Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 476 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
MartinV píše:
Především když zkracují, těžko přivedou některé lidi k MHD.
Cilem je predevsim zvysit zisk/snizit ztratu. Napriklad pri zdrazeni odliv cestujicich bohuzel v zadnem pripade neimplikuje pokles prijmu (viz ekonomicky pojem elasticita, ktery meri jak citlive reaguji spotrebitele na zmenu ceny - pri neelasticke poptavce sice nekteri cestujici ubydou, ale ten zbytek pri zdrazeni zaplati v souhrnu vic nez kolik byly trzby predtim) :( Tudiz z ekonomicke analyzy muze kolikrat vyplynout lecos co lidi muze nastvat... Bez konkretnich cisel a setreni nejde rict moc vic, ale jestli vyjde pri analyze situace ze je poptavka po MHD jeste porad cenove neelasticka (mnozstvi cestujicich ktere ubyde bude procentne mensi nez zmena ceny) tak pri snaze setrit to vetsinou vede k nejake forme zdrazeni (at uz zvyseni ceny nebo snizeni "vykonu")... Dopady takovych zmen v dlouhem obdobi se bohuzel berou v uvahu nasimi politiky tak, ze se to "vyresi az to prijde" (coz je pochopitelne ne zrovna idealni) :(


xcav8: KT8 to byt nemusi, ale myslim ze K2 tam zadny silenec neposle... prejezd 2xT3 z d-6 mozny pochopitelne je, ale spis bych cekal ze se nejaky d-8 muzou stahnout na d-6, protoze muzou vzniknout nejaky trhacky a ty se do vozovny nejsnaz posilaji z krpole do medlanek...

Tasa: muzes prosim trochu rozvinout tu myslenku o prevadeni z 4+2 na 5+2? o vikendech to podle me vyjde priblizne sulnul takze smen zase tolik neubyde... to bych se mozna bal toho ze se bude prehazovat na trhacky, protoze ten pasmovy provoz pokud by byl velky tlak na optimalizaci by podle me umoznil tak 2-3 trhacky vytvorit... dovedu si predstavit (jestli je to pro ridice moc blbej napad tak to klidne vymazte nez nekoho inspiruju) ze by z d-8 tak 2 kurzy prejely na d-6 tak aby v Liskovci byla na d-8 pauza kolem 10 minut (pauzy na Novolisenske kazde druhe kolo 20 minut), na d-6 by vznikla vetsi pauza v Liskovci, kde by se udelaly pauzy tak, aby to vychazelo nejak dokopy s tou Svermovou na kazde druhe kolo, a z krpole se muzou na dopoledni sedlo poslat do vozovny minimalne 3 kurzy (mozna i 4) do medlanek (pokud by v dopolednim sedle byly pauzy v Liskovci tak neni potreba mit v krpoli 20 minut = uspora 2 vozu + jeste ty 2 z d-8)... vyhoda by byla aspon v tom ze pri te pauze ktera by byla na d-6 i d-8 v te inkriminovane dobe jenom kazde druhe kolo by aspon na Novolisenske i v Liskovci ty vozy popojizdely jenom kazdych 10 minut (ne jak d-8 ted)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
MtM píše:
To už rovnou můžou úsek k VUT zadrátovat,udělat tam závlek linky 30 a celou 53 zrušit. sarcastic
Prosím Tě, co Tě nemá, nějakej chytrák by v rámci nějakého šetření řekl, že tam není nutný jezdit, málo lidí atd., obvyklý kecy. 12 na Červinkovu, 53 zrušit a studenti na**at. ](*,)
Přitom kdyby se 53 ve zkrácené verzi otáčela na Královopolským nádraží, o víkendu jezdila o 20 minutách, tak by se jistě naplnila, to už je ale nenapadne.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já si myslím,že v KT8 zůstane...přece jenom by se mohly zavést směny,že jedno kolo by jela na Mifkovu,druhé na Novolíšeňskou,kde by mohla mít nějakou tu pauzu.Tím by se to prostřídalo(ty pauzy),tak uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Jestli jsem to pochopil dobře, tak osmička která pojede jenom na Novolíšeňskou, nemusí být nutně KT8.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
To už rovnou můžou úsek k VUT zadrátovat,udělat tam závlek linky 30 a celou 53 zrušit. sarcastic


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
MartinV píše:
Především když zkracují, těžko přivedou některé lidi k MHD.
Přesně tak. A ono už je pak jedno, jestli prodlouží interval nebo zkrátí trasu. Pokud chtějí ušetřit, tak mohou MHD zrušit, když je takový trn v oku.
Ta 53 to hezky vystihuje. Hodinu o víkendu? To studenti na Kolejní budou muset mít velké štěstí, že jim to zrovna pojede. Pak je to celý zbytečný.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi píše:
Měli by je spíš protahovat dál, ne využívat staré smyčky z doby, kdy koleje dál nevedly.

