Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 261 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 800  Další
Autor Zpráva
Online
7292
27 úno 2010 07:40
Mohla, nedělejme předčasné závěry. To, co jsem psal, byla víceméně jen reakce na Martinovu větu: aby byla buď ženská "bába, co si za to může sama" nebo řidič "pirát, co zabíjí babičky na přechodě"...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: co bys chtěl po ČT. Kvalita jejího zpravodajství bohužel velice rychle klesá (v poslední době). Nejen, co se týče obsahové stránky.


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Mě tak napadlo, že to mohla zaznamenat kamera Brněnských komunikací, která je právě na té křižovatce ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mimochodem, k této smutné události v Událostech v regionech na ČT1 říkali, že „autobus srazil chodkyni“, přitom tam měli záběry z místa činu, které ukazovali 14tr. Odkdy je 14tr autobus? Nebo je to už dnes pro ČT bus jako bus?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Online
7292
27 úno 2010 07:40
Obávám se, že je úplně jedno, jestli šla nebo nešla na červenou. Viníkem bude řidič trolejbusu, protože jí nedal při odbočování přednost. Ona možná udělala přestupek, že šla na červenou, ale viníkem nehody bude podle všeho řidič, toho nemá při odbočování zajímat, co svítí chodcům, ale má jim dát přednost, pokud přecházejí. Jediné, co by jej mohlo zachránit, je svědectví někoho, že paní vlezla do silnice až v okamžiku, kdy už trolejbus odbočoval a byl tedy na přechodě, a při stáčení v podstatě narazila do boku a nechala se vtáhnout pod kola.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jel jsem v cca 13,35 okolo Koliště v tramvaji, trolejbus 14Tr stál cca 23 m zádí od konce přechodu směrem k Bratislavské za přechodem v levém jízdním pruhu, za ním cca 6m za zadkem ležela oživovaná osoba, nohy cca od půli stehen v pravém pruhu, pak 1 m směrem k přechodu stála v levém pruhu rychlá čelem k přechodu, nárazníky se málem dotýkala nějakého modrého snad SUV, v pravém pruhu stáli státní policajti čelem k nehodě a čelem cca ve stejné úrovni jak to modré SUV, za policajty dispečink (taktak se vlezl, aby nestál na přechodě). Byla tam i nehodovka, ta stála na čáře dělící pravý a levý pruh čelem k čelu trolejbusu. V první chvíli, než jsem se dostal na net, jsem myslel, že byl sražen řidič trolejbusu tím modrým autem, když právě nasadil vypadlé faje a chtěl odejít do vozu. Až později jsem si uvědomil, že je oživovaná osoba moc daleko od trolejbusu


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouko: nebo si ji řidič nevšiml. Což je možné, že ji přes nějakou část karoserie neviděl.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Citace:
Jestli šla žena přes přechod na zelenou zatím není jasné. Trolejbus ale odbočoval vpravo z ulice Cejl do Koliště, takže měl zelenou ve stejnou dobu, jako chodci. Policisté teď zjišťují, co přesně se na místě stalo.


Pokud jel z Husovic na Českou, tak to sedí. Pak je tedy otázkou, jestli řidič nedal přednost chodcům, nebo si ho paní nevšimla.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jak všechny zajímá, jestli šla nebo nešla na červenou. Prostě aby byla buď ženská "bába, co si za to může sama" nebo řidič "pirát, co zabíjí babičky na přechodě"... Je to smutné, ale takové nehody se prostě stávají.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Cca v 16:45 stála doprava v okolí výstaviště. U hlavního vchodu spadl strom na vedení. Trolejbusy stály bez proudu. Jako náhradní doprava jezdilo co mohlo.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
a tady článek v rovnosti:
http://brnensky.denik.cz/nehody/trolejb ... 30516.html
Paní nakonec ale zraněním podlehla.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nějak si nedovedu představit, jak probíhá sražení, zachycení pod zadní nápravou a vlečení 20 m. Má někdo lepší představivost?

