Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 130 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno vyvest to nekde u vyhybky renneska/videnska nahoru vedle tunelu a pak trasovat po silnici . Sklony by se daly zvladnou, jsou i podstatne horsi.

Menirny pro trbusy a tram jsou oddeleny.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
no co vím tak úsekový dělič je před výhybkou Kamenice x Osová a až na konečnou jednu i druhou není myslím nic na Kamenice určitě ne, a na Osovou si nejsem jist.
Tram na Kameňák tam zase takovej sklon není, to si myslím že by nebyl problém, ale kudy to natáhnout?? Jak psal Eda je tam Delvita.
A ta měnírna by byla potřeba tak nebo tak, vždyť se psalo že měnírna ve Starém lískovci je na hraně a další tram ( d-7) už by to nepobralo. Tak jak to teda je???


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
PvvS píše:
To uz by bylo zadem vest tramvaj na kamenak


Kdyz uz je rec o trm na Kamenak, tak jak by se ta trat dostala "pres" Delvitu? to by tam asi musel byt most, ne? a zvladly by to ty tramky takovy sklon?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
obousmerna trat,a tusim je to bez meniren. Nevim jak je ta oblast tam s napajenim jestli by nebyla potreba dalasi menirna. Ta stoji okolo 40 milionu + se musi propocitat privod 25kV, polozeni napajecich kabelu, najit na ni misto ...

To uz by bylo zadem vest tramvaj na kamenak


Offline
232
23 bře 2005 20:48
a těch 20mil je za oba směry, nebo jen za jeden? on to ten cca jeden kilometr může být.
Myslím že jestli by to bylo jen na tom Kauflandu, tak to asi mám smůlu. :-)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
x96 píše:
No a co by jste říkali na to vést ji tak jak je a od zastávky Netroufalky jednosměrně do smyčky Bohunice, kamenice, a odtud přes kaufland a zastávky Stará nemocnice - nem. Bohunice na netroufalky a na Českou, aby aspoň trochu vzniklo spojení Kaufland -> Kamenný vrch - Kohoutovice - Jundrov.
Sice jsem se dlouho nebyl podívat v té smyčce, ale když je určena jako výluková za Osovou, nebo Kamenný vrch tak musí být přece funkční. A kdyby se trochu provázali JŘ tak by to nemuselo být až tak marný. Při příjezdu do smyčky by se mohlo přestoupit na a-60 a pokračovat (což už dneska je x25 > 60) a do nemocnice se odtam dá taky dostat, a naopak při příjezdu do zastávky Nem.Bohunice přestup 25 > 28 (nebo jak by byla číslována). Myslím že by to dost cestujících využívalo, kdy by se dalo dostat z Kauflandu do Komína za 30minut bez přestupu.
A natahnout jednosměrně těch "pár metrů" drátu by nemuselo být zas až tak drahý, ne? Sloupy VO tam jsou myslím po celé trase.
Pravdou je že by byl asi problém s nástupem lidí v té smyčce, ale první nástup by mohl být až u Kauflandu.


Cena jednoho km trbusove trate stoji okolo 20 milionu. Stavajici sloupy VO nejsou schopny unest trakcni vedeni. Jsou to jenom sloupy ze silnejsiho plechu. Trakcni sloupy jsou podstatne mohutnejsi . Moznost by byla , kdyby si takouto napajeci linku kaufland zadotoval.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
ds píše:
DPmB o zachování x25 v nějaké formě uvažuje. Ohlasy na tuhle linku jsou příznivé a nově zaváděné tangeciální spoje se obvykle setkávají s příznivým přijetím.

