Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 458 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Videopřenos z jednání ZMB - http://www.brno.cz/sprava-mesta/volene- ... os-ze-zmb/


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Tak teď uvidím už tuplem starou belu! Nehledě na to, že mě bolí oči aj z těch mobilboardů. Raděj bych zaplatil vyšší jízdné než totok!!! :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Dokud nepřevezmeme právo šaríja, tak se nic nezmění... Asi začnu nosit ručník na hlavě. Když sněží, tak by se i hodil! :evil:


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ach jo, tak toto je fakt konec. Přes poškrábaný okna jde aspoň vidět... ](*,)


Já nevím co řeší mají to dělat jako ČD tedy sr*t na to


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Jak na vandaly.....
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 21210.html


Offline
100
12 dub 2009 18:15
1925 Eliška byla přejmenována biggrin

http://brno.idnes.cz/narozeninova-salin ... zpravy_kol


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nemohlo by se to přesunout do nějakého jiného vlákna :) ?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Hlavne by otazka mela znit : Co ty lidi odveze ? Kde mesto vezme tusim 150 mega rocne na navyseni vzkm a jak se pri mistnim trasovani dokaze rozlozit zatez ? A o kolik se prodlouzi cestovani lidem na paternich linkach, ktery tam budou presmerovany ?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Kolik lidí jezdí vlakem do centra a kolik na nádraží okamžitě přesedá na jiné linky?


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vzhledem k tomu, že by bylo vhodné zachovat nádraží v centru, by se dalo uvažovat o odsunutém nádraží s vynuceným přestupem. Je pravdou, že občasný turista těch pár (desítek) minut navíc přežije, ale je důležité, aby lidé dojíždějící (nejen denně) do Brna byli rychle v centru. Tudíž by nebyla potřeba zavádět nějaká zvlášť omezující opatření.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Otázka - která varianta je lepší - nebyla nikým, kdo zpracovává varianty, s odůvodněním řečena (která bude výhodnější pro cestující, která bude nejrychleji a bez problémů realizována, která i s podmiňujícími investicemi lacinější, atd.). Nebylo to vysvětleno ani při referendu, takže lidé se přikláněli k variantě, která pro nepoučené se zdála výhodnější, protože neznali skutečné fakta, která jim byla zamlčena. Nikdo jím nevysvětlil, že vybírají lepší variantu z dvou špatných. Že obě varianty jsou nevyhovující, jedna, že se postaví nádraží a lidé se na něho nedostanou, a druhá, že se bude rekonstruovat nádraží a lidé, aby se dostali do vlaků, tak budou cestovat do Blanska, Králova pole, Modřic, Slatiny a Tuřan, a to pomalu desítku let


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Je sice pravda, že výtka o náročnosti přestavby nádraží v centru je pravdivá; kolik toho bude třeba opravit, zbořit, znova postavit, změnit, a to za provozu. Ovšem jestli máte dojem, že odsunutá varianta je v tomhle ohledu lepší, tak se nad tím prosímvás zamyslete a neberte to jako dané, protože zrovna to je slušná blbost.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Ještě doplním jednu věc, je potřeba si uvědomit, že na nové nádraží se musejí do budoucna vejít VRT, tedy musí být možné zvýšit kapacitu. Navíc je počítáno s VRT do dvou směrů, tedy se nabízí v Brně i přestup a nějaká návaznost. Vím, že to potrvá v optimistickém případě desítky let, ale to nádraží by mělo být na to připraveno.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
MartinV: To se zeptej Koalice nádraží v centru, já to nevymyslel... Akorát se neustále ohání referendem, nejlevnějším nádražím (což už taky není pravda) a neustále mají peníze na nové a nové projekty a prezentace


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
J*M*: částečně souhlasím. Co mně vadí na odsunutém nádraží je spekulace s pozemky (ale kde by nebyla) a snaha, s jakou ji politici prosazují i přes nezájem veřejnosti. A proč se to veřejnosti nelíbí? Politici nepředloží žádné výhody nového, odsunutého, nádraží. Výhody tu jsou, leč politici je nějak nejsou schopni formulovat (oni jen potřebují dostat provize).


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nikdo z odpovědných, prosazující variantu zachování nádraží v centru, si dle mne neuvědomuje, co by to pro Brno a cestující z okolí znamenalo. Tato varianta, která by mohla být pro cestující v budoucnu (po realizaci) výhodnější, by byla určitě daleko dražší než varianta odsunutého nádraží (bylo by nutné postavit mimo dnešní hlavní na několik let provizorium, asanovat (nebo i sanovat) dnešní těleso a stavět těleso znovu, na něm pak koleje v nových osách. Možná by nejschůdnější řešení by byly nádraží dvoje (možná i nejlacinější), kdy pro dálkovou dopravu by bylo nové (postavené tak, aby bylo vhodné pro budoucí vysokorychlostní trati) a místní po rekonstrukci staré. K zamyšlení by bylo, kam umístit to nové, zda umístění do míst dnes plánovaných pro odsunuté nádraží je vhodné, viděl bych to spíš do jiného místa (do místa kam lze zaústit všechny trati - i vysokorychlostní - a S-bahn, spojující nové a staré hlavní nádraží), dle mne do míst nádraží v Maloměřicích


