Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 16    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Proč teda ve španělské Valencii lidi běží podél autobusu a mávají jak oteklí, aby jim zastavil? Myslím si, že za Španělskem (alespoň v úrovni VHD) jsme tak 50 let pozadu...


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Nikoli, jste tu pro nás cestující, a nás to mávání obtěžuje, takže zastavování povinně... (toto není můj názor, ale názor Tvých nadřízených)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Jezour píše:
Mávání je neprůchodné, někteří "takyřidiči" cca před 15-20 lety nezastavili na zastávce, i když tam jel ten jejich spoj, ale lidi zapomněli mávnout... Tohle vám řidičům zkazili vaši předchůdci.

Ale průchodné to je, to se ale nesmí někteří dinosauři neustále držet stejné hlášky, která tu koluje už dvě desetiletí a nebýt tak zabrždění. Proč něco zlepšovat, když před dvaceti lety... ](*,)
Chceme kurva šetřit nebo ne?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: jistě by to šlo vyřešit bez písmene "N", ale za tím bych viděl tu umělou zaměstnanost úředníka. Stačilo by do tarifu dát výjimku a nebo místo linek 1-99 jenom 1-84 (atp.).


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Mávání je neprůchodné, někteří "takyřidiči" cca před 15-20 lety nezastavili na zastávce, i když tam jel ten jejich spoj, ale lidi zapomněli mávnout... Tohle vám řidičům zkazili vaši předchůdci.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Na některý <> prostě prachy jsou, ale aby se zase cestující naučili mávat na znamení, aby se ušetřila hromada peněz, to je nepřekonatelný problém.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
No pokud v tom není změna tarifu, tak by to mohla být ještě nutnost přetisknout všechny označníky daných linek, to bude taky pěkně mastný :D


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Ale tak šlo by to udělat i jinak - tarifně odlišit třeba jen linky 89 - 99 bez eNka. Krom tarifu, v tom bude určitě i něco jiného, když je tam to eNko potřeba.

Ovšem je samozřejmě také možné, že jde o plošnější změnu danou nějakou novou nesmyslnou vyhláškou potřebnou pro vykazování práce úředníků a eNek se dočkáme i v jiných městech.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Explicitně ne, ale mluví se tam o vlakových linkách, takže takto tam linky S a R obsaženy jsou.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: ale v tarifu taktéž nejsou linky R a S. A pokud je nějaká linka označená i písmenem (ať už N,R či S), pak by měly mít stejné podmínky, pokud bychom je už chtěli nějak vyčlenit z IDS.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Abych neplevelil jiná dost diskutovaná témata, tak navážu na přečíslování nočních linek tady (snad nebudu moc plevelit jihlavskou diskusi).

Jak jsem již psal, noční linky jsou od denních odlišeny dostatečně. Podezřívám, že se tady někdo nechal inspirovat například Rakouskem, aniž by si vlastně uvědomil podstatu toho označování linek písmenem N.
Takže máme 11 nočních linek, jsou jim přiřazena čísla 89 až 99, po sobě jsoucí série čísel, jasný jak facka.
Pokud by se měly označovat písmenem N, tak buď:
a) N1 až N11, logicky první noční linka až jedenáctá noční linka. Že by si to někdo spletl s tramvajemi? Proč? Je to přece odlišené písmenem N, navíc máme linky S2, S3, R3 atd.
b) Systém, jako je například ve Vídni, kde noční linka N43 obsluhuje přibližně trasu denní linky 43, noční linka N6 trasu metra U6 apod. V Brně by to naráželo na problém, že linky jedou z jednoho konce na druhý, ale to by šlo vyřešit přečíslováváním na nádraží. Navíc by takto linky měly na nádraží oficiální konečnou, takže by se na nádraží dalo zřídit přesednutí cestujících do jiného vozu a řidiči i se svými vozy by mohly čerpat pauzu přímo u nádraží. Příklad: Linka 96 by v úseku Bosonohy-nádraží jela pod číslem N69 a v úseku nádraží-Slatina-Šlapanice pod číslem N33.

