Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 468 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Též se obávám, idnes nezveřejnil dokument celý...


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
stuřík: že tam není nic o prohození 43 a 57 ještě neznamená, že k tomu nemůže dojít..

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Přesun => "Úspory, škrty a šetření," co admini?

Jinak, taky přidám ze svýho písečku, jsem rád, že se upustilo od výměny linek a43/57 ze Soběšic do Útěchova a dál, svoje jsem k tomu už řekl, takže se nebudu opakovat. Tramvajové změny až na Bystrc ok, omezování t31 je prostě ukvapenost, a45 logickej krok (ještě podle toho, jak to dopadne), a63 no budiž (s přečíslováním se něco ušetří nebo aby to pasovalo k a509?).
Jen by mě zajímalo, jak to bude vypadat s jízdní dobou prodloužených víkendových rozjezdů, přeci jenom kolem 6. hodiny ranní se už mnohde zapínají semafory, což by mohlo učinit útrum svižnosti rozjezdů.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Citace:
zkrácení linky 3 na Rakoveckou s náhradou prodloužením linky 54 přes Rakoveckou na Přístaviště a zachováním provozu linky 11 dopoledne trvale do Bystrce
Zdroj: http://brno.idnes.cz/brno-chysta-zmeny- ... zpravy_bor


Skvěle, ať končí v Komíně celý den. Toto je úplně zbytečné. A o jedenáctce už ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Investice do BVV, no, to je zase jednou jeden z těch lepších vtipů. Do pěti let v tom bude město všecky akce dotovat, aby se místo toho nemuselo starat o úplně prázdné haly, některé navíc památkově chráněné, aby to nespadlo. Pak si povíme jakej je rozdíl mezi tim a vozokilometry DPMB. Nebude žádnej.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jezour: nesouhlasím. Ano, výsledek se dal čekat, ale nechat si neustále * na hlavu? A platit paníze, když se páni radní blbě vyspí? Ne, to nebudu.

Hal: Pěkná teorie. V praxi se však ukazuje, že ne vždy funguje. A nevím, zda zrovna město si může dovolit riskovat "své" peníze. A kdyby to bylo tak moc výhodné - proč ty banky na to půjčují? Proč to nedělají samy?


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Jezour: plně souhlasím


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Všem nespokojeným: To je tak, když bojujeme proti zpoplatnění rozjezdů a pak se divíme, že to dopadne škrtáním... Do puntíku splněn scénář, jak město dosáhlo přesně toho, co chtělo - na mhd nedá ani korunu navíc (a to nedá, to nám bylo jasný všem) a když lidi nechtějí noční doplatky, tak kilometry seškrtáme tak, aby to vyšlo i bez doplatků.
Dost mě to štve, ale gratuluji všem, co nechtěli zpoplatnění MHD 0-4, k jednoznačnému vítězství. Jenom teda nevím, proč si myslím, že teď by vám to zdražení noční dopravy vadilo mnohem míň, přesněji nevadilo vůbec, kdybyste se přes den dostali do svého spoje pokud možno dál než jen na poslední schod a s tváří přilepenou na skle dveří...


Offline
488
13 čer 2004 23:04
No ale na ten pozemek ti v pujci banka. protoze ten pozemek muzes jako protihodnotu zastavit. Na ty vzkm ti jaksi banka nepujci. Akcie muzes taky zastavit oproti uveru. Takze kdyz si zajistis aby ti ta investice vynasela tak aby si pokryl splatku + uroky tak za par let jaksi mas cistou investici bez zavazku, kteou muzes dal prodat nebo si ji nechat, aby ti vynasela dale penize.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Hal píše:
Dalsi co nechape podstatu ekonomiky a plete si dojmy s pojmy. Veletrhy bych dotoho vubec netahl to je proste investice. Tj za ty penize jaksi mesto dostane akcie, ktere maji jaksi tu stejnou hodnotu a pozdeji je muze treba prodat nebo treba muzou odporodat cast pozemku BVV, aby se cast penez vratila.

Naopak dotace do na vzkm je jaksi nevratna a kdyz proste nejsou penize tak se ty vzkm omezi, protoze ty prachy se jaksi z tech vzkm nevrati.


Tak to mám obavu, že také nechápu podstatu ekonomiky.

Když nemám co jíst a umírám hlady, tak si za zbývající peníze, co mám na jídlo, koupím třeba pěknej pozemek nebo diamanty. Takže to znamená, že hlady neumřu, protože jsem ty peníze chytře investoval (asi se shodneme, že cena diamantů a pozemků bude dlouhodobě růst).

A jídlo, co jím, musím omezit, protože když ten rohlík sežeru, tak jsem ho nevratně zlikvidoval (teda on se vrátí, ale ne v příliš pěkné formě).

