Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 71 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
RT6N26 píše:
ideální by bylo skutečně ukončení a-52 v Žebětíně a vedení a-54 už odtam...


tak s tím by nesouhlasila spousta kamešských vč. mojí maličkosti, páč spousta lidí z kamech přišla na to, že z mendláku na kamechy je to 52 rychlejší než 1 a pak 52/54 ....


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
chrysalis: Není to snad smyslem té linky / účelem podniku? Přepravit co nejvíc cestujících? (Navíc Onderka už by si aspoň nemusel stěžovat, že vidí poloprázdný spoj...)


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
A linka 54 by zase jezdila narvaná. I dneska se může stát, že odpoledne v a-54 stojím (o ránu ani nemluvím). Linka 52 už jezdí prázdnější a občas i na čas (do 1.1.2013).


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
ideální by bylo skutečně ukončení a-52 v Žebětíně a vedení a-54 už odtam...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Prosím poznamenejte si všichni, že a54 k Zoo nemůže neb je krapet omezena kapacita odstavných ploch (2 regionálky a 2 městské linky). Narvat tam další linku, zejména ve špičce, je nemyslitelné.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
ad 3(úpravy v Bystrci) z mého pohledu: přestup na Rakovecké/Přístavišti je s prominutím dost na ho...uby. V směru do města budiž (doufám teda, že a-54 bude ve špičce primárně navazovat na d-3 - ne všichni jedou jen na Českou; pokud ne, tak to pro m/ně znamená +5, což zvlášť ráno velice potěší), ale zpět je to dost blbě vymyšlené. V případě jakékoli nepravidelnosti (i v řádu jednotek minut - d-3 na Ečerovu přijedu na čas tak jednou za týden - cca 20% úspšnost) se bude stávat, že návazná a-54 odjede, takže hned na Rakovecké +10. V případě, že by se přestup dal realizovat na zoo, tak by to znamenalo jen +5 (jede i a-52). Další věc je, že na Rakovecké/Přístavišti není žádné přestupní zázemí, u autobusu ani ten blbý přístřešek, takže čekat tam cca 10 minut od odjetého autobusu před nosem bude v horším počasí jistě velice příjemné. No a další věc: na Ečerově se dalo aspoň nakoupit. A na Zoo by to šlo taky. Nezapomínejte, že na Kamechách se odpoledne už nic koupit nedá, dokonce ani na to blbé pečivo se nedá spolehnout, že ještě bude, a tahat nákup z města je na prd. Zoo by byla podle mě pro přestup vhodnější.
Btw, naučit lidi z Kamech používat a-54 a d-11 (d-3) s přestupem na zoo lze realizovat i tak, že prostě první přijede d-11(d-3), a pak až d-1.

Mimochodem, současný stav je zhlediska přípojů taky špatný a možná proto lezou cestující z Kamech do d-1: Ráno a-54 přijíždí na Ečerovu v X:X4, d-3 odjíždí X:X4 a X:X0 => 6 minut se pravidelně čeká, od odjezdu v X:X4 vidím v 90% jen zadní světla => d-1 jede první (Pokud jede jen jedna d-3 za deset minut, tak jede v X:X2 => čekání 8 minut). Pokud vezmu a-52, tak ta přijíždí v X:X9, šalina X:X0 se taky nestíhá, bo autobus jezdí ráno pravidelně pozdě => 4 minuty se čeká, d-1 jede první. Odpoledne v opačném směru je to velmi podobné, d-3 přijíždí v X:X0, a-52 má odjezd o minutu dříve, a-54 pak jede za 5 minut. Doufám, že aspoň návaznost na Rakovecké bude lepší... (Vypadá to, že Ježour je docela informován, co on na to?)