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: a proč pod zem? To vůbec nemusí být. Stačí v centru narovnat koleje. A pokud se někdo ohání tím, že do Brna jezdí nějací cestující, pak je odsunuté nádraží krokem proti. Důvodem je vynucený přestup navíc (ať už na regionální vlak, nebo šalinu; což samozřejmě neplatí o jízdě taxi). Vždyť mnoho metropolí posouvá svá hlavní nádraží ke středu, pokud je tam už nemají.
Nebo jinak: je jedno, které nádraží se jmenuje hlavní. Důležité je, aby evropské vlaky zajížděly i do středu.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Bohužel nevím o projektu, který by řešil nádraží v centru pořádně. Žádný kočkopes, který chce koalice Nádraží v centru a neustále se ohání referendem a daleko levnějším nádražím. Opravdu nesouhlasím s návrhem, kdy část nádraží se přesouvá pod zem (to už raději odsun). Ale asi je to evidentně levnější dát pod zem (v první fázi) než nádraží narovnat a dostavět další nástupiště. Trochu se totiž obávám, že pořádné nádraží v centru nás vyjde daleko dráž než odsunuté nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miky: proč by byl problém narovnat a přidat koleje? Místa je tam dost, aniž by se muselo zbourat Tesco. I v opačném případě by Tesco nemuselo zmizet, kdyby místo 2-4 pater bylo nádraží. A co se týče nevyhovujících nástupišť, tak předpokládám, že by byly postaveny nové. Ty jmenované problémy by šly vyřešit, ale to by nemohly mít špičky brněnské politiky tolik zájmů v odsouvání nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

366
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Miky píše:
Už 6 průjezdných kolejí je pro takový uzel, jako je Brno, zoufale málo. A kde bys jich chtěl postavit víc? Zbourat Tesco?


Nechci být nijak uštěpačný a sarkastický, ale: Proč ne? Však se lidi nezblázněj - hned vedle je Vaňkova s Instersparem a v dosahu i spoje do Shopping parku a Olympie, kam to jezdí dokonce zadax.

Jenda píše:
…, ale osobně si nedovedu rekonstrukci za provozu moc představit,…

Jasně, byl by to velký problém, taky nejsem stavař, ani technik, ani dopravce, ale stačila by vůle - holt by se většina musela nějakou dobu tahat přes dolní, ale jak píše mceza: je lepší mít při velké výluce a velkém omezení za dva roky "nové" nádraží tam, kde je teď, než při malém omezení a malých výlukách neperspektivní nádraží v odsunuté poloze.

Tak či tak to vždy bylo, je a bude názor proti názoru: Jedni jsou pro odsun, jedni proti (někteří se tváří neutrálně). Já jsem proti, protože jsem běžný cestující, a tak to vnímám z pohledu běžného cestujícího. Být strojvedoucím, budu to vnímat z pohledu strojvedoucího, být radním, budu to vnímat z pohledu radního. Nicméně jsem převědčen o tom, že být politická vůle, vždycky je nějaké řešení, jak se vlk nažere, aby koza zůstala celá.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Falkon píše:
Takhle jak jsi to napsal, to vidí "tam nahoře od stolu" - tvar nástupišť nájezdy a výjezdy do zatáček.

Dovolím si tvrdit, že takhle to vidí zejména strojvedoucí, vlakové čety a výpravčí, tedy ti, kteří se s tím denně setkávají.
Falkon píše:
Já zastávám názor, že nádraží by se mělo nechat tam kde je, žádné nové v odsunuté poloze nestavět, jenom to staré pořádně zrekonstruovat a upravit.
Nevyhovují vám délky a tvary nástupišť? A to je takový problém je "narovnat, upravit, prodloužit a případně zvětšit jejich počet"?

Já tvrdím - ano, je. Nástupiště v současné poloze prostě nenarovnáš, leda že by v místech, kde je momentálně nacpáno 6 kolejí, byly asi tak tři. Už 6 průjezdných kolejí je pro takový uzel, jako je Brno, zoufale málo. A kde bys jich chtěl postavit víc? Zbourat Tesco?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
ale osobně si nedovedu rekonstrukci za provozu moc představit

Ano, bude to problém. Ale co je lepší - cca dva roky velká omezení a pak suprové nádraží na suprovém místě. Nebo dva roky malá omezení a pak suprové nádraží kdesi mimo?


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Falkon píše:
...Nevyhovují vám délky a tvary nástupišť? A to je takový problém je "narovnat, upravit, prodloužit a případně zvětšit jejich počet"? Na to jste příliš líní a radši uděláte nové nádraží úplně mimo centrum (i když zajistíte propojení pomocí rychlodráhy na to staré)?...
A kam ty nástupiště přidáš a jak je narovnáš? Když prostě na současném umístění nádraží není potřebného místa. Nejsem stavař, ale osobně si nedovedu rekonstrukci za provozu moc představit, protože je potřeba kompletně zrekonstruovat vše, včetně podchodů. Tím ovšem netvrdím, že přesun je také ideální řešení...

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mám totožný názor s Falkonem. Co se z nádraží nechá? Budova nádraží a pošty (teda ne že by ani tohle nešlo zbourat, ale...). Zbytek se může udělat libovolně dlouhej, širokej, rovnej, zakroucenej... A že se to tam nevejde? Prd.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 říj 2024 06:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]