Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím, co je míněno dříve, ale už před 40 lety vozy K2 a T3 se s otevřenými dveřmi nerozjely, nezmáčkl-li řidič jisté tlačítko


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kari: příbuznou sevřely dveře tramvaje a ta se následně rozjela. Dost jí to potrhalo stehno. Ale je to už řadu let. Nicméně ať se to nazývá jakkoliv, alespoň dříve zde daná ochrana nebyla.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Pardon, sypu si popel na hlavu, pokud to takhle rozlišujete, tak to pak jo.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Jenda píše:
Pokud se mi mezi starší systém dveří u T3 dostane například batoh, tak se motorky pořád snaží dveře zavřít, ale v kabině by kontrolka měla ukazovat, že dveře nejsou zavřené ne? A tedy by se nemělo dát rozjet. Pokud by ten vůz měl ochranu proti sevření, tak by se dveře měly kvůli překážce otevřít bych řekl. A technici zřejmě seřizují tu vzdálenost "škvíry" mezi dveřmi, aby blokovala rozjezd. Kvůli tomu byla před pár lety v Olomouci ta aféra, že u staré T3 dveře přivřely nohu chlapci, ale řidič rozjezd neměl blokován (dveře byly seřízeny zhruba na sílu lidské ruky). Proto se pak všechny dveře musely seřídit tak, aby se blokoval rozjezd i při nepatrném nedovření. Předpokládám, že v Brně je situace podobná.


Ano i na starých T3,K2 se dveře seřizují na max 35 mm (většinou se to dá zvládnout i na 30 někdy dokonce i na 25 :-O)

Norma říká že "škvíra" musí být v rozmezí 25-35 mm bez ohledu na typ !


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Pokud se mi mezi starší systém dveří u T3 dostane například batoh, tak se motorky pořád snaží dveře zavřít, ale v kabině by kontrolka měla ukazovat, že dveře nejsou zavřené ne? A tedy by se nemělo dát rozjet. Pokud by ten vůz měl ochranu proti sevření, tak by se dveře měly kvůli překážce otevřít bych řekl. A technici zřejmě seřizují tu vzdálenost "škvíry" mezi dveřmi, aby blokovala rozjezd. Kvůli tomu byla před pár lety v Olomouci ta aféra, že u staré T3 dveře přivřely nohu chlapci, ale řidič rozjezd neměl blokován (dveře byly seřízeny zhruba na sílu lidské ruky). Proto se pak všechny dveře musely seřídit tak, aby se blokoval rozjezd i při nepatrném nedovření. Předpokládám, že v Brně je situace podobná.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
001MRY píše:
Kari : nejsem sice mechanik, ale v tomhle souhlasím s Manilem. Stále tu jezdí některé vozy T3 i K2, které ochranu proti sevření nemají.


Možná by zde bylo dobré nezaměňovat
Ochranu proti rozjezdu - tedy tzv. blokování (musí být na všech vozech funkční)
Ochranu proti sevření - tedy to že se dveře po zaznamenání překážky otevřou (v prvním případě se neotevřou, ale pokud je vše nastaveno správně šalina se nesmí rozjet... )


Naposledy upravil mechoš dne 26 pro 2012 11:24, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Vy možná starý dveře ( třeba 1597, 1590 a možná ještě i nějaká T3M) seřizujet na blokování rozjezdu, ale určitě ne na ochranu proti sevření.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak to by mě zajímalo, které to jsou. Pokud teda ochranu proti sevření nemyslíte to, že se dveře hned po kontaktu s překážkou otevřou. Podle mě ochrama proti sevření je to, že se vůz s pootevřenými dveřmi nerozjede.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Kari : nejsem sice mechanik, ale v tomhle souhlasím s Manilem. Stále tu jezdí některé vozy T3 i K2, které ochranu proti sevření nemají.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
manil píše:
Cracatit:
U T3 a K2 se dveřní pohony mění proto, že původní nemají ochranu proti sevření.

