Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 475 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
agent_s_teplou_vodou píše:
Tak proč vymýšlet změnu, která prodlouží jízdní dobu z 15 minut na 22, protože jinak než devítkou (kromě vlaku) se odsud na hlavas nedostanu.

Že by si někdo řekl, že je potřeba lidem cestu na hlavní nádraží nějakým způsobem zpomalit?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Agent: nesmrdí. A pokud by d-9 zastavovala na kterýchkoliv kolejích před budovou hl. n., pak by nemusel být problém (alespoň pro směr na Zvonařku) přemístit zastávku a-67 do smyčky, kde je zastávka t-31,33 a a-76.

A to prodloužení jízdní doby nebude tak markantní, pokud bude linka vedena přes NS (pokud by byla vedena Husovou, tam je nárůst jízdní doby opravdu značný).


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ale když se před časem zaváděla změna v provozu linky 11 (zrušení večerního a víkendového provozu d-11, a posílení d-9), tak se přece argumentovalo tím, že devítka je z Lesné vytížena 3x víc, než jedenáctka. Tedy 3/4 lidí z Lesné a Černých Polí jede směr Hlavní nádraží. Tak proč vymýšlet změnu, která prodlouží jízdní dobu z 15 minut na 22, protože jinak než devítkou (kromě vlaku) se odsud na hlavas nedostanu.

PS: Zastávka u Grandu smrdí? Nebo co proti ní máte? Vždyť tam zastavuje 5 pravidelných linek + medlánecké výjezdy a zátahy.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: to by se nabízelo, v příslušném dokumentu to není uvedeno (zda pojede přes NS či Husovou). Jen jestli bude přípustné, aby d-9 zastavovala před Tomáškem.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
agent_s_teplou_vodou píše:
Spokojení mohou být lidé z Juliánova. Magistrát sice neupustil od nahrazení linky 13 tramvají číslo 9, ta však pojede i přes uzel na Hlavním nádraží i zastávku Česká.

Kvůli tomu, že lidem z Juliánova je zatěžko udělat dva kroky navíc od zastávky Hlavní nádraží u Grandu, pojedou lidi z Lesné na Hlavní nádraží oklikou přes Českou, po Husově přes Nové sady? ](*,)

Ale proč to brát oklikou? Dvanáctka bude jezdit posílená, tak proč devítku tahat přes Husovu. Já bych spíš předpokládal, že devítka v nové trase pojede od hlaváku na Čáru přes náměstí Svobody.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Agent: sice to budou mít na hlavní nádraží o pár minut déle, ale na Českou se dostanou i o víkendu bez přestupu. Obecně je možná lepší, že pravidelná tramvajová linka nebude zastavovat u Grandu.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Spokojení mohou být lidé z Juliánova. Magistrát sice neupustil od nahrazení linky 13 tramvají číslo 9, ta však pojede i přes uzel na Hlavním nádraží i zastávku Česká.

Kvůli tomu, že lidem z Juliánova je zatěžko udělat dva kroky navíc od zastávky Hlavní nádraží u Grandu, pojedou lidi z Lesné na Hlavní nádraží oklikou přes Českou, po Husově přes Nové sady? ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je jasný, že je to jen půlka. Ten dokument byl zveřejněn dříve, než se rozhodlo o nočkách.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Sedlo: Počkej, to jako vážně? Ono doopravdy není nikde napsaný, že by 53 měla zajíždět na KPN.
Další omezování? Máš nějaké informace? A že to není kompletní? Opět, povíš něco víc? Docela by mě to zajímalo.
Jinak souhlasím s tím, že 53 nejezdí z SO tak narvaná. Jezdil jsem odtam jeden čas docela často, lidí tam nasedlo minimum. Prázdný to ale taky nejelo. Postupně se to plnilo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Sedlo: ale takové informace by snad měly dostat městské části, stejně jako první verzi. A v ní nebylo nic víc, než o čem psal brněnský deník.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Jen ještě malá věc. Tady to co zveřejnila Rovnost, tak je pouze první vlna omezování. Díky neschválení tarifu je v záloze další vlna omezování (opět 25 mil.). Tato verze zatím nepronikla mezi novináře.... Možná škoda.
Co se týče první vlny omezování, není zde stejně uvedeno všechno...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Sedlo: to je jednoznačně rozumný krok.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ono by stačilo ve špičce pouze na Halasovo náměstí, kvůli KSB a automobilní škole na Křižíkově. Tahat to až na SO je docela plýtvání - zas tak plné to nejezdí a zbytečně to poskakuje od Tomkova náměstí až ke kasárnám v zácpě.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Naxashi píše:
Ty vole, tak jestli bude něco režijně přejíždět z královpolskýho na slovaňák a zpátky, místo toho, aby to vozilo hafo lidí, co by z TP resp. Záhřebské a Skácelovy jezdili na Semilasso, tak to už je fakt moc.

Nikde to nezaznělo, ale linka 53 bude mít trasu Královo Pole, nádraží - Technologický park. Špička PD Stará osada.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
PvvS píše:
Ja jsem zvedavej, kdy na magorstrate vytahnou JR ze stavky odboru. Tehda to prece taky stacilo a ty uspory by byly neuveritelny ...


