Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 300 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Staci zajit ke zdroji........
http://www.ducr.cz/view.php?cisloclanku=2006050002


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Mouka: vydává se i obecná licence k provozování drážního vozidla, k té se potom teprve přidávají licence na linky, alespoň předpokládám, že to tak je...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
PvvS: Licence se vydává na linku. O jakou linku se jedná v případě prázdných jízd?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nedivil bych se, kdyby nějaký úřední k.kot vymyslel, že je potřeba drážní licence i k provozování parkové dráhy v Modřicích, a od provozovatele ji požadoval


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
I na jizdy bez lidi potrebujes licenci k provozovani drazni dopravy.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Pokud jezdím bez lidí do vozovny, tak na to taky nepotřebuju licenci. A trať do vozovny nemusí mít dráty, může se jet na agregát. Tohle je podobnej případ, ale jede se na větší vzdálenost.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Sorry, blbnu. To už bych si mohl rovnou postavit na převozní značky svůj tractorus domesticus. (I když ve Švýcarsku to snad nějak jde.)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ale jak chceš dát převozní SPZ na něco, co nemá Technický průkaz a není (a ze zákona nemůže být) registrováno v registru vozidel?

To si na kolo taky mohu dát převozní SPZ...


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
A co na ten trolejbus prostě hodit převozní SPZ?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Mceza: Drážní vozidla mají Průkaz způsobilosti.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Chce to trochu znát minulost, trolejbusy normálně byly na cestujícími silně frekventovaných tratích provozovány s autobusovými vleky (obsazenými cestujícími - např Ostrava)


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Hmm , brusel je v tomhle nevinne. To jenom nas DU stale povazuje dratoplazy za drazni vozidla. A pro jizdy mimo trolejovy vedeni je potreba povoleni. Byt to jak jinde, kde je trbus normalne na znackach a je legislativne povazovan pouze za silnicni vozidlo s jinym druhem pohonu, tak je to jedno..


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jenže jednak je otázka, zda je trolejbus způsobilý tahat přívěs - a autobusů se toto řeší v TP vozidla. Trolejbus ale klasický TP předpokládám nemá - co vůbec má a je tam napsán přívěs?

A i kdyby měl přívěs, tak je otázka, zda drážní vozidlo může tahat silniční vozidlo.

Vím, že se šťourám v blbostech, ale podle mě to legislativně prostě nepůjde. Jedinou šancí by bylo převést trolejbudy z dráhy na zvláštní silniční vozidla. Pak by měly TP, SPZ a mohly by tahat vozíky.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ještě jsem zapomněl: přívěs byl opatřen brzdami a při jízdě byla brzda vzduchovou hadicí propojena s tahačem


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
S legislativou a s těmi k.koty, co ji tvoří, do ... (stoupy). Trolejbus byl řádně schválen, nebyla na něm provedena žádná úprava, závěs na přívěs měl ty správné parametry, cestující nepřepravoval, přívěs (agregát) byl řádně schválen, nebyla na něm provedena žádná úprava, byl otypován a dostal SPZ, souprava nepřekračovala max povolenou délku. Tak kde je problém? Problémy můžou mít tak maximálně k.koti z Bruselu, aby se nepřišlo na to, že jsou zbyteční (že to jsou zbytečně vhozený love na ně)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
mceza: Nebude to něco podobnýho jako provoz s pomocným zabudovaným agregátem mimo dráty? Tehdy tyto možnosti nebyly, tak se použil vozík.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Minimálně z legislativního hlediska by to bylo dost složité. Trolejbus je drážní vozidlo a jako autobus nebyl schválen... A obráceně také nic moc...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Budou jezdit bez trakce? Jako že bez pohonu? No to chci vidět :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Snímek agregátu najdete na str.79 v publikaci Historická vozidla MHD ve sbírce Technického muzea v Brně, byl to dvounápravový přívěs s nainstalovaným motorem pravděpodobně z T 111 a trolejbusovým motorem coby dynamem, takže trolejbus si to mohl mazat šedesátkou pomalu neomezeně daleko (stačilo natankovat naftu u benzinky)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Jo, dieselovej agregát na přívěsu by to měl být.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
ten Ostrov je 100%, ale mám pocit že to byl diesel, můžu ti pak půjčit ČsD ve kterým o tom něco je včetně fotky, musím se po něm podívat..

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/inekon-vyrabi-unikatni-tramvaje-pro-usa-budou-jezdit-i-bez-trakce-952499
Zajímalo by mě, jak moc se to vyplatí. Akumulátory jsou drahé, těžké, musí se dobíjet, přičemž nemají neomezenou životnost, zmenšuje se jim kamapacita apod.
Viz kapacitory u trolejbusů, které zde odsoudil i Ondra, což je člověk od fochu.
Nicméně slyšel jsem, že se dříve jezdilo z Ostrova nad Ohří s pomocným agregátem do Plzně (cca 90 km). Může to někdo potvrdit, nebo vyvrátit, případně dodat fotky?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Zrychlený... Gif vytvořili tak, že vypustili nějaké snímky. Takže z původních 20 snímků za sekundu tam nechali pět a je to.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Fantomas píše:
To už jsem kdysi viděl na Youtube. Na videu už to nevypadá tak akčně: http://www.youtube.com/watch?v=FkieCbMRn7U :wink:


Tady je videt, ze ten gif je dost zrychleny, to taky dela svoje (a v momente, kdy se k sobe pribilizi nejvic, je to snad zrychlene jeste vic).


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Stačilo by tam dát vozy řady 020 či 021 od ČD - ty jsou tak nehorázně uskákané, že by do sebe při vjetí na výhybky v tak těsném průjezdném průřezu pěkně drhly :-)

Podobná věc, jako na videu je k vidění v Praze při jízdě z Masarykova nádraží do Buben po Negrelliho viaduktu - ty dvě koleje tam jsou na hraně průřezu a právě při jízdě ve vozech typu 020 má člověk pocit, že se co chvíli svalí na vlak, co jede vedle (souběžné jízdy jsou tam celkem běžné).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 05:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]