Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 36 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Fafner: Přísahal bych, že jsem tam viděl, že v sedle bude každá druhá 1 končit ve VM. To je jedno, fail, zapomenout na to. :D Díky bohu to tam není.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já souhlasím se Stuříkem-prohození 43/57 bude změna k horšímu,už teď jezdí nabouchlá 57 z Lesné,potom tu situaci nechci vidět.
A pásmový provoz na 1,kdy pojede v sedlech 1 do Medlánek?
To chcete cpát lidi do,již teď kolikrát,narvaných spojů linek 41,71,42,70?Kolikrát vidím i v sedlech jak plno lidí přesedá u Semilassa,či na Hudcové do 1.Ještě k tomu na linkách 41,42 jsem vypozoroval celkově dopoledne v sedlech nárůst cestujících díky otevření Bauhausu v Ivanovicích.
Ještě se mi nezdá to přesměrování linky 78,kde teďka linka 78 celkem záměrně doplňuje kolikrát linku 25,26 a 27.Ale jinak s většinou návrhů tak celkově souhlasím.


Naposledy upravil MtM dne 24 říj 2012 13:00, celkově upraveno 2

Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Pokud jsem to správně vydedukoval, ty spoje navíc na 46 budou pokračovat jako 26 na Kamenný vrch.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To by byl hodně špatný nápad. Ten pidikruháč je zaprvé nepřehledný, zadruhé obskládaný zaparkovanými auty a ke všemu Erbenova u vjezdu do areálu univerzity si vyloženě říká o dopravní nehodu, protože tam absolutně není vidět. Ještě když se tam postaví idiot s kamionem tak, že blokuje vjezd/výjezd.


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Janatak a Vojtík: Nejen mě by zajímalo, kde se bude "otáčet" linka 46 od 12.12.2012...
Líbilo se mi řešení při záříjové výluce, kdy se jak a-x9, tak i a-46 točily na kruháči nahoře na Erbenově - Zemědělské.


Online
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
vojtik píše:
Ono vůbec celé Lesné vyloženě chybí smyčka autobusů a trolejbusů někde v okolí Štefánikovy čtvrti či Merhautovy. A bohužel není vůle to řešit... když už se něco vyrobí, tak se to musí zrušit (paskvil Merhautova) když už se vyrobí projekt, tak se ho vedení MČ bojí realizovat (točna Merhautova přes prostor parkoviště).


Nabízí se kruháč na Kohoutové, tedy někdejší točna trolejbusu 146. Samozřejmě s tím by se svezlo zrušení parkovacích míst k odstavení čekajících busů, z čehož by byli místní zajísté odvázaní.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi píše:
CO se mi na tom návrhu hodně nelíbí, je zkracování šalin na nějaké smyčky před. Podle mě blbost, má to jednou nějakou trasu, bylo by fajn jí dodržovat v plném rozsahu. Řečkovičtí budou jistě nadšení, že jim 1 pojede na vozovnu. Proto je právě 1 narvaná, proto lidi na Semilasse přestupují ze šaliny na šalinu. Řečkovice by spíš měly dostat prodloužení kolejí a posilu.

Tohle nějak nechápu a nemám tušení, kde jsi to vyčetl. V dobách, kdy jsem jedničkou jezdil, byla tato na Tylově dost plná ve špičce i v sedle, tak netuším, proč by se mělo zavádět podobné opatření.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Částečně se mi líbí nahrazení a-51 linkou t-35. Má to ale několik nevýhod. Pokud bude linka t-35 ukončena pouze na Mendlově náměstí, hodně se sníží její atraktivita. V úseku Úzká - MN je vytížená z cca 2/3 (zbylá 1/3 nastupuje na MN). Myslím si, že tato část je docela důležitá. Další věcí jsou studenti Bigy. Ti vám poděkují, protože všichni budou muset na MN a přestoupit na něco dalšího (ze zkušenosti vím, že jich většina jede a-51 z MN dále na Úzkou a Zvonařku. A ti studenti, kteří by jeli pouze na MN a dále t-25,26,37 častěji sejdou do Pisárek pěšky. Zkrácení a-51 tudíž není šťastné.