Zajímavé, že se to stalo přímo u úrazové nemocnice a vezli ji do Bohunic.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Trolejbus srazil v Brně chodkyni, ještě dvacet metrů ji táhl za sebou


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ds: většinou nedojde ani k obsazení všech sedadel. V době a-51 bylo cestujících v jednom spoji o hodně víc. Třeba kolem 20 % cestujících navíc být může. Částečně z linek t-38/39 díky intervalu.


Online
7292
27 úno 2010 07:40
Což taky může být tím, že než čekat 20 minut na další spoj, jel člověk třeba ze Žluťáku přes centrum a vyšlo mu to nastejno.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
MartinV píše:
A prudký nárůst cestujících jsem tam ještě neviděl.


jestli je počet cestujících v autobuse +- stejný, tak je to nárůst o 100%. To je ti málo?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Kordis za kraj by měl zaplatit expresní linku ÚAN - USA Hybešova (přestup od a k HN) - USA Hl. vchod - MOÚ se zvláštní zónou (např 100a), na které by neplatily jízdenky pro zónu 100 a 101 a na které by jezdil autobus menší kapacity s intervalem upravovaným dle vytížení. Brno by pak nemuselo platit lonťákům a kraj Brňákům, koza by se nažrala, vlk zůstal celý


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ježour: jenže v tvém příspěvku je zase vidět, že danými linkami nejezdíš. Ano, pro většinu lidí to má výhody. Konkrétně mně je to jedno, bo výhody mi vyváží nevýhody. Ale jak jsem psal, a co asi nepochopíš. Prostě linka a-51 nebyla nevyužívaná. Ten souběh je taky diskutabilní, protože to jsou dvě zastávky. Což mají kdejaké linky. A holt tato změna mi přijde "však oni se přizpůsobí".
A prudký nárůst cestujících jsem tam ještě neviděl.


Online
7292
27 úno 2010 07:40
Myslím, že Žluťák posilovat trolejbusem z města nemá smysl, tam je doprava solidní a po výstavbě přestupního uzlu na Úvoze bude komfortní přestup z tangenciálek na výtahy.
Problém je doprava pro přespolní, ze zbytku republiky. Dřívě věděli, že sednou ve smyčce na autobus a ten je vyhodáí u špitálu. Teď, když jim někdo řekne, že pojedou linkou 84, vylezou na Mendláku, popojdou na zastávku linky 35, zpátky dojedou na Mendlák na zastávku linky 84, ale tou nepojedou, i když s ní ráno přijeli, ale mají si popojít na zastávku linky 35, kde jim jede linka 44, tak jsou poměrně často v řiti.
A ještě si rýpnu. Zaměstnancům hodně vadilo, že linka 51 nejezdila o víkendu, doprava na směnu na šestou ráno pro ně často znamenala vstávání o půl čtvrté, i když jeli jen třicetikilometrovou vzdálenost. Dnes je to díky nočním linkám možná o něco jednodušší.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2498
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Tentokrát výjimečně souhlasím s Ježourem. Doprava ze Zvonařky na Mendlák je docela komfortní. Určitě by se pro pohodlnější přestup dalo něco udělat, zejména umístěním zastávek okružní dvojlinky. Ale to monstrum překonávat nemusím - když vyjdu k lávce do Vaňkovky, mám tam světelně řízený přechod bez schodů a šplhání do ztracených výšek.
Jsou daleko palčivější problémy v brněnské MHD, které by zasluhovaly řešení, než je zrovna tento. Masaryčka odříznutá rozhodně není. Lze diskutovat například o zadrátování Lipové a vedení nějaké t-linky po ní, což by obsluhu žluťáku ještě víc zlepšilo (samozřejmě na úkor jízdní doby linky, co by tudy vedla, ale vždy je něco za něco). Úmyslně neříkám, jaká by to měla být, případně zda pouze vybrané spoje (každý třetí?).


