Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 306 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
"Uvolnilo se levé zadní kolo, které se vzápětí střetlo s protijedoucí fabií a pokračovalo dál do Labe"

:D :D :D


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Městskému autobusu v Ústí upadlo za jízdy kolo a spadlo do Labe


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Dokud tu jsou stojící sídliště bez plánované tramvajové dopravy (Kamechy, Lesná, Kampus), tak nevidím důvod budovat trať někam, kde zatím žádná nestojí...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
No to nevím. Mám pocit, že v Praze je zbytečná jen ta poslední zastávka Letňany, ale nevím, jaká se kolem té stanice plánuje výstavba. Ve Vídni je momentálně prakticky zbytečný celý úsek Stadion-Aspernstrasse, ale tam by mělo v okolí konečné a dosud neotevřených stanic na zelené louce vyrůst komplet celé sídliště.

Napadá mne, že podobný efekt by mohlo mít prodloužení tratě ze Stránské skály na Holzovu, tak už bychom tu myšlenku měli realizovat :)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
No to nevím. Mám pocit, že v Praze je zbytečná jen ta poslední zastávka Letňany, ale nevím, jaká se kolem té stanice plánuje výstavba. Ve Vídni je momentálně prakticky zbytečný celý úsek Stadion-Aspernstrasse, ale tam by mělo v okolí konečné a dosud neotevřených stanic na zelené louce vyrůst komplet celé sídliště.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
No co jsem slyšel, tak trať budovaná kamsi do polí (od Stadionu dále, úsek ke Stadionu smysl měl) se nesetkala příliš s pochopením, ale možná bude doceněna po dalším již rozestavěném prodloužení k nově budované čtvrti.

Aha, takže něco jak v Praze Letňany :) ?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
No co jsem slyšel, tak trať budovaná kamsi do polí (od Stadionu dále, úsek ke Stadionu smysl měl) se nesetkala příliš s pochopením, ale možná bude doceněna po dalším již rozestavěném prodloužení k nově budované čtvrti. To spíš image posílí prodloužení linky D k novému hlavnímu nádraží a jiné budované tratě. Ale i tak si myslím, že za nárustem cestujících stálo zlevnění dlouhodobých jízdenek.

A to srovnání s Brnem bych neaplikoval na téměř dvomilionovou Vídeň, ale na srovnatelně velká města, v čemž by bohužel Brno pokulháválo i třeba ve srovnání s jinými rakouskými městy (například nově postavené několikakilometrové tratě v Linci a v Innsbrucku).


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
miropiro: Ale to prodloužení U2 nebylo následkem ani příčinou zvýšené poptávky po MHD. Jedinou reakcí na zvýšení poptávky po zlevnění šalinkaret tedy (alespoň dosud) opravdu bylo jen to vyházení pár sedaček z ULFů.

To nebylo, ale určitě to posílilo image Wiener Linien :) A je fakt smutné, že v Brně bylo naposledy vybudováno prodloužení do technoparku a od té doby nic (ač nepopírám, že to prodloužení bylo na místě!).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
miropiro: Ale to prodloužení U2 nebylo následkem ani příčinou zvýšené poptávky po MHD. Jedinou reakcí na zvýšení poptávky po zlevnění šalinkaret tedy (alespoň dosud) opravdu bylo jen to vyházení pár sedaček z ULFů.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
Přitom v souvislosti s tímto opatřením nebyla doprava nijak posílena.

Pokud vezmu v úvahu, že se poměrně nedávno značně prodloužila linka U2, tak se o posílení asi dá mluvit. A v diskusi na k-reportu se, myslím, řešilo to, že z ULFů se vyndávali sedačky a tvořilo se víc míst na stání.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: bohužel v naší republice probíhá neustálé dušení ekonomiky, takže tohle by bylo až moc dobré řešení.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Když se tady diskutují ty peníze na dopravu, tak u našich jižních sousedů udělali přesný opak: Ve Vídni letos v květnu zlevnili roční šalinkartu z 450 na 365 euro. Po měsíci tam zaznamenali nárust držitelů těchto šalinkaret z cca 380 000 na 440 000. Přitom v souvislosti s tímto opatřením nebyla doprava nijak posílena. Bohužel údaje o počtu držitelů těchto šalinkaret po půlroce od zlevnění nemůžu najít, takže těžko říct, jestli se jim tento krok vyplatil.

Ale pokud ano, tak to může být inspirací, aby se u nás místo snahy o snížení nákladů město spíše snažilo o zvýšení zisku, a sice ne zdražováním, ale tím, že do MHD přiláká více lidí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Manil: je otázkou, zda je to bohužel. Protože se mi líbí 2 způsoby:
1) Měli bychom většinu zastávek na znamení (nebo v režimu "o", či "w"). Cestující venku nemusí dávat znamení a řidič zastaví vždy, pokud je někdo na zastávce.
2) Se stávajícím počtem zastávek na znamení by měl cestující dávat znamení. Ano, zde je to bohužel. A dodnes jsem si myslel, že je povinnost dávat znamení. :-?