Především když zkracují, těžko přivedou některé lidi k MHD.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
V Líšni taky super, 8 končicí na Jírove je blbost, nema se jak otočit, takže asi překlem a mysleli tím novolíšeňskou, to pak ale 8 nema smysl, pač většina jede výš, při zrušení i 45 to je výborný nápad, to vážně všichni přejdou na auta...


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
MtM píše:
Za chvilku budou v Brně 4 linky, budou jezdit po hodině a každá povede z jednoho konce města na druhý. :sad:

No právě že ne, všechny ty linky budou nesmyslně zkrácené, jak už to začíná teď. Budou pak jezdit jen po centru, když pojedou celou trasu, když ne, tak jedinou zastávku.
Měli by je spíš protahovat dál, ne využívat staré smyčky z doby, kdy koleje dál nevedly.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A ještě jedna věc mě napadla....když chcou už posílit linku 12,tak by něco měli udělat s Dornychem.Stačí,když se to tam ucpe,tak se nemá kdo dostat na TP. :-(
Jezour...to zas určitě bylo "jedna paní si stěžovala" a tak MČ v Útěchově se rozhodně k takovýmu nesmyslu.
Za chvilku bude v Brně 4 linky,budou jezdit po hodině a každá povede z jednoho konce města na druhou. :sad:


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Záměna linek 43 a 57 od Soběšic na sever bylo čistě přání MČ Brno-Útěchov.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
K čemu bude změna záměny 43 za 57? Vždyť se bude ještě muset připlácet,aby tam jezdily Crossy(kvůli pokladně),tak budou muset jezdit přes celej sever až na Tomkáč a tím pádem se tato změna ještě prodraží,nehledě na to,že na 43 přesedá skoro vždy 1/2 t-busu linky 30 o víkendu,tak ti teď budou muset přesedat milionkrát. :-(


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Já teda taky vidím jako nejhorší krok nové vedení a-78.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: vzhledem k tomu, že d-12 bude sama obsluhovat Komárov, byla by chyba vést 1/2 spojů pouze na Zvonařku. Ano, něco by se ušetřilo. Nicméně do Komárova jezdí docela hodně lidí a opět se lze ptát, zda je MHD pro lidi?

Edit:
Yakuzza: záměrné překrucování faktu novináři (tzn. že tam tento "argument" vůbec otisknou).


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Citace:
Dopoledne jezdívám s dcerou k rodičům do centra města. Prodlouží se mi tak doba, kdy budu čekat na zastávce," sdělila třeba Pavla Bezděková, která je na mateřské dovolené.
(zkrácení na Novolíšeňskou)

Jasně, pro ženskou na mateřské dovolené bude hrozný problém vyjít na zastávku o pět minut dřív nebo později, jiné starosti nemá? ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Mě hlavně zajímá, komu pomůže vedení lindy 78 přes Malou Klajdu... ](*,) Kolem Vinohrad to aspoň ulehčilo trajfům...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Citace:
Nemusí se tedy absolvovat cesta od točny Švermova k zastávce Švermova. Pokud někdo zaspí nebo přehlídne, že spoj jede jen na Švermovu, tak je to jeho chyba. Ale i tak ta cesta v žádném případě není tak krkolomná, jak paní Drápalová popisuje v článku. Výstupní zastávka na Švermově je již ve smyčce a odtud vede nejkratší cesta po pěšině podél kolejí, a nikoliv tramvajovým kolejištěm.

Když se to bude hlásit dopředu, tak v tom nevidím problém. Ta Drápalová to vidí moc pesimisticky.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Hmm...oni vážně chtějí udělat výměnu a-57 a a-43. Co teď jezdím pracovně pravidelně do Útěchova, tak vidím plus této záměny akorát v tom, že nebudu muset v Soběšících přesedat. No tomu říkám radikální zvýšení komfortu. Po této úpravě jsem už dva měsíce toužil, je to totiž strašně nepohodlné jezdit z Haškovy do Útěchova s povinným přestupem. Ó, ale že vznikne paskvil, který zde již byl popsán, to nikomu asi na magistrátu nevadí...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
Citace:
„S tímto záměrem nesouhlasíme. Lidé, kteří dojedou až na tuto konečnou, by museli jít pěšky několik desítek metrů od točny k zastávce. A nejkratší cesta je přímo kolejištěm, a to je nebezpečné. Nelíbí se nám ani nahrazení některých trolejbusů autobusy," sdělila například starostka Nového Lískovce Jana Drápalová.