Navíc, pokud má být cíl celé téhle srandy naučit cestující z Kamech nepoužívat d-1, tak se to mine účinkem minimálně ze dvou důvodů: Přítelkyně jezdí do práce k Moraváku, a nechala se slyšet, že teda bude jezdit d-1, když d-3 na Ečerovu nepojede - a jistě nebude jediná, kdo to takhle vyřeší. No a za druhé, z a-54 na d-1 se bude dát přestoupit jak na Ečerově (kde bude stejně většina přestupovat...), tak na Přístavišti, takže si myslím, že by klidně a-54 mohla jezdit až k Zoo.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
miropiro: to je presne ten duvod, pokryti vetsiho uzemi mesta Brna
falkon: ono obecne panuje dost rozsireny nazor, ze rozjezdy jsou narvane a vytizene po celou trasu. Pokud mate kamose, co jezdi nocni turnus, udelejte mu jednu ctyrdenni turu spolecnost. Zjistite mnoho zajimavych veci a najdete spoustu mist, kde se da usetrit a nikoho to bolet nebude.
Btw. 09606 - 22:32 z Bosonoh na spojeni - az do Orechovske ve voze 4 lidi, na Orechovske + 30 lidi (!!!) napriklad...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Falkon píše:
Ještě mě napadlo, při té nevytíženosti, kdyby se do Soběšic jezdilo tou druhou trasou (à la a-57), byla by vytíženost větší, nebo trasa noční linky přes oblast Sadová byla zvolena záměrně pro větší vytíženost?

Cosi mi říká, že současné trasování pokrývá větší oblast než by pokrývala noční linka mezi Haškovou a Soběšicemi přes Panskou líchu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Jezour: Díky za odpověď. Pokud je to nevytížené, pak samozřejmě není o čem diskutovat.

Ještě mě napadlo, při té nevytíženosti, kdyby se do Soběšic jezdilo tou druhou trasou (à la a-57), byla by vytíženost větší, nebo trasa noční linky přes oblast Sadová byla zvolena záměrně pro větší vytíženost?
Protože, pakliže by to mělo úplně stejný efekt, bylo by možné vést do Soběšic a-92 (tzn. trasu neměnit, jen by vynechala úsek Hašova-Halasovo nám. a vybrané spoje by byly ukončeny na Haškově) a a-93 by trvale končila v KrPoli na nádru (případně účelové spoje pro Sadovou do Soběšic). Halasák by tak zůstal obsluhován a-93, akorát oblast Loosva-Slavíčkova by byla bez obsluhy (ovšem opravdu neznám vytíženost…)


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jezour píše:
Pri normalni jizde - vuz obsazen k sezeni na Lesnickou, zbytek krom 2 lidi ven do Halasaku vcetne, a ti zbyli 2 v Sobesicich - jeden Dohnalova, jeden u dobrovolnych hasicu - zbytek cesty prave 0 lidi (spoj byl az do Vranova!!!)

Áno, áno, normální situace je taková, že jsem jednou jel v pátek po oslavě z Útěchova na Halasák, tuším, že šlo o rozjezd na půlnoční spojení z hlaváku. Z Útěchova jsem jel až do Soběšic jen s řidičem...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Falkon. ad 3 - jde o to naucit lidi z Kamech VYNECHAT linku 1, pri terminalu 54 u ZOO by to dany efekt nemelo. Myslenka upravy v Bystrci se mi velmi zamlouva, jenom se bojim, ze nauceni lidi z Kamech budou bus vyuzivat jen na Ecerku. Aspon, ze zrusili na Ecerove cokoli jineho nez jednicku, tak doufam aspon par inteligentu pochopi, ze maj lapet v 54 az na Rakoveckou a tam prestoupit do uplne prazdne 11 (ve spicce i 3)
ad 5 - tak ja odpovidam proc netahat - NEVYTIZENOST, a to absolutni, na vozeni vzduchu opravdu nejsou finance. S kamosem projeta linka N93 nekolikrat (presne trikrat, z toho jednou po ohnostrojich), vysledek:
Pri ohnostrojich narvano k prasknuti do zastavky Halasovo namesti, pak 1 clovek vystup Divisova ctvrt, cca 20 lidi v Sobesicich, 5 Utechov a 15 Vranov.
Pri normalni jizde - vuz obsazen k sezeni na Lesnickou, zbytek krom 2 lidi ven do Halasaku vcetne, a ti zbyli 2 v Sobesicich - jeden Dohnalova, jeden u dobrovolnych hasicu - zbytek cesty prave 0 lidi (spoj byl az do Vranova!!!)


