Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V Praze už byla náhradní vlaková doprava za tramvaj, náhradní lodní doprava za tramvaj. V Brně jsme měli náhradní trolejbusovou dopravu za tramvaj a někde u Bylnice byla náhradní vlaková doprava za autobus.
Fantazii se meze nekladou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
U hlavního už na stanoviště NAD není místo, bude i stanoviště NAD na Uhelné u křižovatky s Úzkou, takže bude NTD směr žst Židenice a žst Kr.Pole. Jak to bude s NTD nám snad prozradí Johny5. Výluka, pro kterou bude NTD, proběhne od 13.7. do 11.8.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To jsem velice zvědav jakým způsobem si tu nad představují. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Přišel mi mail s letními výlukami na dráze v Brně, máme se na co těšit, největší gól je náhradní tramvajová doprava mezi žst Brno-hlavní a žst Brno-Židenice. Komentář zasvěcené osoby
Citace:
Subject: léto 2013 v Brně - výluky
To bude bo*del. Já o tom vím již asi 2 měsíce ale čekal jsem až to bude oficiální. Od 13.4.2013 se začne budovat nástupiště na 3 koleji v žst Brno dolní. Jedná se o malou výluku a teď si představ, že by se přestavovalo Brno hl. nádraží Ti zelení vůbec nemají páru o výlukách v případě přestavby Brno hl.n. a výstavby kolejí pod Novými sady.

Ta zmínka o přestavbě hl.nádraží dle zelených je perfektní


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
MartinV píše:
Fafner: byl tam někdo citovaný a já stále ještě věřím tomu, že většina novin si citace nevymýšlí.


No, e15.cz nedavno citovali reditele nasi firmy a on s nimi pritom vubec nemluvil :)
(sry za OT)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A stejně tak se dá předpokládat (všimni si, že netvrdím, že to je pravda), že cena nového nádraží se ještě mnohonásobně zvýší. Je to u takových velkých staveb téměř pravidlem...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A já chtěl poukázat na to, že každá z variant se dá postavit za velmi rozdílné sumy, kdy nejvyšší možná může být klidně desetinásobkem té nejnižší možné, když zafungují penězovody, a pak je samozřejmé, že jedna z variant podle takových předpokladů bude vyšší a druhá nižší (a je fuk která). Takže o "ceně", která se předpokládá, to podle mého vůbec není...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Fafner: neříkal jsem, že to je pravda. Pouze jsem chtěl poukázat na to, a tomu věřím, že přestavba stávajícího nádraží nemusí být tak levná, jak se deklaruje.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jo tak... takže to, že je to pravda, je zaručeno tím, že "někdo" řekl, že je to pravda... hned tomu věřím o něco víc... A když najdu, že někdo jiný řekl, že to pravda není, tak to bude pravda, nepravda, nebo se dostaneme do třetího stavu?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Fafner: byl tam někdo citovaný a já stále ještě věřím tomu, že většina novin si citace nevymýšlí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jo v novinách...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ad nádraží v centru: nedávno jsem četl článek v novinách, který poukazoval na cenu nádraží v centru. V tom smyslu, že tato přestavba by stálamnohem víc, než její příznivci říkají. Přesně si to nepamatuji, ale jednu z rolí bude hrát např. zástavba kolem současného nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Spis to svedci o tom ze ta linka je zrala na kapacitnejsi druh prepravy. Dal uz se kapacita navysovat neda, trojcata a 2*LF2 uz jsou na hranici .. Interval uz se taky moc kratit neda. A o kulture cestovani, kdy clovek stoji na jedny noze a to ne na svy a nema ani kam omdlit....


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Tak to abych si je užil, dokud je možnost… Ne, fakt, bude mi to chybět. Je to pěkně na ho*no, že nebudou. Njn, pro mě je to jednoduché. Čím delší šalna, tím lepší. Platí pouze do 60 m. :-) Pak je to moc. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fafner: Taky si říkám. :-)

Naxashi: 2*LF2 asi moc dobrý nejsou, když letos končí jejich provoz. :D

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Zase flame na téma 2xLF2? To už tu dlouho nebylo...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
PvvS: 2×LF2 je nesmysl přesně proč? Spíš je to úplně nejlepší kombinace, co tu jezdí.
No, když by se to udělalo takhle, tak by to šlo. :)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
MartinV : Ja bych rekl, ze se potrebe metra pomalu blizime. Kor kdyz se trebas na d-1 vymyslej nesmysly typu 2*LF2, nebo spisckovej interval na dohled . Problem je ze ani stavbu, ani provoz metra by Brno aktualne nezaplatilo... A je to tu vic smeru, kde by se uzivilo. Otazka jenom spociva v tom, zda to bude metro s povrchovym provozem na okrajich, nebo podzemni tramvaj .. Oboji ma svy pro a proti. On SJ tramvajovy diametr nebyl az takovej nesmysl..