Ohledně mačkání tlačítka není to tak dávno co jsem to tu řešil a i vy (respektive lidé z těchto stránek) mi řekl ať si raději mačkám. I když jsem namítal proč to lidi mají mačkat třeba 10x

Ohledně rozjezdů se ani nedivím taky když už tím jedu tak mačkám. Když jsem bydlel ještě na Křenové tak si často pamatuji situaci kdy autobus prosvištěl zastávkou Vlhka a zastavil až na Masné. Nebo měl zastavit na tehdejší zastávce trolejbusů u papíren a ono nic autobus jel vesele dál. To už jsme mačkali tlačítko jak vzteklí (i ostatní cestující) a milí řidič zastavil teda u tramvají. A upozorňuji, že zastávka dle označníku byla u trolejbusu.
Já chápu, že práce řidiče není lehká ono která práce je dnes lehká, ale informovanost řidičů je často mizerná. Nedávno jsem jel do práce 77 a řidič jaksi nevěděl o přesměrování linky na novou ulici (Vlastimila Pecha?). Chudák si s kloubákem couvnul.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nemusí, bohužel. Řidič pak na zastávce více linek nemůže poznat, zda dotyčný na zastávce se nacházející chce opravdu nastoupit do jeho vozidla nebo čeká na jinou linku.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Citace:
Podle platných předpisů je řidič povinen v zastávce na znamení zastavit v situaci, kdy se na ní viditelně nachází cestující bez toho, aby tento musel nějakým specifickým způsobem signalizovat svůj záměr nastoupit.

Otázka především na zdejší řidiče: opravdu nemusí cestující na zastávce dávat znamení, jak z citace vyplývá?
Mch. je to část odpovědi v listopadové Šalině (+/-).


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Falkon píše:
Ať je to oranžové, nebo zelené, všichni mají pocit, že se to prostě musí zmáčknout, ať už ta zastávka na znamení je nebo není.

Jo hlavně v rozjezdech to lidi rádi mačkají :D .


Offline
Uživatelský avatar

370
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
MartinV: Ty věříš, že se jim to dá vysvětlit? Zatím mám spíš pocit, že se všichni řídí podle hesla "Každý si rád zmáčkne" a opakovaně mačkají i to stejné tlačítko. Nicméně souhlasím s tím, aby většina zastávek byla na znamení, neboť nepoučitelně arogantní cestující opakovaně mačkají tlačítko na znamení i tam, kde zastávka na znamení není – kdo skutečně rozlišuje tlačítka, žejo? Ať je to oranžové, nebo zelené, všichni mají pocit, že se to prostě musí zmáčknout, ať už ta zastávka na znamení je nebo není.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Yakuzza: to se ale dá nastavit, jak se řidičům zobrazí poptávka po zastavení. A také, pokud bude více zastávek na znamení, na to budou řidiči připravení, takže ta signalizace dopředu nemusí být výrazná. A mohlo by se cestujícím vysvětlit, že pokud již někdo to tlačítko zmáčkne a dané světlo se rozsvítí, oni to už mačkat znovu nemusí.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
V Bruselu (alespoň před 7 lety) taktéž všechny zastávky na znamení.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Nezblazni se z toho ridici?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Mauricio píše:
Ten jsem sice nečetl, ale myslím si, že by mohly být na znamení (neříkám, že celodenně, ale řekněme, že v režimu "w") všechny zastávky, kde se nepředpokládá přestup na jinou linku.


No v takovém finském Turku jsou VŠECHNY zastávky celodenně na znamení (a to teoreticky včetně Kauppatori, což je uzel srovnatelný s naším Hlavním nádražím) a funguje jim to docela dobře. Významný rozdíl oproti Brnu je, že tam mají ale tlačítko signalizace u každého dvojsedadla (všechny busy jsou LE), ne jak třeba naše B741.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
DPMK provozuje zajímavé zvláštní přepravy.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/285904-kosicka-radnice-vysidlila-romy-pod-tatry-mistni-je-ale-poslali-zpatky.html


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
chat-maniac píše:
Navrhovat a vymýšlet sice můžeš, ale přes některý dinosaury to prostě neprotlačíš.

Ač jsem nového ředitele DPMB, a.s. neviděl osobně, tak se mi zdá otevřený novým námětům víc než předchozí, viz setkání na jaře ve vozovně.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Navrhovat a vymýšlet sice můžeš, ale přes některý dinosaury to prostě neprotlačíš.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 03:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]