Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že není žádný "nový" a "starý". Stávající unifik je právě podle T6 a spočívá hlavně v těch pruhách, na čele už tak nesejde (T3 a K2 by v tom případě taky měly mít ve předu zkoseninu a to nemají).


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kdyz T6 pomalu nabihaji do dilen na lak, tak by se taky pomalo melo uvazovat o jeho zmene.Zesikmit bily pruh i na zadnim cele, tak aby to odpovidalo i novymu barevnymu schematu. Takhle je to pasqil prvni tridy. Vepredu zesikmeny , jak podle novyho schematu, vzadu rovny podle staryho.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
T6 1201 a 1202 jsou po VP, jsou mj. osazeny dveřními pohony IGE.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No teda :lol: toť otázka...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Za jak dlouho? :lol:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
VS píše:
Nezdá se vám, že přes prázdniny jezdí těch T6 nějak málo? Na d-3 jsou max.4 kurzy z 9, zybtek je garant a Pisárky. Někdy je jedna 012/01 a 009/02, ovšem ne vždycky. když už jsou na d-9,12 po jedné, tak zase na d-3 jen dvě. V Pátek na d-3 1603+1561 a 1591+1588, ale poue dvě T6. Od začátku prázdnin nevyjelo víc něž 5 2xT6 naráz. Vždyť na takové d-12 můžou být aspoň 4 dvojíce, ne?



Nezapomen ze je prazdninove rozdeleni sluzeb a tim snizena narocnost dopravy - to ma za nasledek omezeni poctu kurzu. Jinak dnes zprovoznen vuz 1212 - vymena pulzniho menice 2. podvozku - vyhorel (vsimnete si detailu az pojede vuz kolem vas (skrin s vyzbroji ma naruzovelou barvu - puvodne z vozu 1737 relkamni nater Olympia)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Nezdá se vám, že přes prázdniny jezdí těch T6 nějak málo? Na d-3 jsou max.4 kurzy z 9, zybtek je garant a Pisárky. Někdy je jedna 012/01 a 009/02, ovšem ne vždycky. když už jsou na d-9,12 po jedné, tak zase na d-3 jen dvě. V Pátek na d-3 1603+1561 a 1591+1588, ale poue dvě T6. Od začátku prázdnin nevyjelo víc něž 5 2xT6 naráz. Vždyť na takové d-12 můžou být aspoň 4 dvojíce, ne?


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
ds píše:
Zavzpomínejme dnes na desetileté výročí provozu tramvají T6A5, které DPMB oslavuje, jak jinak, odstavením tramvají ve vozovně po celý den... :oops:


No, bohužel se na tramvaje T6A5 zapomělo, což je docela smutné- 10 let výročí, ale je fakt, že i 10 let problémů.... .Tak tramvaje alespoň stály ve vozovně, neoslavovaly, ale ani nedělaly problémy. Zítra to oslavím společně s T6A5 na d-3 ( a třeba i jinde).... .


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Zavzpomínejme dnes na desetileté výročí provozu tramvají T6A5, které DPMB oslavuje, jak jinak, odstavením tramvají ve vozovně po celý den... :oops:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dobrej přehled, ty jo!!! :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M3 píše:
manil píše:
Dneska jsem si všiml, že 1220 stejně jako 1206 nemá řadič "kouli", ale "téčko", taktéž od firmy Schaltbau, ale jinou, než je v K2R, T3R, KTN... řekl bych, že je jediný takový v Brně...


Stejný řadič má teď i 1603 - ale nejsem si 100% jistej.

Nene, 1603 má řadič Lekov KRD 42 s polstrovanou otočnou hlavou hlavou, který je v současnosti ve vozech 1603, 1622, 1632, 1633, 1655, 1656, 1752. Ostatní T3P, T3R.PV, T3R.EV a většina K2P mají stejný typ řadiče, akorát hlava je plastová. Ostatní K2P (1119, 1052, 1040...), a K2T kromě 1038 mají Lekov KRD 39, který je shodný s KRD 42, akorát má pevnou neotočnou hlavu, což značně znepříjemňuje řízení. Vozy 1042, 1036, 1038 mají také řadiče Lekov, ale původní hlava je nahrazena velkou bílou koulí. Dále T3R, K2R(03) a KT8D5N mají řadiče Schaltbau ve tvaru "T", stejně jako včechny Lekovy a T6A5, 1615 a 1039 mají taky Schaltbau, ale kouli. Všechny brněnské řadiče mají funkci mrtvého muže, narozdíl například od těch pražských.

