Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Mezi 5 - 6 rano je tam opravdu 15 minut


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Linka 64 má nyní interval v nepracovních dnech 30 minut


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Ty denni linky v soubehu s nocnaky budou jen ucelove spoje (zadna intervalova doprava) na zacatky smen vybranych zamestnavatelu. Pravidelny provoz s intervalem 20 minut zacne az s tou sedmou hodinou.


Naposledy upravil Jezour dne 16 pro 2012 19:50, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Pavel: cestující z Ostopovic do nemocnice těžko pojede přes nádraží, když vystoupí na Osové, je za 10 minut tam.
Na 77 určitě nebude interval 10 minut, na všech denních linkách do 7 hod. budou pouze účelové spoje.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Jak se dívám s odstupem času na navrhované změny, tak jsem čím dál více proti zavedení noční dopravy v nepracovních dnech mezi 5-7 hodinou. Několik důvodů:
1) Budou jezdit noční linky+2, 6, 64, 77 a 78, jak dokáží zajistit mezi nimi přestup, když se pozdrží rozjezd. Kde se vůbec bude přestupovat na linku 2, když nepojede přes hlavák? Někdo psal, že má jezdit pouze po hodině, to jako bude čekat, až přijede regionální autobus? Linka 64 má nyní interval 15 minut, to bude mít nově 20 minut? Jak to dokáží provázat s regionálkama, které už mají jízdní řád dán od prosince? Nebo tam se to bude měnit také?
2) Interval linky 77 je z Úzké 10 minut, interval nočních spojů bude 20 minut. Jakpak asi zajistí přestup? Nebudou náhodou všichni lidé cestovat každým druhým spojem a ten který nebude mít návaznost bude jezdit prázdný. A jak vůbec vyřeší, aby se nevyužívala linka 89, která to kapacitně nezvládne, ale má přímou návaznost na ostatní linky. Už vidím, jak lidé chodí pěšky na Úzkou, když jim to jede přímo z ostrůvku
3) Jak k tomuto opatření přijdou cestující, kterým se cestování protáhne o půl hodiny. Například cestující z Ostopovic, který pracuje třeba v Bohunické nemocnici (netuším, kdy jim začínají směny). Nově bude muset přes hlavní nádraží. Těchto cestujících je málo, ale jsou. V tuto dobu se přeci převážně cestuje do zaměstnání.
4) Moc nevěřím tomu, že to zvládne nápor cestujících, v tuto dobu je základní interval 15 minut, nově to bude zajišťovat 11 autobusů s 20 minutovým intervalem. To opravdu jezdí v tuto dobu tak prázdné? Je potřeba si také uvědomit, že lidem se prodlouží cesta, takže daleko více vytíží tyto spoje. Například cestující z linky 50 to budou nově objíždět přes nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Viz vlákno Fotomontáže a jiné SCI-FI, kde už to je také. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nová informační kampaň ohledně změny linkového vedení


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
RT6N26: historické jízdy T3 v Praze či Plzni by šly přirovnat k brněnským historickým jízdám 14Tr. Podobná komedie. :D


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Má, no. Je to na délku stejný. Proto by se nám to hodilo. 40 kusů, prosím. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Naxashi píše:
Dřážďany a jejich geniální NGTD12DD… Geniální šalina. Chci! :-D
No jo, ta má na délku skoro jako naše dvě LF2 za sebou. :D Ale celkem jsi mě navnadil, tak jsem tento stroj projel v MSTS, mrkni do příslušného vlákna. biggrin