U změny, která se plánuje (N89 až N99) nevidím žádný důvod ani žádný přínos. Alibisticky tvrdit, že je pro turisty a nemístní, je podle mě výmluva, protože těm stačí říct: Noční linky mají čísla 89 až 99.

Navíc se budou muset vyměnit čísla na označnících, což určitě nebude zadarmo, a u těch novějších to bude jistě nevzhledně přelepeno, jak to tak bývá zvykem (pokud se tedy diletantsky nenechají označníky beze změny, jako třeba tehdy u linek x37 nebo x30, kde bylo někde iksko domalováno fixkou a někde třeba vůbec).

I když možná se rýsuje nějaký skrytý důvod této změny. Tarif IDS JMK zmiňuje linky s číslem 1-99, linky s číslem 100 a výše, ale už v něm jaksi nejsou zahrnuty linky s písmenem N... :-k

Jo a mimochodem, co ty účelové spoje so-ne 5-7, budou mít taky označení například N77?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Aspoň víš, že máš jezdit vlakem :-P

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Alanis píše:
Cestu z jihlavského autobusového nádraží na to vlakové popisovat raději nebudu, připadal jsem si jak Alenka v říši divů. I tak je to dost velké OT, snad se nebudete zlobit.

Počkej, jelikož jsem v Jihlavě studoval 4 roky, to by mě to zajímalo biggrin


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Yakuzza: Ale, potřeboval jsem ze Znojma do Třebíče. Takže jsem jako obvykle vstal v 5 hodin a autobusem ZDS Psoty vyrazil směr Praha v 7.00. Teda ve skutečnosti jsme vyjeli až 7.02. Takové minutky bych obyčejně neřešil, kdyby mě ovšem v Želetavě nečekal přestup na autobus ICOMu směr Třebíč, který mi už mnohokrát ujel. Oficiální přijezd do Želetavy se měl konat v 7:50, oficiální odjezd směr Třebíč v 7:55, takže moc prostoru pro zpoždění tam nebylo. Proto jsem řidiči tuhle informaci předal, aby se pokusil jízdnímu řádu aspoň přiblížit. Trošku jsem se cítil trapně, když jsme pak všemi vesnicemi letěly 90km/h, ale budíž, vše se krásně stíhalo.

Bohužel, už od odjezdu ze Znojma nebyl autobus (6B1 4546, Evadys) technicky dobře nalaďěný. Po zařazení rychlosti to s tím autobusem hazelo, jako kdyby řidič měl amputovanou levou nohu a spojku mačkal holí. Kdykoliv vyšlápl plyn, tak to cukalo (říkal jsem si to bude skvěla kombinace na D1 biggrin ). I přes tenhle nezanedbatelný problém jsme vyjížděli z MB dle jízdního řádu a do Želetavy už zbývalo jen pár kilometrů, odhadem tak 10, 15.

Né nadarmo se říká: "neříkej hop, dokud nepřeskočíš". Můj úsměv vychladl, poté co jsme chcípnuly v půli cesty. Motor vysadil, topení se vyplo, světla nezhasla (dneska si říkám, že bych tam radši seděl po tmě a v teple, než za světla v zimě, ale co už..). Řidič začal pobíhat kolem vozu, pootevíral kufry a furt si s něčím hrál v kufru za přední levou nápravou, něco tam mačkal, v autobuse to resetlo vždycky čas na hodinách, takže si hrál s baterkou? Fakt nevím, v tomhle se nevyznám, nicméně po neúspěšných pokusech o něco, nám sdělil, že není náhradní autobus. Což pochopitelně vyvolalo pozdvižení cestujících. Pokusy o něco v kufru za přední levou nápravou probíhaly neustále, tentokrát už s mechanikem na drátě. Po půl hodině jsme se dozvěděli, že náhradní autobus má dojet do 20minut (to už byla pěkná kosa, přeci jen, celou dobu jsme stáli uprostřed ničeho, v zemi nikoho a s otevřenými dveřmi).

