Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Tuším, že cena, v tomhle případě.
Chceš 100% LF? Tak zadat výběrové řízení, nebo jak se tomu říká, na zcela nové vozidlo. Hlavně to rovnou neposílat Škodovce.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: to už jsme tu několikrát slyšeli. Nicméně jaká je výhoda prolízačky, jako je LF3/2, když se už dnes vyrábí plně NP vozidla?


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
PvvS: Ježiš, hlavně ne žádný Poršata. Vario LF3/2, když už.
ZGHK: Hlavně ne už nic takovýho starýho.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
327
21 dub 2009 20:30
Já myslím, že jako nové obousměrné kousky se v Brně uživí i tohle:-))

http://transphoto.ru/photo/552453/


Offline
Uživatelský avatar

9295
10 čer 2004 11:19
Ja myslim, ze uz ted je pomalu pozde na to zacit resit nahrady za KT8 .A nerozpakoval bych se vyzkouset polsky obousmerny porsata s tim ze brnensky by se pri VP upgradovaly. Neco takovyho placala kdysi i tiskova mluvka DPMB. Po vyhazeni par sedacel a doplneni dveri do NP clanku by to mohlo byt hodne solidni vozidlo.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Jo, ta úvrať tam mi taky vadí. A když už, tak doufám, že tam bude jezdit právě 8.
Taky by mě zajímalo, jaké to bude, až KT8 budou odcházet. Mají za sebou průměrně nějakých 20-15 let, pokud se nemýlím. Co ale bude za dalších 20 let?
I když je pravda, že za 20 let se tímhle stylem změn už žádné MHD konat nebude, takže se asi nemusíme bát. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
Prostě podle mě se má úvrať stavět tam, kde není jiná možnost. Místo na smyčku tam tehdy bylo. Takto akorát budeme vyhazovat peníze z okna. Už jsme tady zažili nedostatek obousměrných šalin, až budou na hranici životnosti, tak budeme muset zase koupit obousměrné. Nejsem samozřejmě proti obousměrným šalinám, určitě by tady měly v nějakém rozumném počtu být, ale takto je máme akorát zbytečně blokované na jednu linku. A Líšeň je jasná, z její kapsy takové výdaje nejdou, tak tam raději nechá postavit baráky. Megalomanské plány na smyčku v obchoďáku bych pominul, samozřejmě jde o soukromýho investora. V tehdejší době to možná reálný bylo. Jako zhroucení bych se nebál, stačí se podívat na zahraniční vlaková nádraží, kdy je to jeden velkej obchoďák a vlaky jezdí z různých pater. Jinak jsem dokonce před mnoha mnoha lety zaslechl o nějakém plánu postavit do Mariánského údolí jednosměrnou trať. Prostě sci-fi.
A že chtěji postavit u kampusu opět úvrať mi pije krev. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

9295
10 čer 2004 11:19
www.brno-lisen.cz/usneseni-6-2011/f1213
Vyjadreni MC Lisen


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ta trasa měla vést v podstatě v pořád rovně mostem do prvního patra nákupního centra. Takže most by byl třeba.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
MartinV: Takhle, já neznám konkrétní návrh, takže nevím o tom, že tam měl být nějaký most nebo tak.
Jo, plácali by se po zádech, to skutečně. Pár by si taky naplácalo kapsy. No, ale myslím, že v současné době se doopravdy žádné takové struktury bát nemusíme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
To snad ne, Jírova mi jako přestupní uzel připadá jen velice vzdáleně, spíš mi to připadá jako bezkoncepčně vzniklá megakonečná autobusů z města, které byly potřeba narychlo někde ukončit a provizorium se stalo přestupním uzlem


Offline
Uživatelský avatar

9295
10 čer 2004 11:19
Kam prodluzovat ? Do marianskyho ? Tam uz se aj lisky bojej davat dobrou noc a vystavba vetsich obytnych celku nema smysl. Nahoru ke krchovu ? Tam by se taky akorat vozil vzduch dokola. Nesmysl s propojenim u muzea by taky nic neprinesl, akorat by vznikla smycka o polomeru 2-3 mestskych casti bez vyznamne zateze mezi trasama, navic by tim ani nevznikla zadna zalozni trasa.
Kdyz nevysel puvodni plan se smyckou pro saliny a mensi smyckou pro abusy na mifkove, pak kdysi slibovanej prestupni uzel nad zastavkou jirova , tak dole uz zadnej vyznamnejsi prestupni uzel nevznikne.A to ani kdyby tam postavili trebas zlatej most. Kdyz uz nic, tak alespon zrusit ty zanedbany zahradky a postavit tam poradnou smycku .