Už jsem pochopil podstatu ekonomiky?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Tak takto nová verze omezení mě už dost nadzvedla ze židle. Chápu šetření koncových úseků linek v dopoledním sedle (d-6, d-8), kde lze přesednout na jinou linku. Ale toto...
Citace:
prodloužení intervalu linky 31 v pracovní dny dopoledne mimo špičku na 20 minut

snížení počtu spojů linky 31 do Šlapanic s částečnou náhradou trolejbusovou linkou 33 a autobusy v části trasy linky 31 Hlavní nádraží - Slatina, Krejčího

Linka 31 rozhodně nejezdí prázdná, a to ani v sedle. Narozdíl od mnoha jiných linek je v ní většinová poptávka Šlapanice - nádraží, tedy od konečné na konečnou, žádný koncový úsek se slabou poptávkou nemá (většina obyvatel Slatiny jezdí 33). Ve špičce jezdí ráno ze a odpoledne do Šlapanic plná extrémně, kdo nejede ráno z konečné, nemá šanci si sednout. Ale ani v opačném směru jezdí vytížená nadprůměrně. Kromě toho, že Šlapanice mají téměř 7000 obyvatel, slouží jako napaječ linka na linku 710 pro Ponětovice, Jiříkovice a Blažovice (další 2000 obyvatel), což je trochu problém, vzhledem k tomu, že ta 710 má prakticky stejnou kapacitu jako trolejbus. Zde to šetření opravdu není na pravém místě, protože stávající cestující se do prodlouženého intervalu ve špičce prostě nevlezou a zákonitě musí přesednout do aut. :-k

A to ukončení autobusů na Krejčího vidím jako vzkaz Šlapanicím, že Brno si bude MHD zajišťovat jen na svém území, co na tom, že takovýto spoj je úplně k ničemu, neboť bude poloprázdný (stará Slatina negeneruje takovou poptávku). A možná ne, spoje ze Šlapanic pojedou tak plné, že se do nich už Slatinští nevlezou a budou muset vzít za vděk autobusem. Navíc nahrazovat trolejbusy autobusy mi přijde jako velký krok zpět. Že by nedostatkem trolejbusů? :twisted: Co na to kraj, vždyť na provoz 31ky přispívá v rámci ZDO? zde snad není nějak smluvně ošetřen počet vozokilometrů? Mohly by to začít řešit i Šlapanice místo zbytečných projektů typu Seniorbus. ](*,)

Vím, že jsem další, kdo si tu hájí svůj píseček, už se těším na reakce.

EDIT: Zkráceně tím chci říct, že šetřit se dá tam, kde jsou kapacitní rezervy, ale tam, kde nejsou, se nic neušetří.


Offline
488
13 čer 2004 23:04
pepola píše:
To by ale naši radní nesměli vyhodit 767 mega za Veletrhy...


Dalsi co nechape podstatu ekonomiky a plete si dojmy s pojmy. Veletrhy bych dotoho vubec netahl to je proste investice. Tj za ty penize jaksi mesto dostane akcie, ktere maji jaksi tu stejnou hodnotu a pozdeji je muze treba prodat nebo treba muzou odporodat cast pozemku BVV, aby se cast penez vratila.

Naopak dotace do na vzkm je jaksi nevratna a kdyz proste nejsou penize tak se ty vzkm omezi, protoze ty prachy se jaksi z tech vzkm nevrati.


Naposledy upravil Hal dne 15 lis 2012 22:23, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Pozor ovšem, tohle jsou škrty podle rozpočtu, kde odkup většinového podílu v BVV ještě docela jistě není :)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Hal píše:
Proste diky novemu rozpoctovemu urceni dani Brno dostane o cca 250 milionu mene a proste se musi najit uspory, kde to jde, nelze cekat, ze by se ty uspory nasly ve skolstvi nebo jinde. Vzdy kdy nekde skrtnes penize bude nekdo vystupovat proti. Mesto proste nema tiskarnu na penize. aby si par miliard vytisklo. Omezi se proste par nevyuzivanych spoju. A pocitam, ze diky hospodarske krizi bude propad prijmu jeste vetsi a budou se muset najit dalsi uspory.

A pokud jde o sestavonani rozpoctu mesta tak muzes prehodit na dopravu jen par milionu a ne desitky milionu, protoze ty penize proste nejde vzit z jineho baliku. protoze by zase nebyly penize na opravy skol a atd.

To by ale naši radní nesměli vyhodit 767 mega za Veletrhy...


Offline
Uživatelský avatar

366
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
K diskusím ohledně změn v dopravě na příští rok a k odkazovanému článku:
Uvádí se jako jedna ze změn

zrušení linky 63 a nahrazení linkou 59 v úseku Komárov - Chrlice

Předpokládám, že by se otáčela tak jako a-50 na tom parkovišti u Marinánské nám. Nebo bude vytvářet blokovou smyčku jako a-509 a jednosměrně pojede po Kšírově a přes zast. Sokolova?


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mechoš: 1 příklad: úsek Česká - Mendlák 7 minut. Člověk by čekal (když se opravila Husova, Joštova, Komenského náměstí a část Pekařské), že tu bude kratší jízdní doba. Bohužel je to spíš naopak (oproti předešlému stavu).