Před chvilkou tu byla Vaňkovka se dvěma f a už je to v pořádku.
To je automatická oprava? :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Tentokrát výjimečně souhlasím s Ježourem. Doprava ze Zvonařky na Mendlák je docela komfortní. Určitě by se pro pohodlnější přestup dalo něco udělat, zejména umístěním zastávek okružní dvojlinky. Ale to monstrum překonávat nemusím - když vyjdu k lávce do Vaňkovky, mám tam světelně řízený přechod bez schodů a šplhání do ztracených výšek.
Jsou daleko palčivější problémy v brněnské MHD, které by zasluhovaly řešení, než je zrovna tento. Masaryčka odříznutá rozhodně není. Lze diskutovat například o zadrátování Lipové a vedení nějaké t-linky po ní, což by obsluhu žluťáku ještě víc zlepšilo (samozřejmě na úkor jízdní doby linky, co by tudy vedla, ale vždy je něco za něco). Úmyslně neříkám, jaká by to měla být, případně zda pouze vybrané spoje (každý třetí?).


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Martine, Ty to tak NECHCEŠ pochopit... Vynutit přestup ano, ale z důvodu souběhu s linkami, v nichž je kapacitní rezerva (ano, už i v lince 1 jsou nově kapacitní rezervy, může tedy dojít bez ztráty komfortu cestujících k rozpojení LF2+LF2, hned jak budou smontovány LF1). Náhradou za zkrácení linky 51 je vznik linky 35 s polovičním intervalem ve špičce. Prudký nárůst cestujících plus odstranění nesystémovosti, kdy autobus jezdí zbytečně do centra. Frekvence vozidel ve špičce na Žlutém kopci navýšena a zároveň vozokilometry ušetřeny. Samá pozitiva a ani jedno negativum. Už fakt nevím, jak Ti poradit, abyses s obsluhou MČ od roku 2013 smířil...
Vše je to o penězích, o žádných potřebách dopravy tam a tam, jakmile se MČ Brno střed opravdu rozhodne dát peníze (a ne jen prázdně tlachat, jak tomu dodnes je = slibem nikdy nezarmoutíš), nesystémovost se vrátí a pojede autobus až na Zvonařku. Kdyby se přidal s penězi i AvionSP, klidně může vzniknout linka Barvičova-AvionSP.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Martin V:
to je přece nesmysl, že byla zkrácena linka kvůli vynucenému přestupu. Naopak díky odstranění souběhu je možné zkrátit interval na polovinu a výrazně tím zlepšit dopravní dostupnost celé Masarykovy čtvrti (díky návaznosti na Žlutém kopci 5/10 min CD na Barvičovu a 10/20 min na Preslovu z obou stran). Mně se pořád nechce věřit tomu, že když někdo cestuje zdaleka autobusem na Zvonařku (který mu beztak nestojí před domem), tam musí překonat to šílené monstrum přes křižovatku, tak že největší problém je pár metrů na přestup na Mendláku. To opravdu nevyváží ta výhoda polovičního intervalu?

Myslím že víc než řešit nějakou 51 by pomohlo upravit zastávky 44/84 na Zvonařce tak, aby byly přímo naproti autobusáku, ale to asi sci-fi...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Colt: a to je dobře? Rozhodně nesouhlasím, protože obsluha nemocnic by měla být také jedna z priorit MHD. Že není, je věc jiná.
Z jiného pohledu (a netýká se pouze 35) - nepovažuji za vhodný přístup, kdy existuje linka s jízdní dobou 5-10 minut. Ano, někde to nejde jinak; ale zkrátit linku kvůli vynucení přestupu je trochu divné. A teď nemyslím ekonomické hledisko.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Většina lidí v Brně musí i při cestě do nemocnice jít kus pěšky nebo přestupovat, nevím, proč by Masarykova čtvrť měla být vyjímkou...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 říj 2024 13:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]