Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak v tom případě jsem dostal špatné informace. Děkuji za opravení. :wink: A omlouvám se za mystifikaci. :oops:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Díly jsou, SP jde dle očekávání.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mceza píše:
1802 je nyni na SP, tak se nechame prekvapit ;-)

Spíš bych napsal, že je ještě na SP, protože prý nejsou díly. :wink:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
1803 právě projela za zpovídaným k problematice cen elektřiny na Veveří směr Komín (v pozadí právnická fakulta) na stanici Prima a žádné řinčení se z televizoru neřinulo (jen bylo slyšet bzučení motorů)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
1802 je nyni na SP, tak se nechame prekvapit ;-)


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Bohužel nemůžu své tvrzení podložit videem, jelikož jsem bohužel žádné nepořídil, ale při mé letošní návštěvě Poznaně jsem se měl šanci projet téměř všemi RT6, které mají a můžu říct, že od točen středního článku to možná občas v některé vrzlo, ale rozhodně se nelinul celým interiérem skřípot. Ono by to chtělo si s tím trochu pohrát, zjistit co skřípe a buď to pořádně promazat nebo poupravit.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Podle šotoRISu nejede, takže škoda.:-(
Btw, když jsme u těch zvuků, jedna z T3 (nevím která, slyšel jsem tak jedinou, jela na 10, bylo to o prázdninách) taky vydávala děsivé zvuky, jako kdyby tu nejezdila nějakých 40, ale tak 60 let a nikdo jí za tu dobu nevyměnil ani lak.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Se projeďte 1802, to jede, jako když se sypou hrnce...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Asi abych se s ní zase projel. :D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Mě naopak přijde, že je teď 1803 mnohem tišší.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Tak LF2 mají svůj charakteristický nádherný ševeloidní zvuk, ne? :) Na něm mi nepřijde nic špatného, spíš naopak. Kdybych měl hlasovat pro nejpříjemnější zvuk šalin, vyberu tenhle.
RT6 zní taky dost dobře. :)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

28
13 zář 2006 13:12
Jo, jezdi na trase 3 1803jka, zní to jako by se měla rozpadnout každou příští vteřinou na součástky. Kdybych zavřel oči, tak si myslím, že su někde v Moldávii. Asi to není funkční závada, ale je to teda dost hrůza. To je tak mizerně zkonstruovaná nebo je to následek těch repasech?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ono zvuky z 13T, LF2, K2 a hodně K2R občas také znějí dost děsivě.

Důležité je, že i přes ty zvuky teď 1803 (žádná jiná to dnes být nemohla) jezdí :-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Je to jako by byla v lisu na vrakáčí.
Co není může být?


Offline
Uživatelský avatar

28
13 zář 2006 13:12
Dneska jsem s ní jel z Komína do města, nevím, která to byla, zapomněl jsem se podívat na evidenční číslo. To skřípání a vrzání v oblasti středního článku je obrovské. Je to jako by byla v lisu na vrakáčí. Fakt šílený zvuky.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
LukinT píše:
..vyžaduje to určitě větší úsilí než při objednávání ND např. do 13T nebo jiných rozšířenějších typů..


když vynecháš tu 13T, tak to tvrzení bude platit :)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Atyp to samozřejmě je. O tom žádná. O poruchovosti bych polemizoval. V žádném případě nechci říct, že nejsou poruchové, ale problém je v tom, že jsou (velmi zaokrouhleně) o deset let starší než 13T. Je jich málo, ND se shánějí hůř (ale dodací lhůty jsou skoro stejné (pitomá Škodovka)).

Ale řekl bych, že je lepší mít 4 provozní atypy než 3. Díky tomu je to o něco méně atyp...


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
mceza píše:
Nedostatek tramvají ti možná nepřijde, ale opravdu je.
Můžeš si tak dovolit víc ND na skladě, mechanici mají větší zkušenosti a řidiči se s "atypem" setkávají víc.

Teď to bude vypadat jako, že zase odporuji, ale já věřím, že se mohu v této věci mýlit. Možná by bylo pro představu uvést nějaká čísla.
To je hezké, že si mohu dovolit více ND na skladě, ale hůře se shánějí a vyžaduje to určitě větší úsilí než při objednávání ND např. do 13T nebo jiných rozšířenějších typů.
Nechci to moc rozpitvávat a odsuzovat, že RT6 je nejhorší apod.. Ale fakt je, že se řadí k těm poruchovějším a "atypičtějším" vozům DP.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
No já sem měl hlavně na mysli ten pištivý zvuk měničů. Ale o tom posledním kloubu jsem taky nevěděl.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
H2O: Co se týče vrzání těch krycích desek, tak to Anitra vydávat nemůže. U 13T skřípou desky nad 3. kloubem, který se jako jediný může natáčet i kolem vodorovné osy, tak aby byl umožněn průjezd výškovými oblouky. Anitra má toto nemá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Vy tady argumentujete vysokou hlučností uvnitř vozu. Proti 13T je tento "mechanický" zvuk celkem přijatelný. Vysoký pištivý tón měničů u 13T je nesnesitelný. U některých vozů ještě podložený vrzavým zvukem desek v kloubech, které se o sebe navzájem třou. Je zajímavé, že Anitra takové zvuky nevydává.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nedostatek tramvají ti možná nepřijde, ale opravdu je.

A cena rekonstrukce RT6 je oproti nákupu nového vozu (byť levnějšího Varia) směšná.

A ekonomicky je zcela jistě výhodnější udržovat 4 vozy než 3. Můžeš si tak dovolit víc ND na skladě, mechanici mají větší zkušenosti a řidiči se s "atypem" setkávají víc.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
vojtik píše:
Máš to podložené, nebo jen plácáš do vody?

LukinT píše:
Můj osobní názor je takový, že...


Datel píše:
Kefalín, čo vy si představujete pod takým slovom nerentabilní?

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.p ... rentabilni Představuju si pod tímto slovem to, co toto slovo ve skutečnosti znamená.

Fafner píše:
Osobně si myslím, že by právě naopak zprovoznění čtvrtého vozu pomohlo, dokonce by mohlo hrozit i nějaké to držení dalších náhradních dílů, plus případně by tu byla i možnost toho, že by nejezdil sice jeden, ale jezdily by tři.

Nemám za to, že by byl u ED takový nedostatek tramvají, aby se museli rekonstruovat vozy, kterých jsou v Brně 4 ks a z toho na jednom právě zmiňovaném lze spatřit chod času. To u TD se nakupují ojeté vozy. Ale jde mi spíš o to jestli vynaložené usílí se rovná výsledku a peníze by se místo rekonstrukce posledního vozu nemohly vynaložit jinak. Ale nevidím moc do nitra těchto rekonstrukcí (proto psáno "můj názor je...").

ALE ne, že bych nebyl rád, za to, že se povedlo zprovoznit tři vozy tohoto typu, a že se jimi mohu svézt, příp. vyfotografovat. Jen ten poslední vůz už mi přijde zbytečný.

_________________________________
Obrázek


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
To by byla trošku krkolomná cesta, přes Olomouc, ne? :-) To už spíš vysoké pece v Ostravě.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
že by Tlumačov? :D

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 12:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]