Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 80 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Můžu potvrdit i vizuelně, 1099 na d-7, zrovna jsem s ní jel.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle RISu vyjela dnes i 1099, tudíž jediná neprovozní LF2 zůstává 1069. Jinak dnes bylo vypraveno všech 12 provozních LF2. 4 soupravy a 4 sóla. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Dvojice LF1 by o víkendu mohly být na 1 nasazovány častěji…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Naxashi: klávesnice snese všechno, leč realita je prostě realita...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: o kapacitnějších soupravách na d-6 jsem neslyšel, nicméně by to byl, při absenci d-7, logický krok.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
To, že se prakticky jedná o zkrácení d-7 na Mendlák (s logickým přečíslováním) někdo potvrzoval, mám pocit na k-reportu, ale už ten příspěvek nemůžu najít. Jinak předpokládám, že se na d-6 již 20 metrové vozy vyskytovat nebudou, při plánech na zrušení d-7 bylo avizováno nasazení kapacitnějších souprav.

Ohledně nové vozovny bych to tak tragicky neviděl. Nemá smysl dělat novou vozovnu, protože se do těch stávájících nevleze pár šalin. To jde asi operativně řešit nějakým odstavováním na vybrané konečné s ostrahou případně drobným rozšířením stávající vozovny (třeba by BVV kus pozemku prodaly). Nová vozovna by naopak byla nutná s větší expanzí tramvajové dopravy (např. při odsunutém nádraží)


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
k.ondra89: Posílení je pouze slovíčkaření. Pokud ti to neušlo, tak d-5 sice bude "posílena", ale d-7 bude zrušena, takže to nejspíš bude tak, jak píše MartinV.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K.ondra89: to posílení d-5 ovšem může znamenat pouze převedení příslušných (všech) spojů d-7 pod d-5 pouze na trase Štef. čtvrť - Mendlovo nám. Tzn. stejný stav, jako již dnes v dopoledním sedle.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
B1: V souvislosti s d-5 se mluví o posílení, takže bych spíš čekal přidání vozů.

V souvislosti s pořízením pouze 2 LF2, jsem zvědav kolik a které K2 půjdou místo pod autogen do VP. Adeptů není úplně málo. 1072, 1082, 1083, 1084, 1088, 1090, 1094, 1108 a 1117.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: no měly by se ušetřit 3 kurzy d-7, protože předpokládám, že potřeba nebudou.


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Neušetří se nějaké vozy kategorie 20m tou úpravou na linkách 5/7?


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Naxahasi, Janatak:
Nemyslím si, že by byla nová vozovna potřeba teď hned nějak akutně, určitá malá rezerva by se asi našla, jenom si myslím, že na osazení d-1 komplet kapacitními soupravami to místo už moc není (ale rád bych to měl potvrzené, je to můj odhad, proto by mě zajímalo od někoho z oboru jak je to s tím místem v Pisárkách). I když ta samotná kapacitní d-1 by se dala vyřešit, pokud by se někam v Medlánkách podařilo nacpat tak 2-3 trochu delší koleje (místo ekvivalentní tak 15 poršatům by docela pomohlo).
Pokud jde o příští rok, můžeme myslím bezpečně předpokládat, že s novými vozy budou zároveň vyřazeny staré. Což samozřejmě znamená, že DPMB nebude mít víc vozů. Kapacitní soupravy na d-1 se v podstatě vytvářejí přepřaháním současných a redukováním provozních rezerv (které nejsou nekonečné).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi: ano, v ideálním stavu bychom tu asi měli něco jako šestnáct vozoven, metro a vario LF 74. Bohužel je třeba pochopit, že ideální stav tu prostě nemáme a ty peníze na to nejsou. Proto je třeba hledat řešení z toho, co je, ne z toho, co není.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
king666 píše:
- Nové vozy - i kdyby ty peníze byly a s odůvodněním že nové vozy jsou potřeba se nějaké koupily, kam je chcete dát? V Medlánkách místo není (ty jsou poslední dobou stabilně nacpané víceméně na hranici kapacity) a v Pisárkách toho volného místa taky moc nebude (pokud by sem někdo napsal jak je to s volným místem v Pisárkách přesněji, budu rád, docela by mě upřesnění zajímalo).


