Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 477 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
S 2x delším intervalem by na d-10 mohly jezdit 2x kapacitnější spoje. :mrgreen:
Jinak v textu mají úpravu d-8 správně, v obrázku už ne (místo Novolíšeňské je tam uvedena Jírova).


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
No, tieto zmeny vyzerajú celkom rozumne. Som ale zvedavý, dokedy môže pokračovať každoročné obmedzovanie spojov, kým neostane ani jeden spoj :-/

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 21103.html


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Přece potřebujeme mít veletrhy. To, že se město rozpadne, je přece jedno. Veletrhy přežijí.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ondatra píše do Düsseldorfu kvůli koupi akcií veletrhů:
http://brno.idnes.cz/brno-pise-do-dusseldorfu-kvuli-koupi-akcii-veletrhu-fyu-/brno-zpravy.aspx?c=A121102_1849060_brno-zpravy_bor

Já mám ale jasno:
Podíl 61 procent akcií: cca 750 milionů korun.
K tomu je potřeba připočíst: 500 milionů korun + úroky (částka kterou poskytl německý vlastník veletrhům, a při prodeji ji samozřejmě bude chtít zpět).

Pokud tedy město koupí akcie veletrhů, zapomeňte na rekonstrukci ul.Milady Horákové a rekonstrukci Horovy a Minské před rokem 2015 blee


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já taky, možná bych ho i volil.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
vojtik píše:
"Podle radního Kotziana byl návrh zamítnut, protože práce s nekulatou částkou by byla příliš komplikovaná. (Zprávy na rádiu Krokodýl ve 12:00)."

Ne, nepřiznají si, že se lekli. Ubožáci.


Chtěl bych vidět takového politika, který by se k tomu přiznal. sarcastic

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
"Podle radního Kotziana byl návrh zamítnut, protože práce s nekulatou částkou by byla příliš komplikovaná. (Zprávy na rádiu Krokodýl ve 12:00)."

Ne, nepřiznají si, že se lekli. Ubožáci.

A to neustálé opakování fráze, že příplatek za noční rozjezdy dodá do kasy potřebných 25 miliónů a tím pádem bude vše zachráněno mi připomíná vládu a zvyšování DPH - to zvýšení na 14% přinese do státního rozpočtu x miliard a budeme zachráněni! Zatím to přineslo jen útlum ekonomiky a máme vše dražší. Taky si to nepřiznají a chtějí DPH hnát ještě výše.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kdyby to bylo na mě, radši bych o pár procent zvedl jízdné, než škrtal 2 miliony kilometrů...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
On totiž není problém v koncovém uzlu (cena lístku) ale jde to výš. Jde to skrz DPMB, silně se to zadrhne na magistrátu. Pak to jde na kraj, z kraje na vládu. A vláda je plná blbů, které jsme si zvolili. A jsme zase zpět u koncového uživatele :cry:


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Já si ale nejsem jistý, jestli ten pán má to tvrzení podložené podobně jako ty. Jeho vyjádření působí hurá postojem 'z principu jsme proti jakémukoli zdražování, MHD ideálně zadarmo!'


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Já s tím také ale nesouhlasím.

Pokud je něco ztrátové a neefektivní, znamená to, že současný stav nevyhovuje.
Pokud současný stav nevyhovuje, tak se to musí celé předělat nebo zrušit.

To, že každý rok zdraží lístek akorát dospěje do stavu, že se bude zdražovat víc a víc, protože zájem o MHD bude také klesat víc a víc.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ještě článek na iDNES...

Citace:
"Prozatím jsme spokojení, bez tlaku veřejnosti by město necouvlo. Nesouhlasíme ale ani s jiným zdražováním," reagoval Jiří Kelnar, jeden ze zakladatelů skupiny, jež má už přes pět tisíc členů.


](*,) aneb logika anarchistických studentů.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Na Švermove nemusí být obrovská smyčka na to, aby se do ní vlezly dva, maximálně 3 vozy linky 6.
Proč měnit trasu linky 7, když ta v dopoledním sedle nejezdí.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
D-7 nebude (i kdyby byla, co by se na ní muselo měnit?).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Nevím, ale smyčka na Švermové se mi nezdá zas tak velká, navíc trasa sedmičky by se musela změnit.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zdeněk: jasně, stejně tak se dá t-25 ukončit u bohunické nemocnice, protože na Osovou jezdí t-29, a-50,69.
Pokud by měly d-6,8 ve společném úseku stejné odjezdy (což při 5minutovém intervalu není problém), potom by mohla pokračovat střídavě d-6 nebo d-8 (druhá by končila na Švermově). Je pravdou, že oproti tomuto řešení je lepší ukončit d-6 v sedle PD na Švermově celou.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
Osobně bych dopoledne ukončil klidně celou šestku na Švermově. Ono by to bylo i pro lidi přehlednější, když by věděli, že prostě všechny šestky tu dobu jedou jen tam, než přemýšlet, kam to jede, stejně jim je jedno, co je na table nebo cedulích napsaný a stejně do toho vlezou.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Víkendová desetiminutovka je mnohdy z pohledu kapacity už opravdu na hraně. Tam už bych neškrtal. Prostor v sedlech pracovních dnů je. Osobně bych klidně volil i tu "systémovou" šestiminutovku + ořezání koncových úseků souběžných tramvajových linek.

Ad Lískovec: Půlit obě dvě linky je nesmysl. Buď půlit jednu z nich a nebo všechny spoje jedné linky ukončit na Švermově. Samozřejmě s návazností druhé linky tak, aby se dalo do jedné minuty přesednout na další tramvaj, která pojede až na konec.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Proti omezení půlky d-6 v pracovní dny dopoledne na Švermovu nic nemám to je přijatelné, ale omezovat to v nepracovní dny nebo úplně to není moc dobrej nápad ono to zas tak prázdný v sobotu a neděli nejezdí. Jinak co se týče těch výletních destinací, tak leckdy nezáleží na sezóně. Pokud se vydaří zima a nasněží, tak se vám do Mariánskýho údolí a na přehradu naženou bruslaři a běžkaři..... takže omezovat něco jen na léto taky není úplně dobrý.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jenze v useku svermova - liskovec by vznikla tezka nepravidelnost a lidi by meli chaos v tom kam ktera tramvaj zrovna jede.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Tasa: Proto, aby to jezdilo z Lískovce aji bez přestupu do centra, pro líné cestující a cestující se sníženou pohyblivostí. Navíc při kvalitních prokladech by poté mohla na Švermově hned za tímto vozem následovat druhá linka a pokračovat v druhém směru, tzn. by bylo možné si přesednout na jedné ze zastávek za Švermovou..

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
Yakuzza: Šestky můžou pauzírovat v Kr. Poli


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Nebyl by problém, že na Švermově je jenom jedna kolej?


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
A proc tak slozite, vsechny sestky na svermovu a osmicky do liskovce a dokonce by se tim ziskala, aspon dopoledne, pauza pro ridice sotojici v liskovci a ne ta parodie na prestavku, co tam je ted.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 16:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]