Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 469 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Stačila by udělat anketa, buď to bude stát stejně, ale spoje se zredukují, nebo si připlatíme a zůstane to ve stávajících kolejích.
Napadla mě varianta, připlatíme si ještě víc a bude to jezdit časteji. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Jsem snad politik?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi: No tak jim to řekni a sežeň, kdo ti brání?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Co takhle říct voličům, že přestaneme dělat blbosti a na MHD seženeme prachy, i kdyby to mělo být z vlastní kapsy?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Yakuzza píše:
Jak tak nad tím uvažuju... za mě, asi bych byl raději, kdyby místo těchto krkolomných seškrtávaček jednoduše zdražili jízdné.

Řekl bych, že škrtání je politicky líp průchodný, protože říct voličům. omezíme spoje, vypadá líp, než říct, už zase budeme zdražovat. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
ad zdražení: potřebuju 50 mega, v Brně je cca 400 tisíc obyvatel, tj. z každého potřebuju dostat navíc 125 Kč za rok. Jo, to by šlo...


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Tam ale nebyly uvedeny úplně všechny změny, ne?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Yakuzza: +1


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Jak tak nad tím uvažuju... za mě, asi bych byl raději, kdyby místo těchto krkolomných seškrtávaček jednoduše zdražili jízdné.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
MartinV: taky pravda, nicméně to nic nemění na tom, že d-11 je dopoledne zbytečná kamkoliv za Komín.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Ano, Ečerova od 1.1. výhradně linkou 1, proto otáčení 54 na Přístavišti


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
d-11 dopoledne na Ečerovu je úplně zbytečná

Myslím, že bude celodenně ukončena na Rakovecké, ale v každým případě bude dopoledne v úseku z Komína vozič vzduchu.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Michalk:tam není řečeno nic o d-11 na Ečerovu, ale trvale do Bystrce (tomu rozumím ve smyslu celou dobu provozu na Rakoveckou).


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Sedlo píše:
Linka 54 bude mít rozsah provozu shodný s linkou 11 (tj. 6 - 19).

6:30-18:30 :-(


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jo, lidi z Kamech (včetně mě) už hýkají blahem, že budou muset z d-3 přestupovat už v pustině na Rakovecké, místo na Ečerově, kde se dalo aspoň po příjezdu odpoledne z hokny něco nakoupit... d-11 dopoledne na Ečerovu je úplně zbytečná, kdyby to nechali, jak je teď, udělali by líp. By mě zajímalo, kolik se zrovna tímto krokem ušetří. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Yakuzza: ano, rozjezd je mnohdy rychlejší. Ale novinářům jde pochopitelně o čtenost článku, proto tam dají např. tyhle zcestné citace (zajímalo by mě, jestli si je někdy nevymyslí, protože normální člověk by tohle nemohl vypustit z úst).


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
No mezi nama, co se těch "ranních rozjezdů" týče, on se člověk takhle kolikrát někam dostane líp než za normálního provozu, kor o víkendu ráno. Ale já třeba bydlím na trase rozjezdu, jsou určitě části města, kde to lidi nasere.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Novináři se opět vyznamenali:
uvádějí tam citace lidí (po části s nočním provozem před NPD do 7 hodin), ze kterých vyplývá, že zřejmě nebude jezdit nic a že do oněch 7 hodin nebudou moct použít MHD.

To šetření na MHD je smutné, protože ono se něco ušetří, na druhou stranu pokles příjmů od cestujících nebude malý. Ale to je asi zbytečné lidem z RMB připomínat. Pro ně je hlavní, když si budou vesele dál stavět sochy a kupovat nová auta (možná trochu vytržené z kontextu, nicméně to nejsou nutné výdaje (spíš jsou to zbytečné výdaje)).


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Proč tu dopravu mimo špičku v pracovní dny nezrušíme úplně? Opakuju to pořád, ale moje běžná 5kilometrová cesta do práce má rozdíl mezi chůzí a DPMB rozdíl asi 20 minut čistého času, za předpokladu ideálního spojení, tedy vehikl jede vzápětí co dojdu na zastávku, přestupy přímo navazují. Těch 20 minut vám jeden pásmovaný spoj, prodloužený interval (pevný je čas příjezdu, ne odjezdu) a ujetý přestup sežerou proklatě snadno.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
renek píše:
Ten víkendový ranní provoz nočních linek bude v intervalu 20 nebo 30 minut? Dřív psali o 20ti minutách a Ander mluví o 30ti až 60ti minutových intervalech.
Jezdívám ráno do práce a hlavně v sobotu bývá jednička z Bystrce plná a to jezdí v intervalu 15 minut.

Spojení budou v PD: 23:00, 23:30, 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00, 4:30, 5:00
Spojení v NEPRAC.DNY: 23:00, 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 3:00, 4:00, 4:30, 5:00, 5:20, 5:40, 6:00, 6:20, 6:40 a 7:00


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Ten víkendový ranní provoz nočních linek bude v intervalu 20 nebo 30 minut? Dřív psali o 20ti minutách a Ander mluví o 30ti až 60ti minutových intervalech.
Jezdívám ráno do práce a hlavně v sobotu bývá jednička z Bystrce plná a to jezdí v intervalu 15 minut.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Sedlo: díky, to jsem nevěděl, pak si na ni možná lidi zvyknou a lidi z Kamech nebudou muset přestupovat na Ečerove na jedničku a pak ještě jednou na 11ctku.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
renek píše:
54 jezdí stejně jenom ve špičky a navíc lidi stejně počkají na tramvaj č.1 a nikde nebudou přecházet a linka 11 je podle mě zbytečná až do Bystrce, jezdím tudy dopoledne skoro denně a určitě mezi komínem a Bystrcí stačí linka č.1

Linka 54 bude mít rozsah provozu shodný s linkou 11 (tj. 6 - 19).


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
zkrácení linky 3 na Rakoveckou s náhradou prodloužením linky 54 přes Rakoveckou na Přístaviště a zachováním provozu linky 11 dopoledne trvale do Bystrce

54 jezdí stejně jenom ve špičky a navíc lidi stejně počkají na tramvaj č.1 a nikde nebudou přecházet a linka 11 je podle mě zbytečná až do Bystrce, jezdím tudy dopoledne skoro denně a určitě mezi komínem a Bystrcí stačí linka č.1


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
- nepochopil jsem, proč má dojít k přejmenování linky 63 na 59. Jaký to má smysl krom zbytečného navýšení financí i když asi jen drobných?
- Jak to, že nejednou jde zřídít zastávku u Anthroposu pro denní linky, není to tak dávno, kdy tvrdili, že to nejde, protože jim to prý nepovolili.
- nejezdí náhodou linka 57 do Husovic místo na Tomkovo náměstí kvůli nebezpečnému otáčení ve špičce? To už právě nevím jistě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 22:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]