Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 74 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jo, ta úvrať tam mi taky vadí. A když už, tak doufám, že tam bude jezdit právě 8.
Taky by mě zajímalo, jaké to bude, až KT8 budou odcházet. Mají za sebou průměrně nějakých 20-15 let, pokud se nemýlím. Co ale bude za dalších 20 let?
I když je pravda, že za 20 let se tímhle stylem změn už žádné MHD konat nebude, takže se asi nemusíme bát. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Prostě podle mě se má úvrať stavět tam, kde není jiná možnost. Místo na smyčku tam tehdy bylo. Takto akorát budeme vyhazovat peníze z okna. Už jsme tady zažili nedostatek obousměrných šalin, až budou na hranici životnosti, tak budeme muset zase koupit obousměrné. Nejsem samozřejmě proti obousměrným šalinám, určitě by tady měly v nějakém rozumném počtu být, ale takto je máme akorát zbytečně blokované na jednu linku. A Líšeň je jasná, z její kapsy takové výdaje nejdou, tak tam raději nechá postavit baráky. Megalomanské plány na smyčku v obchoďáku bych pominul, samozřejmě jde o soukromýho investora. V tehdejší době to možná reálný bylo. Jako zhroucení bych se nebál, stačí se podívat na zahraniční vlaková nádraží, kdy je to jeden velkej obchoďák a vlaky jezdí z různých pater. Jinak jsem dokonce před mnoha mnoha lety zaslechl o nějakém plánu postavit do Mariánského údolí jednosměrnou trať. Prostě sci-fi.
A že chtěji postavit u kampusu opět úvrať mi pije krev. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
www.brno-lisen.cz/usneseni-6-2011/f1213
Vyjadreni MC Lisen


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ta trasa měla vést v podstatě v pořád rovně mostem do prvního patra nákupního centra. Takže most by byl třeba.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: Takhle, já neznám konkrétní návrh, takže nevím o tom, že tam měl být nějaký most nebo tak.
Jo, plácali by se po zádech, to skutečně. Pár by si taky naplácalo kapsy. No, ale myslím, že v současné době se doopravdy žádné takové struktury bát nemusíme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
To snad ne, Jírova mi jako přestupní uzel připadá jen velice vzdáleně, spíš mi to připadá jako bezkoncepčně vzniklá megakonečná autobusů z města, které byly potřeba narychlo někde ukončit a provizorium se stalo přestupním uzlem


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kam prodluzovat ? Do marianskyho ? Tam uz se aj lisky bojej davat dobrou noc a vystavba vetsich obytnych celku nema smysl. Nahoru ke krchovu ? Tam by se taky akorat vozil vzduch dokola. Nesmysl s propojenim u muzea by taky nic neprinesl, akorat by vznikla smycka o polomeru 2-3 mestskych casti bez vyznamne zateze mezi trasama, navic by tim ani nevznikla zadna zalozni trasa.
Kdyz nevysel puvodni plan se smyckou pro saliny a mensi smyckou pro abusy na mifkove, pak kdysi slibovanej prestupni uzel nad zastavkou jirova , tak dole uz zadnej vyznamnejsi prestupni uzel nevznikne.A to ani kdyby tam postavili trebas zlatej most. Kdyz uz nic, tak alespon zrusit ty zanedbany zahradky a postavit tam poradnou smycku .


Offline
3342
21 led 2011 14:19
já nevím, mě to tak hrozné nepřijde :) navíc, stavět tam megapřestupní uzel, když hned vedle je Jírova, by bylo trošku zbytečné...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Původní myšlenka architekta o megapřestupním uzlu s nekolizními bezbariérovými přístupy k nástupištím a meganákupním centrem byla postupně oklešťována (hlavně nedostatkem financí a skepsí, že na to nikdy nebude), až z toho zůstal paskvil, vzniknuvší nutností nějak tramvajovou linku ukončit


