Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 28    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Další
Autor Zpráva
Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ony by to nebyly tak dožívající krabice, kdyby se u nich nes... na údržbu. Ono odpovědět na zápis v knize závad "Při překročení rychlosti 140km/h silně drnčí přední skla." větou "V depe sa neprojevilo." taky o něčem svědčí.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
A co 350? Slováci by se těch dožívajících krabic třeba i rádi zbavili.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ano, pro řadu 189 není schváleno vytápění vlaku, ale není to z důvodu, že by to nešlo, ale že to nikdo nepožadoval. Takže jako technický problém by to neměl být, byrokratický asi ano. Ale to už je fakt silný OT, takže raději bych téma dvousystémovek pro RJ ukončil ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Ale neni schvalena nahodou pouze bez topeni ?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Tak což o to, kdyby se praštil přes kapsu, tak nějaké dvousystémovky může mít poměrně rychle, např. řadu DB 189 (u nás schválená, a když si ji mohli najmout i někteří nákladní dopravci, nevěřím, že by to nedokázal i on), ale je to primárně nákladní lokomotiva (takže vmax jen 140) a asi by se nevešel do té své "kalkulace", bo už to nebudou jeté vagóny a ještě víc jetější loko, jak na Ostravu :-)


Offline
Uživatelský avatar

567
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
To mě připomíná toto :D
Příloha:
460603_304231739654345_1299852999_o.jpg

Osobně si myslím, že s nástupem ČD Railjetů nemůže Jančura přijít s něčím lepším.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Hmm a on JanČura ma nejaky dvousystemy ??


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
mareček: Jo, díky, s tou arbitráží máš pravdu; na podstatě věci se toho ale zas tolik nemění...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
michalk píše:
(...) který ho doufám pošle stejně jako jeho předchůdce do zadní brady, protože pokud by na to přistoupil, tak by se taky mohlo jednat o porušení smlouvy mezi MD a ČD (ačkoli si o ní může kdokoli myslet cokoli, tak prostě je) a taky by to mohlo dopadnout tak, že nás to bude na arbitráži stát ještě víc... (...)

Jen technická - arbitráž proti republice může vést jedině zahraniční subjekt (jde o mezinárodní řešení sporů, nikoliv vnitrostátní, aby se předešlo pochybnostem o nestrannosti soudů); ČD by se mohlo jedině bránit u tuzemských soudů.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Achjo, v tom článku je zase snůška různých nesmyslů
Robert píše:
Náklady na vlak a autobus jsou na trase Brno-Praha stejné?

Tak možná na přepravení jedné osoby v plně vytíženém autobusu nebo vlaku ano. Jinak je to samozřejmě nesmysl.
Citace:
Co nejdříve plánuje schůzku s ministrem dopravy Zbyňkem Stanjurou

který ho doufám pošle stejně jako jeho předchůdce do zadní brady, protože pokud by na to přistoupil, tak by se taky mohlo jednat o porušení smlouvy mezi MD a ČD (ačkoli si o ní může kdokoli myslet cokoli, tak prostě je) a taky by to mohlo dopadnout tak, že nás to bude na arbitráži stát ještě víc... Bude si muset holt počkat na regulerní soutěž. Celé je to jen PR kec.
Citace:
Zrovna nám vyrábí nové vagony, které nasadíme na trasu Praha – Ústí nad Labem – Berlín – Hamburk

Jestli to bude jak s novými vagóny na Ostravu, které se už taky vyrábí třetím rokem :-), tak se nebojím, že by vyjel jak do Hamburku, tak do Brna. Dokud nový vagón neuvidím, neuvěřím.
Citace:
Dráhy dostávají na provozování této trasy dotaci šest set milionů korun ročně

By mě zajímalo, kde bere ta čísla dotací, co dostávají ČD, ty takhle rozklíčované veřejné nikde nejsou - probíralo se to i v souvislosti s výběrkem na linku Olomouc - Opava - Ostrava, kde nakonec ČD/MD toto číslo zveřejnili. Veřejná je jen celková suma za všechny linky, která se sice dá podělit vlakokilometry, ale tohle hausnumero vůbec nemusí vypovídat o tom, kolik dostávají ČD na linku Praha - Brno (která navíc neexistuje - celá linka vede z Německa přes Prahu, Brno, Břeclav do Rakouska/Slovenska...) Ať se přihlásí do výběrka, nabídne nejnižší cenu, nejlépe nižší než ČD v současnosti, vyhraje a začne jezdit. Pak to bude OK a já neřeknu ani popel...

Sorry, musel jsem, a konec mírného OT


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Náklady na vlak a autobus jsou na trase Brno-Praha stejné? To je doufám špatná intrepretace Jančurova výroku.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brněnský deník: žluté vlaky vyjedou do Prahy do dvou let.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je jedno, jestli to nazveme novou tratí, přeložkou nebo Bůh ví čím. Důležitá je rychlost, kterou se po těch tratích jezdí. Ono by pomohlo, kdyby se ta rychlost alespoň využívala všude, kde je to možné.


vtipálku


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Aha. Takže přece jen budou lepší časy na železnici? :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Jasně, ale fyzicky je to nová trať.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Btw, když se staví de facto nové tratě, bude se na nich reálně jezdit rychleji?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Tak přeložka je nová trať pod číslem té staré, ne?


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Někde se dělají přeložky a to jsou v podstatě nový tratě.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
No jo, na stavbu nových tratí možná, ale ještě k tomu připočti demolice starých, výkup pozemků, úpravy trasy... To už by bylo dražší...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ony jsou to defakto nové tratě

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Někde jsem četl (tak to berte s rezervou), že množství peněz, které se nalilo do rekonstrukce železničních koridorů, by stačilo pro stavbu nových tratí na těchto koridorech. Takže za stejné peníze jezdíme místo po nových tratích po rekonstruovaných, samozřejmě s nižší rychlostí.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Však já taky říkám, že jen zbožné přání. :-) Je mi naprosto jasné, že to je nereálné. kdyby to bylo, tak SA by to mohli zabalit. :-D
Osobně bych raději jezdil vlakem, ale vadí mi ten čas. Ne z Prahy do Brna, ale z Prahy do Sokolova (schválně se koukněte, jak dlouho to jezdí). SA je pro mě neskutečně nepohodlné, protože tam je strašně málo místa na nohy, ale dokonce mi i vadí, že to není kolejové vozidlo. :-D Asi deformace. :-D Ve vlaku mi ale nikdy blbě nebylo. V SA jo.
Dneska je to těžká pro člověka, co se chce přepravit rychle. Nic rychlého neexistuje.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
To by trať musela vést tříkolejně, aby se expresy vyhnuly "normálnímu" provozu a aby jim trať nelikvidovaly šrotoidní cisterny...
Pozoroval jsem v úterý v Adamově pracovníka ČD, jak bedlivě sleduje průjezd nákladní soupravy, ale jak to projíždí zhlaví, se už nedíval...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Víš kolik by stálo to napřímení tratě nebo spíš postavení nové 200km dlouhé, tunelama poseté VRT? Ses asi trochu pomátl? Buďme rádi za ty korita co máme a doufejme, že se časem podaří zvíšení traťovek ze 160 na 200.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 688 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 pro 2024 21:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]