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Dobře, třeba neskončili úplně, ale je toho tam podstatně míň. V JŘ můžou spíš vyznačovat 100% vysokopodlažní spoje místo těch nízkopodlažních.
Dřážďany a jejich geniální NGTD12DD… Geniální šalina. Chci! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm uplne skoncily snad akorat drazdany ne ? A pokud vim tak i tam maji jeste par trojcat na posily.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
RT6N26: No vidíš. :-D Jo, a to je to, co se tu snažím říct. Už i u nás to používají jako historickou jízdu, ale jak všichni víme, u nás běžně jezdí vůz z roku 1967, nebo víc, už nevím přesně. A tohle je ten rozdíl mezi námi a civilizovaným světem. T3 a K2 nejsou předchozí generace, tou bych nazval KT8D5N a RT6, tyhle jsou generace ještě před tím…
Proto mi přijde právě dost optimistické věřit, že situace se během následujících let nějak výrazně zlepší. Rád bych za to, ale však to vidíme…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Naxashi: pro tvoji informaci, v Německu už dojezdily T6A2 :-D T3/4 se zatím pokud vím ještě někde drží, ale z T6 zbylo MOŽNÁ něco v Rostocku, ale tam to po reku T6 ani nepřipomíná. Jinde šlus :-D A historické jízdy s T3 probíhají i u nás (Plzeň, Praha) :-)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Fafner: Ta informace pochází nějak z mého povědomí, zkompilované to, co jsem různě četl na netu. Jestli chceš konkrétní link, tak Tě zklamu.
Měl jsem tam dopsat, že se jedná o civilizované a vyspělé zahraničí, jako o větu později. Jasně, jestli nás chceš srovnávat se zeměmi, kde je zázrak, že šalina dojede, nebo kde šalina samotná je zázrak, OK. V tom případě na tom budeme dost dobře, ale myslím, že to nemá smysl, bratříčkovat se se zeměmi, co jsou zaostalejší, než antický Řím.
Prostě pointa toho, co se snažím říct, že u nás nejde to, co v civilizovaném a vyspělém zahraničí jde. Chceš konkrétně? Německo, Rakousko… Mluvím o státech, co mají šaliny. am prostě šlo vyměňovat za částečně nízkopodlažní, nevím kdy, ale už to asi nějaký ten pátek bude. 20 let je můj odhad. Ale ne, u nás to samozřejmě nešlo. Oni mají teď už bez problému 100% nízkopodlažní šaliny, nikdo to tam snad ani neřeší, jezdí jim tak 45 m dlouhé potvory, všem je to vcelku jedno. A u nás? 15T je strašně medializovaná, tak se na ní lidi soustředí a dělí se prakticky do 2 skupin, mezi ty, co to rovnou zkritizují a nezapomenou dodat, že zlatá T3, kterou by jezdili ideálně do skonání věků (tuhle skupinu nechápu), a pak ty, co jen čekají, kdy se na krásné nové šalině něco po*ere, což se samozřejmě stane, protože je nová, že jo, nějaký testy sice má za sebou, ale jízda na ostro odhalí taky určitě něco, a to je naprosto v pohodě, jenže pak to začnou všichni kritizovat. Takže když tu budou jen starý vraky, lidi budou nadávat, když sem dají něco novýho, lidi budou nadávat. Kdy lidi nebudou nadávat? Snad jedině, když budou mrtvý. To je ale jedno. Navíc, když tady postavili Vektru, u které je věčná škoda, že nakonec nejezdí, tak se tu všichni plácali po rameni, jak to je naše nejdelší šalina. Jen proto, že byla o 2 m delší, než KT8. :-D Tohle je fakt směšný. Jenže skoro nikde se už nedá dočíst, že Škodovka v současnosti vyrábí 4 článkovou verzi 15T, kamsi do zahraničí to putuje. A vypadá to skutečně nádherně! Něco takovýho tady taky potřebujeme. A když už, co takhle Combina v Budapešti… Tuším, že 56 m. A taky jsem nezaznamenal, že by se tam někdo strašně plácal po rameni. Ale to už mluvím o takové té naší typicky české malosti…malosti v povaze. Je to ale jen můj osobní pocit…
My teď obměňujeme za částečně a v Praze za 100% nízkou podlahu. Tohle v zahraničí proběhlo. A ne, fakt nemám na mysli státy, jejichž většina území je Sahara, ale třeba to Německo. To je to, co chci říct. Proto mám takový…pesimisticko/skeptický postoj vůči tomu, když někdo řekne, že za 10 až 20 let bude 100% LF standard. 10? :-D Ne, to tady budou jezdit T3, K2 a KT8. Věř mi. 20? To se budou některé z těch strojů kontinuálně rozpadat po cestě. na druhou stranu bych se ale strašně rád mýlil. Nechci v tomhle ani mít pravdu, protože ono by bylo doopravdy hezčí, kdyby za těch 20 let byly T3 vyhrazené pro historické jízdy. Jenže tohle nejde u nás, ale např. v Německu. Což jsem vlastně tuším někde četl, že tam doopravdy s T3 pořádají historické jízdy. Hmmm. Pěkné. My je pořádat nemusíme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Fafner: zahraničí je i Jihoafrická republika, všichni víme jak to Nexashi myslel :-)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Fafner: s východem se snad nebudeme srovnávat. 8-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi píše:
MartinV: Před 20 lety byly v zahraničí standardem částečně nízkopodlažní vozy.
Mohu znát zdroj této informace? Jelikož východní blok je také "zahraničím" a je zřejmé, že v něm částečně nízkopodlažní vozy standardem rozhodně nebyly, tak by tento argument šlo smést velice rychle, nicméně máš šanci si to obhájit pro západ.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: Před 20 lety byly v zahraničí standardem částečně nízkopodlažní vozy. K nám se nedostaly. Tak nevím, jestli budu taky takhle optimistický. Standardem to bude ve vyspělých zemích, kam se ČR ještě dlouho řadit nemůže. U nás tou dobou snad budou jezdit ještě nějaké K2, T3 a KT8. Fakt bych tomu věřil, a jestli to tak bude, nebudu překvapený, pouze znechucený.
Ale upřímně doufám, že máš pravdu Ty, ne já.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: dnes opravdu hraje cena rozdíl. A nepopírám, že bude hrát roli i za 10-20 let. Nicméně za těch 10-20 let si myslím, že 100% NP vůz už bude standardem.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Tuším, že cena, v tomhle případě.
Chceš 100% LF? Tak zadat výběrové řízení, nebo jak se tomu říká, na zcela nové vozidlo. Hlavně to rovnou neposílat Škodovce.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: to už jsme tu několikrát slyšeli. Nicméně jaká je výhoda prolízačky, jako je LF3/2, když se už dnes vyrábí plně NP vozidla?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
PvvS: Ježiš, hlavně ne žádný Poršata. Vario LF3/2, když už.
ZGHK: Hlavně ne už nic takovýho starýho.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Já myslím, že jako nové obousměrné kousky se v Brně uživí i tohle:-))

http://transphoto.ru/photo/552453/


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ja myslim, ze uz ted je pomalu pozde na to zacit resit nahrady za KT8 .A nerozpakoval bych se vyzkouset polsky obousmerny porsata s tim ze brnensky by se pri VP upgradovaly. Neco takovyho placala kdysi i tiskova mluvka DPMB. Po vyhazeni par sedacel a doplneni dveri do NP clanku by to mohlo byt hodne solidni vozidlo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 07:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]