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
miropiro: Aha, vidíš, pravda. Omyl, no tak by Halasák neobsloužila, ale Poliklinika (zastávka) aspoň není tak daleko.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Falkon píše:
a-92: …-Jugoslávská-Tomanova-…-Halasovo nám.-Polilinika Lesná-Heleny Malířové-…-Haškova-Loosova-Fillova-Slavíčkova-U Tunýlku-…-Královo Pole, nádraží
a-92: …-Jugoslávská-Zdráhalova-…-Štefánikova čtvrť-Lesná, nádraží-Poliklinika Lesná-Halasovo nám.-U Tunýlku-…-Kociánka-Högrova-…Soběšice(-Útěchov-Vranov)
Zůstala by tak zachována obsluha zastávka Halasovo nám. (nyní dokonce oběma linkami) a vyřešil by se problém odstavování vozů daleko za konečnou.

Nějak mi nedochází, kde by měla linka a-92 podle tvého trasování zastavit na Halasově náměstí, když pojede z z Fügnerovy na Polikliniku Lesnou.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
ad2 - ani nevidím důvod, proč by měly busy zastavovat v té špinavé díře pod mostem, stejně většina bodů zájmu je blíž k Soukenické...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Jezour:
ad 3: Můžou se naučit přesedat klidně až u zoo…
ad 5: Ty se ptáš proč tahat, já se ptám proč netahat? Ale aby to bylo trochu konstruktivní a objektivní: Chápu nárůst vozokm, ale pro KrPole hraje fakt, že to je (až do změny nočnimi linkami neobsluhovaný) terminál (a i po změně jen několika spoji). Druhá věc: Proč tahat 93 trvale do Soběšic? proč ne, když do teď to šlo a nikomu to nevadilo? Třetí věc je možnost (při tom prohozeném trasování) ukončit a-92 na Haškově, což je rozhodně lepší konečná než Halasák. A v případě, že by se ukončila trvale na Haškově, pak ano, část spojů a-93 pouze do KrPole na nádr. (ostatně soudím, že tenhle terminál si obsluhu nočními linkami zasloužil už mnohem dřív, a i kdyby se vybrané spoje a-93 neukončovaly na nádru, mohlo (by) se to vyřešit "závlekem" a 90 nebo a-91.


Naposledy upravil Falkon dne 19 pro 2012 17:36, celkově upraveno 1

Offline
1110
21 zář 2009 15:23
ad 1 - příprava na další omezení - linka 509 při ukončení v Chrlicích předává cestující lince 63 (od ledna 59) a sama v Chrlicích stojí vyrovnávačku přes hodinu, toto lze odstranit tím, že linkospoje 509 pojedou až do Komárova a DP ušetří jeden kurz, ve špičce i více.
ad 2 - pro cestující ze Soukenické směr Bohunice - možnost vybrat si dříve jedoucí spoj (8 nebo 60/61)
ad 3 - naučit cestující z Kamech přesedat až na Přístavišti s celodenní linkou 11 na Českou a Maliňák a nepřetěžovat linky 1+52 (tato snaha bude bezvýsledná, ale zkusit se to má...)
ad 4 - vytvořit velmi silnou linku se špičkovým intervalem 200 sekund spojující silné přepravní proudy TPa a Komárov do jediné linky bez "posilových" linek, které mají jediný "úkol" - zkazit pravidelnost provozu (a dařilo se jim to skvěle)
ad 5 - extrémní nárůst vozokilometrů (proč tahat dvě linky Divišovou čtvrtí???, proč nechat N93 trvale do Soběšic???...), současné otáčení linky N92 probíhá na "kruháči" Okružní-Seifertova, v případě potřeby WC řidič zajede na Haškovu (zapíše a zdůvodní do výkazu)


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Oprava: ta druhá (v bodě 5) má být samozřejmě a-93.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Předpokládám, že dokud to nebude černé na bílém viset na zastávkách, ještě se asi na poslední chvíli pár změn objeví, něco se zruší, neco zkrátí, a tak podobně, ale měl bych několik poznámek/otázek/návrhů:

1. Proč se vlastně ruší expresní trasa a-509 přes dálnici (jinými slovy: V čem jsou zastávka typu „Holásky“ důležitější/lepší než něco typu „Správa dálnic“)? Navíc ta linka není městská, ale regionální, takže by do toho DPMB asi moc kecat neměl, ne?

2. Přesunutí zastávky a-60/61 za křižovatku: Jaký to má smysl? Doteď se zastavovalo jednou (zastávka před semaforem), teď se bude čekat, než padne zelená (1. zastavení a čekání) a pak se zastaví podruhé - navíc řidiči zvyklí jezdit v těsném závěsu za busem (od Hybešovy) než si zvyknou, že tam teď ten bus zastaví, tak jsem zvědavej, kolik bude odřených zadků busu/předků aut.

