Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 121 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ta trasa je teď hlavně neprůjezdná kvůli stavebním pracem na vozovce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Večer jsem jel po Křenové a dráty z Rumiště na Křenku směr Slatina jsou podvázané lanem a zdá se, jakoby se na tom dělalo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Po letmém pohledu do chytré žluté knihy jsem snad správně pochopil, že smyčka přes Šujanovo náměstí a Rumiště vznikla na začátku 80. let brzo po dostavbě Ostravské a přeložení trolejbusu do Tržní (směr Slatina), resp. na spojku Ostravská - Olomoucká (směr město). Od té doby byla občas v provozu při výlukách trolejbusů na hlavák a na Šujanovo náměstí se překládala zastávka Čechyňská.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Online
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
J*M* píše:
Nejsem v trolejbusových trolejích a trasování odborník, ale prapůvod smyčky začal už počátkem 80. let min století, kdy na ulici Rumiště byl trolejbusový triangl, využívaný při výlukách při velké opravě křižovatky KKD a později při výstavbě podchodu u nádraží. V rámci nějaké další stavební akce, přerušující provoz trolejbusu - snad napojení východního přivaděče, nebo výstavby dnešní ulice Hladíkova, byla postavená smyčka, kdy ve směru do centra se jezdilo Křenovou a zpět Mlýnskou. Později obrácen směr smyčky a zrušen triangl.


Pokud vím, smyčka se jezdila vždy ve směru DO města a nikoliv obráceně. Stejně tak nevím, že by v oblasti Rumiště existoval trolejbusový triangl. Možná máte kolego na mysli obousměrnou trať na Špitálku a dál na Radlas, v oblasti vyústění na Křenovou skutečně trojúhelník byl, ale nikoliv pro obracení vozů.

Jinak smyčka samotná ulicemi Hladíkova, Mlýnská a Rumiště vznikla v roce 1989 a ve stejné trase s dílčími úpravami trolejí zůstala dodnes.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nejsem v trolejbusových trolejích a trasování odborník, ale prapůvod smyčky začal už počátkem 80. let min století, kdy na ulici Rumiště byl trolejbusový triangl, využívaný při výlukách při velké opravě křižovatky KKD a později při výstavbě podchodu u nádraží. V rámci nějaké další stavební akce, přerušující provoz trolejbusu - snad napojení východního přivaděče, nebo výstavby dnešní ulice Hladíkova, byla postavená smyčka, kdy ve směru do centra se jezdilo Křenovou a zpět Mlýnskou. Později obrácen směr smyčky a zrušen triangl. Při výluce Křenové v letech 2001-3, myslím, jen využita stávající náhradní smyčka, která dodnes je připravena k použití při mimořádnostech. Snad někdo trolejbusový mě doplní, popř opraví.


Online
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Odklonová trať přes Mlýnskou, Šujanovo náměstí a Rumiště se používá pořád, tedy tehdy, není -li z nějakého důvodu možné projet pod viaduktem a přes smyčku u Hlavasu. Z Rumiště se pak trolejbusy otáčí na Křenovou a zpátky do Slatiny. Jenom jednou se dalo z Rumiště odbočit vlevo na Hlavní nádraží (2002), to z důvodu generální opravy Křenové.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Zuzana Ingeborg píše:
Nevím, kam přesně to ve fóru umístit, tak to dám třeba do této diskuze. Včera jsem jela na kole přes Šujanovo náměstí, evidentně jsem tam nikdy nebyla a zaujala mne tam stará zastávka. Přes google se mi toho moc nepodařilo zjistit, jen že tudy vedla náhradní trať při výluce do Slatiny. Tak zkouším štěstí tady - mohl by mi někdo znalý říct, co to bylo za trať a do kdy sloužila? Na té zastávce byla ještě poměrně zachovalá cedule "pásmo 1"...


http://www.bmhd.cz/posily/posila.php?posila=7

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Není to klasická náhradní zastávka používaná při výluce Hlavního nádraží? Pak se jezdí velkou smyčkou přes Masnou, Mlýnskou a Rumiště a na Šujaňáku bývala náhradní zastávka za tehdejší Čechyňskou.


Offline
122
04 pro 2010 02:48
u linek 25, 26 a 67
Nevím, kam přesně to ve fóru umístit, tak to dám třeba do této diskuze. Včera jsem jela na kole přes Šujanovo náměstí, evidentně jsem tam nikdy nebyla a zaujala mne tam stará zastávka. Přes google se mi toho moc nepodařilo zjistit, jen že tudy vedla náhradní trať při výluce do Slatiny. Tak zkouším štěstí tady - mohl by mi někdo znalý říct, co to bylo za trať a do kdy sloužila? Na té zastávce byla ještě poměrně zachovalá cedule "pásmo 1"...


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
3240 zpátky v Husovicích - dnes odpoledne na 02540

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
4
29 srp 2012 19:35
A přitom to s vaší-naší Šmoulinkou začalo tak nevinně.. http://jihlavskymhd.g6.cz/clanky/dv54.htm


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Taky jsem pro zachování modré barvy.
Panu generálnímu se to možná nezamlouvá na první pohled, ale po patřičném zdůvodnění by mohl kývnout.