Někdy mám pocit, že na tohle fórum chodí i lidi, kteří by mohli mít významný podíl na financování DPMB.
Takže i když posledních pár příspěvků bylo (alespoň doufám) napsáno s nadsázkou jak výrazně ušetřit, už bych se v tom moc nepitval.
Nikdy nevíte, kdo všechno si to přečte a posléze zrealizuje. :-$

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Ja jsem zvedavej, kdy na magorstrate vytahnou JR ze stavky odboru. Tehda to prece taky stacilo a ty uspory by byly neuveritelny ...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Třetinu linek zlikvidujou trasou, třetinu intervalem, třetinu zkracováním. Pro jistotu ještě navýší cenu…to už to pak fakt nemá smysl.

Jednoznačný souhlas!


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Ty vole, tak jestli bude něco režijně přejíždět z královpolskýho na slovaňák a zpátky, místo toho, aby to vozilo hafo lidí, co by z TP resp. Záhřebské a Skácelovy jezdili na Semilasso, tak to už je fakt moc. Omlouvám se za nízkou mluvu, tohle mě ale dostává.
Btw, pokud tak strašně na MHD chtějí šetřit, tak ať to rovnou zruší. Třetinu linek zlikvidujou trasou, třetinu intervalem, třetinu zkracováním. Pro jistotu ještě navýší cenu…to už to pak fakt nemá smysl. MHD je především pro lidi, ne snad? Aby nejezdili tolik autem, o to jde. Nejlevnější varianta je přece udělat dobré návaznosti, trasy a intervaly. Je pak jedno, že tam budou jezdit starší vozy.
Sorry za chaotický příspěvek, z jistých vizí budoucnosti se cítím lehce rozčarován. Nedávno jsem zrovna z hlavňáku šel až domů (5,3 km), koukám, že v budoucnu to bude běžná praxe.
53 by o víkendu nebyla zas tak narvaná, to si neodvažuji tvrdit. Ale! Kdyby se při cestě z Kolejní na TP dalo na tom TP přestoupit na opačný směr, pokračující až na královopolský, s tím, že interval by byl 20 nebo i 30 minut, rozhodně by to bylo obsazenější, než teď.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by se interval měl vracet na 30 minut, pak není problém vymyslet trochu jinak provázanost s linkou 70. A nebo se vrátí ten jediný kmenový kurz linky 53 s tím, že by jezdil k nádraží. To ale nastat nemusí. No doufám, že to nebude zbytečně vozit vzduch (v úseku KPn - Slovaňák).


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jo, to by byla přinejmenším slušnost, aby ta 53 jela už z KPn jako linka a ne režijně až na Slovaňák, to zas nenapadlo mě... Jenom aby se pak nestalo, že pak tu linku začne využívat hodně lidí a musel by interval zpět na 30 minut, to je dost velký riziko. Spíš tipuju režijní jízdy KPn - Slovaňák :-(


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: díky, o tom přejezdu jsem přemýšlel, ale a-70 mě nenapadla. No a v té variantě by mohla být a-53 vedena už z Kr. Pole, nádraží. Tady by služba pro cestující byla rozhodně větší, než mezní spotřeba paliva (sice to úplně srovnat nejde, ale je snad jasné, že vůz bude muset na Slovaňák dojet v každém případě; a po svých).


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Bo na a-53 nemusí být žádný kmenový kurz (při 60 min. intervalu) a dané spoje vpohodě zajistí pauzírující kurzy linky 70, pauza na 70 je úplně zbytečně vždy 60 minut, vůz může přejet režijně na Slovaňák, udělá kolečko Slov - Kol - TPa - Slov a režijně zpět na KPN, zbyde 40 minut na BP, což je vysoce nadstandard. Tahle úspora by byla dost velká.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K a-53: o víkendu tam snad jezdí jenom jeden vůz. Kolik se tedy ušetří dvojnásobným intervalem, když řidič bude placený stejně celou dobu?


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
b1 píše:
Tak názor, který v článku zastává paní Drápalová a částečně v předchozím příspěvku Pavel...

Že je Drápalová se svým názorem mimo souhlasím. To mohla kritizovat i současnou d-7. Já jsem jen napsal, že si myslím, že d-6 ze Švermove budou jezdit prázdné (oproti těm z Lískovce), protože smyčka je dál od zástavby než normální zastávka, však na d-7 nastupovalo vždy jen pár lidí a Běloruská už to nevytrhne. Na Vídeňce je dopoledne taky malá poptávka. To už ji prakticky můžou točit na Mendláku, nic se nestane, akorát to bude jezdit plné (ale to budou stejně i d-6 z Lískovce) Ale nelíbí se mi návrhy Tasy točit všechny d-6 na Švermove, kvůli cestujícím linek 401-404, kterým se přidá další přestup navíc, kteří cestují na Českou. Co je na tomto názoru mimo, nějak jsi napadal jen názor Drápalové a nikoli můj.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi píše:
Přitom kdyby se 53 ve zkrácené verzi otáčela na Královopolským nádraží, o víkendu jezdila o 20 minutách, tak by se jistě naplnila, to už je ale nenapadne.

To by a-53 získala na atraktivitě a to je v Brně nepřípustné. :-$


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: polaanek a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 18:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]