Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To jsem zvědavej jestli se dožije večera. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1754 dnes na 2/1!


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Já mám dojem, že to bylo tříčlánkové.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mohl to být odtah nějaké vadné pisárecké K2 služebním vozem T3 (zřejmě 1573).


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Je to možné, jel jsem autem od Modřic a zahlédl při podjíždění Heršpické soupravu T3+K3, matematicky vyjádřeno 3x(T+K). :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na d-6 je 1752, ale ta podle iRISu vypadá živě. Jestli to nebyla třeba nějaká zkušebka.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Nějaká K3 dnes byla na d-6, co? Že jsem ji před chvílí viděl odtahovat na ÚH. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Minulý týden už byla dána dokupy, ale ještě není zcela OK..


Offline
3342
21 led 2011 14:19
1754 se právě objevila na šotoRISu z oblasti medlánecké vozovny, tak snad je to dobré znamení :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ano, v čase cca 12.38 tam tímto směrem projížděla :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Jedna K3R-N dnes skutočne jazdí na linke 13, takže sa ti to nezdalo :)

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Trochu naruším diskusi o zavěšení článků na jednotlivých typech vozidel jedním dotazem. Dneska jsem jel linkou 13 z Nových sadů na Konečného náměstí, odjížděl jsem z Ns asi ve 12:40, kurz měl být nízkopodlažní a mám pocit, že skutečně byl, že jsem se svezl jednou provozní K3R-N, je to možné, nebo se mi jenom něco zdálo? Někdo z vás by to určitě uměl najít podle vypravených kurzů. Pokud to byla K3R, tak ale neskutečně vrzala uprostřed, asi tak jako když má KT8 opotřebované čepy v kloubu, při každém brždění nebo průjezdu zatáček na Husové dokopce to fakt hrozně kovově skřípalo, ale jinak fajn jízda.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ano, 13 T má zavěšení sudých článků řešený podstatně jinak, ale K3 i 13 T je má zavěšeny na skříni. Právě u K3 to zavěšení na skříni je důvod, proč jsou odstaveny


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
J*M* píše:
...střední skříň je zavěšená mezi krajní články

Já to zas tak detailně nezkoumal, ale není ten střední článek zavěšenej na tornu podvozku a jedinym rozdílem oproti řešení alá KT8 je, že neni v ose podvozku, ale 25 cm mimo ?
Každopádně i pokud je to jak píšeš, 13T má zavěšení sudých článků řešený podstatně jinak - zcela mimo podvozky, kdežto K3 nad nimi.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Demon píše:
1) Každá skříň K3 spočívá na dvojici otočných podvozků, jen střední skříň má oba podvozky společné s krajními skříněmi, narozdíl od 13T, kde jsou sudé články zavěšené mezi liché a nemají žádný podvozek.

Každá krajní skříň K3 spočívá na dvojici otočných podvozků, střední skříň je zavěšená mezi krajní články, jak u 13T, kde jsou sudé články zavěšené mezi liché a nemají žádný podvozek,


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Hmm, takze misto reseni se to bude flikovat ? Myslim ze pri trose snahy by se ty vozy daly PARSu vomlatit o hlavu. Ona je to vcelku zasadni konstrukcni chyba..


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zpátky ke K3R.N
Nebylo by jednodušší a ve finále možná levnější vždy při SP zkontrolovat klouby a případně je vyvařit/vyměnit, než hledat nějaké definitivní řešení?


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Fafner píše:
1) Ne, skříň K3 spočívá na čtyřech otočných podvozcích. Skříň 13T má zase tři pevné.
2) motory jsou umístěny podélně, tedy tak, že osy motorů jsou kolmé na osy náprav
3) z motoru na nápravu se výkon a točivý moment převádí kloubovou hřídelí a nápravovou převodovkou

1) Každá skříň K3 spočívá na dvojici otočných podvozků, jen střední skříň má oba podvozky společné s krajními skříněmi, narozdíl od 13T, kde jsou sudé články zavěšené mezi liché a nemají žádný podvozek,
2) osy motorů 13T jsou narozdíl od K3 souběžné s osami náprav,
3) z motoru na nápravu se výkon u 13T přenáší pružnou spojkou, nikoliv kloubovou hřídelí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
V tom případě já mám dvě auta :-D
Bohužel, dnes se tříválec TSi cpe i do těžké Oktávky, i do Superbu, ale o tom raději nemluvit.... ](*,) Když to potřebuješ rozjet, spotřeba hnedka letí a výkon nikde. Konec MM

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
mceza píše:
Moderní auto se od toho liší jen v tom, že úkony u opravy žigula zůstávají téměř stejné, ale navíc přibude připojení diagnostiky a sundavání tý hromady plastů, schovávajích ty mizerný tříválce...

Pokud má něco ve svých útrobách jen tříválec, tak by se tomu neodvažoval říkat auto.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad Gaislerova: Ano, myslel jsem to do původní stopy.

JM:
Vycházím z toho, že hlavní problém jsou oblouky malého poloměru.

Mceza:
K3 1753 a 1754 jsou fyzicky taky novostavby. ;) Ano, za jiné peníze, ale to zas nebrání srovnání.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Asi tím myslel výstavbu trati do Líšně přes původní černovické nádraží (jen jestli tam ještě zůstal koridor dle starého územního plánu).
K 13 T - nevím, zda tato tramvaj je vhodná pro rovné trati s přechodnicemi u oblouků s velkými poloměry, myslím, že ne, na to aby byl tento typ tramvaje vhodný, má velmi malý rozvor podvozků (problémy 06 T v Cagliari)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
k.ondra89 píše:
K3 z PCC vychází.

Tak si to vezmeme popořadě i podle té Wiki, lze argumentovat, že to není zcela věrohodné, ale myslím, že je to tam docela přesné:
Citace:
skříň tramvaje spočívá na dvou otočných podvozcích
Ne, skříň K3 spočívá na čtyřech otočných podvozcích. Skříň 13T má zase tři pevné.
Citace:
každý podvozek má dvě nápravy, tedy čtyři kola
Toto splňují K3 i 13T
Citace:
v podvozku jsou dva trakční motory, každý pohání jednu nápravu
Toto splňují K3 i 13T
Citace:
motory jsou umístěny podélně, tedy tak, že osy motorů jsou kolmé na osy náprav
Nevím jistě, předpokládal bych, že to platí u obou výše zmíněných vozů.
Citace:
z motoru na nápravu se výkon a točivý moment převádí kloubovou hřídelí a nápravovou převodovkou
předpokládám, že platí u obou
Citace:
elektrické řízení se provádí pomocí mnohastupňového odporníku (tzv. zrychlovač), který umožňuje plynulejší a rychlejší akceleraci; původně existovaly dvě odlišné koncepce Westinghouse a General Electric
samozřejmě neplatí ani u jednoho (ale zrovna tohle nepovažuji za příliš PCC směrodatné)
Citace:
původní americká koncepce neuvažuje provoz s vlečnými vozy, ale pouze spřahování motorových vozů
neplatí ani u jednoho - ani K3 ani 13T pokud vím spřahování neumožňují

Ptám se tedy ještě jednou: V čem konkrétně K3 vychází z PCC více než 13T?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jestli tím nemyslí přeložit trať kolem židovského hřbitova do původní polohy staré Líšeňky.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
k.ondra89 píše:
Navíc ta Gaislerova by šla přeložit, což by prospělo i jízdní době.


Geislerova; kam by šla přeložit?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 15:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]