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
thingie píše:

Stejně tak bych viděl velmi pěkný námět k šetření ve zkrácení jízdních dob, čímž by se jednak dali nalákat cestující a zvýšit příjmy, na druhou stranu pak i snížit náklady, neboť by na stejný interval stačilo méně jízd. Máme tu obrovský prostor v neexistující preferenci VHD, máme tu nesmyslně nadsazené jízdní doby o víkendech a večerech, vedoucí k šílenému čekání na zastávkách, máme tu spousty zbytečných pomalých jízd. I přes mnohé investiční akce, jako přestavba České, oprava Husovy, křižovatka v Pisárkách, tak se jízdní doby za posledních 6 let zkrátily jen minimálně, spíše zůstaly stejné a někdy i narostly.

Ale to nic, no.


Jenže při zkracování jízdních dob vůbec neuvažuješ strašné množství vozů - pohonů dveří např. s výklopkama bys ještě mnohdy potřeboval jízdní dobu prodloužit.... myslím že současný stav je jako kompromis dostačující .....


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
On by se určitý manévrovací prostor našel. Letos se například obrovské množství peněz vyhodilo doslova a do písmene do kanálu. Stejně tak by se dalo pracovat s příjmovou stránkou. Dopravní podnik by se měl snažit dostat více peněz z kraje, například. Pokud se omezíme čistě jen na dopravní kapitolu, tak v příjmech není třeba zpoplatněné parkování, protože se (i přes ledasjaké proklamace) nic nezpoplatnilo.

Stejně tak bych viděl velmi pěkný námět k šetření ve zkrácení jízdních dob, čímž by se jednak dali nalákat cestující a zvýšit příjmy, na druhou stranu pak i snížit náklady, neboť by na stejný interval stačilo méně jízd. Máme tu obrovský prostor v neexistující preferenci VHD, máme tu nesmyslně nadsazené jízdní doby o víkendech a večerech, vedoucí k šílenému čekání na zastávkách, máme tu spousty zbytečných pomalých jízd. I přes mnohé investiční akce, jako přestavba České, oprava Husovy, křižovatka v Pisárkách, tak se jízdní doby za posledních 6 let zkrátily jen minimálně, spíše zůstaly stejné a někdy i narostly.

Ale to nic, no.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Fafner: z eráru se vždy rozhazuje lépe, než z vlastního. A přece bys nečekal, že radní použijí všechny peníze uváženě a na to, co je potřeba?


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Hal: Proto se staví šulín(i/y) na Svoboďáku, za těžký miliony se rekonstruuje Moravské Náměstí a splácí se předražený poršata. A takových zakázek se dá najít spousta, ale všichni na ně jen říkají "to my ne, to ti před náma".

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
488
13 čer 2004 23:04
Zkratit linku a-51 je celkem neuvazena akce o tom zadna, ale tezko se bude hledat jina dalsi uspora. Penez je nedostatek nejen na provoz, ale i na obnovu vozoveho parku viz tristni stav trolejbusove dopravy, reseny koupi srotu z HK.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hal: nelze cekat, ze by se ty uspory nasly na radnici. :mrgreen:

Omezi se proste par nevyuzivanych spoju.
Nesouhlasím, viz linka 51 (ale samozřejmě nejen ta). Ta bude zkrácena kvůli souběhu 3 zastávek se šalinou (a to ještě Bůh ví jakým).


Offline
488
13 čer 2004 23:04
Proste diky novemu rozpoctovemu urceni dani Brno dostane o cca 250 milionu mene a proste se musi najit uspory, kde to jde, nelze cekat, ze by se ty uspory nasly ve skolstvi nebo jinde. Vzdy kdy nekde skrtnes penize bude nekdo vystupovat proti. Mesto proste nema tiskarnu na penize. aby si par miliard vytisklo. Omezi se proste par nevyuzivanych spoju. A pocitam, ze diky hospodarske krizi bude propad prijmu jeste vetsi a budou se muset najit dalsi uspory.

A pokud jde o sestavonani rozpoctu mesta tak muzes prehodit na dopravu jen par milionu a ne desitky milionu, protoze ty penize proste nejde vzit z jineho baliku. protoze by zase nebyly penize na opravy skol a atd.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Naxashi píše:
Co takhle říct voličům, že přestaneme dělat blbosti a na MHD seženeme prachy, i kdyby to mělo být z vlastní kapsy?


Tyhle postoje miluju. Prosimtě najdi si na googlu, co znamená realita.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Co takhle říct voličům, že přestaneme dělat blbosti a na MHD seženeme prachy, i kdyby to mělo být z vlastní kapsy?

Politici, dejte z vlastního, se říká snadno. Nicméně bych chtěl vidět to procento lidí, kteří by na jejich místě ty prachy skutečně dali.

Osobně si myslím, že většina lidí, kteří nadávají na současnou politickou garnituru, by se na jejich místě chovala úplně stejně, ne-li ještě hůř.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 22:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]