Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 467 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Velmi TREFNÝ dotaz na našeho křtiče čehokoliv... :applause:
a na soše Joštova koně se do práce nedostanu.. Dobře on!


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Přesně tak, na konci 2009 toho (=možnost uzavřít dlouhodobé smlouvy o závazku) využilo nejen Brno k DP, ale i kraj k ČD


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jezour: Smlouva mi trochu připomíná dlouhodobé smlouvy krajů s ČD. Nemohu však posoudit, jestli je to dobře pro kvalitu MHD v Brně nebo ne.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Smlouva o závazku veřejné služby a kompenzaci z veřejné přepravy cestujících uzavřená v prosinci 2009 na 15 let to nedovoluje, nejdříve tedy v roce 2025.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
miropiro píše:
Vím, že je to asi kacířská myšlenka, která mi byla tvrdě zamítnuta loni při představení rozpočtu Brna, ale když se chce šetřit, tak proč neudělat VŘ na nějaké městské linky - třeba by Brno za nějakou linku pak zaplatilo dopravci jinému méně než teď platí DPMB...


Osobně si myslím, že tudy cesta nevede. Navíc by byl problém v tom, že ať by to efektivný bylo nebo ne, tak by to tak zůstalo a akorát by to znamenalo méně příjmů pro DPMB...

Ale možná by to za zkoušku stálo.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
stuřík píše:
Jen by mě zajímalo, jak to bude vypadat s jízdní dobou prodloužených víkendových rozjezdů, přeci jenom kolem 6. hodiny ranní se už mnohde zapínají semafory, což by mohlo učinit útrum svižnosti rozjezdů.


Na některých křižovatkách je ovšem zapnutý semafor o víkendu touto dobou naprosto zbytečný. Ale i to se dá vyřešit, jenže by někdo (BK, město) musel chtít.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Vím, že je to asi kacířská myšlenka, která mi byla tvrdě zamítnuta loni při představení rozpočtu Brna, ale když se chce šetřit, tak proč neudělat VŘ na nějaké městské linky - třeba by Brno za nějakou linku pak zaplatilo dopravci jinému méně než teď platí DPMB...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ad. veletrhy - prosím, buďme v souzení této investice docela opatrní, Brno z veletrhů stále získává nemalé prostředky a řekl bych, že jejich výši tu nikdo z nás přesně nezná. Případným úpadkem veletržnictví v Brně by mělo jednoznačně přišlo o nemalou sumu.

(Město z návštěvníků veletrhu jednoznačně má ubytovací poplatky účastníků, které jsou do kasy města a dále na základě rozpočtového určení daní je městu směřována část daní, které jsou vybírány na jeho území - konkrétně daně z příjmů. Vyšší zaměstnanost ubytovatelů, vystavovatelů, obslužných firem a dalších, kteří z tohoto profitují, tak znamenají naprosto přímou vazbu na příjmy města)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ježour: kdyby fungovaly přípoje a člověk se na ně mohl spolehnout, pak by delší interval nevadil (při nastavení odpovídající (ne stávající) kapacity vozidel).


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
U Semilassa dle letošního JŘ v době od 21 do 23 funguje malé spojení skvěle, vždy se čeká na 42/70,44 a 84 a u jednoho odjezdu dokonce i 41(?71) směr Medlánky. Takže když se chce, tak ty přípoje fungují.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Pokud se prodlouží intervalu (k čemuž zjevně dojde) a současně se nechají nepřípoje (což je teď a pochybuji, že se to změní), tak bude po Brně o víkendech jednoznačně vítězit auto, v pracovních dnech kolo. Ne nadarmo jsem letos jezdil skoro dva měsíce do školy pouze na kole a bylo to rychlejší, i když jsem tranzitoval přes půl Brna v ranní špičce.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
No nic, během příštího roku to vidím na koupi auta :)


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
A nakonec by to mohlo jezdit proti lince 509 po Kšírově do Komecu a pak bez zajíždění na parkplac po Hněvkovského zpátky do Chrlic. Ale je fakt, že odbočení k Baumaxu taky není žádný med.


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Já tedy doufám, že na parkoviště v Komárově se zajíždět bude, aspoň po dobu, kdy tam parkoviště bude existovat, odbočování autobusu vlevo z Hněvkovského na Kšírovu jsem absolvoval několikrát, a není moc o co stát.
A přečíslování na 59 chápu, nebude to v lidech vyvolávat pocit, že je to stará 63.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Protože zrovna změny v Bystrci mě řádně, jak to jen říct slušně, zvedly ze židle, tak jsem si s tím dal trochu práce...

