Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 27    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Jezour: Já chápu, proč si myslíš, že noční doprava je nadstandard. Já nejsem měšťák a pro mě to také není samozřejmost - v noci chodím pěšky. Ale nechápu, jak můžete navrhovat jezdnorázové jízdné 50 kč. Proboha, vždyť to je naprosto neadekvátní. Chápu, že někdo si to může dovolit, většina lidí ale rozhodně ne. Doba je zlá, nerostou platy, všichni šetří a tolik peněz za noční svezení nikdo nedá. Do vzdálenosti 2 km by všichni chodili pěšky. A to, že jezdí MHD opilci? A co mají jinýho dělat? Lidi jsou rádi, že nasednou a jedou, nepotřebují luxusní svezení za 50 kč. Pro většinu lidí je důležitá cena, ne kvalita.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Pokud vím, nikdo a nikde nemá povinnost provozovat MHD v noci - v tomto smyslu je to tedy nadstandart.

P.S.: Já se dostanu z města dom i ve 22:35. Že by touto dobou bylo světlo, no to nevím, ani v létě ne.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
mraku, i ty ale chceš slyšet jen svoji verzi...

co je na noční dopravě NADSTANDARDNÍHO? doplatek není ani v Praze, v Ostravě, Vídni... to, že u vás na lontě jede poslední autobus za světla, protože z hospody to mají místní kousek a jiné kulturní vyžití je nezajímá, ještě neznamená, že ve MĚSTĚ je to jinak..

proč je standard doprava v 10 nebo 11 dopoledne? Všichni už mají být v práci a nemají co trajdat po městě :-). Na lontě dopoledne taky často nic nejede. K čemu tedy má sakra ta MHD hlavně sloužit? Doba, kdy hlavní určení bylo dovézt pracující ze sídliště do zbrojovky / KSB / zetoru už skončila...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Změněný režim zastávek od 1.1.:

název starýrežim novýrežim prolinky
Anthropos o z 25, 26, 37, 44, 52, 84, N95, N97, N98
Bellova stálá o 37, 50, N97
Borodinova o z 37, N97
Dobrovského o w 12, N93, N99
Filipova stálá o 30, N92
Glinkova stálá o 37, N97
Glocova stálá w 40, 48, 73, N95
Charvatská stálá o 32, 67
Chrlická o z 40, 73, 78, N95
Ivanovické náměstí stálá o 40, 48, 73, N95, 109
Kamenolom 1) o z 1, 3, 11
Kampelíkova stálá w 35, 39
Kluchova o w 25, 26, N95
Kronova stálá o 42, 65, 70, N90
Kšírova o z 49, 50, 59, N94, 509
Kubíčkova stálá o 1, 50, 54, N98
Laštůvkova stálá o 30, 50, 52, N92
Letovická stálá o 42, 70
Malá Klajdovka o w 58, 78, 82, N97
Maloměřický most 2) o w 75, N94
Marie Pujmanové stálá w 38
Medlánky, škola o w 41, 65, 71, N90
Mokrá Hora stálá o 70, N90
Neumannova stálá w 38
Olomoucká - u školy w z 31, 33, 77, N96
Olšanského o w 41, 65, 71, N90
Ořešínská o z 70, N90
Pavlíkova stálá (38) / z (N95) w 38, N95
Podlesí stálá o 1, 3, 11, 30, N89
Podstránská 1) stálá z 10
Popelova stálá w 40, 48, 59, N95
Raisova z w 25, 26, N95
Revoluční o w 40, 48, 73, N95
Rosického náměstí 1) stálá o 3, 11
Rozcestí o z 57, N93
Sazenice o z 40, 48, 59, 67, N95
Skalní o w 69, N96, 401, 402
Slatina, závod o w 75, 77, 78, N89
Stránská skála o z 10
Soukopova stálá w 35, 39
Svatopetrská o z 12, 40, 48, 67, N95, 109
Špačkova o z 55, 75, N89, N98
Talichova o w 37, 50, N97
Tererova stálá w 12, N93, N99
Tuřany, smyčka 3) stálá z 40, 73, 109
Uzavřená o z 64
Výstaviště - vstup G2 o z 1, N97
Záhřebská stálá o 30, 44, 53, 67, 84, N93


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Psát si můžeš co chceš, ale bohužel, tady se bere noční doprava jako samozřejmost a nedej bože, když na to někdo šáhne nebo kdyby měl někdo za NADSTANDARTNÍ (!!!!!!) službu zaplatit více než za běžnou (je ovšem fakt, že příplatek na nočních linkách tak, jak byl navržen, je na houby - to chce pokrýt plošněji). A jediné, co se pak dočteš je, že máš jít s těmi řečmi do řitě, přičemž protistrana není schopna dodat jediný argument vyjma tradičních žvástů o tom, že je noční doprava samozřejmost a že je příplatek diskriminační.

P.S.: Trochu sci-fi je, že ve chvíli, kdy by se onen poplatek zavedl, ubylo by cestujících, čímž pádem by nebylo potřeba kapacitních vozidel. A v tom případě další sci-fi je, dělit každou z nočních linek na dvě, přičemž každá z nich by měla jeden z konců na hlavním nádraží. Výhoda - větší možnost čarování s kapacitou (opravdu si nemylsím, že by po zavedení poplatku bylo potřeba všude 12M a 18M délky), nevýhoda - více vozů.


