Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 462 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Dle mého názoru je prostě d-4 v úseku MM-OB místo kde by se dalo šetřit o 106. I v prac dny by mohl proti busu třeba zajíždět každý 4 spoj samo že v sedle. Ve špičce bych 10 min uřčite nechal. A ten víkend ani nemluvě když sem se před nějákým rokem ptal Honzy Seitla proč 4 jezdí v tomto úseku v pr. dny po 10min a o víkendu 7-8 min (bylo tenkrát) proč ne po 15 min tak mě řekl že je to na popud města. #-o Aby prej výletníci měli pohodu že to tak zaznělo z města. Takže v Brně bylo a i dnesasi platí že je třeba aby se občané dostali pohodlně na výlet a to že se pořádně nemají dostat do špitálu nebo práce asi není tak důležitý. Viz. cyklobusy r.2002. Zast Mar. údolí. Přijela C2 na zastávce 5 kol ani jedno nenastoupilo protože byl zvláštní tarif 30kč podotýkam že se dalo na jízdenku jat až na druhej konec Brna. Za 5 min dojela a-45 (kloub) samozdřejme na šalinkartu kolo gratis a dotyční cyklisty hrrr do autobusu div že ani kočar se tam nemohl dostat tak je řidič slušne požádal že kočár má přednost následovala hádka kolařů a stížnost. Je to nornální a já myslím že ne. Nechápu proč v té době nebyl o víkendu zákaz přepravy kol v bežných linkách I dnes bych to zavedl ale celotýdenně kolo je od toho aby na něm dotyčný šlapal a ne ho vozil šalinou. jediný výjměčný případ bych možna bral roztrhlej řetěž či vážná závada na kole. Tím nemyslím defek nebo to že začne pršet motorkář na babetě taky nejede šalinou. Hold jsou tady jinak nastavený priority A líbilo se mi jak pan Bielko prohlasíl že sedlák taky nekupoval koně bez stáje. Tak MHD ořežem zrušíme parkoviště cyklostesky nepostavíme hlavně si všichni namažem kapsu a vy lidi chodtě třeba pěšky a hlavně platě daně. Je to tady všechno k smíchu od zastupitelu na radnicích přes senat snemovnu až k Vašíkovy z Prahýý ten je nejkomičtější. Však poslední volby dobře ukazali co si o tom občané myslí a jestli budou takhle pokračovat dál tak to tady bude červený raz dva jak před 23 rokama. Akorát si nejak nedokážu představit co je hořší jestli toto co je dnes a nebo ti komanši ty jsem nastěstí nezažil takže asi oni (zatím) sarcastic

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
LADA píše:
Ovšem např zkrácení třeba te 6 či 8 a hlavně 31 plně schvaluji. Ono vůbec tu 31 by si měli především zaplatit hrdí Šlapaničáci k Brnu nechtěli tak nechápu proč by ten trajf tam měl jezdit tak často.

Proč? Budu se opakovat, ale přesto Ti zkusím odpovědět. Protože je tam dostatečná poptávka, aby mohl jezdit "často". Protože ho spolufinancuje kraj jako základní dopravní obslužnost (nebo se pletu?). Protože Šlapanice mají cca 7000 obyvatel (připouštím, že tak 1000 ob. to může mít blíže na vlak než na trolejbus). Protože tvoří napaječ pro linku 710.
Myslím, že pokud by byly Šlapanice součástí Brna, nic by to na situaci neměnilo, Brno by na té lince mohlo škrtat tak i tak. Takto má DP naopak větší výnos z jízdného, protože je na trase ještě jedna zóna navíc. 8-)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: pokud by byl u maloměřického mostu garantovaný přestup z/na a-75, pak by zkrácení každého 2. spoje o víkendech nemuselo vadit.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Robert: někde psali, že dráty budou od ledna/února, ale aby to nedopadlo, že to bude autobusová linka s trolejbusovým označením :-)


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Miky píše:
Zastávka u Anthroposu určitě potřeba je. Při přestupu z 84 na 37 mi ušetří dobrých 10 minut!

Naprostý souhlas! A opačně taky. Běžně se mi děje, že jedu z Kohoutovic a u Anthroposu vidím odjíždět linku 84 směr Komín. Takže když vystoupím na Anthroposu, spoj v pohodě stihnu.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
LADA: Však ono dřív či později někoho napadne, že v úseku Maloměřický most - Obřany je souběh tramvaje s autobusy...

