Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 114 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Falkon: pokud by se stavěla nová VRT trať (což v dohledné době 2 století pro nedostatek peněz nebude), potom ty vlaky nebudou stavět v každé zatáčce; možná budou mít po cestě jednu zastávku. Ale rozhodně by tam nefigurovaly Kohoutovice. To by pak totiž ta VRT trať byla celkem k ničemu, bo by se ty vlaky ani nerozjely a už by musely zastavovat.


Offline
Uživatelský avatar

370
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Mimochodem, když se ještě zpětně vrátím k těm odkazům, co sem házel Domis:
Chápu to správně, že po elektrifikaci tratí do Židlochovic a Hustopečí už vlaky (kategorie Os) z Brna přímo do Břeclavi vůbec jezdit nebudou? A co stanice za Šakvicemi (Zaječí, Rakvice, Podivín a Ladná)? To tam budou jakou zastavovat Sp, R, Ex a EC? O tom dost pochybuju.
A proč chtějí spojovat větve S2 a S4? Existuje snad nějaká podložená studie, že lidi ze směru od Letovic/Skalice v Brrně hromadně přestupují na vlaky na Třebíč a/nebo naopak?
Naopak se mi líbí (jestli jsem to pochopil správně) myšlenka S7 a znovuobnovení Os z Křenovic h.n. až do Vyškova, přestože z tohoto důvodu (aspoň to tedy předpokládám) byla vytvořena linka 107 - otázkou je, nakolik je toto "pohodlí" zastavování víc v centru jednotlivých obcí vykoupeno na úkor ekologičnosti provozu. Ať už autobusy splňují jakékoliv euronormy, exhalace vypouštějí stále, dokud se nebude jezdit na destilku a trať na Vyškov je přece elektrifikovaná.
Mmch, u těch dlouhodobých a smělých plánů na VRT směr Praha, to předpokládám znamená nějakou výstavbu nové železniční tratě - existuje k tomu nějaký materiál, kudy by to mělo vést? (Mám pocit, že kdysi jsem matně četl cosi o plánované mezizastávce Brno-Kohoutovice.)
Předem díky všem zasvěceným za jakékoliv odpovědi (mmch, pokud jsou některé otázky přímo zodpovězeny v té studii přiznávám se rovnou, že jsem ji nečetl tak dopodrobna).


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Aktuálně bude zase výluka na S/R4 a organizace náhradní dopravy do Omic tak, že se v Troubsku na Nové přestupuje na 403. Ovšem nikde se nepíše, jestli po dobu výluky jsou uznávány jízdenky z vlaku i ve 403 do Omic? A zajímalo by mě, jaká chorá hlava vymyslela, že po dobu výluky z Omic směr zastávka a dále máme smůlu, ač i tím směrem se z Omic jezdí (byť samozřejmě většina jede do Brna)... Autobusy od Brna, které jedou alespoň přes křižovatku pro jistožtu nezastavují, abychom náhodou nemohli dojít alespoň tam... A to jsem se divil, jak i důchodci si jsou schopní udělat výlet na autobus na křižovatku :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

370
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Domis: Dík za odkazy, zrovinka je studuju a už jsem našel několik chyb biggrin Třeba v textu "a", str. 26, tab. 13 máme krásný Hodnonín i Moravské Brnánice. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Pozor, Boskovická spojka by byla ohromně užitečná. Dneska drtivá většina lidí, co vystupuje ve Skalici z vlaku od Brna, jde na autobus nebo motorák do Boskovic, takže by tím odpadl přestup pro podstatnou část cestujících. A pokud jedou autobusem někam jinam, jednoduše místo Skalice přestoupí v Boskovicích.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Na webu kraje v sekci Koncepce rozvoje dopravy se objevila Studie Aglomeračního projektu brněnské příměstské železniční dopravy 2020. Jsou to 2 soubory PDF na konci stránky : Infrastruktura a technologie a Dopravní model (přímé odkazy).

Přesně podle toho kraj postupuje v objednávání dopravy na železnici. Zajímavé jsou plánky případných nových vlakových zastávek. Za sebe můžu říct, že s většinou akcí se plně ztotožňuji, až tedy na Boskovickou spojku, zde se mi příčí rozdělení páteřního svazku S2 do dvou přestupních uzlů: Skalice a Boskovice. A škoda, že dokument vůbec neřeší dostupnost Znojma např. mnou dříve zmiňovanou Novosedelskou spojkou.
Ještě mě zaujala rekonstrukce tratě Brno- Blažovice, kde se počítá s vedením 2 souběžných tratí, stávající přes Šlapanice směr Veselí nad Moravou a nové zřejmě přímější (se zbytečnou zastávkou letiště) pro směr Vyškov.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
O tom, jak funguje přivolávačka mne poučovat nemusíš, děkuji.

A o písku jsi tu psal a pak jsi to smazal (na ŽP v komentářích to zase svádějí na písek; není to doslovné znění). Nebo jsem měl vidinu, i to je možné.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vojtik: Když na JOPce spustíš přivolávačku, tak bliká 3 minuty. A pokud máš v posledním oddílu před vjezdem dva vlaky, tak se může stát, že Ti během těch tří minut vjedou do stanice oba dva.
Ona by se ta přivolávačka dala vypnout i dřív, ale když výpravčí nemůže spolehlivě zjistit, kdy vlak projel kolem návěstidla, tak ji nechá blikat. A to už vůbec nemluvím o tom, že má taky jiné povinnosti jako např. sledování vlaku (mohlo jet něco opačným směrem).