Nedocházelo by recipročně s kupem nových vozů i s vyřazováním těch starých?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Je to tady. Potřebujeme novou vozovnu. Na tu ale nejsou peníze, protože DPMB je nikdo nedá a sami nemají takový zisk, což je kvůli omezování MHD. A aby přitáhli lidi, hodilo by se víc vozů, jinak ty lidi nic neodveze. Vic vozů chce víc místa, takže nová vozovna. Začarovaný kruh, co jsem nedávno někomu popsal lepšími slovy.
Mám to správně?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jen pár dílčích myšlenek:

- Pokud se 6 nových LF dá do souprav s LF2, přidá se 5 souprav 2xLF2 a zbývající stará LF1 zůstanou na trojčata a pod., bude možné už na konci příštího roku mít až 15 kapacitních souprav (předpokládám ideální stav 4 trojčat a pod.)... to je dostatek na to, aby se naplánovaly oběhy d-1 tak, aby každých 10-15 minut přijel kapacitní vůz, což je v porovnání se současným stavem docela rozdíl... Při takovém počtu teoreticky spojitelných kapacitních vozů už se ale imo může projevit problém, že nemusí být dost vozů na to, aby se to mohlo všechno spojit a zbylo něco k vypravení na ostatní linky (přinejmenším například v době veletrhů a provozu P1 by se určitě nedalo čekat, že by zbylo dost vozů na spojení 15 kapacitních souprav).

- Kapacita Ečerova - Osobně si myslím, že kromě možnosti ušetřit 1 kurz z d-3 (pokud by d-3 jedoucí v současnosti až na Ečerovu kde mají nejkratší možnou pauzu cca 12 minut měly stát už na Rakovecké, zvýšila by se stejná pauza na nějakých 20 minut a z toho už můžu 10 minut ukrojit a ušetřit jeden kurz) je to částečně i příprava na to, až bude třeba za 2-3 roky každý druhý kurz d-1 kapacitní souprava... Potom by se spolu s 1-2 d-3 na levé koleji už do smyčky dalších 5 souprav (míň to být nemůže kvůli nutnosti pauzy aspoň 20 minut) vešlo dost těžko (pokud by na pravé koleji stály samé kapacitní soupravy, nemůžu reálně počítat s tím že by tam bylo včetně prostoru výstupu vešly víc než 3 aniž by stály dlouhou dobu na zablokované elektrické výhybce). V souvislosti se zkrácením d-3 na Rakoveckou - nedivil bych se, kdyby se při nějaké další vlně šetření nestáhla i celodenní d-11 zase ve špičce do Komína jak je to teď (s odůvodněním, že d-3 jezdí na Rakoveckou ne tak moc vytížená, ale na to jsem sám zvědavý), tahle myšlenka už by ale patřila spíš do jiného tématu.

- Nové vozy - i kdyby ty peníze byly a s odůvodněním že nové vozy jsou potřeba se nějaké koupily, kam je chcete dát? V Medlánkách místo není (ty jsou poslední dobou stabilně nacpané víceméně na hranici kapacity) a v Pisárkách toho volného místa taky moc nebude (pokud by sem někdo napsal jak je to s volným místem v Pisárkách přesněji, budu rád, docela by mě upřesnění zajímalo).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad 3.: Jak se ukazuje Aniter a K2 je málo a 13T jsou potřeba jinde.
Ad 5.: Myslím, že cenově by to vyšlo stejně jako nová LF3/2. Celá nová skříň -> výzbroj umístěná na střeše -> patrně komplet nová výzbroj