Dneska už vím, že slovní spojení: "náhradní autobus do 20 minut" nemá nic společného s akademickou čtvrhodinkou, ani hodinkou. Po dvou? Jo po dvou hodinách dokázali přistavit Karosu C934 vypravenou ze Znojma! Ne nebudu se rozčilovat a raději poděkuji Bohu. Díky Bože :applause:

Vé víru teplotního opojení Karosy C934 jsem přejel Želetavu a vystoupil si až v Jihlavě. Cestu z jihlavského autobusového nádraží na to vlakové popisovat raději nebudu, připadal jsem si jak Alenka v říši divů. I tak je to dost velké OT, snad se nebudete zlobit.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Yakuzza: dostat se omylem do Jihlavy není nic těžkého, ale zajímavější je dostat se omylem pryč z nádraží k trolejbusům. :lol:


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Vlakem sarcastic

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Jak se da dostat omylem do Jihlavy? :)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ja jsem se včera dostal omylem do Jihlavy, tamnější MHD jsem neměl naštudovanou, chytrý mobil jsem nevlastnil, takže když tam z jedný strany na druhou křižovaly trolejbusy linky č.B, č.BI atd., tak jsem myslel, že mě omejou...

No a jestli bych z Jihlavy přijel vlakem na hlavas a u nočních rozjezdů viděl Nxx, Hxx, ABCxx, tak bych si běžel hodně rychle hodit mašli sarcastic

Jen aby nějakej kreativec nepřidal písmenka do názvu všech linek v IDS, aby jsme věděli, že když na zastávku přijede D1, že je to tramvaj a A1 bude NAD. A že T28 je trolejbus a A28 je NAD... Pak by se tam mohlo přidat A, B, C nebo ještě lépe I., II.... přeci podle toho na kterou konečnou to jede ne?

Takže taková A8B bude NAD za D8, která pojede jen na novolíšeňskou, to bych chtěl fakt vidět ty lidi na nástupištích, ikdyž většina si tabla stejně nečte sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Dneska asi pojedu nocakem. Takze jestli mi prijede linka jina, nez je uvedeno v JR, budu zmateny!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Taky jsem na to dneska ráno čuměl jako tele, když jsem tam stál s režijňákem. Některé vozy to tak měly, ale na stejné lince to nebylo pravidlem. Původně jsem si říkal, že to je H, říkám si historická linka 89? Pak koukám líp, a ono je to N. Fakt kvalitní změna, ten trotl s razítkem co toto vymyslel, by měl viset.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: mimo jiné mají denní a noční linky skoro oddělené doby provozu. Stávající označení (vozidla, zastávky) je více, než dostatečné. Sice jsem tu změnu ještě neviděl, nicméně si nemyslím, že by další znak v čísle linky přispěl ke zpřehlednění.

Sedlo: úředníci vykazují svoji činnost pouze různými úpravami a nařízeními. Ale bohužel většina jich není šťastných. V tomhle ohledu jsou horší euroúředníci, jejichž pracovní náplní jsou (jednoduše řečeno) pouze zákazy a regulace.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Mimochodem souhlas, uvazoval jsem nad vyznamem celou cestu domu a fakt nevim. Kdyby aspon zmizel na prednim table 'captain obvious' napis 'nocni linka'.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Nechápu označení písmenem N u linek, jejiichž čísla se neshodují s žádnými jinými linkami. Navíc graficky jsou noční linky dostatečně odlišeny jak v označení busů, tak na zastávkových sloupcích i v jízdních řádech.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Kdyz to vcera prijizdelo, nejprve jsem cetl 'H89', jsem si rikal, ze to devitikilo zas tak historicky nevypada.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ježour: cílem IDS je snad integrace linek do jednotného systému, nikoliv další dělení.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 pro 2024 06:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]