3. Kdosi to tu už psal/navrhoval, ale: Jaký má smysl ukončení a-54 ve „smyčce“ Přístaviště, kdy zoo je odtamtud už jen kousek? Možná by se to mohlo vrátit, jak to bylo původně, tzn. žádné zbytečné závleky a-52 à la „vyhlídková jízda po celém sídlišti v Žebětíně“, ale rozdělení na a-52 a a-54, každá v Žebětíně s jinou konečnou s garantovaným přestupem na Křivánkově nám.

4. d-9/d-12: Taky to tu před pár dny kdosi zmiňoval v souvislosti se souběhem d12/13: Optimálnější než tahat další linku do centra a budovat zastávku Česká u Tomáška (kde se pak budou odstavovat chcíplé vozy?) by a-12 mohla od České jezdit Joštovou/Roosveltovou (zde by byla možná jediná nevýhoda, že by vlastně nezastavovala na Moraváku, protože ta zastávka je až za křižovatkou, ale možná by stačilo upravit režim zastávky „Janáčkovo divadlo“) na nepohodlnou zastávku u Grandu a odtamtud do Komárova a d-9 „velkou smyčkou“ od Vlhké-Nádraží-Šilingrák-Česká-Moravák-…

5. A pak ještě poslední věc, o tom už přemýšlím dýl (rok nebo dva), je to jen „kosmetická změna“, ale v souvislosti s reálným ukončením noční a-93 (vybraných spojů) v KrPoli na nádru mě napadlo, že je poněkud nešťastné řešení mít konečnou a-92 v neexistující smyčce Halasovo nám. a odstavovat ji „kilometr za konečnou“ (přece jen nějaké ty vozokm to asi načte, páč zůstat stát na tý zastávce nejspíš bus nemůže, předpokládám), že by se prohodila trasa a-92/a-93 v úseku od zastávky Jugoslávská takto:
a-92: …-Jugoslávská-Tomanova-…-Halasovo nám.-Polilinika Lesná-Heleny Malířové-…-Haškova-Loosova-Fillova-Slavíčkova-U Tunýlku-…-Královo Pole, nádraží
a-92: …-Jugoslávská-Zdráhalova-…-Štefánikova čtvrť-Lesná, nádraží-Poliklinika Lesná-Halasovo nám.-U Tunýlku-…-Kociánka-Högrova-…Soběšice(-Útěchov-Vranov)
Zůstala by tak zachována obsluha zastávka Halasovo nám. (nyní dokonce oběma linkami) a vyřešil by se problém odstavování vozů daleko za konečnou.
(Tak mě napadá, kde asi budou odstavovat busy ukončené v Lískovci, když jich tam pár bude končit?)

Pavel: Mmch, ten závlek na Ořechovskou je fakt dost nešťastný řešení, v tom s Tebou souhlasím. Asi by to chtělo zavést tam jen vybrané spoje. Ale rozhodně nesouhlasím s Tebou v tom, že by d-11 měla končit na Maliňáku. To není konečná. Jasně, objet se to dá, takže jakási pseudosmyčka to je, ale tak nevhodná, že to není reálný - když už tak blízko jsou Nové Sady.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Pavel: Nechápu proč by měla zrovna linka 11 jezdit i o víkendu a večer. Směr Lesná jezdí linka 9 a směr Bystrc linka 3.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Zajímavé porovnání u linky 96:
trasa: Starý Lískovec - Bosonohy, 2 km, 2500 obyvatel
trasa: závlek Ořechovská, 2,4 km, mým odhadem 300 obyvatel

do Bosonoh se zkracuje, Ořechovská evidentně zůstává. Jinak nemám nic proti zkracování do Starého Lískovce, do Bosonoh to jezdí víceméně prázdné, ale toto je prostě směšné. Nemluvě o tom, že linka 91 zpravidla musí na Humenné 2 minuty čekat než dojede 96.