O písku jsem naštěstí nic nečetl.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Celá ta dopravní situace mi přijde podivná - osobák na přímé, za ním natlačené EC, které bylo vpuštěno na kolej obsazenou tím osobákem... Dost by mě zajímalo, co z toho nakonec vyleze.

Mouko, ten exot, co na ŽP spekuluje o písku bude asi stejný odborník jako pražský autobusák na K-Reportu, který spekuluje o podložení tlačítka PN párátkem. To vše na monitoru JOP...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Osobák vjížděl na přivolávačku a EC, které jelo za ním, vjelo na přivolávačku taktéž, jelikož stále svítila.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
http://brno.idnes.cz/vlaky-vyjely-proti-sobe-0wm-/brno-zpravy.aspx?c=A130204_115134_brno-zpravy_mav

Citace:
Příčinu incidentu nyní zjišťují vyšetřovatelé. Podle Drápala chyba asi nebyla na straně strojvůdců. "Strojvedoucí rychlíku měl povolený vjezd do stanice," odmítl Drápal spekulaci o tom, že na návěstidle svítilo "stůj".

"Zjišťujeme, co přesně se stalo a proč oba vlaky byly na stejné koleji, když EC jel rychleji a mohl osobní vlak předjet," doplnil mluvčí Drážní inspekce.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/vlaky-vyjely-proti ... zpravy_mav


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
http://www.novinky.cz/krimi/292179-rychlik-eurocity-vjel-na-obsazenou-kolej-od-srazky-delilo-vlaky-50-metru.html

Údajně mělo jít o vjezd na přivolávačku a novináři z toho udělali senzaci.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Příčina dnešního zpoždění některých vlaků na hl. n.:
Deník: V Brně zemřel na železnici muž, vlaky nabraly zpoždění.
Idnes: Vlak přejel v Brně muže, tragédie na dvě hodiny zastavila dopravu.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nádraží v Chrlicích dostane po čtyřech desetiletích do názvu Brno
A primátor si z toho udělá show, to je mu podobný :applause:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Vrahovice jsou taky součást Prostějova a v názvu zastávky to není.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Tento problém tam skutečně byl, ale na popud cestujících z Chrlic ČD změnily podmínky výdeje těchto jízdenek.
Na stavědle už tam v sobotu bylo Brno - Chrlice.
Jinak i v jiných městech jsou podobné problémy. Třeba v Liberci se nachází stanice Vesec u Liberce, což může být trošku matoucí.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Hlavne je to cast Brna, to je to same, jak kdyby se v krpoli jmenovala zastavka jenom Kralovo Pole.

BTW cetl jsem kdesi, ze tam je problem i v tom, ze tam nemuzou prodat jizdenku Brno - Praha v te specialni akci za 210 Kc.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Mouka píše:
Od 9.12. by mělo dojít k přejmenování stanice Chrlice na Brno - Chrlice.


Tak je to pořád zóna 101, takže proč ne.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Od 9.12. by mělo dojít k přejmenování stanice Chrlice na Brno - Chrlice.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Jak jsem psal ráno.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Z Facebooku: "IDS JMK - oficiální profil V současné době je smlouva o integraci rychlíků mezi Jihomoravským krajem a Českými drahami podepsána do 30. 6. 2013. O prodloužení této smlouvy se v současné době intenzivně jedná. Tato situace se neliší od minulých let, pouze v letošním roce České dráhy tuto informaci nechaly zanést do jízdních řádů. Pevně věříme, že v integraci rychlíků budeme i nadále pokračovat."


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
To je na jednu stranu pravda, ale já tím chtěl říct, že je to furt lepší, než kdyby tam rychlá vrstva nebyla vůbec.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Jen Sp vlaky na lince R5 ty cestující nemají šanci pobrat.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Rychlíky objednává a platí Ministerstvo dopravy, pokud ovšem kraj požaduje akceptaci jízdenek IDS, musí se na jejich financování podílet. Ministerstvo nemá důvod tyto jízdenky zakazovat, pokud kraj zaplatí. Tady je problém u kraje, který nechce (nemá z čeho?) rychlíky zaplatit.
Naštěstí třeba na R2 a R5 jezdí i Sp vlaky, které platí kraj a jsou v prokladu s rychlíky.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Karlos píše:
Ti kteří se podílejí na průzkumech v rychlících pro Kordis mi jistě dají za pravdu, že zrušení R3 a R4 (možná i R2) z IDS by neznamenalo žádnou tragédii. Naopak R5 a R7 mají velmi silný význam na návaznosti dalších spojů a tady si zrušení nedovedu představit...


Jakékoli zrušení linek Rx v IDS by bylo z mého pohledu až děsivé - většina lidí se chce vlakem přepravit co nejrychleji - přiznejme si, většinou to není příjemné místo kde pobývat (hlavně ty rychlíky), takže se pak kodrcat nějakou Sx linkou zní dost hrozně. Samozřejmě, jsou výjimky, třeba linka S6 nebo S4 a možná nějaké další, ale mám pocit že konkrétně S3 je naprostá šedo-zelená tragédie...

No a o tom jak by to rozbilo celý systém, ani nemluvě.. ale to už napsalo plno lidí...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 20:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]