Naxashi : proc ?? Po dobu prestavby se IDS vlaky daji ukoncit na okrajovych nadrazich (Zidenice, Herspice). Nektery se daji prohnat spojkama dal mimo hlavni nadrazi. Tim by se provoz na stavajicim nadrazi omezil pouze na rychliky a mezinarodky. A u vetsiny z nich bych se taky nebal vystupu v zidenicich a pres nakladni spojku je protahnout az na Herspice. To pro instalaci zabezpecovacky alespon na nekolik koleji staci a muze se stavet dal. Pri postupnym vylucovani koleji by nebyl problem to zvladnout. Nemusi se to kopat naraz, staci omezit zatez a jede se.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Domis: Jasně, tak samotný odsun se mi taky moc nelíbí. Proto bych raději za zachování obou. A kde by nebylo možné zachovat průjezd regionálních linek oběma nádražíma, tak tam lidi prostě můžou použít MHD. To ale předpokládá její kvalitu. Jenže to jsme někde u částky tak 10^11 Kč, za stavbu nového nádraží, opravu a úpravu stávajícího, věci s tím spojené, nové MHD, a podzemní šaliny v centru…
Problém je, že pokud by chtěli opravovat stávající nádraží, tak do Brna přestanou jezdit vlaky. :D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Tin, naxashi: I to je jedna z variant, se kterou město přišlo až v poslední době, ještě jsem k tomu neviděl žádnou studii. Ale jako kompromis ujde. Předpokládám průjezd linek S2 (Blansko - Zastávka) a S3 (Tišnov - Břeclav). A vzhledem jejich intervalu zachovat 4 průjezdné koleje. Ještě by bylo dobré prodloužit tam linku S41 v rámci zachování svazku od Střelic. (nechat pro ni kusou kolej). To by se snad prostorově vlezlo. Bohužel není možné zavést do centra tratě od Blažovic a Sokolnic. Ty by stále musely končit na odsunutém nádraží, na druhém konci než linky do centrálního nádraží. (S2, S3). Jiná varianta dvou nádraží je nereálná a nesmyslná.

Jako návrh je poměrně rozumný, rozhodně lepší než pouhý odsun. Bohužel také podstatně zvyšuje investici (oproti pouhému odsunu). A pak se ptám, nevyjde levněji celé nádraží v centru? Možná i ano. A problém řeší taky. :-)


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Tin: …nebo. Jenže to je náročné podobně jako stavba toho metra. Ale pomohlo by to, to jo.
Však jasně, pro Os a regionální dopravu nechat nádraží Brno-město, menší, opravené, pro zbytek odsunuté, s tím, že regionálky (některé) by zastavovaly i tam.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
metro není potřeba. Stačilo by v centru zakopat tramvaj do podzemí (cca okruh Poříčí, Mendlák, Minská, Pionýrská, Jugoslávská, viadukt) a bylo by vystaráno.

odsouvat nádraží pro Os je naprostá hloupost, tím by se naprosto zmařilo vyhánění obyvatel Řečkovic a Lesné na vlak. Rychlíky a VRT až do centra zajíždět nemusí.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
stuřík: Ale víš, že Tvému optimismu docela věřím? Ne, fakt mi to přijde jako realistická představa. Co vozový park? Budou tu stále 13T? Vsadil bych se, že KT8 s námi stále budou. A o nádraží se mluvit bude, to je jasný. Jednou budeme slavit i výročí, 150 let řečí o přesunu nádraží. :-D
MartinV: No, nepotřebujeme je podle mě trochu silné slovo. Ale jako souhlasím. Řekl bych spíš, že by se hodilo. Ale to je detail.
Jo, to je fakt (celý zbytek :-D).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: já jsem tím ale myslel, že metro reálně nepotřebujeme (i když by to byla hezká představa). Není tady poptávka po husté síti, navíc ani po krátkých intervalech takového druhu dopravy. A při delším intervalu metra a krátké vzdálenosti, kterou potřebuješ ujet, si rozmyslíš, zda sfárat dolů a nahoru, nebo radši na něco počkat nahoře. Navíc s metrem by došlo zcela jistě k prodloužení intervalů povrchové dopravy.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Za třicet let?
Optimisticky říkám, že bude postavená trať ke Kampusu, možná Kamechy/Lesná. Jako bonus se bude stále mluvit o osudu Hlavního nádraží - to je jasný...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 19:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]