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
OK, je fakt, že s to s počty obousměrných jsem nedomyslel. Navrhl bych koupi LF3/2, ale… No, všichni víme.
1: Kapacita Řečkovické smyčky není závratná, to jo, ale 2 2×LF2 se tam vejdou. Už i teď, když se večer setká 37. a 1. kurz. Viděl jsem to, vypadá to úchvatně. :-D Navíc, proč by na smyčce měly být všechny vozy dané linky? Stačí, když se vejdou do vozovny, ne?
2: Jo, jenže třeba mezi 11. a 24. kurzem je dost velká doba. 18 nejezdí tak často. Chtělo by to, aby na 17. byly LF2, jako o prázdninách před rokem.
3: Anitry a K2. Nebo 13T 1901 - 1919. Kapacitu stejně nemají tak velkou.
5: Krajní články kvůli ceně…to mi bylo jasný. Nová skříň…takže by to byl tak velký zásah jako koupě nové, pokud předpokládám správně…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ono je krásné mít šotosny a šotofantazie o tom, jak na lince 1 bude vše skvěle nízkopodlažní a s obrovskou kapacitou. Jenže je tu ještě pár věcí, které nezvažuješ:
1) Kapacita smyček: Jediná kapacitnější smyčka na jedničce je v Bystrci, v souběhu s trojkou si nedovedu dost dobře představit, kde by 30x 2x LF2 stálo.
2) Ad proložení: To proložení je dělané také s ohledem na trojčata, kdy s prioritními kurzy je to proloženo o něco lépe: 1, 11, 24, 28, 37. Pokud se k tomu přidá ještě 7 a 18, jen dobře. Navíc, zrovna v ohledu vyváženosti linek by byly soupravy LF2+LF jen výhodou.
3) Sólo LF2: A co by tam tak mělo jezdit? Je třeba si uvědomit, že Pisárky toho přes den nemají zas tolik navíc... což je mimochodem i odpověď na to, proč nejezdí 3xT3P.
4) přestavba kačeny na LF3/2: Nabízí se jediná otázka: Proč proboha?
5) znízkopodlažnění krajních článků KT8: Mezi hlavní důvody bych zařadil cenu (je značný rozdíl pořídit jeden nový článek bez kabiny a de facto novou skříň celého vozu).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jasně, během větších výluk máme obousměrek málo, a ještě budem ubírat. :roll:

KT ala LF3: Odhaduji, že jednak by nebylo kam dát výzbroj, a navíc by se to prakticky rovnalo novostavbě celého vozu, tudíž by to bylo zbytečné a drahé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Romové s harmonikou, lidé s jídlem, důchodci ženoucí se k volné sedačce...

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Dejvik: Pochybuji, že to je možné. Ale nevím, nejsem z oboru.
Spíš…zjednosměrnit jich pár.

Vlastně, tak mě napadlo, když už to tu je…při tom znízkopodlažňovacím procesu se dělá střední článek. Pouze. Proč se nedělají i krajní? Jde mi o ryze technické a konstrukční důvody, ne o věci, co se tváří jako důvody, ale šly by překonat s úsilím. Jako peníze, doprava, atd. Jasně, byla by to prolejzačka, ale kromě revizora, kdo potřebuje cestovat celou šalinou?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7
01 zář 2009 19:30
Udělat z pár KT8 obousměrné LF3 by problém z části nevyřešilo?


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Velmi racionální přístup. :-) No…tak já se budu projíždět dvojicema LF2, dokud to jde. :-D A fotit.
Jasně, kdyby na to bylo, tak tu jsou taky koleje, co jsou potřeba na opravení…chápu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi:

Dle mého názoru je nejrozumnější se smířit s tím, že nové vozy nejsou a patrně ani nebudou. (I kdyby na ně bylo, bylo by na místě koupit trolejbusy, tam je situace ještě daleko horší.) A radši vytěžit ze současného stavu maximum. Což je právě smyslem LF2+LF1.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 22:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]