Miky píše:
Zastávka u Anthroposu určitě potřeba je. Při přestupu z 84 na 37 mi ušetří dobrých 10 minut!
Asi myslíš z 44 na 37. Protože z 84 na 37 máš časově výhodnější přestup na Mendláku.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Dočasně natrvalo autobusy.


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Dostalo se ke mně ovšem, že ještě nejsou vydána všechna povolení pro výstavbu odbočky z Úvozu na Tvrdého. Na to, že to má za měsíc jezdit, je podezřelé ticho. Nemluvě o tom, že by mě zajímalo, co tam bude jezdit...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Lada: (k a-51) to nikoho v radě města Brna nezajímá. On se proti "náhradě" a-51 ozval i samotný MOÚ, ale každý si může odpovědět sám, s jakým úspěchem.
Jo, kdybychom měli opravené tratě, mohly by autobusy sloužit především k návozu lidí na šalinu (a nebylo by to vnímáno tak negativně).


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Co se tady všichni vzrušujete máme penis za 12 mega na náměstí kterej stojí ročně milion atd. sarcastic Je tady stejnej bordel jak v celé republice a ono hold když se budou vyplácet černoprdělnické restutuce i těm cirkvím které vůbec za komárů nebyly a atd. (nebudu to rozvádět) tak se nedivte když státní kasa plácá lovama jinde než má a město má menší dotace ,že musí někdě šetřit. Většina těch úprav je na poblití nejvíc mě irituje zrušeni 7, 29, 45 a 51. Např Chrlice (59) kdyby konečně udělali tu plotní tak mohli ukončit všechny aut. linky už v Komecu že.(např 40 a 48) Asi nejvíc mě sere ta a-51 chtěl bych vidět někoho kdo navštěvuje onkologický ústav pravidelně a podrobuje se zákrokům jak bude přestupovat např po chemu nebo ozařování když nemá auto a odvoz sanitkou byvá problém pokud tam človek doslova neumírá blee . Ovšem např zkrácení třeba te 6 či 8 a hlavně 31 plně schvaluji. Ono vůbec tu 31 by si měli především zaplatit hrdí Šlapaničáci k Brnu nechtěli tak nechápu proč by ten trajf tam měl jezdit tak často. 6 a 8 vlasní zkušenost tam opravdu chbět nebude. A když se teda tak šetří tak proč v nepraconích dnech nezkrátí každou druhou 4 na mostě? Argumenty že tak chodí výletníci jsou zcestné ti můžou jít pešky už z maloměřic stejně tak kolaři a návštěvníci místní nálevny na konečn a nebo jet a-75 a hold těch 300m dojít . #-o

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Co se tyce te a-45. Proc misto ni neposlou pres Vinicni a delnak vrchem a-55 ? Musel by se sice obetovat zastavka Bila hora, ale tam je pohyb cestujicich minimalni a navic je tam zalohovana d-8. Vnitrek julianova obslouzi a-75 . Ale asi je lepsi interval 20 minut, nez 10 a dole soubeh 3 linek v useku Delnicky dum - Stara osada.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
P. Haluza píše:
To je tak, když se všechno podřizuje důchodcům, kteří si vozí pozadí zadarmo. Viz třeba nesmyslné prohození 43/57 jen proto, aby se z Útěchova dalo bez přestupu dojet až k Bille, Albertovi a Lýýýdlu na Lesné.

Co jsem si tak všiml,tak většina cestujících pokračuje v 43 až do Kr.Pole,na 57 přestupuje obvykle až na vyjímky max.kolem 30% cestujících(o víkendu kolikrát celé dopoledne třeba vůbec nikdo).Tím pádem úplně odpadá logické řešení tohoto prohození.

K 45....včera jsem jel linkou 45 z Tomkáče na Lesnou a musím říct,že už na Tomkáči přijela 45 zcela plná(s cca 2min zpoždění) a na Merhatce se tam štvali další davy lidí,to stejné na Štefánce,po změně si nedokážu představit jak se to bude snažit vlézt do 46).Teďka lidé třeba z SO budou muset spoléhat na dobrý přestup z 44(84)/53 na 46,co je určitě potěší,zvláště,když se třeba 44 zpozdí a 46 jim "ujede před nosem".
Logika je v Brně prostá...to,co v Brně hodně využíváme,prostě jen tak zrušme a nahraďme něčím 50x složitějším.Opravdu tleskám téhle logice našich radních a pánů na magistrátu :mrgreen: :applause: .


