Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 36 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Na stránkách kraje jsou zveřejněny podepsané smlouvy na E4 - Boskovicko s některými dopravci. :applause: Jsou zde skupiny 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10. Ještě chybí pětka a osmička.

Rozepíšu skupiny linek i s vítězi. Nebudu opisovat, kolik je to spojů na lince, to ať si každý najde sám, jednotlivé linky jsou mezi skupiny dost rozházené, často je na lince jen jediný pár spojů. Jsou tu i rámcové jízdní řády, takže není problém si najít libovolný spoj. :wink:

skupina 1: linky 41, 256, 301 - ZDAR
skupina 2: linky 41, 71, 310, 313 - ČSAD Tišnov
skupina 3: linky 251, 254, 255, 270, 271, 272, 274, 276, 277 - ČSAD Tišnov
skupina 4: linky 254, 255, 256, 257, 270, 271, 273, 275, 276 - ČSAD Tišnov
skupina 6: linky 162, 222, 233, 234, 235, 240, 260, 313 - ČAD Blansko
skupina 7: linky 250, 251, 254, 255, 256, 258, 262, 277, 290, 291 - DOPAZ
skupina 9: linky 245, 253, 256, 257, 261, 275, 301 - ZDAR
skupina 10: linky 162, 234, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 261, 262, 270, 277 - ZDAR


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Nezanikla, neboj, četl jsem až do konce. Jen jsem si neodpoustil malé popíchnutí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Částečně ano (chybí jejich děti, případně děti jejich dětí), nicméně nejsem si teď úplně jist, zda nezanikla ta druhá část mého příspěvku. První část je čistě matematická. Ve druhé části ale říkám, že, ať je matematika jakákoliv, vyspělá společnost by se o své staré členy měla adekvátně postarat.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Za to, že se změnily demografické poměry, ovšem současní důchodci nemohou, že.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
:-) Tohle všechno je samozřejmě na ČSÚ. Jinak samozřejmě nejde jen o růst naděje dožití, ale také o reálnou mzdu a o demografický vývoj.

Jinak to lze samozřejmě poměrně snadno vypočítat, všechno totiž známe (=lze najít na ČSÚ). Potřebujeme znát jen pár veličin a to průměrný růst reálné mzdy, počet let odpracovaných před odchodem do důchodu, věk odchodu do důchodu, naději dožití (takto zjistíme poměr doby, kterou člověk setrvá v pracovním poměru a v důchodu), výši současného důchodu a nějakou demografickou křivku. Z toho se dá poměrně jednoduše sestavit model, který cca ukáže to, co jsem tam psal. Nemělo by to zabrat víc než jedno odpoledne ;-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Statistika je kouzelná věda. Mohu znát podklady těchto dat? Pokud to bude podklad, ve kterém bude cosi jako "naděje dožití" (nevím úplně jistě co to je) vyšší o tři roky, skutečně člověk, který makal někde 40 let, již "získává výrazně více, než sám odvedl"?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ve skutečnosti současní důchodci jen čistě na důchodech získávají výrazně více než sami odvedli (resp. než kdyby odvedli v případě, že by byl v minulosti stejný systém, za totáče se to dělalo úplně jinak). Je to zejména díky tomu, že po revoluci se masivně zvedla kvalita zdravotní péče a prakticky skokově se zvedla naděje dožití. Současní důchodci tak pobírají důchod výrazně déle, než "by měli", aby byl systém v rovnováze.

Nicméně řekl bych, že je věcí úrovně společnosti, jak se postará o vlastní přestárlé. Je mi jasné, že pro drtivou většinu z nás/vás je to ještě docela daleko, ale možná by bylo fajn myslet i na to, že žádnému z nás se stáří nevyhne...


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Předpokládat můžeš, co chceš, že... Jen jsem to dal s velkou nadsázkou jako důvod, proč důchodci ve vyspělých zemích za dopravu neplatí nebo platí minimum.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ať si důchodci klidně jezdí zdarma, ale ať nejezdí ve špičce, pokud nemusí => přeprava zdarma mimo pracovní dny od 4:00 - 8:00 (ne, opravdu nemusí ve čtvrtek tvořit frontu do "Nákupní země" už od půl sedmé...), v tuto dobu ať hezky platí, jak všichni ostatní. Takto je to i v některých jiných městech (namátkou třeba Havířov). A ti studenti za 10kKč, to je docela úlet, ne? U těch se zas snad předpokládá, že do státní kasy budou odvádět později (a pokud to jsou vysokoškoláci, tak většinou nadprůměrně...).