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Beznadějné ne, ale hodně drahé ano. A vzhledem k tomu, že jde jen o velice malé prodloužení trati, bych to také označil za zbytečné.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: stavba by to byla bezesporu unikátní a politici by se mohli plácat po zádech, nicméně stavět most "pro nic" (tzn. nepokračuje na druhé straně) je celkem zbytečné.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Mr. Black: Ad absurdum, hezké.
Ne, já si jen prostě nedokážu představit, jaká by to byla konstrukce. Jako…jasně, není problém postavit most pro šaliny, takže by to jako mělo jít, ale je to dost…nezvyklé. Na druhou stranu, pokud by to bylo nějaké nákupní centrum, a přímo na něm smyčka pro šaliny, to by nebylo tak beznadějný…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já s tou stavbou zase nesouhlasím z jiných důvodů. Pokud se mají dát za takovou stavbu těžké miliony (jakože taková konstrukce by míň nestála), chci znát alespoň nějaký účel takové stavby.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Nebudeme stavět domy, protože by se mohly zřítit, nebudeme budovat silnice, protože se na nich může stát nehoda...takhle bychom se daleko nedostali.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jako, i když jsem pro smyčku tam, tak bych možná byl raději, aby tohle nevzniklo. Ne, že bych neměl důvěru, ale příliš živě si dokážu představit, jak to jednoho krásného dne spadne, zabije plno lidí, udělá nevyčíslitelnou škodu, atd. To ať raději tu trať protáhnou ještě o kus dál, kde vhodně postaví smyčku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Přesněji v nejvyšším podlaží. Viděl bych to na "prostý" most/nadjezd.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Smyčka na střeše. Hmmm, kam se hrabe moje fantazie. :-D Chci vidět tu konstrukci. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Také jsem slyšel něco podobného.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Pavel píše:
3) Mifkova - šalina plánovaná od začátku, ale raději tam necháme postavit domy, než aby se tam mohla postavit smyčka.


Celkově souhlasím, ale měl jsem pocit, že v té Líšni byla plánována nějaká fantasmagorie ve smyslu, že by smyčka byla na střeše toho obchodního centra. Nebo mám špatné info?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ojin píše:
Jedna zajímavá změna, která myslím nikde nezazněla - linka 109 od nedělní změny staví ve směru do Brna na zastávce Svatopetrská, kde je přestup na šalinu u stejné nástupní hrany. Doteď byl nejkratší přestup cca. 320 m v Komárově (2 podchody) nebo na Zvonařce 450 m (nadchod)

Ale kdepak, doposud nejkratší byl přestup v Komárově na a-40, 48, 63 nebo 67 a následný přestup na tramvaj buď na Svatopetrské nebo na Zvonařce. Je to sice jeden přestup navíc, ale zato vždy přestup hrana-hrana. A co jsem si všiml, nebyl jsem zdaleka jediným kdo to takto dělával. Nicméně za tuto změnu rozhodně tleskám. Jen se obávám, že ty patnáctimetry zdevastovanému Dornychu asi moc dobře neudělají.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Jak se dívám na všechny ty změny a vývoj MHD z dlouhodobějšího hlediska, tak mi prostě v Brně chybí nějaká koncepce MHD jako celku. A nejde jen o trasování linek, ale i o navazující stavby. Prostě absolutně tady chybí nějaké smysluplné plánování. Do územního plánu se nafláká spousta prodloužení tramvajových tratí, ale nakonec se postaví trať úplně jiná (pokud vůbec nějaká). O smyslu prodloužení některých tratí pochybují i samotní šoutouši, což už je co říct. Zpravidla se naplánuje nějaká stavba (viz kampus) a až se postaví a absolutně nestačí MHD tak se teprve někdo uráčí, že by to mohli řešit nějak koncepčně. Uvedu tři příklady:
1) Kamechy: Tramvaj sice plánovaná od začátku, ale teď se prostě zničehonic zjistí, že se tam nevleze a že se bude muset dát pod zem
2) Heršpická - Spielberk Office - místo aby se udělaly zálivy přímo na Heršpické, tak se raději udělá 3 minutový závlek autobusu. Ale kdyby někdo z úředníku jednal, tak mohli přimět, aby ten záliv šel na úkor investora. Chcete mít MHD blíž - tak zainvestujte do zálivu.
3) Mifkova - šalina plánovaná od začátku, ale raději tam necháme postavit domy, než aby se tam mohla postavit smyčka.

