Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 286 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
pěkný... no, na pohled mi ta 9112 přijde poškozenější, než byla tehdy 9165. Ale kdo ví, jak na tom ty klouby jsou.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
http://praha.idnes.cz/nehoda-tramvaji-n ... ntent=main

Ještě doplnění, při odtahu rupla "čtrnáctka" definitivně. Jsem zvědav, jestli to ještě dají dohromady, klouby si evidentně užily své.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Člověk by mohl mít pocit, že se pražákům poršata nelíbí, tak se rozhodli je postupně pokoutně zlikvidovat. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tož tehdy v Plzeňské to bylo mnohem horší (vyšší rychlost), tzn. tady to vůz nejspíš přežije.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
To je na sebe napasované "téměř" jako 9165, takže nic jiného než kanibalizace asi nezbude...


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Opět Porše. Vidím to s ním tak, že se bude tak dlouho kanibalizovat, až ho nakonec sešmelcujú.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nehoda tramvají v Praze

http://www.novinky.cz/krimi/302581-v-pr ... anili.html


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
„Kachnu“ už v Praze na kolejích lidé nepotkají, tramvaje KT8D5 končí

Nadpis není ani trochu zavádějící :)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
miropiro píše:


V Argentině danou věc pochopili po svém :mrgreen:
http://america.infobae.com/notas/71739- ... n-el-metro

Kód:
Praha: Češi mohou mít v metru sex.
Cílem dopravní společnosti je zvýšit využití této podzemní dopravy. K dispozici bude speciální vagon pro ty, kteří chtějí provozovat sexuální vztahy


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
www.youtube.com/watch?v=riQsq2bXUBE&fea ... mbedded#!c

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Spíš mi přijde, že jejich šířka je dost v pohodě, a u nás to máme moc úzké. Nejlepších by byla vnitřní šířka 2,75 m, sedačky ve stylu 2+2, byla by tam i ulička skvěle průchozí… Ale to je asi pro jiná města.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Nezapomeňte, že 26T pro Miskolc je širší než naše tramvaje a musela by se zkrátit šířka, čímž se zúží ulička a zmenší kapacita.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mceza: Porovnával jsem 26T a 2*LF2. LF2 jsem v tu chvíli nemohl najít, tak jsem použil LF2+ o které jsem se domníval, že bude přibližně podobná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Taky si myslím, že na schodech se dá stát. Stál jsem tam já, i jiný lidi, co jsem tak viděl.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
k.ondra89 píše:
Mceza: Pragoimex u LF2+ má celkovou kapacitu 116. http://www.pragoimex.cz/l.php?id=120


To je možné, ale proč porovnáváš LF2 s 26T a používáš hodnoty LF2+?

k.ondra89 píše:
Naxashi: K nevyužitýmu prostoru v 2*LF2 bych ještě připočítal schody.

Proč? Na nich se bejt nedá?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
DP na stránkách uvádí obsaditelnost LF2 163 osob (= ne úplně reálné), Škoda na svých stránkách obsaditelnost 26T přes 300 cestujících. Nevím, zda si dělají srandu. Přemýšlím, jestli tu další 100 cestujících chtějí posadit na střechu (pro srovnání 13T cca 200 cestujících).

Naxashi: ze stejného zdroje jako LF2: 13T 194 lidí.

Těch 300 lidí být mimo nemusí. Škoda uvádí u 26T délkový rozsah 17 - 51 m. Vzhledem k tomu, že je řečeno až přes 300 lidí, tak si myslím, že to platí pro ty nejdelší verze. A to už reálné být může. Pro tuto konkrétní verzi 32,1m pak uvádí 232.

Mceza: Pragoimex u LF2+ má celkovou kapacitu 116. http://www.pragoimex.cz/l.php?id=120

Naxashi: K nevyužitýmu prostoru v 2*LF2 bych ještě připočítal schody.