Offline
3342
21 led 2011 14:19
já nevím, mě to tak hrozné nepřijde :) navíc, stavět tam megapřestupní uzel, když hned vedle je Jírova, by bylo trošku zbytečné...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Původní myšlenka architekta o megapřestupním uzlu s nekolizními bezbariérovými přístupy k nástupištím a meganákupním centrem byla postupně oklešťována (hlavně nedostatkem financí a skepsí, že na to nikdy nebude), až z toho zůstal paskvil, vzniknuvší nutností nějak tramvajovou linku ukončit


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Beznadějné ne, ale hodně drahé ano. A vzhledem k tomu, že jde jen o velice malé prodloužení trati, bych to také označil za zbytečné.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: stavba by to byla bezesporu unikátní a politici by se mohli plácat po zádech, nicméně stavět most "pro nic" (tzn. nepokračuje na druhé straně) je celkem zbytečné.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Mr. Black: Ad absurdum, hezké.
Ne, já si jen prostě nedokážu představit, jaká by to byla konstrukce. Jako…jasně, není problém postavit most pro šaliny, takže by to jako mělo jít, ale je to dost…nezvyklé. Na druhou stranu, pokud by to bylo nějaké nákupní centrum, a přímo na něm smyčka pro šaliny, to by nebylo tak beznadějný…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já s tou stavbou zase nesouhlasím z jiných důvodů. Pokud se mají dát za takovou stavbu těžké miliony (jakože taková konstrukce by míň nestála), chci znát alespoň nějaký účel takové stavby.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Nebudeme stavět domy, protože by se mohly zřítit, nebudeme budovat silnice, protože se na nich může stát nehoda...takhle bychom se daleko nedostali.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Jako, i když jsem pro smyčku tam, tak bych možná byl raději, aby tohle nevzniklo. Ne, že bych neměl důvěru, ale příliš živě si dokážu představit, jak to jednoho krásného dne spadne, zabije plno lidí, udělá nevyčíslitelnou škodu, atd. To ať raději tu trať protáhnou ještě o kus dál, kde vhodně postaví smyčku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Přesněji v nejvyšším podlaží. Viděl bych to na "prostý" most/nadjezd.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Smyčka na střeše. Hmmm, kam se hrabe moje fantazie. :-D Chci vidět tu konstrukci. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Také jsem slyšel něco podobného.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Pavel píše:
3) Mifkova - šalina plánovaná od začátku, ale raději tam necháme postavit domy, než aby se tam mohla postavit smyčka.


Celkově souhlasím, ale měl jsem pocit, že v té Líšni byla plánována nějaká fantasmagorie ve smyslu, že by smyčka byla na střeše toho obchodního centra. Nebo mám špatné info?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ojin píše:
Jedna zajímavá změna, která myslím nikde nezazněla - linka 109 od nedělní změny staví ve směru do Brna na zastávce Svatopetrská, kde je přestup na šalinu u stejné nástupní hrany. Doteď byl nejkratší přestup cca. 320 m v Komárově (2 podchody) nebo na Zvonařce 450 m (nadchod)

Ale kdepak, doposud nejkratší byl přestup v Komárově na a-40, 48, 63 nebo 67 a následný přestup na tramvaj buď na Svatopetrské nebo na Zvonařce. Je to sice jeden přestup navíc, ale zato vždy přestup hrana-hrana. A co jsem si všiml, nebyl jsem zdaleka jediným kdo to takto dělával. Nicméně za tuto změnu rozhodně tleskám. Jen se obávám, že ty patnáctimetry zdevastovanému Dornychu asi moc dobře neudělají.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 říj 2024 22:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]