Co to plácáš za nesmysly? Jestli původní ČKD nemají ochranu, tak mi potom vysvětli, co na nočních seřizujeme a zkoušíme?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Cracatit:
U T3 a K2 se dveřní pohony mění proto, že původní nemají ochranu proti sevření. U výklopek (některé K2R, T3R a T6) proto, že ty původní BODE zase byly nepoužitelně pomalé a poruchové. Ty u KT8N jsou jinak bezproblémové, ale je možné, že při GO dojde k jejich výměně.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Zastávku Líšeňská jsem jako Vinohraďák využíval dost často, když mi ujel bus 58 nebo prostě tam byl lepší interval. Sice když pršelo, seběhnout ten kopeček bylo o hubu, a než to na léto zarostlo, docela to šlo. Bílá hora je oproti tomu naprosto nevyužívaná.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dobře, tak Líšeňská možná není tak zbytečná, jak se zdá, ale okolí je tak zarostlé, že se celkem divím, že se vyplatí tudy někomu jít. A s Krásného určitě souhlas, že by si zasloužila lepší umístění, možná by neškodilo ji posunout blíž směrem k zast. Židovský hřbitov, pak už by mohla být i celkem v rovině, nevím, jestli to takhle dává smysl vzhledem k uspořádání terénu a hlavně k zástavbě, co vy na to?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


No jo máš recht a dobře tam i postavili hned u zastávky rampu nahoru


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Smer lisen byl az na konci chodniku na rovnym useku. Pak se posouvala tam kde je dnes.
https://maps.google.cz/maps?num=10&hl=c ... CAsQ_AUoAA

tady je i znatelnej zbytek po uchyceni patky oznacniku.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Já na obou zastávkách vystupuji/nastupuji celkem často a to ani nejsem od tam.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Zastávku Krásného směr Líšeň pamatuji ve stejné poloze, jako je dnes. Měnila se poloha zastávky směr město, která původně byla až na konci nástupiště a později se přesouvala tak, aby vozy stály čelem u přechodu přes koleje (dřív blokovaly zadním článkem přechod, což byla lahůdka, když člověk dobíhal spoj z města...).

Zastávka Líšeňská zase tak zbytečná není - sice do Líšně jezdím šalinou relativně málo (oproti busu), ale zastavujeme tam docela ve velkém procentu případů jak pro výstup, tak pro nástup. Samozřejmě to nejsou žádné davy cestujících, ale svoje lidi to má. Proti tomu na zastávce Bílá hora si pořádně nepamatuji, kdy bylo poslední zastavení...


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pvvs: Co se myslí původní polohou Krásného? Tuhle zastávku jsem linkou osm projížděl pravidelně v období 2003 - 2007 a párkrát jsem tudy jel i v posledních dvou letech a nevím nic o tom, že by ta zastávka nějak měnila polohu ostrovů, pořád byla v zatáčce s klopením, kde tak nějak nedávala smysl a celkem se nedivím, že dělalo problém to tam ubrzdit a hlavně to zavírání dveří.
K motorům IFE, byl by nějaký technický problém je vyměnit za IGE? Pomohlo by to něčemu? Co tak vím, tak u T3 se po určité době při VP nebo GO měnily pohony dveří právě za IGE. (doufám, že to píšu správně)
Díky za odpovědi.
Ještě celkem hloupá a zbytečná mi přišla zastávka Líšeňská, která dávala smysl jedině pro ubytovny u hlavní brány Zetoru a vzhledem k neúdržbě okolí ta zastávka byla naprosto nevyužitá a taky byla v takové nic moc poloze, v porovnání třeba se zastávkou Bílá hora (Z) byla využitá ještě menší frekvencí. Pokud si pamatuju, tak jsme ji využívali hlavně my z intru u učňáku, co dřív patřil Zetoru (stojí před hlavní bránou Zetoru naproti parkovišti), protože to bylo o pár metrů blíž než na Novolíšeňskou, která má mnohem lepší úpravu stran bezpečnosti. Omluva, asi jsem to mohl rozdělit spíš na dva příspěvky, ale už to takhle nechám, pokud to nebude vadit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jenže na Krasnýho není navíc ani nulová rychlost na přechodu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Hlavne, kdyz v puvodnim umisteni problem nebyl. Ale to je asi to geni(t)alni resini nulove rychlosti na prechodu .. Kolik zastavek kvuli tomu prislo o pristresky, nebo bylo vystrnadeny na uzky konce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono by se dalo i zauvažovat nad smyslem umístění zastávky Krásného, kde ty dveře zlobí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ales94 píše:
Předsuvný dveře mají nevýhodu v tom, že pokud se dveře otevírají v úhlu, nemůžou se zavřít. Takový problém nastává na zastávce Krásného směr Líšeň. Proto mám dojem se vyřadili z d-8 KT8D5R.N právě s předsuvnými dveřmi.

To není nevýhoda předsuvných dveří, ale motorů IFE, které dveře v KT8D5N ovládají. Ona KT8D5N na osmičku může, přednostně jsou ale nasazovány na jiné linky, aby se předcházelo zbytečným problémům.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
A jeden znak když už rýpu... biggrin

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Už tak je to označování typů poměrně složitý, holt se mu tam vloudilo písmenko navíc.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Myslíš KT8D5N předpokládám...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 08:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]