Offline
Uživatelský avatar

50
25 lis 2010 23:34
Brno
Prohození a-43 s a-57 přesně vystihl Stuřík. Do centra se cestující dostane skoro stejně rychle, ale v mnohem plnějším voze. Za jak dlouho to bude asi chtít UMČ Útěchov zase prohodit zpět?

_________________________________
www.smpd.cz


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pro mě je ten návrh taky celkem příjemné překvapení, přesto se divím, proč v sedlech zůstává tak silná doprava ke hřbitovu - myslím, že každá druhá dvojka by se mohla točit na nových sadech a přineslo by to nemalou úsporu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Pro lepší čitelnost si, prosím pěkně, poslední dvě souvětí prohoďte :oops:


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Návrh nevypadá špatně, se vším bych souhlasil, jen moc nechápu kauzu 51/35. Co ušetřím, když místo 3 autobusů nasadím min. 2 provozně dražší trolejbusy? A kde je vlastně vezmu, když už teď jich je nedostatek? Netvrdím, že je to špatný nápad, ale nevidím v tom úsporu. Naopak se mi líbí, že pokud (v což doufám) bude linka z Mendláku na Žluťák jezdit i o víkendech, podstatně se zlepší přístup do MOÚ z tohoto směru. A obávám se, že lidé dojíždějící na MOÚ z různých koutů republiky taky nebudou skákat nadšením.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
To presmerovani a-78 ma jednu zakladni chybu. Ted navazi lidi z osady a vinohrad do slatiny. A co vim , tak jich sem nejezdi zrovna malo. Po presmerovani maji smulu, navic zidenice jsou obslouzeny a-75, po presmerovani by se linky dublovaly v nepotrebnym useku.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
CO se mi na tom návrhu hodně nelíbí, je zkracování šalin na nějaké smyčky před. Podle mě blbost, má to jednou nějakou trasu, bylo by fajn jí dodržovat v plném rozsahu. Řečkovičtí budou jistě nadšení, že jim 1 pojede na vozovnu. Proto je právě 1 narvaná, proto lidi na Semilasse přestupují ze šaliny na šalinu. Řečkovice by spíš měly dostat prodloužení kolejí a posilu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kauza d13 mi silně začíná připomínat never ending story s R43. Pár zabedněnců ze Šimic si prostě vyřve, že chcou ze šaliny vystoupit na Čáře a je jim jedno, že by tam přes Rooseveltovu byli dřív. Ta vyhlídková jízda přes Husovu s čekáním u semaforu před Šilingrákem teda přinese fantastické úspory. A někomu se splní dávný sen a aspoň protentokrát přestane existovat prašivá stáv u Grandu, která není hodna názvu "hlavní nádraží"
Ale budiž, pokud to má být držhubné šimickým, tak s Pánem Bohem.
A53 o víkendu můžou rovnou zrušit, hodinový interval do MHD nepatří.
Zrušením dvou nočních rozjezdů před nepracovním dnem nabourává pravidelný takt, ale i s tím se dá přežít. To ti řidiči budou hodinu spát? Prodloužení lehce posíleného nočního provozu v ne do 7 rozumné.
Souhlasím, že dalšími potenciálními úsporami v případě nutnosti je pásmový provoz d1 do VM, možná pásmový provoz d11 jen na Zemědělskou? I když to by bylo nepraktické kvůli přebíhání od MZLU do smyčky.V kombinaci s vedením a46 Jugosláffskou a Zemědělskou (se stáv u pošty) by to mohlo fungovat.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Domis píše:
Zkrácení d-6 na Švermové - s tím mám trochu problém, jde mi o to, že zastávky Osová a Dunajská jsou velmi důležité přestupní uzly (69, 401-404), přijde mi nešťastné ukončovat linku těsně před nimi. Ale pokud by to byl jen každý 2. spoj, snad by se to dalo vydržet (ideálně ukončovat na Švermové pouze vozy K2).