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: možná jsi to nevyčetl, ale bohužel to tak nejspíš bude.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
renek píše:
miropiro: taky jsem pochopil, že každý druhý spoj d-5 bude končit na mendláku i ve špičce

Já jsem to teda z TZ Brna nějak moc nevyčetl. Asi jsem slepý nebo pracuji s jinou verzí textu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: ale právě z toho street view to vypadá, že další trolejbus bude muset čekat.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Přesně to jsem psal o pár příspěvků výše, ale asi to nějak zapadlo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Mauricio píše:
a za sto metrů zase zastaví. Vesnický systém jak vyšitý.

Zrušil bych Pisáreckou a je to :)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ono mi to nějak zmizelo...

Psal jsem, jak vidno z příspěvku pode mnou, že si teď nevybavuju, jak to tam je, ale mám za to, že dělení trolejí je až za zastávkou, tedy pokud bude v zastávce stát jeden trolejbus, druhý bude stát za ním a ejhle, zdržení dopravy na světě.

A jak vidno dále z příspěvků pode mnou, tak to tak není. V tom případě dobře, zdržení se konat nebude, resp. nebude o moc větší než teď, když jede trolejbus (abych pořád nemluvil jen o IGK) po těchto místech rychlostí chůze. Možná by to místo vymýšlení kravin, jako je zastávka Antropos, chtělo zmodernizovat a zkvalitnit trolejové vedení.


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 29 lis 2012 15:39, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Nevím proč Mauricio poslední zprávu smazal, ale stačí se pořádně kouknout na google street view a celková situace by měla být jasná.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Dělení je sice před zastávkou, nicméně není v dostatečné vzdálenosti, aby zde prolej trolejbus kolem druhého stojícího v zastávce. Alespoň podle fotek. Nicméně by snad neměl být problém upravit troleje, příp. posunout zastávku.

Edit:
Vojtik: záliv tam zatím není.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
V čem bude zastávka u Antrophosu bránit provozu, když tam jsou dva jízdní pruhy, popř. místo na vytvoření zálivu?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak když nemáš čas, nepoužívej "MHD" v Brně. To je jednoduchý. A ten vesnickej systém z toho tady děláte vy s tím Antroposem. On totiž pojede trolejbus, zastaví, pojede padesát metrů, proejde križovatkou, po sto metrech zastaví, projede križovatkou a za sto metrů zase zastaví. Vesnický systém jak vyšitý.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Když už máme systém MHD založený na přestupech, tak by měla být snaha dělat ty přestupy do nejvíce "uživatelsky přívětivé" a ne stylem, že zastávka jedné linky bude na jedné straně křižovatky a zastávka druhé linky sice "jen" pár metrů vedle, ale s přechodem přes dva blbě načasované semafory (které na křižovatce preferují automobily a chodec je pro ně "vedlejší produkt" a pouští se tehdy, když to náhodou vyjde do signálního plánu).

Aby to nedopadlo jako mnohde na vesnicích, kde jedna zastávka je před křižovatkou, druhá za křižovatkou, třetí na parkovišti vedle křižovatky a čtvrtá je neoznačená, ale je přece dvacet metrů v odbočném směru, to každý ví.

A tvoje "10 minut sem, 10 minut tam"... je vidět, že máš zjevně času na rozdávání. Nechceš mi nějaký přenechat? Ono těch 10 minut mnohdy dokáže vyvolat výsledné zdržení i 30 minut, pokud člověk jede zrovna směrem, kde přestupy vychází špatně.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jenže když jdu z domu v sedle, tak už to není 10 minut, ale 20 minut. Pravidelně se mi totiž stává, že jedu 52 a s protijedoucí 84 se míjíme na mostě přes Svratku. To už bych mohl rovnou chodit z Kohoutovic do Krpole pěšky. Bohužel na to ale nemám čas a když chci jít na výlet, radši půjdu do lesa, než do města.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A co? Tak hold vyjde z domu o 10 minut dřív nebo si připlatí 2 Kč a koupí si 90m jízdenku. To jsou ti zlenivělí studentíci, krok pěšky nejsou schopni ujít. Šmarjá, pár metrů a minut pěšky. No to je problém.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 říj 2024 04:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]