Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 131 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
To s tou x25 (snad po číslem 29) přes Slovanské nám. a Botanickou by nebyl vůbec špatnej nápad. Snad ji zachovají. Spíš to, ale bude omezení t-34 na úkor t-x25(29). Je fakt, že by se jizdní doba t-x25 ještě prodloužila. Ale na zachování x25 nejsou vůbec vozy.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
na t-36 přes záhřebskou zapomeňte, maximálně ve směru dc. Linka se přesměrovala do žabin při dostavbě tratě do Kr.Pole, nádraží, protože odbočení z Purkyňovy vlevo není vzhledem ke složitosti té křižovatky možné. Jediné použitelné řešení by bylo vedení ze záhřebské přes Slovanské nám. a po trase t-32. Na druhou stranu, dokážu si představit, že pokud se po přestavbě Pisárek zachová v nějaké podobě x25, mohla by jezdit tudy. Zastávka Záhřebská je přístupový bod k VUT strojní a podnikatelské fakultě, pak leží na trase i fakulta informatiky MU.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Já bych s tím aby jezdila t-36 přes Záhřebskou souhlasil. Její původni trasa se mi líbyla výrazně líp než ta dnešní.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nebylo by to zbytecny mateni lidi ? navic ja v tom nevidim nejak obzvlast vyhodny smerovy posileni


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Asi už to je dost passé, ale chtěl bych znát váš názor a to: t-36 vést přes Záhřebskou nebo přes nám. Svornosti? Teď, když na nám. Svornosti jezdí x25 a s jejím zachováním po výluce se počítá, by se klidně t-36 mohla vrátit na svou původní trasu ať to stojí co to stojí, co myslíte?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
no pokud vim tak se pak mely zabavit 2 pruhy z ty 4 proudovky, a zhruba ve 3/4 se mela odpojit a doprava na palavak, je tam tusim dodneska prusek . Az tak prudky to nejni , leccos se stalo tema tahlyma obloukama


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
a jak to mělo vypadat ta tram? jako nějakej tunel? nebo kudy? Vinohradským kopcem? to je dost prudký, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
U t-26 a spol j problem v tom ze vinohrady se stahuji na dopravu na novolisenskou a ne na kapacitnejsi Starou osadu.A cely se to jeste zhorsi po prodluzeni trbusu v lisni.
Skoda ze uz se asi nikdy nedostavi planovany prodlouzeni tram z osady na palavak. By vyresilo hodne problemu.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
proč see nevrátit ve vývoji o krok zpět, když to jde? třeba ta t-26 - cesta z novolíšeňské na Pálavák v ranních hodinách = z pálaváku pplný troli... zajímalo by mě, kolik lidí by využívalo zminěnou linku do bauhausu... a nevím, proč by měly jezdit troli z vincek na českou nebo komenskýho nám. - po cestě t-26, resp. i na její konečné je 150 možností přestupu na šalinu...
no, některé názory a nápady jsou hm zvláštní...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
jasne vratime se spatky , zavedem neprestupny rezim a linky 2* za den odkudkoliv kamkoliv.

jednou mame pestupny rezim tak prestupujme.


Mohla by být zavedena linka t-29 na komenského nám. nebo na českou.Spojily by se tak Vinohray s centrem a linka t-26 by byla omezena a nové lince by jezdily trolejbusy právě z t-26.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nj aspon to duchodci meli s kabelama po ruce. pro vetsinu ostatnich to velkej vyznam nemelo


Grand nádraží nebylo zas tak špatný odsut jezdil vr.1997-1999 autobus do bauhuusu a vr.1999 do shopingparku určitě tam byl lepší přestup na tramvaje jo 90.léta už se nerátí a tudíš autobus du BAUHAUSU už asi nikdy jezdit nebude ten zbytek pak jezdí z úzké


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
rozhodne to nejni Grand nadrazi, nebo ceska ....... Tam byly sileny soubehy abusu a tram


A úzká není centrum?tam je to samý autobus.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
prebytek trbusu moc nejni , kor ted kdyz sou dlouhodobe odstaveny 2 22tr.Navic je to docasny , nez se otevre krizovatka pisarky. Pak nastane nedostatek vozu .
Abusy se z centra jednou dostaly a nemely by se vracet spatky


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Anonymní píše:
A co teprve do bohunic dříve odsut do centra se hrnul jeden autobus za druhým a teďjen dvě tramvaje,kz toho jen jedna na hlavní nádraží která ač jezdí po 5.minutách s vozy KT8D5 je zcela vytížená kdyby odsud jezdilo ještě pár autobusů a pár tramvají bylo by to určitě lepší a pohodlnější.Jo a tak by t-27 mohla být prodloudloužená na Novolíšenskou a t-26 jen na palavák.T-26 na staré osadě je o ničem a je to akorát zdržování.To když je teď přebytek trolejbusů mohli by obě jezdit i o víkendu a t-26 by nemusela objíždět Starou osadu


No to snad ne...nechci pořád přestupovat, když jedu na novolíšeňskou troli


A co teprve do bohunic dříve odsut do centra se hrnul jeden autobus za druhým a teďjen dvě tramvaje,kz toho jen jedna na hlavní nádraží která ač jezdí po 5.minutách s vozy KT8D5 je zcela vytížená kdyby odsud jezdilo ještě pár autobusů a pár tramvají bylo by to určitě lepší a pohodlnější.Jo a tak by t-27 mohla být prodloudloužená na Novolíšenskou a t-26 jen na palavák.T-26 na staré osadě je o ničem a je to akorát zdržování.To když je teď přebytek trolejbusů mohli by obě jezdit i o víkendu a t-26 by nemusela objíždět Starou osadu


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
PvvS píše:
nj do lisne sice jezdily d-10, d-11, d-13 . ale ve vysledku je jedina d-8 o hodne lepsi
jojo, dříve to bylo o hodně pestřejší, třeba k nám do Komína jezdily d-3, d-10, d-14, d-18, d-20 a d-21. To pak člověk jezdil na Českou pokaždý něčím jiným.. :-D


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
PvvS píše:
A d-1 interval ve spicce 15 minut d-2 12 minut ... nektery linky , par vykonu denne. tuny vozidel a ridicu navic.

d-1 měla interval 12 minut ve špičce, stejně jako všechny ostatní linky kromě 4 a 19.


4/ 07 20 36 46 58
5/ 10 22 34 46 50
6/ 10 22 34 50
7/ 10 22 34 50
8/ 5 20 35 50
9/ 5 20 35 50

nj uklepsl sem se :(

DS mas pravdu , je to v sedle :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nektery linky sem hodil sem , cely to skenovat nebudu, jsou to JR z roku 1991
http://fotogalerie.svetmhd.net/category.php?cat=145


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
A d-1 interval ve spicce 15 minut d-2 12 minut ... nektery linky , par vykonu denne. tuny vozidel a ridicu navic.

d-1 měla interval 12 minut ve špičce, stejně jako všechny ostatní linky kromě 4 a 19.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nj do lisne sice jezdily d-10, d-11, d-13 . ale ve vysledku je jedina d-8 o hodne lepsi


No tak to to zrovna nemyslím ale ta ,,desítka"by bzla opravdu dobra z Bystrce na novolíšenskou.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A d-1 interval ve spicce 15 minut d-2 12 minut ... nektery linky , par vykonu denne. tuny vozidel a ridicu navic.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 21:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]