Uvažme, že d-8 bude mít stále pětiminutovku = pokud pojedu d-6, která bude končit na Švermově, přestoupím na Běloruské na d-8 jedoucí za mnou, a zdržím se max o nějaké 3 minuty. To není žádná katastrofa. V sedle je to akceptovatelné.
Domis píše:
Jezourův návrh na celodenní souběh t-35 + t-38 s garantovaným přestupem na Žluťáku se mi taky líbí.

Zní to dobře. Tady by ta garantovaná návaznost mohla velmi pomoct. Nicméně bych určitě zachoval pár ranních a odpoledních spojů na návoz studentů kloubáky na Barvičku. Ty jezdí někdy dost vytížené. Akorát to teda bude mít nevýhodu, že na Mendláku pojedou trolejbusy z jedné zastávky a busy z druhé (u lékárny), nebo to bus bude objíždět, což také není moc efektivní.

Domis píše:
Zase ale škoda ztráty přímého spojení Komárova (Zvonařky, Úzké) s Maliňákem (Lesnou).

a-67 neposkytuje přímé spojení Zvonařky a Maliňáku? :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Asi mám připomínky k změně trasování linek a43 vs a57.
Proboha proč?! Dá se tak vůbec něco ušetřit? Je to změna k lepšímu?

Trochu to tu rozepíšu:
1) Proč se snaží ÚMČ Útěchov o takovou prasárnu jako sdružení skoro trvale přeplněné a57 v oblasti Lesné (a66 tomu fakt pomáhá, když nejezdí ze Štefánky) a poměrně slušně zaplněných spojů do Útěchova a ještě plnějších vranováků? A57 má co dělat jak v ranní, tak i odpolední špičce, nedejbože aby se k tomu připojili cestující dál za Soběšice (nebo naopak - aby jste si nemysleli, tak ranní spoje z Vranova jsou o stání na jedné noze, minimálně od Sobulí dolů).
2) Taky a57 sama o sobě dokáže svou přeplněností na Lesné získat nemalé zpoždění - jak by se nastavily návaznosti? Přijede 43, minutu na to by měla přijet 57 od Lesné, jenže ouha, 5 minut sekera...? Vím, není to moc, ale návaznost si představuji jinak. Případně v zimě to také nemusí být pro některé příjemné. -> V současnosti má přijet a57, 2-3minuty na to a43 od Krpole takže při sekeře těch 5 minut si posedí lidi ty cca 2 minutky v teple v buse a akorát čekají.
3) Podle mě dnes nepřestupuje v Sobulích tolik lidí jedoucích dál do Útěchova nebo Vranova - lidé si navykli jezdit/chtějí jezdit z Krpole - aby se vyplatilo toto přesměrování. Navíc jezdit plnou a57 z Lesné není žádná výhra (ať už teď nebo v budoucnu)
4) Dalším hlediskem, které je důležité zmínit je kompletní změna nasazení vozů - a43 jakožto příměstská linka je nyní naprosto vhodná pro vypravování Crossů (pokladny, třetí dveře úzký, dále bych to nazval jako technickou vhodnost či vybavenost (výkon...) pro tuto kopcovitou linku). Na vzniklý paskvil je na polovinu trasy na škodu (zase pokladna - třeba) nasadit cokoli jiného než Cross a na druhou polovinu to je krajně nevhodné (nasadit Cross) - Lesná.

Podle mě to je zkrátka blbost - zanikla by tím jedna městská linka a jedna příměstská, za vzniku již zmíněného paskvilu a jakéhosi výtahu z Krpole. Přičemž by zcela určitě došlo k ještě většímu přetížení paskvilu.
Nyní se připojte vy, ať vím co si zrovna o tomto taky myslíte :).