No a co by jste říkali na to vést ji tak jak je a od zastávky Netroufalky jednosměrně do smyčky Bohunice, kamenice, a odtud přes kaufland a zastávky Stará nemocnice - nem. Bohunice na netroufalky a na Českou, aby aspoň trochu vzniklo spojení Kaufland -> Kamenný vrch - Kohoutovice - Jundrov.
Sice jsem se dlouho nebyl podívat v té smyčce, ale když je určena jako výluková za Osovou, nebo Kamenný vrch tak musí být přece funkční. A kdyby se trochu provázali JŘ tak by to nemuselo být až tak marný. Při příjezdu do smyčky by se mohlo přestoupit na a-60 a pokračovat (což už dneska je x25 > 60) a do nemocnice se odtam dá taky dostat, a naopak při příjezdu do zastávky Nem.Bohunice přestup 25 > 28 (nebo jak by byla číslována). Myslím že by to dost cestujících využívalo, kdy by se dalo dostat z Kauflandu do Komína za 30minut bez přestupu.
A natahnout jednosměrně těch "pár metrů" drátu by nemuselo být zas až tak drahý, ne? Sloupy VO tam jsou myslím po celé trase.
Pravdou je že by byl asi problém s nástupem lidí v té smyčce, ale první nástup by mohl být až u Kauflandu.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
PvvS píše:
Nojo , ale nezapominejte ani na ridice. Rychloprujezdnych vyhybek je v brne minimum, a na kazdy se musi zpomalit. Dejte jich par za sebe a loudapruh pro trbusy

Ony nějaké rychloprůjezdové u nás existují ??? :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ives píše:
Jojo a sou taky nízkopodlažní. A když s tím řidič jede hodně rychle a ještě k tomu skopce, tak to pak strašně pěkně houpe. :-D Pro Brno by to nebyla špatná varianta.


to vubec ne....vzhledem k tomu ze kloubovej citybus s fajema na tom neni s vykonem zrovna valne... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Jojo a sou taky nízkopodlažní. A když s tím řidič jede hodně rychle a ještě k tomu skopce, tak to pak strašně pěkně houpe. :-D Pro Brno by to nebyla špatná varianta.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ives píše:
Nádherný fotky křížení v Lausanne najdete na http://home.fastnet.co.uk/gerrycork/swi ... usanne.htm Projeďte to až do konce :-D :-D


Ty vleky se mi zamlouvaji! Moc pekne.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Nádherný fotky křížení v Lausanne najdete na http://home.fastnet.co.uk/gerrycork/swi ... usanne.htm Projeďte to až do konce :-D :-D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil Ives dne 13 lis 2005 19:22, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ds píše:
Třeba tady http://www.retrobus.ch/galerie.php4?p=10
Sice tam nejsou spletence, ale aspoň něco...
hm, ty busy sou hodně starý, teď tam mají jenom ty bílý a nový hybridní neoplany


Naposledy upravil Ives dne 13 lis 2005 19:11, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nojo , ale nezapominejte ani na ridice. Rychloprujezdnych vyhybek je v brne minimum, a na kazdy se musi zpomalit. Dejte jich par za sebe a loudapruh pro trbusy


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Třeba tady http://www.retrobus.ch/galerie.php4?p=10
Sice tam nejsou spletence, ale aspoň něco...


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Miky píše:
Mas nejakou fotku? :-)
jó, kdybych měl digitál, to by byla jiná; navíc sem tam byl před 2 rokama. Každopádně cestu doporučuju!! :-)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mas nejakou fotku? :-)


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No, zas tak složitý by to být nemuselo, spíš je to asi zase o financích, že? Krásný trolejový spletence sou v Lausanne, kde třeba 3 dvojice trolejí jdou souběžně vedle sebe v jednom směru třeba 500 metrů..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
takovou spleť si nechci ani představovat... to spíš aby na vychodilovu zatahovala x25 s možností přestupu na zastávce vozovna Komín.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
A jak to vypadá s křížením na Přívratě? Přece jenom starší naši spoluobčané by si o víkendech zasloužili obousměrný zátah..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Úplně nemožné to asi nebude, stejné křížení je na Úvoze. Ale bylo by to zbytečně citlivé místo a taková křižovatka by taky nebyla zadarmo.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Anonymní píše:
No tak už nebude v provozu t-25.


Ja doufam ze se nejake nove trajfy koupi, kvuli tomuto a i kvuli obecne obnove vozoveho parku, protoze ted porad jen vyrazujeme a nove jaksi nekupujeme...


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
A to křížení na Purkyňove je nemožné anebo nesmírně drahé?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
DPmB o zachování x25 v nějaké formě uvažuje. Ohlasy na tuhle linku jsou příznivé a nově zaváděné tangeciální spoje se obvykle setkávají s příznivým přijetím (viz a-50, a-67, a-78 nebo t-145).


No tak už nebude v provozu t-25.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 22:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]