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Filip Daněk: myslím, že jsem tady včera dost jasně napsal, že sem s kamošem absolvoval nejednou CELOU noční směnu včetně dojezdu po prvních ranních spojích denních linek, tedy o tom, že bych nejezdil nočnima linkama, nemůže být ani řeč. A právě proto, že jima jezdím, jsem zásadně PRO vynětí těchto linek ze systému IDS a samostatné jízdence pro linky řady Nxy. Pokud máte tu zkušenost, že vám celou dobu řvou(=zpívají) komeťáci, studenti apod., tak nástupem předem a zaplacením padesátikačky (dobrá, pro majitele šalinkaret řekněme třicet), tato individua eliminujete. Ožralej se předníma dveřama ani nepustí, atd. Já bych byl první, kdo by v nočňácích platil (A RÁD), za ten klid to stojí. Noční dopravu v Brně CHCI, ale nikoli low-cost, ale standardní autobusový spoj, kde se dá sedět/stát, aniž byste se tlačili na deset dalších lidí či poslouchali "zpěv" o zk... rozhodčích apod.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Filip: i Ježour jede občas noční linkou (ale hádám, že má základní roční šalinkartu - v tom bude zakopaný pes).

Mauricio: jsou i zbytné úřední vyhlášky (ale to se týká především EU, kde opravdu nemají nic jiného na starost, než zakazovat).

Ježour: jak jsem psal v jiném vlákně, linky S i R taktéž nejsou z číselné řady 1-99 či 100 a výše.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Jezour: To, že Vy nepracujete v noci a nechodíte se bavit neznamená, že to nedělají jiní.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Jezour
Ta tvoje úvaha "N" jakožto o vyjmutí z číselných linek, na tom určitě něco bude - a nemusí jít nutně jen o zdražení jízdného (to by snad šlo i bez toho eNka a navíc se snad říkalo, že když už, nebudou se zpoplatňovat všechny rozjezdy - bohužel). Nebo mi tu chcete tvrdit, že se to udělalo jen proto, aby měl někdo co dělat? Ne, za vším je nějaký důvod.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jezour: Ano, dělat z lidí debily a ještě se jim smát přímo do ksichtu...


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
To neni zpoplatneni, to je mozny novy tarif k 1.7., nebot linky N89-N99 jiz nejsou ciselne rady 1-99...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jakej je rozdíl mezi noční a denní MHD? Aha, už vím - učitelé noční nejezdí...

Pokud nebudeme jako nadstandard brát denní MHD (což já rozhodně neberu), tak v žádném případě nemůžeme brát jako nadstandard noční MHD!


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Jezor: Už opravdu běžte s tím obhajováním zpoplatnění někam! :evil:


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
To je zrovna už v dnešních ranních intervalech nejspíš lepší dojít prostě pěšky. Ale ta argumentace na vyšší cenu pro rozjezdy je trochu trapná, je to vysloveně low-cost služba proti normálnímu provozu, pochopím třeba, když se bude prodávat zvlášť, ale ať podle toho stojí výrazně méně a ne více než běžná jednorázovka.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Je otázkou, pro kolik procent lidí to bude horší služba. Možnost dostat se ve dvacetiminutovém intervalu s jedním garantovaným přestupem de facto odkudkoli kamkoli v rámci Brna není úplně špatná. Samozřejmě, pokud člověk dělá v Židenicích a bydlí v Husovicích, nadšený nebude.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Já zase nejsem kdovíjak na větvi z placení více peněz za mnohem horší službu (rozjezdy proti běžnému dennímu provozu)...

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
MartinV píše:
Souhlasím s tím, že noční doprava patří do města. Je to stejná služba lidem, jako její denní "protějšek".

Proti tomu neprotestuju. Ale nesouhlasím, aby byla za stejný peníze, jako denní. Však ono přeznačení linek na N89-N99 má svůj význam, tak nějak si myslím, že 1.7. pochopíme...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Na webu modernibrno poměrně vtipná glosa:

Městská hromadná doleva

Už nejen v Brně, ale i v Praze se bude omezovat veřejná doprava.
Dopravní podniky si od toho údajně altruisticky slibují povzbuzení automobilového trhu.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Souhlasím s tím, že noční doprava patří do města. Je to stejná služba lidem, jako její denní "protějšek". A možná tvoří rozdíl mezi městem a velkou vesnicí. Já doufám, že Brno je městem.


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Pravděpodobně ne... a ti, co se budou k ránu vracet domů, se budou hodně divit, že jedou rozjezdem v 7 ráno :D


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Běžte už s tím zpoplatňováním noční dopravy na Mars. Město je od toho, že žije ve dne v noci. V cajzárně mají rozjezdy každý den každou půl hodinu, vlastně každou čtvrt hodinu, protože oni se rozjíždí nadvakrát.
U nás by stačilo přidat před pracovními dny rozjezd v 0:30, určitě by se uživil.
O novoroční noci už taky nepojedou rozjezdy ve 2.30 a 3.30?


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Když se na to podíváme hodně optimisticky, mohlo by v druhé polovině roku 2013 přijít aspoň nějaké mírné oživení a město by si přišlo na nějaké peníze, kterým by obětavě mohlo víceméně zachovat objem dopravy při jen velmi mírném zdražení.

Pesimistická verze nemusí ani být, pokud uvážíme, že tohle bereme jako scénář optimistický.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Zdrazeni celeho IDS by melo byt uz k 1.7., ale uvidime...


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Spis az lidi trochu prejde vytoceni z omezeni dopravy, tak se nabidne par spoju nazpatek a zaroven platby za nocaky. A koncem roku se zmenou JR se provede celositovy zdrazeni ....


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jedné věci se obávám v souvislosti s letos nachystanými úspornými opatřeními. Aby nebylo za rok hůř a nedopadlo to tak, že denní provoz bude ukončen už někdy po deváté večer a místo toho byly jen účelové spoje a noční linky.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 673 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 20:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]