla P+R má být právě v tom, že z vesnice dojedu k vlaku / metru / tramvajové rychlodráze a tím dojedu pohodlně do centra.

Dlouhodobě zastávám názor, že klíčový je pro zlepšení veřejné dopravy v Brně ten severo-jižní diametr, pak bych byl ochoten se snad smířit i s tím odsunem, jenže ve chvíli, kdy bude diametr, postrádá odsun opodstatnění, protože skoro celá regionála (s výjimkou blanenské větve) se přesune pod zem a nahoře zbyde jen dálkovka. A na tu by současné nádraží po rekonstrukci mělo stačit taky. Bohužel to dopadne "po brněnsku" tak, že vymístíme za 30 mld. CZK nádraží a na obsluhu MHD a na stavbu diametru se nedá ani koruna s tím, že to je drahý. A dopadne to jako s ÚAN Zvonařka.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
h8crew: Jenže strana 10 se zabývá IAD, tedy dostupností autem. Ale ta dostupnost vypadá pěkně sarcastic P+R pro obsluhu Brno se týká pochopitelně parkovišť na periferiích, ale pokud se podíváš na P+R z hlediska dálkové dopravy, tak přijedu do Brna autem na nádraží, zaparkuji a sednu na dálkový vlak, to asi dává smysl.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Zapomněli ovšem podotknout, že občan Maloměřic a Obřan pojede linkou 75, která má interval 60 min, a přestoupí na vlak, který má interval též 60 minut. Též zapomněli uvézt, zda bude jízdní řád upraven tak, aby spoje na sebe navazovaly


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
h8crew píše:
Proč jsem si až doteď myslel, že systém P+R má sloužit pro odstavení vozu u kapacitní komunikace na samé periferii města (v případě Brna, např. Ústřední hřbitov, Starý Lískovec, Královo Pole nádraží) a pokračování do centra pomocí MHD.

Však to je správně, nádraží u řeky není periferie? Hezky ať zůstanou tam a do centra vůbec nezajíždějí. [-( A ještě si pochvalme, že na rozdíl od pražských P+R napojených na jedninou linku metra budeme mít parkoviště napiojená hned na několik druhů dopravy a vlakem lehce dostupné i letiště. A ta řeka má jistě také strategický význam, postavíme přístav pro pravidelnou lodní linku Brno-Bratislava-Budapešť. Není úžasné mít středoevropský uzel pro všechny druhy dopravy? Ó, Bože! :applause:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 15:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]