U 26T se mi líbí široký klouby, velké prostory kolem dveří a sudé články 2+0. Možná dobytčák, ale do našich podmínek mi to připadá vhodnější, než celej interiér 2+1 jako u LF/LF2

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Však jo, tak dvoupatrová šalina, ne? Zejména šotouši nahoru, aby se mohli kochat výzbrojí… :-D Ale hlavně pak bacha na hlavu. :-D
Jasný, 194 už zní mnohem střízlivěji a reálněji. Jasně s trochou toho mačkání, ale u 13T5 bych si to snad i dokázal představit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
DP na stránkách uvádí obsaditelnost LF2 163 osob (= ne úplně reálné), Škoda na svých stránkách obsaditelnost 26T přes 300 cestujících. Nevím, zda si dělají srandu. Přemýšlím, jestli tu další 100 cestujících chtějí posadit na střechu (pro srovnání 13T cca 200 cestujících).

Naxashi: ze stejného zdroje jako LF2: 13T 194 lidí.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ale hlavně je to takové, že „Škodovka udává…“. Jasně, to je to stejný, jako že do neupravenýho 13T se má vejít nějakých 270 lidí, nebo kolik si tam napsali. Reálná kapacita se ale pohybuje někde ÚPLNĚ jinde, na o DOST nižších číslech, na to je třeba myslet. 4 os na m^2 je možná už reálnější, než 8 nebo 6, ale stále je nutné si to představit. Na plochu, o hraně metr, se mají vejít 4 lidi, ideálně tak, aby „nic nepřečuhovalo“. Jo, dejte tam jednu pani (nebo jak s oblibou říkám, paňy), co jejíž výšky jsou potřeba maximálně 4 její největší průměry, a najednou máme tak 1,5 člověka na m^2. Navíc, trochu potřeba procházet, a pro některé zdejší členy sprosté slovo, a sice kultura cestování. Tohle není nacistický transport židů, ale MHD, tzn., lidi tady nemají být namačkaný na sebe, jak to jen jde, ale má tu doopravdy být kultura cestování, což, vzhledem k počtům lidí, prostě a jednodušší znamená DELŠÍ vozy, když už kratší intervaly nejdou.
V případě LF2 mi nějak nikdy nepřišlo, že by se tam vozil mrtvý prostor. Jasně, kabina a mezivozový prostor, ale to je všude, i u „milovaných“ dvojicí T3. A když na 45 m dlouhé vozy není zázemí, co jiného udělat, že jo.
Zrovna, jak si v současnosti vyrábím vozidla do BAHNu, tak jsem se rozhodl, že si k nim i spočítám i kapacitu. Reálnou, počet sedadel, stojících, atd. Člověk pak má přehled, co vlastně posílá na jednotlivé linky a kurzy… Je to sice trochu pracnější, nakreslit si vnitřní uspořádání interiéru, ale přináší to svoje ovoce.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Já mám teda informace, že LF2 má kapacitu 46 sedících a 94 stojících. To tedy není 116, ale 140. To už je jednak dobré číslo, ale hlavně i přes nějaký ten mrtvý prostor (což je vlastně jen kabina béčka a místo mezi vozy) je to přívětivé k zázemí brněnské infrastruktury. 26T by nemohla ani na KP, tu nerozpojíš...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fafner píše:
k.ondra89: To si trochu protiřečí, ne?

Proč? Škodovka udává kapacitu 26T při délce 32,1 m 232 lidí (4 osoby/m2) a pro LF2+ pragoimex udává 116. (Počítám, že se LF2 řádově lišit nebude.)

Dobře to ukazuje kolik souprava 2xLF2 vozí mrtvýho prostoru, kterej pak akorát komplikuje provoz.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Taky jsem si říkal, že by bylo fajn, kdyby to u nás jezdilo. Ale na 1 ani omylem. Na to to kapacitu nemá. Jo, 7 článková verze jo. Ale tahle maximálně pro 12.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
k.ondra89: To si trochu protiřečí, ne?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky se mi to líbí. Na d-1 by to byl ideální stroj. Sranda je, že se to kapacitně vyrovná soupravě LF2+LF2, která je o 12 metrů delší. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
85
10 úno 2009 22:38
Nehodnotím teď žádné technické parametry ale pouze dojmy z fotek a musím říct, že vypadá skvěle!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: mnadenicek a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 14:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]