Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 315 z 836    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 836  Další
Autor Zpráva
Offline
2
28 bře 2013 16:44
2,4,2013 3022 =009/33


Offline
811
25 led 2006 09:46
Požadavek na jinou tramvaj v úseku je nesmysl, ono se na rekuperovaná elektřina prostě vrátí napájecím kabelem na sběrnici v měnírně a odtud může být odebrána v jiném napájecím úseku. Kdysi (koncem 90. let) byl problém s měnírnou v Komárově, tam byla u tramvaí T3R záskoková brzda v akci při každém brzdění.


Offline
811
25 led 2006 09:46
Záskokovou brzdu u výzbrojí s rekuperací lze rozeznat sluchem. Prakticky v 99% případů se při brzdění tramvají rekuperuje. A když, tak lze měnič záskové brzdy zaslechnout vždy jen na okamžik.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Tasa píše:
Jenže to by se musela v úseku najít zase jiná tramvaj, která si tu rekuperovanou energii sežere, jinak je rekuperace dost o ničem...


Ano, proto jsem ji ironicky nazval "všespásnou" ;-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Taky to tak vidím, jelikož včera bylo v celém Brně jen 5 13T (1x d-2, 2x d-3, 2x d-6), a to ještě na kurzech, na kterých by je podle mě mohly v pohodě nahradit RT6 nebo K3 :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
mceza píše:
A při rekuperaci (když je podle některých tak všespásná) zase více vrátí do sítě :-)

Jenže to by se musela v úseku najít zase jiná tramvaj, která si tu rekuperovanou energii sežere, jinak je rekuperace dost o ničem a rekuperovaná energie se zase spálí v záskokáčích a dost pochybuji, že se při víkendové frekvenci vozidla takto ideálně sjedou.
Ona ta úspora bude spíš v tom, že K2, které se ušetří z d-4, se pak použijí třeba na d-6 místo 13T.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stál jsem na hl. n. vedle kabiny řidiče, takže to mám dobře (btw. je lepší psát ten "chybný" zápis, v tomto případě 1754 na 28/1 doprostřed, tzn. na 2. řádek).


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
stuřík: taky di myslím :-)


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Vsadím boty, že to já a MartinV máme správně...
26/1 jsem jel a K3 na ní taky byla.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
PO 1.4.2013 1754 1 26 stuřík
PO 1.4.2013 1729 1 28 MartinV
PO 1.4.2013 1754 1 28 chrysalis


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A při rekuperaci (když je podle některých tak všespásná) zase více vrátí do sítě :-)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
J*M*: Uviesť do pohybu ťažšie vozidlo vyžaduje viac energie.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky myslím, že pokud by se zavedly nějaké nedělně-večerní posily, tak by víkendový sóloprovoz nevadil. Vyjma večera jsem nějaké kapacitní problémy nezaznamenal.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jenže nemají stejný počet tun... - jenže to v elektrárně moc nepoznají...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
J*M* píše:
Rozdíl odběru u těchto vozů je téměř zanedbatelný (mají stejný počet stejných motorů).

Jenže nemají stejný počet tun...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jenom nechápu, kde je jaká úspora. DP platí, nemýlím-li se, za trakční energii paušál s tím, že jsou tam přirážky za překročení a neodebrání nasmlouvaného odběru. Úsporu bych neviděl ani v tom, že K2 je nahrazeno T3 v případě, že by se platila skutečně odebraná energie. Rozdíl odběru u těchto vozů je téměř zanedbatelný (mají stejný počet stejných motorů). Když chtějí spořit, tak ať nenakupují obludy, které tak přímo zbytečně žerou proud, že je musí strouhnout softvérově, aby nemuseli pracovníci měníren sedět na vypínačích


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kdyby byla celá d-4 v sólech, tak by se dalo udělat něco, jako v neděli u d-1 a d-8. Mch. dnes jsem jel zmíněnou d-4 z hl. n. v 17:13 a na neobsazenost jsem si tedy nemohl stěžovat.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jen se obávám večerního návozů studentů na koleje Nám. Míru, Klácelova a Kounicovy koleje, při cestě K2 tam občas už tak bývalo plno

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Dneska jsem jel 1555 z nádraží na Českou okolo 12 +- a kapacitně naprosto postačovala. Na České k 8 cestujícím přistoupilo 6, takže kapacitně nevidím problém. Když není poptávka, tak proč by měla linku brouzdat zbytečně kapacitní tramvaj. Tento typ úspory mi přijde nejvíc vhodný. Stejně tak mi přijde sporná víkendová výprava kloubů na 60.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
PO 1.4.2013 7665 69 1 Té-trojka
PO 1.4.2013 7433 69 3 Té-trojka

Řekl bych, že to bude opačně. 06903 je narozdíl od 06901 garantovaná.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Kdysi dřív, když jezdil na d-4 i v pracovní den chumel sól, se to zvládalo ... ale pak těch lidí nějak zázračně přibylo a přestalo se to zvládat ...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vzhledem k tomu, že čtyřku pravidelně využívám, tak v sedle a pozdě večer jsou sóla ok. Ale přes den je to absolutně nevyhovující. O to víc, když se k tomu přidá z Cejlu spousta lidí, kteří by jinak jeli z/na hlavas devítkou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ta obřanská větev nebývá ani v létě nijak zvlášť nacpaná a to i díky celkem slušnýmu intervalu (10 minut po celý den) a myslím, že těch pár sól to zvládne.

Jsou ještě jiné změny z nasazení vozidel o víkendech mimo čtverky? (Ježour něco naznačoval...).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
mě zase přijde divný, že celou zimu na čtyřce jezdily do Obřan klouby, a najednou, když už snad konečně začne jaro, tak se tam pošlou sóla. Přijde mi to jako vcelku nesprávné použití statistiky, ale budiž.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
To jsou jedine dva kurzy linky 12, ktere nekonci po 15. hodine zatazenim do vozovny, ale pokracuji dale az do 22 jako posily na lince 12. Zbyle kurzy skonci mezi 15-16 a budou nahrazeny kapacitnejsimi vozidly pro vecerni navoz studentu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20877 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 836  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 06:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]