Také nechápu, když se musí tak strašně šetřit, proč nezůstane zachována linka 11 i večer a o víkendech a neprodlouží se v této době interval na linkách 3 a 9. Pokud se chtějí vyhnout 20 minutovému intervalu, tak to lze udělat i jinak a zároveň ušetřit:
Linka 11 zkrátit na Maliňák interval 20 minut.
Linka 9 interval 10 minut.
Linka 3 interval 20 minut.
Plus možnost doplnit přestup mezi linkou 2 a 11 na Maliňáku a zůstane zachován 10ti minutový interval Stará Osada - Česká.
Případně radikálnější opatření, kdy linka 3, 9 a 11 budou mít interval 20 minut. Tímto opatřením bude mít Juliánov pouze 20 minutový interval, ale ten má stejně už teď a navíc se kvůli jeho stížnostem jezdí delší trasa přes Svoboďák.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Aha, takze tech zmen vzniklych na posledni chvili je jeste vice, linka 55 navyseni poctu sedlovych spoju pouze na Novolisenskou, kloubaky N96 do Bosonoh jen omezene, FN Bohunice nedostala z ucelovych spoju v SN rano nakonec vubec nic (puvodni ucelaky mely byt 25 i 50...)


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
P. Haluza píše:
Mně spíš přijde krajně podezřelé, že se tam stále nepíše ani slovo o t-31 a t-33.
V tom souhrnném pdfku na webu DPMB info o t-31 a t-33 je.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
OP píše:
- autobusy, kterými za krásného letního slunečného rána pojedete na nádraží na vlak na výlet, jsou noční autobusové linky

:mrgreen: :applause:

Bejt v situaci jako před rokem (tj. cesta do práce i o víkendu před sedmou hodinou), tak se jim na celý MHD vykašlu. Jezdit do vedlejší měst. části přes nádraží...

J*M* píše:
Jezour - platící cestující bez trvalého bydliště v Brně, zaměstnaný firmou se sídlem mimo Brno a neplatící v Brně žádné poplatky je pro Brno a jeho obyvatele de facto vyžírka, který využívá vymoženosti pro občany Brna, ale nepřispívá na ně (jeho přispění je tam, kde Brňákům žádnou vymoženost neposkytnou)

A podobné vyžírky z Brna bydlí ve vesnicách okolo. Trvalák maj v Brně a vesnice chcípá hlady. ;)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Když ty úpravy čtu pohromadě sepsané v tom PDFku na dpmb.cz, tak bych brečel. Některé změny vypadají, že už není kde brát (ukončování nočních/ranních spojů na nácestných zastávkách).
K označování nočních linek "N" pár podobně absurdních hesel:
    - linky 89--99 jsou noční autobusové linky
    - linky označené "N" jsou noční autobusové linky
    - linky opatřené nápisem "noční linka" jsou noční autobusové linky
    - linky s označením v inverzním provedení (na označnících, jízdních řádech a ukazatelích vozů) jsou noční autobusové linky
    - autobusy, kterými za krásného letního slunečného rána pojedete na nádraží na vlak na výlet, jsou noční autobusové linky
    - vítejte v Brně, druhém to největším městě v ČR, které se ohání velkým počtem vzdělaných obyvatel
    - Bravo!


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Z dokumentu co byl přidán na dpmb.cz, o účelových spojích na lince 50 o víkendech ráno se zde nepíše :-(
Linka 2: v nepracovních dnech provoz vybraných účelových spojů v době 5:00–7:00
hod. v úseku Mendlovo náměstí – Celní (přípoj k lince N91) – Modřice
Linka 6: v nepracovních dnech provoz
vybraných účelových spojů v době 5:00–7:00 hod. v úseku Královo Pole, nádraží – Mendlovo náměstí,
Linka 65:v dopoledním sedle ukončena ve smyčce Řečkovice, hřbitov.
Linka 67:denně do 8:00 hod. bez závleku vybraných spojů přes zastávku Nákupní
centrum Královo Pole; v nepracovních dnech v provozu od 7:00 hod.
Linka 78:v pracovních dnech cca od 6 do 19 hodin posílena dalšími spoji v úseku
Židenice, nádraží – Líšeň, Jírova; v nepracovních dnech provoz účelových spojů v době 5:00–7:00 hod. v úsecích Vlkova – Slatina, závod a Modřice, Olympia – Slatina, závod
Linka N89: v oblasti Komína zkráceny vybrané spoje pouze do zastávky
Svratecká
Linka N96: vybrané spoje jsou ukončeny v zastávce Starý Lískovec, smyčka


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 09:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]