P.S. Když jsem byl ještě na VŠ, tak jsme o majálesu sepsali petici o návrat růžového slona na údržbářský traktůrek. Jak to bylo: Předtím měli údržbáři starého Holdra, an jehož kapotě byl onen růžový slon. Po zakoupení nového slon chyběl. Petici jsme donesli osobně děkanovi fakulty a do týdne se slon vrátil.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Ještě když se vrátím k té historii trolejbusů v Brně, tak ono to nebude tak úplně od věci. Příští rok to vychází na 65 let od zahájení provozu, tak by to hezky vyšlo i časově.
No, tak snad se hlavy pomazané hluboce zamyslí a nebudeme mít po GO Šmoulinku v unifiku :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To by bylo skvělé, kdyby Šmoule zůstal atypický lak :-)

Do diskuse jsem přidal anketu a prosím všechny o hlas.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Šmoulinka měla velice hezkou barvu a rozhodně bych byl pro, aby jeden trolejbus nadále touto barvou z řady vybočoval - koneckonců, i spousta jiných vozů dostane jiný nátěr jako podklad pod CVR.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Mogul - taky si to představuju tak nějak, ostatně ta reklama na dětskou plavbu by mohla být inspirací.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mohu potvrdit, že z pohledu cestujícího modrý trolejbus vzbudil občas po příjezdu na zastávku mezi lidmi zájem :-)

Pana generálního chápu, že by měl rád celej vozovej park unifikovanej. Je to krásné. Ale když jeden vůz vybočí z řady, tak o to je to zajímavější :-)


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Ten modrý nátěr by vůbec nemusel být od věci (první trolejbusy v Brně byly taky modré) - dala by se na něj, třeba bílou barvou, vyjevit historie trolejbusové dopravy v Brně...


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Tak nám dojezdila Šmoulinka. Dneškem jí propadají papíry; včera naposledy vyjela na linku.
Souhrn - bezproblémový provoz. Zpočátku krátké problémy s příliš ostrými brzdami. Odstavena na trati asi dvakrát pro závadu, nikdy nic vážného, jednou myslím kompresor a podruhé proudové čidlo v silovině. Poslední dobou zlobila v dešti nebo po průjezdu mycí linkou, zatýkalo tam do kabeláže od pedálů.
Ujela asi 60 000 km (nejčastěji jsem ji ojíždel já, no, měl jsem ji asi 35x :mrgreen: )

Do GO půjde v Komíně. Na několika místech (bohužel údajně generálnímu řediteli se ten plán moc nezamlouvá) jsme již začali lobbovat za zachování modré barvy a to z důvodů propagace trolejbusové dopravy a to proto, že za ten +- rok provozu se z ní hlavně mezi dětmi stal hit a podle mého soudu díky Šmoulince se trolejbusy zpropagovaly daleko líp než nějaké uslintané europrojekty typu "Trolley".
Kdyby někdo chtěl v tomto směru vyvinout nějakou aktivitu, třeba uspořádat nějakou dětskou petici za zacování modrýho trolejbus..... -kitty-

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Bo jede v prokladu s ostatnimi kurzy linky 32 (jinymi slovy - ze Srbske je vynechan jeden spoj do pravidelneho spickoveho taktu 6 - 7 - 7 a do teto mezery se radi dilenska 7/32 najezdem z VK v zastavce Slovanske namesti, gymnazium)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
A proč nevyjíždí po lince 36? Nemají se šetřit kilometry?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka: to zpoždění bude v řádu několika minut. A Kr. Pole je místem, kde se ta ztráta vyrovná. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
14:51 Skácelova
14:52 Slovanské nám.
14:53 Charvatská

Když budu překládat sběrače, nestihnu to. Když objedu náměstí, nestihnu to. Bohužel při konstrukci JŘ tohoto spoje se zapomnělo na to, že tam není potřebná výhybka. Jasně, stane se, když je dost práce, přehlídne se to, jenže na České jsou dvě minuty a tak se snadno může stát, že se zpoždění veze zpět do Kr. Pole.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Buďto si objede celý náměstí

Ano, jedná se o službu 156. Náměstí zkoušel objíždět kolega, který tu linku jezdil první, ale pak nám referoval, že se "lidi plaší". Nevím jak to vychází teď, dlouho jsem to nejezdil protože se omezuju jenom na 030/21, ale vždycky ten překlad sběračů vycházel tak, že se tam nahromadily 30, 84 a 67 samosebou přesně když člověk vylezl z kabiny a ládoval na sebe vestu a rukavice :D
Jednoduchým řešením by bylo vyjíždět režijně, náměstí opravdu objet a od zastávky Slov. nám (klidně od té první) brát lidi.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
Domis: Díky, fotky jsem ani nečekal, ale fakt tam jsou. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5837 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Janatak a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2024 13:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]