Lehký propočet: d-3 v úseku Rakovecká - Ečerova najede v pracovní den cca 202 vozkm, které se ušetří, naopak se vrazí do d-11 v dopoledním sedle do úseku Komín - Rakovecká, to spolkne cca 294 vozkm. Pokud bych vzal v úvahu i víkend, tak za celý víkend bude d-3 zkrácena o cca 392 vozkm, takže děleno 5 pracovními dny je to o dalších 78 vozkm více pro d-11, celkem máme tedy zkrácení d-3 v průměru o 280 vozkm na prac. den, prodloužení d-11 o 294 vozkm v prac. dny.
A otázka za 50 mega: Kolik tato změna ušetří, když jako bonus je potřeba prodloužit a-54 (cca 66 buskm/den) + zavést ji komplet v dopoledním sedle (cca 110 buskm/den při intervalu 20 minut)? Kde udělali soudruzi z magistrátu nebo já chybu?
A otázka pro 30 tisíc Bystrčanů: Jak se vám bude líbit přestup navíc při cestě z/do města v pustině na Rakovecké? Mimochodem, chci vidět, jak bude d-1 ráno pobírat nával z Ečerovy, když už na Ečerově se stojí jak v d-1, tak v d-3.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Taky je docela hloupost kupovat jako "máme s tím plány a bude to výdělečné a neřekneme vám co s tím bude, protože je to business" něco, co je a zákonitě bude v úpadku díky rozvoji informační společnosti a informačních technologií. A pokud s tím nemají utopické plány typu celé to zbourat a přestavět na lunapark (což je pro změnu neprůchodné politicky), pochybuji, že s tím něco vymyslí.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Pěkný článek na stránkách modernibrno.cz
Doprava v Brně bude výýrazně levnější (pro DPMB)!
Brno se rozhodlo, že prodlouží intervaly některých linek a některé linky zcela zruší. Cestující si prý budou muset zvyknout na určité „nepohodlí“, ale je možné, že DPMB uspoří, prý až 50 milionů korun. Nejenže je to úspora, ale ještě je to rafinovaný krok k vyřešení problémů s parkováním v centru, protože v nových přecpaných spojích budou jistě rádi cestovat všichni

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jenže to někteří lidé (celosvětově) nechápou a to je důvodem toho skloňování slova "krize"...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hal: je z principu špatně si něco kupovat, když na to nemám, tzn. to hradit bankovním úvěrem. Pokud to vezmu obecně, pak to neplatí jenom u měst, ale např. také u domácností. Zkrátka si mohu pořídit jen to, na co aktuálně mám, abych se později nezadlužil ještě víc.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Ja osobne marne premejslim , co kdo myslel tou 78. Kdyz se zrusi a-45, tak proc nenechat belohorskou na krku a-75, ktera na tu osadu taky jede, a a-55 pres julianov . Sice by jedna yastavka byla bez abus obsluhy, ale provoz je na ni nulovy. Poliklinika vinicni bude pokryta, odstrani se soubehy po belohorsky a pri yahmourenejch ocich by se tou a-78 mohla nahradit i t-27 ...

Me osobne to uz je vcelku jedno, jsem v temer nedotcenym useku (az na tz spoje co se proskrtaj..), pracuju na nahradnim reseni, ale z vinohrad jezdi dost lidi a rozhodne tam ta linka nejni prazdna..


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Krásně to vychází např. v Černovicích 47, 74, 49, 94 (posléze i 49 a 94 v Heršpicích a dál), v úseku Řečkovice - Česká 41, 71, 91 nebo Bosonohy 69 a 96
Stejně se plánuje i 55, 58, 75, 78 na Delňáku

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Karlos: Logické? Mně tedy přijde takovéto přeznačování linek spíše matoucí. Akorát se to bude lidem plést a vznikají nedorozumění, právě proto, že si je to tak podobné. Uprarvovat číslo linky MHD podle linek IDS je zvláštní.

manil: Díky za to číslo. To je z nějakého průzkumu? To jsou zajímavé počty. :mrgreen: Nějak tak jsem to čekal, ikdyž mi to nepřijde nijak málo. Samozřejmě je něco jiného v 11 hodin a něco ve 13, kdy se vrací domů první studenti. Nicméně toto je všude. S tím sedlem bych se smířil, stejně v tu dobu jezdím jen občas. Mluvil jsem především o špičce, tam je vytíženost velká.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Přečíslování a-63 na a-59 je logické, Chrlice totiž pak budou obsluhovány linkami 59, 95 a 509. Jen nevidím důvodu proč by se a-50 měla vrátit na blokovou smyčku protisměrem? Snad nevadí, že po Kšírové pojede víc linek pouze v jednom směru

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
59 se nejspíš bude točit jako 509 přes Heršpice, ukončení na parkovišťu je nesmysl, přestup na šalinu by znamenal 300 m přes 2 podchody a ještě v protisměru jízdy. Význam přečíslování mně teda taky uchází :-)
Mám podezření, že 50 se vrátí na původní trasu, po které jezdila první 2 měsíce po protažení do Komárova, tj. ve směru do Bohunic přes Hněvkovského, s tím nevhodným odstavením před křižovatkou a bez zajíždění na parkoviště. Asi začnu víc jezdit na kole...

A prodloužení nepoužitelného intervalu 15/30 už od 20:30 = trvalé vyhnání dalších cestujících natrvalo, za čas zase o půl hodinku dřív... :-( To radši to dopolední sedlo 6/12

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Všechny škrty v této oblasti jsou velmi bolestivé. Osobně to považuju za velkou prohru hromadné dopravy, ale je-li nutné snížit vozokm na úroveň -50 mil. Kč, tyto návrhy jsou jako kompromisy kompromisů relativně schůdné. Osobně třeba považuji za nejméně bolestivý krok zkrácení půlky osmiček na NL a půlky šestek na Švermovu v dopoledních sedlech...krom toho, že to ze začátku bude působit zmatky způsobené tím, že si cestující neštou tabla a neposlouchají hlášení...

Domis:
Vezmeme-li v potaz to, že opravdu musíme ušetřit, tak ty Šlapanice jsou jedna z nejméně bolestivých oblastí. Průměrná vytíženost spoje v relaci Krejčího - Šlapanice je v dopoledním sedle při 15 min intervalu cca 20 - 25 lidí na spoj (pokud nejede nějaká škola na výlet).

Ježour:
Návrhy opětření se hodně dynamicky vyvíjí, nicméně základní oblasti, myslím si, jsou shrnuty všechny.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 22:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]