Lekov KRD 42 s plastovou hlavou
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1030r:20051218
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1030r_3:20051218

Schaltbau koule
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615r:20051218

Schaltbau "T"
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1029rucka:20050906

V příloze je fotka polstrovaného KRD 42


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
Dneska jsem si všiml, že 1220 stejně jako 1206 nemá řadič "kouli", ale "téčko", taktéž od firmy Schaltbau, ale jinou, než je v K2R, T3R, KTN... řekl bych, že je jediný takový v Brně...


Stejný řadič má teď i 1603 - ale nejsem si 100% jistej.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1211 a 1212 mají dveřní pohony IGE. Jsou ale seřízené jinak, než na skládací dveře. Signál zní tak dlouho, co řidič drží tlačítko zavírání a jak ho pustí, tak signalizace vypne a dveře se začnou zavírat. (podobně jako u dveří s poptávkou v T3 bez IGE). Na 1205+6 budou IGE pravděpodobně taky...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem si všiml, že 1220 stejně jako 1206 nemá řadič "kouli", ale "téčko", taktéž od firmy Schaltbau, ale jinou, než je v K2R, T3R, KTN... řekl bych, že je jediný takový v Brně...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil píše:
Dneska jsem si v kabině u 1206 všiml, že místo klasické koule (řadič), co v T6 bývá je řadič Schaltbau ve tvaru "T". Nevíte někdo, proč v jedné T6 je oproti ostatním jiný řadič? Proč není aji v "A"?


Třeba se koule rozbila a je tam jen nový to téčko, nebo odešel celej řadič, a stejnej typ (součástky) nebyl(y) skladem, tak se tam dalo, to co šlo..


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
U ostatních je koule, tak proč by měli být v některých "téčka"? Jde přece o co možná nejdokonalejší sjednocení ovládacích prvků... :roll: ](*,)

To stejné je se sedadly - proč např. v KT8 jsou malé, staré a roztrhané sedačky, když ve dvojčatech v "B" kabině po reko jsou v hodně případech nová velká a pohodlná sedadla? To stejné je i na mnoha dvojčatech v "A" kabinách (malá a nepohodlná sedadla). Některé myšlenkové pochody zainteresovaných lidí skutečně nechápu... :roll: :evil:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem si v kabině u 1206 všiml, že místo klasické koule (řadič), co v T6 bývá je řadič Schaltbau ve tvaru "T". Nevíte někdo, proč v jedné T6 je oproti ostatním jiný řadič? Proč není aji v "A"?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
adam_r píše:
mauricio píše:
zajímalo by mě (pokud se to tu už řešilo sorry), jaké by byly nutné úpravy béček T6 pr sólo provoz? kromě BUSE, palubáku, pár prvků v kabině...


B-vozy T6A5 maji jiny (slabsi) staticky menic, ktery by nejspis bylo potreba vymenit, aby utahl vsechnu palubni elektroniku. Staticky menic je ta krabice na strese - je to videt na prvni pohled, ze predni a zadni vuz ma jiny typ.

Daleko uzitecnejsi rekonstrukce by byla vymena dveri u techto vozu.

No, na dveře by stačila pouze výměna pohodů za IGE, nebo alespoň modernizace, jako je na 1205+6 nebo 1211+2...


Problém je v tom, že výměna dveří stojí cca 200 000,-Kč (jedny - za stejné co jsou na 1205 a 1211), což DP do toho nevrazí, zvlášť teď, kdy se zaměřil na rekonstrukce starých vozů.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Dost opožděně :-D


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
To jsem zvědavej, jak by to na 1 vupadalo... Asi dost nezvykle... :-)


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
jo, a d-9, díky.. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jeyek píše:
ne... ty jezdí jen na d-3, 12 a 13..


a d-9...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
ne... ty jezdí jen na d-3, 12 a 13..


Prosím vás jezdí T6A5 na d-1?


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Ten první snímek je dobrý

_________________________________
RH.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 03:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]