Tak názor, který v článku zastává paní Drápalová a částečně v předchozím příspěvku Pavel, ohledně přestupování na Švermově, je zcela zcestný a způsoben buďto nevědomostí těchto lidí, neschopností DP vykomunikovat tyto změny pozitivněji (či méně negativně) nebo záměrným mlžením za účelem poštvat veřejnost proti plánovaným změnám (resp. této konkrétní změně).

Ze spojů končících na Švermově se dá do Lískovce přestoupit u jednoho nástupiště na zastávce Běloruská, a věřím, že po zkušenostech s linkou 7 to i většina bohunických cestujících ví.

Nemusí se tedy absolvovat cesta od točny Švermova k zastávce Švermova. Pokud někdo zaspí nebo přehlídne, že spoj jede jen na Švermovu, tak je to jeho chyba. Ale i tak ta cesta v žádném případě není tak krkolomná, jak paní Drápalová popisuje v článku. Výstupní zastávka na Švermově je již ve smyčce a odtud vede nejkratší cesta po pěšině podél kolejí, a nikoliv tramvajovým kolejištěm.

dodatek pro Pavla: Linka 7 byla primárně pro spádovou oblast Běloruské, ale postupem času se ji naučili využívat i lidé z okolí smyčky Švermova, protože časy odjezdů byly zapamatovatelné a vyhnuli se plnější šestce (či dříve pětce).

Tak a ještě by mě zajímalo, kolik bude stát výstavba trolejového křížení Úvoz-Tvrdého. Má někdo informace, kolik takové stavby stojí (viz nedávná stavba odbočky Kounicova-Marešova)? Aby se pak neukázalo, že ušetřené miliony padnou na tohle.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Hmm, tu a-78 si vymyslel kdo ? Kdyz se lidi maj dostat na sobotni smenu, tak aby tu byli tak na 1/4 na 5 , tak to aby se honili o rozjezd driv. To uz se mi fakt pomalu vyplati do hokny auto a zbytek nacerno ..
A z vinohrad urcite. Proste proc delat MHD pro lidi, ono to na papire vypada lip. Takhle bude a-78 vozit akorat par duchen k poliklinice a pak uz nic.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
RT6N26: (ds mě předběhl) Já si myslím, že to takto nebude, se nebude točit u hřbitova, ale na Mendláku. Mám takové tušení, že v praxi se jedná o zkrácení linky 7 na Mendlák a ty spoje přejdou pod linku 5. Plus drobné posílení d-6 v ranní špičce.

Tasa: Všechny spoje d-6 bych na Švermovu nedával, kvůli přestupujícím z a-401-404. Asi by jim moc radosti neudělal další povinný přestup. 3 přestupy (Osová/Dunajská, Švermova, Česká/Mendlák) jsou už hodně (neříkám, že pro všechny) Ale chápu, že takto to bude zase blbý. Lidé na Švermove mají smyčku daleko, takže pojednou spíše z normální zastávky a pravděpodobně bude docházet k tomu, že d-6 ze Švermove bude jezdit prázdná. To je pak o ničem. Uvidíme jak zvládnou udělat přestup na d-8. Nevím, jestli se o to pokoušeli u d-7, ale tam to absolutně nefungovalo a nevyplatilo se jí jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
RT6...ty pětky, co nahradí sedmičku se budou asi točit na Mendláku, ne na krchově...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Já docela nechápu, co se ušetří na tom, že šaliny pojedou místo do Bohunic k ústředňáku...

(+ každý druhý spoj má končit ve smyčce JÍROVA sarcastic )

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Tasa: souhlas, linku 6 CD,CT točit na Švermově, stejně tak po zrušení 13 každou druhou 12 vést pouze Červinkova-Zvonařka spolu se zkrácením 53 zpět na okružku přes Červinkovu. To by se ovšem nesmělo na Červinkově zbrkle prodat WC asiatům a zaslepit vnitřní kolej smyčky...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Škoda, že se d-6 bude točit na Švermove jen každá druhá, otočil bych všechny, ušetřilo by se 2x tolik.
Z pohledu řidiče budou zajímavé ty víkendy. Mám dojem, že každý na 4+2 bude netrpělivě očekávat, na koho padne černej petr a bude odeslán na 5+2.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 16:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]