A takových příkladů ještě je....Pak ať se nikdo nediví, že dotace města musí neustále narůstat. Pokud nebudou dělány investice (i drobné) do zefektivnění dopravy, tak ať se pak nikdo nediví, že do toho musíme lít víc a víc peněz.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Jedna zajímavá změna, která myslím nikde nezazněla - linka 109 od nedělní změny staví ve směru do Brna na zastávce Svatopetrská, kde je přestup na šalinu u stejné nástupní hrany. Doteď byl nejkratší přestup cca. 320 m v Komárově (2 podchody) nebo na Zvonařce 450 m (nadchod)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
b1 píše:
...pan primátor volat řediteli, že viděl prázdnej trolejbus?

A kterému řediteli? Technického muzea? Ten nemá s primátorem nic společného, toho mohou volat tak max z ministerstva. Ty trolejbusy žerou jen proud Dopravního podniku, a ten DP navíc by zaplatil jen tehdy, překročil by čtvrťhodinové maximum, což těžko o víkendu nastane. Takže má zadarmo (za státní peníze) Onderka a DP reklamu


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
b1: 1 linka…jo, to vysvětluje hodně. :)
Nic. :-D Protože moje společnost je zároveň výrobcem hi-tech šalin a zároveň dopravním podnikem v několika městech. Má i technologie na výrobu energie, proto tam nikdy nikdo neuvidí busy. Platit sám sobě nemusím, díky pokročilým materiálům jsou šaliny nepočmáratelné, díky skenerům jde exaktně odchytit každého, kdo se pokusí o poškození, díky automatickému systému inteligentního řízení nejsou potřeba řidiči…a tak dále. :) Realita se může jít bodnout. Což je právě ta pointa, jen se obávám, že tu nebudu pochopen.
Z trochu jiného soudku, chtěl jsem se zeptat B1, vy jste dělal síť jménem Petrov, na jednom fóru jste to kdysi dávno publikoval, stahoval jsem si to, a žasnul jsem, jak perfektně to máte propracované. Ale je to asi tak 2 roky, tak jsem se chtěl zeptat, jestli nemáte tu síť nějak rozšířenou, nebo tak, protože jsem si všiml, že na okrajích bylo nakročeno pro pokračování. Koukal jsem i na vaše stránky, ty jsou ale prakticky ze stejné doby… Zajímalo by mě, jestli byste mi nemohl poslat nějakou vaši práci… Líbilo se mi to.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Mouka píše:
Od června do září bude jezdit víkendová historická trolejbusová linky H24 v trase Komenského nám. - Mendlovo nám. - Pisárky - Optátova - Vozovna Komín.
Na lince budou jezdit dva vozy, které budou na Komenského nám. navazovat na historickou tramvajovou linku H4.
No paráda. Rozjezdy do sedmi, ale historická linka o dvakrát větší vypravenosti a dvakrát delší trase než dosud. ](*,)

A to tam jako budou jezdit turisti, nebo bude pan primátor volat řediteli, že viděl prázdnej trolejbus?
Naxashi píše:
5 a 7 jezdí prakticky celou dobu spolu. Proč? ...
Protože to je de facto jedna linka, jejíž některé spoje byly před pár lety nazvány sedmičkou a teď budou přejmenovány zpět.
Naxashi píše:
Hodně z nás tu dělá v Bahnu, a já teda nevím, jak vy, ale když jsem stavěl Logos (město 4× větší, než Praha, 40 linek šalin)...
Kolik tě v BAHNu stojí jeden vozokilometr?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 04:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]