Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 47 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Však co, oboustranné LF3+ a LF4+ a je to. Vícevozové mají stejně mezeru omezující kapacitu, takže co… Škodovka by tuším vyrobila oboustranné 15T, ale to je cenově asi hodně mimo. Ale třeba tak 4, na zkoušku. :-D Ať tu máme 4 vlečňáky, 4 RT6, 4 K3R-N, a teď i 4 oboustranné 15T. Nebo se prostě poohlédnout v zahraničí…
KT8 sice jezdí hodně, ale taky se mi nějak nechce věřit, že by bylo potřeba je nahrazovat. Jsou s námi kolik? 20 let? Skoro, jako já. :-D (A někdy by bylo fajn být nahrazen, to je fakt. :-D)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Kondra: a takhle to udělají všichni a výrobci se na nová vozidla vykašlou, protože nebude odbyt :P

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MKzB: EVO3 mě napadlo také. Jen stejně jako u 15T by to chtělo počkat až se vychytají mouchy. Netřeba si zbytečně přidělávat další problémy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ale má tu spolehlivější výzbroj :D


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
LT38 není moc kapacitní vozidlo.. :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
manil píše:
Guma se jeden čas dávala do generálek, protože se šetřilo...

Jestli to nebylo tím, že se někdo potřeboval zbavit skladových zásob gumové krytiny.

k.ondra89 píše:
Bohužel adekvátní náhrada je při současným stavu asi v nedohlednu.

V úvahu též připadá obousměrné EVO3 (koncepčně jako Inekon Superior, nebo LT38), ovšem s nějakou spolehlivější výzbrojí, což se o té škodováské zatím říct nedá.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak: Ve verzi plus klidně. Jen aby to nakonec neskončilo u LF px po vzoru Olomouce. Považoval bych to za velký krok zpět. Tím nedohlednem jsem myslel nedostatek peněz.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
Nebo obousměrný poršata, ale to by DPMB asi finančně zruinovalo :-k


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Bohužel adekvátní náhrada je při současným stavu asi v nedohlednu.


Oboustranné tříčlánkové Vario ne e?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych se tomu moc nedivil. Při tom kolik toho taková kačena ročně najede. Bohužel adekvátní náhrada je při současným stavu asi v nedohlednu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
manil píše:
... nejdřív při další prohlídce vyšší než VP, pokud se ji vůbec dožijí.

To jsou na tom KT8 tak špatně, že by se nemusely dožít vyšší prohlídky? :shock:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Guma se jeden čas dávala do generálek, protože se šetřilo (viz různá pisárecká dvojčata, např. 1637+8, 1653+4, 1655+6...).
Podlaha se při VP obyčejně nevytrhává (vyjma schodů), proto u těch z gumou bude za ALTRO vyměněna nejdřív při další prohlídce vyšší než VP, pokud se ji vůbec dožijí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Děkuju. Chápu to dobře, že se guma dávala v prvních dvou letech generálek, vyjma 1701, a při následné VP se šetřilo a tudíž se nevyměnila za Altro?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
06, 12, 17, 18, 21, 24


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak mě napadlo. Má někdo přehled o tom kolik KT8 má gumovou podlahu? Mě napadá akorát 1721, ale určitě jich bude víc.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
V Praze v Muzeu, jo, to je pěkný. Tím se ale neprojedu. Ale co si stěžuju, pravé historické jízdy u nás stále regulérně jezdí.
Jo, budou mít něco společného…ale i tak. :-D Byl to vtip. ;-)
Pointa byla trochu jinde, ale to je jedno. Přivedlo mě to na další kacířskou myšlenku, jaké by to bylo, kdyby se ve dnešní době s použitím nejmodernějších technologií postavila komplet VP šalina.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A co když se bude diskutovat o KT8D5? To, že už nebudou v Brně fyzicky existovat přece neznamená, že se o nich nemůžeme bavit :-P

A je to jeden z nejujetější šotosnů. Kdyby se takhle uvažovalo, tak dnes není provozního nic. Protože by se to udržovalo jako muzejní... Co třeba 1802, když je teď po SP zmuzejnit? Taky jednou RT6 nebudou...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi: Tu budeš mít v Praze v muzeu. A proč by se měla škrtat, ony ty vozy budou mít hodně společného i v době, kdy už v Brně vysoké Kačeny nebudou...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Za chvíli by se tohle téma mělo přejmenovat, vyškrtnout 1. část. :-D
Ale vlastně je to škoda. Nechat…tak 1 provozní komplet vysokou KT8…šotosen asi.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Všiml jsem si, že 1701 má problém s jedním bočním BUSE panelem. Ale nedokážu říct na které straně. Viděl jsem ji jenom zvenku. Na horním řádku se zobrazuje Nenastupujte a dolní Starý Lískovec. A podruhé jsem ji viděl, že tam měla celý nápis Nenastupujte prosím. Tak dávám tip mechanikům k případné kontrole :D.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Střední články chodí kompletní, tj. kromě veškeré kabeláže by tam měla být položena podlaha, sedadla, pískovače, odpojovač, plošina, dveře vč. pohonů...


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Stupěň kompletnosti: nejmíň jsou v něm natahaný dráty a udělány kloubový zásuvky.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Viděl jsem jej z dálky, ale představ si běžný NP článek, jak jej lze vidět v provozu (mluvím o tom pohledu z venku).


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
MartinV píše:
Dnes dojel do Medlánek prostřední článek KT8, tuším že pro 1736.

Technický dotaz: Ten střední článek je holý skelet, nebo je v nějakém stupni kompletnosti?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Dnes dojel do Medlánek prostřední článek KT8, tuším že pro 1736.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 09:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]