PS: Neříkám, že by třeba ořezání 10min. intervalu na a43 nemohlo proběhnout při současném stavu již kolem 17:30 (tzn. o hodinu dřív), ale dál bych do toho JŘ moc nesahal...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Taky přidám svůj pohled:
Co se mi líbí: t-35 na Žluťák - ale znamenalo by to zrušení a-51 v úseku Zvonařka - Mendlák bez náhrady?
Dále souhlasím se zkrácením d-8 na Novolíšeňskou (v sedle každý 2. spoj)
Zkrácení d-6 na Švermové - s tím mám trochu problém, jde mi o to, že zastávky Osová a Dunajská jsou velmi důležité přestupní uzly (69, 401-404), přijde mi nešťastné ukončovat linku těsně před nimi. Ale pokud by to byl jen každý 2. spoj, snad by se to dalo vydržet (ideálně ukončovat na Švermové pouze vozy K2).
Jezourův návrh na celodenní souběh t-35 + t-38 s garantovaným přestupem na Žluťáku se mi taky líbí.

Nelíbí se mi prodloužení intervalu na t-31 - touto linkou jezdím velmi často a dopoledne jezdí celkem dost vytížená, a to rovnoměrně v obou směrech. A mezi 12. a 13. hodinou jsou některé spoje i natřískané. Tam 15 minut rozhodně nechat! Oproti tomu na 33 by interval 10 min. nemusel být tak hrozný, tam si myslím, že rezerva ještě je.
Nová linka d-9 je sice hezká (přímé spojení k dětské nemocnici), pro Juliánov by to bylo možná i plus (víkendový provoz), ale jaká bude jízdní doba z nádraží na Lesnou? Zase ale škoda ztráty přímého spojení Komárova (Zvonařky, Úzké) s Maliňákem (Lesnou).


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Tin píše:
další zběžný dojem: a55 se mi zdá v dost velkém souběhu s d8. Co jí zrušit? Akorát by se muselo něco přeložit do spodní části Líšně a protáhnou do Mariánského údolí, zajistit kyvadlovou Zetor-Novolíšeňská.


Na tohle bych nesahal, dostupnost trasy linky 8 není z východní strany Líšně zrovna příznivá (trať v zářezu, do kterého se opravdu špatně leze).


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Nebo omezit provoz 39 jako ma ted 51 a CD,CT provozovat 35+38.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jezour píše:
Trochu se bojim, ze linka 35 by kopirovala provozni dobu linky 51, tak to s tim vikendem moc realne nevidim...

Samozřejmě, že víkend je nereálný. Měl jsem však na mysli to, že by o víkendu jezdila linka 38 z Preslovy na Mendlák a linka 39 z Barvičovy na Komenského náměstí. No a na Žlutém kopci by se ty linky v obou směrech sjely, takže by se zvýšila víkendového nabídka spojení pro obyvatele Masarykovy čtvrti, ovšem interval by byl nezměněný, tedy 20 minut.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Trochu se bojim, ze linka 35 by kopirovala provozni dobu linky 51, tak to s tim vikendem moc realne nevidim...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tak ty návrhy na mne působí celkem rozumně. Sice nechápu, čeho se docílí záměnou a-57 a a-43, kilometricky to přeci musí vycházet na stejno, jestli posílám do Vranova bus z Husovic anebo z KrPole...

Líbí se mi ta linka 35, konečně se dostaneme k tomu, že budou dráty z Tvrdého na Mendlák a naopak a o víkendu by pak mohl být realizován model, že se budou trolejbusy potkávat na Žlutém kopci, kde bude přestup mezi trolejbusem na Komenského nám., respektive na Mendlák.

To prodloužení nočního provozu v nepracovní dny mi připadá docela rozumné.

Návrhy na ukončení linek 6 a 8 v nácestných smyčkách bych možná doplnil o ukončení linky 1 v sedlech PD v Medlánkách.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
nebylo by lepší zrušit d5 a posílit d7? Tak nějak si myslím, že do Bohunic je větší poptávka než ke hřbitovu.

další zběžný dojem: a55 se mi zdá v dost velkém souběhu s d8. Co jí zrušit? Akorát by se muselo něco přeložit do spodní části Líšně a protáhnou do Mariánského údolí, zajistit kyvadlovou Zetor-Novolíšeňská.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Požadavek MČ Brno sever byl - obě větve busů od Haškovy musí mít přestup na obě větve tramvají 5 + 9/11 ...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 10:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]