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Tak zrovna důchodci už odvedli do státní kasy tolik peněz, že oproti nim by studenti měli jezdit za 10000 za rok.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Tak preprava dôchodcov zdarma rozhodnie nie! Naopak, som za to, aby platili rovnako ako ostatní...

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ono je to hlavně podstatně bezpečnější i pro dítě v tom kočárku, že ho člověk nemusí nechat bez dozoru, zatímco se prodírá frontou lidí na zastávce, protože málokdo uhne dobrovolně, a když jde ukázat řidiči šalinkartu, pak jde zpátky a nakládá kočárek do vozu, přičemž už jsou místa kolem prostoru pro kočárek obsazena, takže doprovod buď stojí, nebo si bere dítě na klín a jde si sednout jinam, což má za následek převrácení kočárku v první zatáčce. Většina těchto cest je vynucena okolnostmi, eznám moc rodičů, co by se vozidili IDSkou jen tak pro zábavu. A šalinkarta pro doprovod, co byla letos zavedena, výše popsaný problém neřeší.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Na rozdíl od cestování zdarma pro důchodce, tohle schvaluju. Až budeš tahat do autobusu kočárek a pak ještě poletíš dopředu, přes plný autobus, koupit jízdenku, tak pochopíš. Navíc je to jeden ze způsobů, jak podpořit rodiny s détmi, což je také dobře.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Proč by měl mít doprovod dítěte do tří let cestu zdarma? Nevidím pro to žádný důvod.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Dokonce až do 6 let. Nicméně Drápalová v té debatě slíbila cestování zdarma pro doprovod dětí do 3 let. Jenže redaktor Novinek to evidentně posklouchal jen na půl ucha a vznikl mu nesmysl.

Mě ale mnohem víc zaujalo, že lídr TOP09 slíbil, že se zasadí, aby brněnské nádraží zůstalo v centru. Zrovna od této strany bych to nečekal. Každopádně si tím zablokovali vstup do koalice s ODS a i s ostatními to budou mít složité. Tak uvidíme, jestli jim to vydrží biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A ony děti do tří let snad zdarma necestují?


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Drápalová chce prosadit (...) cestování zdarma pro seniory a dětí do tří let v celém integrovaném dopravním systému kraje.
Ein populismus pur...
Když to zaplatí ze svého, tak proč ne. :evil:
Jinak je článek snůška blábolů nynějších i rádoby budoucích politiků...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Bezpochyby :-)
Ale ono to platí i opačně - nemohlo by to vzniknout, kdyby to tam nebylo. Proto to píšu :-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
V územním plánu je věcí... :-)

(Občas tam nahlížím, když mám cimrmanovskou náladu :-))


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
To každopádně, ale alespoň v územním plánu to zakresleno je :-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No taky pěkný, ale to by stálo o trošičku víc zlaťáků, než je k dispozici :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A neni to tak trochu spojeny i s narovnanim trate pro salinu ? Tedy presun castecne do puvodni stopy s napojenim nekde mezi krasnyho a zidovskym hrbitovem ? TAky se o tom mluvi dlouho a na nekterych vizualizacich to tak bylo.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To jo, ale tím padá potenciální návaznost na vlak a pak je otázka, proč se teda přestupní uzel buduje zrovna tam, co by kamenem dohodil od centra. Jestli by se třeba potom nevyplatilo upravit okolí zastávky Podstránská a udělat pohodlný přestup na linku 10 právě tam.


Offline
359
20 čer 2008 14:08
ad terminál Černovice - kdyby se udělal v prostoru někde okolo budovy bývalého nádraží Líšeňské dráhy, tak bude stačit dodělat zastávku trolejbusu na opačné straně Ostravské a byla by v docházkové vzdálenosti jak šalina, tak i trolejbus.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak tramvaj je jednoznačně lepší, ale je otázka, kde by ten terminál byl umístěn. Pokud někde v prostoru toho autobazaru, tak klidně, ale v místě současného vlakového nádraží si neumím představit docházení na tramvaj na Životského. A připadá mi levnější natáhnout dráty pro odbočku trolejbusu než koleje pro tramvaj.

Co se týče kapacity smyčky, tak linka 33 si vysloveně říká o prodloužení intervalů a nasazení kloubových vozů, tím by vznikl časový prostor pro tu napájecí linku k terminálu.

Ledaže by ty linky 601, 602, 701, 702 ve směru do Brna zastavily na Životského a ve směru z Brna nabíraly na Tržní, pak by se mohly točit v podstatě kdekoli, protože v úseku Životského/Tržní -- smyčka budou beztak vozit vzduch


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 21:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]